Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takže jsem jen rád , že jsem nenaskočil , když jsem viděl pěkné pozlátko se Shadowrunem ale jinou firmou na pozadí . Tohle je konec , ale přát si můžou cokoli ....
  • Shadowrun v multáku by měl smysl v lokálních instancích pro cca 5-6 lidí a jedním Game masterem ,co by do světa vymýšlel příběh a případně by dosazoval nějaká předpřipravená NPC. Shadowrun byl vždy primárně o hráčích a o scopnosti vymýšlet a improvizovat. To nemůže nějaká tupá střílečka/mlátička nahradit.
    • Ano, původně to mělo v budoucnu obsahovat. GM, ktery bude klast prekazky a upravovat danou misy/mapu.
  • aha. multak. tak to nic.
  • Ciste matematicky presne takhle proste musi skoncit tak 50% vsech projektu. Dalsich 30% se bude mozna potacet kolem nuly ...10% neco malo vydela a 10% bude uspesnych.

    I proto je sileny do toho davat prachy driv, nez existuje hratelny funkcni zaklad.
  • Tu hru jsem si pořídil na jeden víkend ("překecal" mě kámoš), jelikož mám rád shadowrun a chtěl jsem to zkusit v multáku. Ta hra není špatná a má podle mě potenciál, ale rozhodně je nedodělaná.

    Trochu mě mrzí, že to takto rychle skoční a asi je možný, že se to ani dál nerozjede, ale stále se najdou lidi, kteří vývojáře podporují a kupují hru přímo z jejich stránek.

    Známkou menší komunity je, že v instancích (základní pozice ve hře) potkávám hodně stejných lidí. Ale zrovna tak občas vídám úplný nováčky, co to hrají poprvé a to i po tom, co se objevila na fóru informace o bankrotu.

    Co se týče obsahu, tak ten je momentálně mizerný. Máte tam příběhovou linii, kterou můžete hrát ve čtyřech a nebo klidně ve dvou a najmout si žoldáky. Jakmile ale dokončíte příběhovou linii tak jsem prostě skončili. Jediná možnost jak hrát s danou postavou dál je, že se necháte najímat do party s lidmi, kteří dělají onu příběhovou linii.

    Hra měla obsahovat PvP složku (není tam nic, kromě možnosti friendly fire). End-content tam není žádný. Jedniný opakovatelný obsah má právě přijít v rámci možná posledního updatu s tzv. challange misí. Přesto shledávám hlavní problém i v tom, že je to určitým způsobem rubanice, kdy i decker, který má umět hackovat systémy je jen další varianta dmg dealera, který i člověka ničí "hackováním" na dálku. Přesto všechno zklamání jsem doufal, že časem se z toho může vyklubat pěkná hra. Informace o bankrotu to trochu zase srazila dolů.. :)
    • Sám hru nevlastním, ale podle rozhovorů s kamarády kteří jí vlastní vím, že to měla hra opravdu těžké. Nejvíc si všichni stěžovali, že to vlastně shadowrun není, jen je to jím inspirované..
  • a hele, Andrej! *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit