Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spec Ops The Line byla výborná hra. Na druhou stranu, copak není možné dát podobně zajímavý a silný příběh do nahypované megapecky plné kosmických lodí? Podle mě to jde. Dobrý příběh může být o robotech, pralidech, ufounech - to už je celkem jedno. Drogově realistické prostředí Dubaje se mi taky líbilo, ale to neznamená, že ve scifi kulisách nejde podobný příběh udělat.

    Možná spíš narážíme na starý problém, že lidé prostě nechtějí kupovat příliš temné hry, i když z toho budou také výjimky, třeba Fallout 3 se myslím prodával dobře.
    • Dobry pribeh muze byt v knihach, ne ve hrach, zvlaste strileckach.
      • chladas
        A to jako proč?
      • Kozy
        Tahle hra tohle tvrzení docela vyvrací.
  • Jirx
    "...trh je pro takto inteligentní a příběhově originální střílečku příliš malý..."
    Ty vole, tim spíš bych se snažil udělat masivní a možná i přehypovanou reklamu na druhej díl, ještě surovější představení moderní války, ať si co nejvíc lidí udělá obrázek, jak to v dnešní době vypadá na Blízkým Východě a co je to "modern warfare".
  • Z článku to vyznívá tak, že Yaeger nechtějí nic takovýho dalšího dělat jednoduše hlavně proto, že SO:TL nevydělala asi moc peněz. Já jsem to pochopil ale tak, že těch 5 let vývoje pro ně bylo doslova peklo a naprosto vyčerpávající, protože museli nastudovat a vidět asi ledascos, před čím normální smrtelník zavírá oči, na co nemyslí a o čem tak nějak v kouktu duše ví, že to existuje, ale nechce si to připustit. Ostatně je to i ve hře vidět, je to naprosto nádherný a kontrastní dílo plný temnoty (samozřejmě pro spoustu hráčů to byla asi jen jedna z mnoha FPS, ale předpokládám, že to jsou lidi, co u Čety řvali "jooo, joo, nandej to těm hnusnejm Větvím" a Apocalypse Now jim nic neříká).

    Zkrátka rýpat se 5 let v "odpadu duše" bylo myslím dost vyčerpávající a nedivil bych se, kdyby Yaeger teď pracovali pro vyvážení na nějaký superbarevný superveselý supersluníčkový hopsačce ;).
    • Hej preto robia Dead Island 2, uplne slnieckova hopsacka :-). Ale je fakt ze DI sa neda brat nejak vazne.
  • janchor
    Komu se stýská po přesahu The Line, ten ať si hlídá The Sun Also Rises: https://www.youtube.com/watch?v=WF_56QMocE0
  • deridon
    bylo to překvapení roku, pokud si pamatuju, nebylo o ní před vydáním skoro vůbec slyšet, hratelnost fajn, příběh super a ta surovost byla prvotřídní, vše co se tam dělo, prostě k zamyšlení a to se mi u her zase tolik nestává
    • Jack1947
      http://games.tiscali.cz/spec-ops-the-line-13414/clanky nebylo no. *7*
  • Jack1947
    Velká škoda, dokázal bych si představit jak bY mohlo vypadat pokračování = Pomsta všem!.
  • Nedokážu si představit pokračování, které by neznehodnotilo příběh jedničky.
    • Shaker
      Napada me prequel s Konradem v Afghanistanu + prilet do Dubaie a co se delo pred The Line, kde by se hralo bud za nej nebo nejakyho jeho primyho podrizenyho.
      • To už by ale byla, si myslim, úplně jiná hra, nedovedu si představit právě nic jinho než obyčejnou FPS. To co bylo v původní hře, ta postupná gradace příběhu a odhalování osobnosti protagonisty, to už je zkrátka venku a roubovat k tomu něco podobnýho/dalšího by mohl být spíš průšvih. Teda pokud by se nerozhodli ze hry udělat značku a ždímat peníze každý rok novým dílem ;). Ale to už by byla fakt úplně jiná hra a s tou původní by to mělo společnej snad jen název.
        • Jack1947
          Syndrom COD zatím nakažlivý není, takže neplaš. *3*
      • Jack1947
        Jo to je fakt, to by mohlo no...
  • SPOILER SPOILER!!!

    jen takovy dotaz...hru jsem tedy hral a vim,ze tam jsou urcite varianty konce...
    jde ale delat rozhodnuti behem hry? beru,ze tam je volba u strelby do tech "obesencu"
    ale niceho dalsiho si nejsem vedomy...
    dalo se treba udelat to,abych nepouzil ten nervovy plyn?
    • Tady jsou všechny rozhodující momenty ve hře https://www.youtube.com/watch?v=9qFB0vimk18
  • Shaker
    Tuhle hru sem pri vydani minul. Pak me na ni kamarad upozornil, stahnul jsem ji a s otevrenou hubou dohral... Nacez sem ji na steamu koupil a dohral jeste jednou nebo dvakrat a rozhodne ne naposled. Duvod proc sem ji rovnou nekoupil je, presne jak psal smejki... Nemel sem zajem o dalsi tupou strilecku, ale tyhle obavy se rozplynuly hned po uvodni pasazi. Ta hra ma pro me jediny minus a to je mnozstvi nepratel. Chapu, ze aby mel clovek pocit hrdiny (hehe :)), tak to musi bejt presilovka, ale v takovym silenym mnozstvi je to uz vazne moc... Jo a konce jsou 4 :)
    • fallanga
      4? Tolik? Já myslel, že jsou tam klasicky 2 konce.
      • Kozy
        Sebevražda, když nezastřelíš Konrada. Potom když přijedou vojáci tak se můžeš vzdát. Bojovat proti nim a vyhrát. Bojovat proti nim a nechat se zabít. Plus je tu vlastně ještě pátej, podle autora scénaře Walker zemřel při pádu vrtulníku a zbytek hry představuje očistec.
        • fallanga
          Nenapadlo mě, že můžeš při té poslední přestřelce i vyhrát :D
        • Shaker
          v podstate je tu jeste jeden navic :-) (OBRAZEK JE VICEMENE TAKY TAKOVEJ SPOILER) http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2013/125/6/0/spec_ops__the_line_motivational_by_nukid101-d6485vc.jpg
          • Jack1947
            To je vtip ne?

            Jinak ja se na konci vzdal nemám rád nutně špatné konce
  • Ty voe: "...a trh je pro takto inteligentní a příběhově originální střílečku příliš malý..."
    To je v hajzlu. *9*
    Takže budem už žrát jenom samej šit, šit, šit dokud se ho nepřežerem.
    • Nj, holt dokud budou lidi ochotný nechat se krmit ho*nama, tak se ty ho*na budou produkovat a prodávat. Alias kde je poptávka bude vždycky i nabídka :(

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit