Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bundle tu hru nezabil, díky tomu bundlu o té hře aspoň někdo ví a tudíž si ji i někdo koupil, bez toho bundlu by měli prodeje ještě nižší, nikoliv naopak. Autoři hry si zřejmě neuvědomují, že bundly jsou především reklama pro jejich hru a tím, že kupujícím nedají klíče na Steam, tak tu hru na Steamu nebude nikdo hrát, nebude o ní psát recenze, nebude o ní slyšet a tudíž ji nebude nikdo kupovat.
  • Tohle bych se styděl hrát na mobilu natož na PC. Takže žádná škoda.
  • Plošinovky tu jsou snad od počátku počítačových her. A vždycky jich bylo i mraky otřesných. Tak proč by zrovna tohle mělo být dobré jenom proto, že je to klasická plošinovka? Vždyť grafické zpracování je vyloženě ošklivé a hratelně to také nevypadá na žádný skvost. Opravdu někomu vadí, že ten klíč na Steam nedostane, když už hru má a jestli ji chtěl hrát, tak už i zahrál? Nemyslím, že by se k ní mnoho hráčů chtělo vracet.
  • flash789
    Dobře jim tak. Uz me vazne leze krkem tahle garazova vyroba her jak na bezicim pasu a pak hned na steam rejzovat miliony, cim min takovych her bude tim lip. Temahle sragorkama je zaplevelenej celej herni net, jsou všude, jak ten zelenej d*bil z alzy :)
  • ucho
    Ach jo. Při čtení tohoto článku si fakt říkám, jak se autor dostal k psaní.
    "kdo si jí pořídili" - ji
    "Jenže těch vyvolených, kterým bundly poslouží jako cesta k prosperitě je málo." - chybí čárka před je
    "kde procházíte v roli Smrtky, opuštěný hrad" - tady je ta čárka proč?
    "ostří vaši kosy" - vaší
    "Jenže sliby, chyby, kdoví, kde tohle studio zanedlouho bude." - co to je za větu?

    a pak je ještě podivná skladba vět, například: "Ale dlouhodobá cenová politika steamových slev a expanze bundlových akcí může v dlouhodobém měřítku hernímu průmyslu spíš uškodit." - použít v jedné větě 2x slovo dlouhodobé není v pořádku (nemluvě o tom, že to slovo zazní i v předchozí větě) a jde tam o dvě věci, cenová politika a expanze akcí, tedy "můžou" a ne "může".
    doufám, že si něco z toho vezme autor k srdci.
    • Netvrdím, že mám doktorát z češtiny. Blbostí člověk napíše i tak dost. Některé chyby akceptujeme, jiné zase bijí do očí tak silně, že se to zkrátka nedá. Já si často rád rejpnu do diskutujících. Obzvlášť pokud někdo nesmyslně argumentuje nebo kritizuje a ještě nadělá tunu pravopisných či slohových chyb. Jenže diskutující se psaním, díky Bohu, neživí a nejsou za to placení. U lidí, kteří mají psaní v popisu práce, je to trochu smutné, když nevládnou jazykem. Tedy spíš je to ostuda. Teď nemyslím konkrétně autory na Games.cz, ale "článkaře" obecně. A teď poprosím o korekci a vyhledání chyb. Čárky ve větách mi totiž dělají dost potíže. *3*
      A ještě k tématu. Tu sračku bych nehrál ani kdyby byla zadarmo. Je to ošklivé a nápad taky žádný zázrak. Dobře jim tak. Každý podnik je risk a s tím do toho šli.
    • davidBray
      tohle jsem už dávno vzdal :) to dřív porazíš větrný mlýn.
      • ucho
        Já se nevzdávám. Celkově jsem s redakcí spokojen. Tedy s hlavní trojicí. PP má slušný sloh, je sice zbrklý a nic po sobě nečte, protože má skoro v každém článku nějaký překlep, ale celkově články čtivé. AS taky dobrý, tam je poznat, že má něco načteno a umí to použít. LG je trochu svůj, ale opět umí vyjádřit vlastními slovy to, co chce. Když ale vidím tento článek s tolika chybami, trochu mě to děsí, obzvlášť když zde dotyčný autor publikuje své texty již několik let. Na tom je něco špatně...
    • Docela dobrá otázka, ale spíš řečnická, všichni víme, jak se v ČR k psaní do herních médií dostaneš. Už od časů Excalibru je to naprosto stejně :))
      • davidBray
        jak? přes felaci šéfredaktora?
  • Plošinovka musí umět dobře jednu jedinou základní věc. Animace. Ve Stained jsou animace otřesné.To si toho nikdo z vývojářů nevšiml?
  • Black_Hand
    tak by me zajimalo, kolik lidi z tech co nedostalo klic, za ktery poctive zaplatili v bundlu, pujde a koupi si hru na steamu... mi spis prijde, ze svou hru timto kompletne zabili a lidi si ji nekoupi z principu. ja bych to tak udelal.
    • Jak tochapu ja, tak by dotycni dostali hru dvakrat a zrejme panuje strach z rozdavani gech klicu dalsim lidem.
  • Preto už nekupujem GREENLIT bundle. Aj ten 1 USD dať za niečo čo nikdy nebudem hrať je veľa.
    Steam zľavy ako potvrdilo samotné Valve, veľmi pomáhajú biznisu. Hru za 20-50 Eur si kúpia tisíce, za 5 EUR stotisíce. Tie indie tituly na jedno brdo za 5-10 Eur. Keby nedali hru do bundlu, ani pes by po nej neštekol. Zabúdajú na jednu podstatnú vec. Priemerných a podpriemerných titulov sú tisíce, ale cenový rozdiel medzi kvalitnou a mizernou hrou je častokrát 0 Eur. Niektorí hrajú len F2P za 0,000.
    Napríklad ja som si kúpil Civilization V v akcií. Doteraz som ho nehral, pointa bola v tom, že 30 Eur by som zaň nedal, ale celý balík za menej ako 15 Eur?
    No nekúp to.
    Ak nedajú steam kódy, dobre im tak, nech skrachujú a na hru sa zabudne. Vidieť pri hre 0 aktívnych hráčov, je najlepší argument na kúpu.
    • Jeden závažný argument prečo dali tú hru do bundlu a teraz dumajú nad tým, že to nemali robiť. Tí hajzli dali tú hru do bundlu preto, lebo potrebovali aby ľudia za ňu na STEAMe hlasovali, aby sa tam vôbec dostala do predaja. Keď tí ktorí kúpili bundle hlasovali a tento herný skvost dostali do predaja, tvorcovia im oznámia že sú blbci, hru si nezahrajú, je im jedno že platiacich hlasujúcich naštvú, už sme v predaji, neotravujte nás.
      Ešte aj cenu museli znížiť na 8Eur mysliac si, že tých vysokých 8Eur už z nich urobí nejaký predajný trhák. Za 8Eur si človek dokáže na STEAMe kúpiť onakvejšiu hru.
  • N7N7
    Když vidím ten gameplay, tak se vůbec nedivím, že se hra neprodává. Vždyť i ti největší indie fanoušci už musejí být těchto plošinovek na tisíc a jeden způsob přejezení.
  • Ehm. Vubec se nedivim ta hra vypada otresne. Pro herni prumysl zadna skoda.
    • přesně tak ani zadarmo tohle *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit