Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jakej bude rozdíl v tomhle a Source SDK? Já používám SDK už několik let, mapy v Hammeru, copak oni to snad dělají jinak?
    • Urug
      Stejný jak L4D Authoring Tools, tzn v podstatě to samý jen vylepšený o to co ten aktuální engine/hra umí.
    • Já do toho moc nevidím, ale při stáhnutí toho nástroje přes steam to ukáže tool bar se sadou nástrojů, mezi kterými je Hammer World Editor.

      Trochu mě to zklamalo, čekal jsem uživatelsky přívětivější editor (zvlášť když v portálu jde spíše o jednoduché bloky), tohle je spíše pro serióznější modery. Tady v tomhle si rozhodně nevytvořím jednoduchý level za 20 minut.
  • Mapuju už asi 2 týdny, dalo se to díky editoru Alien Swarmu.
  • Taky mám X. Ale portál na PC, už jen k obrovskýmu množství custom map který jsou už k dispozici na webu např: http://www.portal2maps.net/ (k dispozici je už i pár coop map)

    DLC bude, teším se, ale hra je natolik zábavná že mi to stačit určitě nebude :)

    Have fun!
  • Jo, někdo prostě ví, že nádstavbou kvalitní hry je komunita, která prodlouží její životnost a zvýší její povědomí. Nechci zakládat flame, ale právě tohle je ten největší rozdíl mezi konzolemi a PC.
    • Jak uz tady bylo receno.Nejvhodnejsi pristup by bylo umozneni uzivani obsahu vytvorene PC komunitou na konzolich.
      Problem je spise v tom,ze vetsina vydavatelu nema nejmensi zajem na tom,umoznovat herni komunite vytvaret vlastni obsah.Protoze pak by nemohli prodavat predrazene map-packy za takove ceny jako se tomu dnes deje.
    • Dlaha
      Jako xboxář musím souhlasit. Pravděpodobně si Portal seženu i na PC, abych si to užil. Každopádně to vypadá, že tenhle rozdíl se bude pomalu vytrácet. Viz plány s novým dílem Elder Scrolls. Navíc Hunted: The Demon's Forge má mít editor map v sobě i na konzolích. Trend začíná jít tímhle směrem.
      • Osobne si nemyslim,ze by se z toho mel stat trend.Preci jen,lide co hraji jen na konzolich nepatri dle meho mezi "hracicky".Chou strcit placku do konzole a bavit se.
        Dalsim a mozna dulezitejsim faktorem jsou DLC.Kdyz bude vetsina her mit sve editory,tak kdo bude ty predrazene DLC kupovat?A to neni zdaleka pripad jen konzoli.
        Spousta multiplatformnich nebo pc only her nemaji editory ,zatimco tvurci se to snazi obkecat jednim hloupejsim argumentem nez druhym.
        • To je pravda, *předražené* DLC jsou problém. DLC samo o sobě nevadí, takové addony do leteckých simulátorů stojí klidně 2x tolik, co simulátor samotný, a stejně se prodávají. Editor needitor, jsou věci, co prostě nikdo, kdo na tom nemůže makat 8 hodin denně 5 dní v týdnu, v rozumném čase nezvládne.
          Pro co jsou editační nástroje horší než mor, to jsou "exkluzivní" balíčky 4 multiplayerových map, z toho 2 zkonvertované z minulé verze a to vše za pouhých 20 euro *4*
          • Samozrejme,ze jsou DLC,ktere za to stoji.Ja mel na mysli prave to,o cem pises.Par map za skvelych 20E,pricemz mam kolikrat pocit,ze dokonci hru,osekaji ji o urcite prvky,ktere pak dodatecne prodavaji jako DLC za krasne ceny.
            A popravde,tech kvalitnich DLC moc neni,alespon co jsem tak videl.
      • Pokud to bude ku prospěchu věci já to jen vítám. Ale tohle je gró PC hraní. Konzolista má podle mě konzoli jen aby se bavil. Ne aby na ní něco tvořil. Je tam diametrální rozdíl v užívání.
        Ale to jen můj názor. Fakt to není o tom vygenerovat flame war.
        • Hm... mám pro tebe jako odpověď jediné číslo: 5 MILIÓNŮ výtvorů v Little Big Planet. (Od úrovní přes filmy až po úplně nové hry jiných žánrů.) Ještě nějaké nápady? :)
          • Ech, ale tady nikdo nesrovnává SDK do Portalu s čímkoliv. Reaguji na prohlášení, že "konzolista má konzoli, aby se bavil, ne aby něco tvořil", které je prostě dementní a LBP je důkaz, respektive jeden z důkazů. Konzolista je úplně stejný člověk, jako písíčkář totiž. :)
          • Srovnavat little big planet s tvorbou levelu do hry jako je portal je trochu pritazene za vlasy.A take v LTB je tvorba tak nejak soucasti hry,je to pojaty zabavnou a jednoduchou formou.To se vazne neda srovnavat
          • Jenže LBP je víc než hra sofistikovanej editor... nemyslím si, že to jde srovnávat s nějakým SDK. Ale byl to rozhodně pro Sony krok dobrým směrem a ukázka toho, že pokud je na to hra uzpůsobená, funguje to částečně i na konzolích. Pokud by dokázaly konzolový verze multiplatform schroupat i PC mody, bylo by to jedině dobře pro komunitu okolo těch her.
        • zároveň s tebou souhlasím, ale naopak když si vzpomenu kolik času jsem stravil v editoru TrialsHD... samozřejmě to je plošinovka, čili koneckonců editování bylo o jeden rozměj jednodušší ale hrací doba hry se mi prodloužila snad 2x-3x. Dodnes nelituju koupě
        • Dlaha
          Já s tebou jedině souhlasím. Vytvářet cokoliv komplikovanějšího na konzolích není dobrý nápad. Vzpomínám, kolik hodin jsem strávil u editoru Warcraftu 3 nebo Duke Nukem 3D *4* Konzolu jsem si koupil potom, jak říkáš, jen na zábavu. Ale určitě budu rád, když se fanouškovské modifikace, vytvořené na PC, dostanou ke konzolistům, v tom vidím cestu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit