Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proboha skvělá hra Steel Division se dočkala aktualizací ve které již nemohou minomety automatciky střílet.Dále jim stačí munice jen na 2 minuty hry a obklíčení trvá klidně i 15 minut.

    Jak zmršit svělou hru díky aktualizacím nějakých příživnických parazitů,kteří se v kanceláři nudí a tak zkuXXví ostatním skvělou hru,protože by jinak museli přece propouštět?
    Najednou si vzpomněli,že ještě něco dodělají...
    Jak se zakazují aktualizace hry v steamu?Jinak už vážně začnu stahovat hry přes torrent a již nikdy za žádnou nedám peníze,protože u kreknuté hry aktualizace nefungují *3*
  • Zrzzek
    Takže Wargame z druhý světový? IMHO proč ne...
  • jamar28
    Tak to je skvělá zpráva! Obě studia mají podobný (realistický) náhled na tvorbu. Tohle bude klenot.
  • Where is my Vicky 3?
  • Super zpravy :) Takova strategie tady moc chybi. Se Sudden Strike 4 to bude docela dobry WWII strategicky rok :)
    • Paulcz
      Bohužel nebude :) I když tohle tedy vypadá mnohem lépe než Sust 4, záleží jaké to bude mít herní mechaniky. Volně poletující kamera je trošku problém na to, aby to bylo více hardcore, ale uvidíme.
      • Ten komentář bych chápal tak někdy kolem roku 2000, kdy skutečně občas byl problém s oddálením nebo správným úhlem, ale dneska už to mají zmáknuté. Nebo se vám supreme commander nebo wargame zdá nepřehledné? Kdy jde vše oddálit a hrajete si na minimapě s obdelníčky nebo naopak můžete zoomovat až k trávníku.
        • Paulcz
          Nebaví mě strategie kde ovládáš autonomní roje jednotek a kde není propracovaný boj.
  • Dobré
  • Vypadá to jako world of warplanes a world of tanks dohromady.
    • To je názor. Bude to mít tanky a budou tam letadla, ale tím podobnost končí. Nicméně bude tu nejspíš i pěchota a auta, a že se jedná o strategii už vám asi uniklo.
    • Né nevypadá
  • Nemám rád stratégie, kde dostanete pevne daný počet jednotiek a počítač pritom používa neustály respawn. Pamätám sa, že toľko ospevovaný Supreme comander bol pre mňa z toho dôvodu absolútny šit a po 30 minútach hrania som sa k nemu už nikdy nevrátil.
    • Nechápu ten pevný počet u supreme commandera. Ten robot, kterého jste dostal na začátku uměl stavět budovy a z nich jste mohl vyrábět jednotky i vy. Nepřítel je nespawnoval, ale vyráběl - pokud mu zničíte továrny, tak spawnovat nebude. Wargame tohle řešili tím, že jste si na začátku složili armádu a pak si během hry posílali ze zázemí nové, dokud vám nedošli, ale stejné omezení měl protivník také.
    • XorxoxTalarius
      Vis o tom ze ta schopnost neustaleho respawnu jednotek je jednim ze zakladnim piliru Supreme Commander? Vyhrava ten kdo tento proces dovede k lepsi dokonalosti.
      Takze nemas rad hry kde mas presne stanoveny pocet jednotek a jako priklad uvedes hru ktera je naprosty protipol *7*
    • jamar28
      A to je snad případ Wargame?
    • Tak ty nemá rád asi nikdo, nicméně jsem dlouho takovou neviděl (naposledy Sudden Strike 3, který tímto u mne skončil) a hlavně pochybuji, že toto bude ten případ.
      • Paulcz
        Tam ale nebyl respawn, mise v Sudden Strike 1-3 fungují tak, že máte omezený počet jednotek a podle toho kam se na mapě dostanete se spouští různé skripty - nepříteli přijedou posily atd. Takový koncept je pro válečné hry mnohem lepší než stavět baráky a těžit suroviny. Můžete se soustředit přímo na boj.

        Problém Sust 3 je, že to je špatná hra. I v předchozích dílech to moc nefunguje, jelikož jednotky mají malý rozhled a všude je fog of war. S mody, to je ale o něčem jiném :)
    • nemyslím si že to bude v téhle hře takhle fungovat
      já bych typnul, že AI bude mít klasicky nějaký bonusy aby se vyrovnalo to že na rozdíl od člověka neumí přizpůsobovat situaci ale jinak že budou pro oba platit stejný principy
  • Paráda

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit