zavřít
...

Tvůrci Wargame představili druhoválečnou strategii Steel Division: Normandy 44

Byznysová oznámení o partnerství mezi vývojáři a vydavateli obvykle nejsou důvodem pro nějaké obzvláštní vzrušení, ale včerejší případ je výjimkou potvrzující pravidlo. Ze spojenectví Eugen Systems, autorů strategické série Wargame, a Paradox Interactive stojících třeba za Hearts of Iron IV nebo Stellaris,...
  • Zrzzek facebook.com
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Takže Wargame z druhý světový? IMHO proč ne...
    3.3. (25 dnů)

    reagovat

  • jamar28 tiscali.cz
    0 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Tak to je skvělá zpráva! Obě studia mají podobný (realistický) náhled na tvorbu. Tohle bude klenot.
    2.3. (27 dnů)

    reagovat

  • barat (anonym)
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Where is my Vicky 3?
    2.3. (27 dnů)

    reagovat

  • enfee (anonym)
    0 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Super zpravy :) Takova strategie tady moc chybi. Se Sudden Strike 4 to bude docela dobry WWII strategicky rok :)
    2.3. (27 dnů)

    reagovat

    • Paulcz tiscali.cz
      0 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Bohužel nebude :) I když tohle tedy vypadá mnohem lépe než Sust 4, záleží jaké to bude mít herní mechaniky. Volně poletující kamera je trošku problém na to, aby to bylo více hardcore, ale uvidíme.
      2.3. (27 dnů) upraveno v 13:55

      reagovat

      • aaa (anonym)
        1 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Ten komentář bych chápal tak někdy kolem roku 2000, kdy skutečně občas byl problém s oddálením nebo správným úhlem, ale dneska už to mají zmáknuté. Nebo se vám supreme commander nebo wargame zdá nepřehledné? Kdy jde vše oddálit a hrajete si na minimapě s obdelníčky nebo naopak můžete zoomovat až k trávníku.
        2.3. (26 dnů)

        reagovat

  • ggg (anonym)
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Dobré
    2.3. (27 dnů)

    reagovat

  • pepa (anonym)
    0 souhlasí, 13 nesouhlasí
    Vypadá to jako world of warplanes a world of tanks dohromady.
    2.3. (27 dnů)

    reagovat

    • Bores (anonym)
      2 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Né nevypadá
      2.3. (27 dnů)

      reagovat

    • aaa (anonym)
      1 souhlasí, 1 nesouhlasí
      To je názor. Bude to mít tanky a budou tam letadla, ale tím podobnost končí. Nicméně bude tu nejspíš i pěchota a auta, a že se jedná o strategii už vám asi uniklo.
      2.3. (26 dnů)

      reagovat

  • Peacemaker tiscali.cz
    0 souhlasí, 11 nesouhlasí
    Nemám rád stratégie, kde dostanete pevne daný počet jednotiek a počítač pritom používa neustály respawn. Pamätám sa, že toľko ospevovaný Supreme comander bol pre mňa z toho dôvodu absolútny šit a po 30 minútach hrania som sa k nemu už nikdy nevrátil.
    2.3. (27 dnů)

    reagovat

    • cleon (anonym)
      0 souhlasí, 1 nesouhlasí
      nemyslím si že to bude v téhle hře takhle fungovat
      já bych typnul, že AI bude mít klasicky nějaký bonusy aby se vyrovnalo to že na rozdíl od člověka neumí přizpůsobovat situaci ale jinak že budou pro oba platit stejný principy
      2.3. (27 dnů)

      reagovat

    • Killer (anonym)
      0 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Tak ty nemá rád asi nikdo, nicméně jsem dlouho takovou neviděl (naposledy Sudden Strike 3, který tímto u mne skončil) a hlavně pochybuji, že toto bude ten případ.
      2.3. (27 dnů)

      reagovat

      • Paulcz tiscali.cz
        3 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Tam ale nebyl respawn, mise v Sudden Strike 1-3 fungují tak, že máte omezený počet jednotek a podle toho kam se na mapě dostanete se spouští různé skripty - nepříteli přijedou posily atd. Takový koncept je pro válečné hry mnohem lepší než stavět baráky a těžit suroviny. Můžete se soustředit přímo na boj.

        Problém Sust 3 je, že to je špatná hra. I v předchozích dílech to moc nefunguje, jelikož jednotky mají malý rozhled a všude je fog of war. S mody, to je ale o něčem jiném :)
        2.3. (27 dnů)

        reagovat

    • jamar28 tiscali.cz
      1 souhlasí, 1 nesouhlasí
      A to je snad případ Wargame?
      2.3. (27 dnů)

      reagovat

    • XorxoxTalarius tiscali.cz
      3 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Vis o tom ze ta schopnost neustaleho respawnu jednotek je jednim ze zakladnim piliru Supreme Commander? Vyhrava ten kdo tento proces dovede k lepsi dokonalosti.
      Takze nemas rad hry kde mas presne stanoveny pocet jednotek a jako priklad uvedes hru ktera je naprosty protipol *7*
      2.3. (27 dnů)

      reagovat

    • aaa (anonym)
      3 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Nechápu ten pevný počet u supreme commandera. Ten robot, kterého jste dostal na začátku uměl stavět budovy a z nich jste mohl vyrábět jednotky i vy. Nepřítel je nespawnoval, ale vyráběl - pokud mu zničíte továrny, tak spawnovat nebude. Wargame tohle řešili tím, že jste si na začátku složili armádu a pak si během hry posílali ze zázemí nové, dokud vám nedošli, ale stejné omezení měl protivník také.
      2.3. (26 dnů)

      reagovat

  • G (inkognito)
    6 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Paráda
    2.3. (27 dnů)

    reagovat

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.197.74.137.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.