Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • moc peknej pohled pod poklicku, moc.
  • Teď jsem z toho jelen nedělá se noví Metal Gear Solid na Unreal Engine 4? Tak proč ho nedělají na svém FOX enginu?
  • Demonstrováno na PC ?
    • Samozřejmě, že ten editor neprovozují na konzoli. Celou hru tvořej na PC, ale s pomocí devkitu. Jestli si zároveň dělají i spustitelnej pc build hry, tak je to sice poněkud zvláštní, ale když chtějí... Možná je to na prezentaci snazší přístup, kdy nemusí být čas na odladění konzolové verze.
    • pc = nove konzole

      kde je problem ?
      • asi tazko :) pozri si ako fici UE4 na PS4 a ako na PC.
        • Uplne rovnako, ale to tebe vysvetlovat nejdem.

          Multplatfromny engine ktory je robeny aby bezal na vsetkom, nemoze vyuzit nic poriadne.
          • akurat ze nove konzole, narozdiel od tych starych, maju rovnaku architekturu ako PC :) takze vysvetloat mi nic nemusis ked o tom nic nevies. ich vykon je tak na urovni hernych notebookov.
            • Maji PODOBNOU architekturu, odvozenou od pocitace...
  • hezke ale jelikož jsem žadny mgs predtim nehrál tak se obávam že bych byl v príbehu ztracen, už ten trailer jsem nechápal.
    • Gordar
      To ano, zážitek ze hry by byl sotva poloviční.
      • vetšina pokračovani je udelana tak že není treba znat predešle dily ale tady se zda že to navazuje, jo japonci jsou jsou skratka divní :(
        • Je spoustu fan stránek, kde se dá shrnutý příběh rychle nastudovat a pak už to jde. Samozřejmě nejlepší je si ty hry zahrát.
  • Jsem zvědavej na PES na tomhle enginu
  • kad si pozrete tuto prezentaciu famozneho foxenginu ktory sa konecne sustradi na fotoreal vzhald a naslene si pozrete trailer na metal gear kde je to v otvaracej scene an pohotovosti sami bloom a lens flair.... je to celkom skoda. nech date hocijak kvalitny engine do ruk idiotovi vysledok nebude tak kvalitny ako by byt mohol.

    rovnako battlefield. pozrite si prezentaciu frostibite 2.0 a potom battlefield. nehovorim ze bf vyzera zle, vobec nie, ale mohol vyzerat ovela lepsie.
    • V tej otvaracej scene je to pravdepodobne pre to, lebo je to z pohladu dalsieho pacienta, ktory po dlhom case otvoril oci :)
    • Adding film grain, chromatic aberration, and rendering at 24 hz for film look is like putting horse sh*t in a car for the buggy experience.

      - John Carmack
    • Paulcz
      Šílený barvy a kontrasty nejspíše dělají pomocí shaderů, renderování může být v pořádku. Ale je to hrozná haluž, pamatuju jak mě u Bad Company 2 z bloomu pálili oči, že jsem to ani nemohl hrát, když jsem prolejzlaj internet tak jsem zjistil, že nejsem sám. A ten debilní efekt snad ani nešel vypnout, jen ztlumit.
  • kluci usati ste zase zapomneli pridat ten "allow fullscreen" dodatek do linku o cem byla rec v poslednim fc ;)
    • sleepless
      Nezapoměli, ta volba na YouTube při kopírování a specifikaci embedu ani není, parametr "allowFullScreen" je v embedu automaticky.
    • Jo no. To je strašná demence tohleto. Fakt nechápu uvažování těhle lidí...
    • co to placas

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit