zavřít
...

Underrail - recenze

Dnes má hráč k dispozici tak pestrou nabídku, že se na ni občas dívá přezíravě jako třikrát dokola pozvracený římský hedonista na další chod stejků z anakondy, nadívaných bio olivami. Hernímu průmyslu se stalo to samé, co dříve hudebnímu - dnes může dát do kupy hru takřka každý. Zvyšuje to roli herních...

Novější 1 2 3 Starší

  • pan.chytry tiscali.cz
    5 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Jsem na zacatku underrail a vypada to dobre. Nektere nedostatky co pise recenzent to ma, nektere takto na zacatku nemohu posoudit. Kazdopadne je to zalozene na starych principech a co jsem to tak hral, tak me porad ty principy bavi - stejne, jako me zase treba nebavi nektere moderni principy. Nesouhlasim, ze musime jit nutne s dobou, ze to moderni je lepsi jak tvrdi autor, Treba klasicka hudba je jak moc stara? A porad je stejne dobra oproti moderne... ze. Nebo treba fotbal, proc se porad kope do micudy, kdyz je to porad dokola a proc se nehraje treba na ctyri branky, nebo neco moderniho lepsiho?
    3.3.2016

    reagovat

    • Drizzt (anonym)
      12 souhlasí, 1 nesouhlasí
      recenzent to (dost pravděpodobně) nehrál nebo to měl puštěné tak hoďku. Jak jinak si vysvětlit, že tam krom dojmů tu hru vůbec nepopisuje? Já jsem tak asi v půlce, v Core City. Hra je to super. Čím víc do ní pronikneš, tím víc tě bude bavit.
      3.3.2016

      reagovat

      • Paulcz tiscali.cz
        4 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Autor v posledním odstavci píše, že to moc nehrál. Asi bych si raději přečetl článek od člověka, který hraje RPG hry a je trošku náročnější viz. ty "překonané herní mechanismy" a vychvalování nového XComu si může strčit za klobouk. Hry co vznikali na začátku devadesátek už nejsou Pong a staré UFO je mnohem lepší snad ve všech směrech než novodobý výtvor.

        Underrail zázrak není, ale co se týče ztvárnění světa a RPG systémů tak je na tom daleko lépe než zde opěvované rozbité Bethesdí hry (Skyrim, F3 a 4).
        31.7.2016

        reagovat

  • FansLunacy tiscali.cz
    17 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Já fakt nechci ani pomyslet na to, jak by pan recenzet dnes zrecenzoval Fallout ...

    Fallout je jedno z nejlepších RPG. Né že bylo ... JE! ... A proč? ... Já to tady nebudu vyjmenovávat, zahrajte si to. To se nedá popsat. Myslim, že stačí napsat, že díky té hře se úplně změnil pohled na postapokalyptiku a vznikla díky tomu dodnes velmi dobře aktualizovaná a aktivní česká fansite Madbrahmin.cz ... Díky tomu všemu mě postapo neskutečně baví, je to téma, na který jsem psával povídky, úvahy atd atd ...

    Chce mi teda pan recenzent říct, že protože jsou v Destiny větší fonty a graficky to vypadá úplně jinak a lépe, tak je to lepší hra? ... Fallout 4ka a 3ka taky neni lepší hra, než Fallout 1 a 2.

    Přestaňte laskavě soudit hry podle toho, jak vypadají, ale jaký mají obsah. Tenhle debilní fenomenón alla 250 tisíc miliard bilionů článků na téma "Jukněte, Division vypadá na nabouchanejch počítačích upe mocinky reálně a běží na 150FPS i když je kolem vás ta hustá, graficky orgasmická mlha" mě už fakt těžce nebaví a nebetyčně s*re. Proto jsem si místo Division raději koupil ESO:TU a těšim se 1000x víc na né úplně graficky nádhernou, ale vyladěnou hru, která má obsah, příběh a možnosti. Však proč psát, co nám Division může nabídnout, když můžeme publikovat 150 článků denně na téma "Co nám nabídne mlha v Division". To tady ještě nikomu nedošlo, jak kvalitní to asi bude?

    Fandím Underrailu ... Víc se bojte vy, kdo máte předobědnanej Division a v betě jste si pořádně nezahrály ani příběh, ani perky, ani crafting ani nic. Já osobně bych měl v kalhotech naděláno, že je to zase nějakej přizdisrá*skej záměr Ubisoftu schovat všechno a pak při vydání ukázat asi tak stejnej obsah.
    3.3.2016 upraveno v 14:16

    reagovat

    • Romando (anonym)
      5 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Teda s tým ESO:TU si to priklincoval. Priemerné MMO a hanba série The Elder Scrolls, ale inak súhlasím.
      3.3.2016

      reagovat

    • vito (anonym)
      3 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Tak recenzovat dnes Fallout snad nema smysl a neni fer, spravne...pockejme si max na reinstal ve Score...taky nebudem ted recenzovat Wall street a srovnavat se Sazkou na nejistotu...

      Kazdopadne si ho musim kupit na Gogu hned a zas si ho dat a seriozne, kdyz sem byl student bavil hafo ale nedohrano *1* ostuda...
      3.3.2016

      reagovat

    • funboykid tiscali.cz
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Underrail je retro klenot, hru žeru a pro mě je zábavnější než fallouty 1,2.
      15.4.2016

      reagovat

  • Cztk (anonym)
    18 souhlasí, 7 nesouhlasí
    Mozna nechte recenzovat priste hru nekoho kdo ji opravdu hral :D

    Hra ma rozhodne svoje mouchy, ale kolik takovych her vychazi? Toto je jedina hra co jsem hral a alespon trochu se priblizila falloutu1,2 docela me to chytlo. Neni to pro kazdyho to je jasny.
    3.3.2016

    reagovat

    • Romando (anonym)
      0 souhlasí, 9 nesouhlasí
      "Neni to pro kazdyho to je jasny." Tým si si sám odpovedal na blbosť ktorú si napísal v prvej vete. Autorovi zrejme nesadla. Recenzia je názor, tak nechápem o čom všetci vždy meliete.
      3.3.2016

      reagovat

      • asdads (anonym)
        4 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Jelito ja psal ze to nehral ne ze nemuze mit vlastni nazor...je za to placenej tak by to mohl dohrat aspon do pulky.
        3.3.2016

        reagovat

        • Romando (anonym)
          2 souhlasí, 3 nesouhlasí
          Ako to mohol nehrať? Pre Boha, veď to hral a toto je jeho názor ne? Ja som v recenzii nenašiel nič kde by bolo napísané, že to nehral. Len, že v nej nestrávil tie desiatky hodín, ktoré hra ponúka.
          4.3.2016

          reagovat

  • lolo (anonym)
    8 souhlasí, 27 nesouhlasí
    Když jsem tuhle strašnost hrál, tak jsem si uvědomil, jak strašně jsem rád, že jsme se zbavili iso rpg her. Jeden z nejlepších kroků pro herní populaci, co mohla nastat. V těchto hrách se absolutně nemusí řešti level-desing, největší zbraň současných 3D her a u level- desingu se musí prostě přemýšlet, ISO hry na všechno serouu a řeší jenom hloupou nostalgii.


    SMRT ISO!
    2.3.2016

    reagovat

    • Drizzt (anonym)
      13 souhlasí, 6 nesouhlasí
      je mi tě líto. Nejspíš patříš k těm později narozeným, a tak jsi pořádné RPG v životě ani nezažil. Zažil jsi akorát povrchní akční rádoby-RPG posledních let. Od roku 2000 bylo jen pár ozvěn kvalitních starých dobrých časů - Drakensang: The Dark Eye, NWN2, Risen 1, Dragon Age 1, Arx Fatalis - ale to se ti nejspíš vyhnulo obloukem. Hry jako Wizardry 8, Albion nebo Chrono Trigger už si nedokážeš ani představit, protože takové už se vůbec nedělají. Vůbec nechápeš, že je rozdíl mezi hloubkou a grafikou, pro tebe tyto dvě věci nejspíš splývají. Takže dál hrej své akční hry, o kterých si myslíš, že jsou RPGčka.

      Pokud chceš pochopit, o čem byly RPGčka dřív, tak doporučuju ty výše jmenované - Drakensang, Dragon Age 1, NWN2 - protože to je tak všechno, co od roku 2000 vyšlo. Jinak RPG žánr zcela vymizel a byl nahrazený tzv. akčníma RPG
      2.3.2016

      reagovat

      • vr (anonym)
        3 souhlasí, 5 nesouhlasí
        No tak hlavně že třeba Arx Fatalis je hra z vlastního pohledu :)

        Drakensang, Dragon Age (nejblbější příklad návratu ke klasickým RPG za posledních 15 let!) a NWN 2 jsou akční jako prase, tak nechápu, proč jmenuješ zrovna ty. Že bys v tom měl sám trochu bordel?

        Je rozdíl mezi hloubkou v hnusné grafice a hloubkou v pěkné grafice. To druhé je tak nějak hlubší, není-liž pravda? Většina her z let 96 až 99, tedy zlaté éry RPG má mnohem hezčí grafiku než tohle, mnohem lepší rozhraní než tohle, mnohem lepší systém než tohle, mnohem lepší všechno než tohle...

        Tohle je moderní pseudo-oldschool indie odpad. Radši si půjdu zahrát po třinácté Fallout 1 nebo 2, případně Barldurs Gate, Albion nebo Torment, než jen spustit Underrail.
        3.3.2016

        reagovat

        • Drizzt (anonym)
          5 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Protože právě NWN2, DA a Drakensang jsou jediné RPG od dob Baldurů a dalších IE her, které bych označil jako návrat ke kořenům. A akční? Bordel v tom máš spíš ty. Všechny jmenované jsou RPG založené na statistikách, a ne na akčním skillu jako uskakování a kotouly. Pokud v těch hrách nevidíš BG v novější grafice, tak jsi asi slepý. A ta poslední věta dokazuje, že jsi troll.
          3.3.2016

          reagovat

        • Cztk (anonym)
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Nikdo ti ten underrail nenuti chudacku ...tak si bez zahrat po 13. Fallouta 1 a neotravuj.
          3.3.2016

          reagovat

    • zaty (anonym)
      4 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Mezinárodní organizace pro standardizaci už vydala RPG standard?
      3.3.2016

      reagovat

  • n (anonym)
    9 souhlasí, 6 nesouhlasí
    tak to holt je, a rikal to i rybka v jednom fc, ze "hraci" jsou proste nerentabilni mensina v zaplave casualu
    2.3.2016

    reagovat

    • Drizzt (anonym)
      7 souhlasí, 4 nesouhlasí
      já se zas za nějakého ultra hráče nepovažuju. Hraju spíš tak ve vlnách, tj. třeba půl roku jo, pak jsou i období, kdy několik měsíců vůbec, a měl jsem i období několika let, kdy jsem vůbec nehrál (a pak to třeba doháním zpětně, že se snažím hrát ty nejlepší hry co vyšly). Ale zase už hraju dlouho, už někdy od dob PMD85 v 80. letech. A fakt se nemůžu zbavit pocitu, že nejlepší hry byly v 90. letech - byla to doba, kdy hraní nebylo tak moc komerční, kdy se studia nebály experimentovat a tak vznikaly nové koncepty her, za kterých se vlastně těží dodnes. Moderním hrám nějak přestávám rozumnět, většinou mi přijdou neslané nemastné, nepředstavují žádnou velkou výzvu a většinou je to komerční sázka na jistotu, točí se v tom prachy a prodávat se to v takových číslech, jaké byly dřív nemožné. Tím neříkám, že se nedělají dobré hry. To rozhodně dělají, ale není to mainstream. Nepamatuju, která velká AAA hra mně opravdu chytla, možná Deus Ex HR, ale byla ke své škodě moc jednoduchá.
      2.3.2016

      reagovat

      • n (anonym)
        5 souhlasí, 4 nesouhlasí
        urcite se da souhlasit s tim, ze se z aaa produkce stal typickej prumysl, a proto si tam nedovoli zadny velky experimenty, dulezity je vlozit penize a znasobit je, vsechno ostatni je podruzny

        vyhodou soucasnosti je, ze hry muze delat temer kazdej, kdo ma napad nebo odvahu, nejlip oboji (indies)

        v 90. letech to bylo vsechno novy a tim padem snazsi zaujmout, mne osobne nejvic sedel prelom tisicileti, to uz technologicka uroven byla na solidni urovni a jeste neexistovaly dynastie codu a assassinu atp., kazdej se snazil inovovat a prekvapovat, pak se objevil xbox, konzervace hw vyvoje, jeden engine dneska vydrzi s postupnym rozsirovanim i 10 let jak nic, typickej priklad je ten cod, kam se to posunulo? kdyz nepocitam autoheal a odstraneni ai, tak nikam
        2.3.2016

        reagovat

        • Drizzt (anonym)
          3 souhlasí, 2 nesouhlasí
          indie hry prostě vyplňují mezery na trhu. Underrail je dobrá hra, ale není pro každého. Teď na steamu vyšlo nové zajímavé RPG - Balrum
          http://store.steampowered.com/app/424250/
          https://www.youtube.com/watch?v=9H3OUDzqN8s
          2.3.2016

          reagovat

          • n (anonym)
            1 souhlasí, 1 nesouhlasí
            jo, balrum uz jsem taky zkoumal, cekam az si to nekdo zahraje a da vedet *5*
            2.3.2016

            reagovat

          • n (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            jinak mam v merku jeste tohle

            https://www.youtube.com/watch?v=2FcA_bYPttw

            manazer gladiatoru, to mi zni jako takovej darkest dungeon vic podle pravdy *1*
            3.3.2016

            reagovat

          • vr (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Ty kráso... Avernum po sto padesátý osmý... a zase o ničem.
            3.3.2016

            reagovat

    • Paulcz tiscali.cz
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      I Rybka se může mýlit :)
      18.7.2016

      reagovat

  • JezboX tiscali.cz
    24 souhlasí, 12 nesouhlasí
    Možná by nebylo od věci kdyby recenzi udělal někdo kdo má k takovým hrám vztah. Přeci jen je to celkem úzkoprofilovka kterou si nekoupí každej. Z recenze je taky cítit jak kdyby autora sr*lo, že to vůbec musel nainstalovat a pustit. Jak kdyby fanda jazzu recenzoval metalový album. Takže pane Vrobel jestli to děláte jen pro prachy tak mise splněna. Pro příště až něco takovýho napíšete tak si to strčte přímo do ... šuplíku nebo to hoďte do koše.
    2.3.2016 upraveno v 14:29

    reagovat

    • ABC (anonym)
      6 souhlasí, 6 nesouhlasí
      Ona je taky otazka pro koho to vubec games pisou, protoze lidi, ktery tyhle hry bavi si v underrailu uz davno libujou.
      A pro ty co se bavej u aktualniho mainstreamu je ta recenze podle me ok.

      Bud rad ze to tady vubec aspon trochu zviditelnili, prahy jim evidentne jdou z neceho jinyho, takze tohle beru jako charitu.
      2.3.2016

      reagovat

      • Drizzt (anonym)
        10 souhlasí, 3 nesouhlasí
        takže v podstatě říkáš, že současné herní weby jsou reklamní servery pro AAA tituly. To je samozřejmě těžké rozporovat, když takový Fallout 4 tu dostane 40 článků ještě před vydáním hry.
        2.3.2016

        reagovat

        • vr (anonym)
          1 souhlasí, 3 nesouhlasí
          Nejsou... Jen píšou pro mainstream. A pro mainstream není Underrail zajímavé přesně z důvodů, které jsou popsané v recenzi.
          3.3.2016

          reagovat

          • Drizzt (anonym)
            4 souhlasí, 1 nesouhlasí
            myslíš v "recenzi", protože Vrobela tu hru nejspší vůbec nehrál
            3.3.2016

            reagovat

    • Meow tiscali.cz
      7 souhlasí, 5 nesouhlasí
      No já naprosto nepochopím čí mohl bejt nápad nechat něco recenzovat Vrobela...
      2.3.2016

      reagovat

  • není zač (anonym)
    17 souhlasí, 9 nesouhlasí
    Recenze ve zkratce: "Důležitost herních médií roste, pomůžeme Vám se zorientovat.... tohle mě nebavilo, otravoval interface... jsou tam asi nějaký frakce, suber souboje, jsem slyšel... ale nevyhrajete každou situaci klikanim na přehledný ikonky, jsem zjistil po pár minutách... to mě otravovalo a jako treba xcom 2 me bavil... 6/10 phuckU"
    2.3.2016

    reagovat

  • Drizzt (anonym)
    4 souhlasí, 2 nesouhlasí
    vždyť píšu xcom a ne xcom2. Xcom2 jsem nehrál, je možné, že to tam vylepšili
    2.3.2016

    reagovat

    • ach jo (anonym)
      3 souhlasí, 5 nesouhlasí
      mám pocit, že jsi nehrál ani jedničku, jen tady fabuluješ....
      2.3.2016

      reagovat

    • n (anonym)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      z toho si nic nedelej, mne to neprislo nejak zvlast jiny, v nekterych aspektech i horsi
      2.3.2016

      reagovat

  • tuco tiscali.cz
    20 souhlasí, 11 nesouhlasí
    Z recenze:

    "Jde ostatně o problém, se kterým se setkáváme poslední roky i u her jako Pillars of Eternity, Shadowrun Returns nebo Wasteland 2. Část hráčů je sice nadšená průletem červí dírou zpět do let 199X, ale já si dovolím zastávat názor, že i veterán zmíněných časů a milovník starých her už je dnes právem zpovykaný natolik, že si nepřeje zápasit s nastavením rozlišení, aby se vůbec dal přečíst herní text, je zvyklý na své přehledné ikonky s vypovídajícími piktogramy a samozřejmě na patřičné ozvučení. A zde vidím jeden z prvních problémů, které kohokoli, kdo není skutečný "hardcore RPG purista" (a klidně si na to buďte hrdí, já vám to neberu), odradí."

    Tomu moc nerozumim. Posledni verze PoE ale i Wastland 2 DC jsou tzv "highly polished" hry ktere se co do "prehlednych ikonek" nedaji srovnavat s hrami z 199X jelikoz jsou propracovane a "user friendly". Neminim se o tom siroce dohadovat, jen budu nesouhlasit.
    2.3.2016

    reagovat

    • Drizzt (anonym)
      18 souhlasí, 14 nesouhlasí
      ten recenzent je uplně mimo. A ještě na konci dává příklad nového x-comu jako polished user friendly hry. Samozřejmě je to taky jen můj názor, ale Underrail se ovládá mnohem líp než nový xcom. Vzpomínám jenom jak krkolomně se člověk musel proklikat před 3 různé screeny, jen aby mohl povýšit vojáky. Dokonce tam chyběla i tak samozřejmá věc, jako přeskakovat od jednoho vojáka k druhému, člověk se musel vrátit do předchozí obrazovky a odtud znovu kliknout na jiného vojáka (zcela absurdní, ale nejspíš to bylo kvůli konzolím). Oproti tomu Underrail má zcela ergonomické, intuitivní a logické ovládání, které člověka nenutí kliknout ani jednou navíc. Všechno si lze nakonfigurovat na dolní lištu a pak to jen jedním klikem spustit. Tlačítkem F vyvolám všechny schopnosti, co můžu používat, a stačí je přetáhnout na lištu. Podobný systém (ale horší) mělo i Baldurs Gate a má PoE. Vůbec nevím, proč tu hru recenzuje člověk, který očividně k těmto hrám nemá žádný vztah.
      2.3.2016

      reagovat

      • ach jo (anonym)
        5 souhlasí, 6 nesouhlasí
        ale ale, netvrdil jsi několikrát, že jsi Xcom 2 nehrál?
        2.3.2016

        reagovat

      • tuco tiscali.cz
        5 souhlasí, 0 nesouhlasí
        k XCOM2 jsem se, pod recenzi, jiz vyjadril. komu se to libi, tomu to nevymluvim ani vymlouvant nechci. ja jen, ze neni pravda, ze PoE ver 3.0/Wasteland 2 DC maji "problemy" ktery recenzent zminoval.
        2.3.2016 upraveno v 12:44

        reagovat

  • Zaklínač (anonym)
    9 souhlasí, 15 nesouhlasí
    To vypadá příšerně! *12*
    2.3.2016

    reagovat

    • Hacendado (anonym)
      11 souhlasí, 11 nesouhlasí
      To je jako s holkama - ošklivky jsou v posteli dračice a dělají úplně všechno. *1* Protože ví, že oproti kráskám mají hendikep a musí to vyrovnat jinak. *1* Podobné je to s touto hrou. Ano, je graficky ošklivá, ale hratelnost má super.
      2.3.2016

      reagovat

      • Drizzt (anonym)
        6 souhlasí, 5 nesouhlasí
        neřekl bych ošklivá. Mně se ten styl té hry líbí, jak po grafické, tak po té ambientní hudební stránce. Lidí se mi třeba víc než omalovánkové D:OS, kde bylo příliš moc barviček a příliš moc pohádkových postaviček pro děti (impové, trollové atd)
        2.3.2016

        reagovat

        • Zaklínač (anonym)
          7 souhlasí, 3 nesouhlasí
          Od kdy je MS DOS plný barviček a postaviček pro děti? *8*
          2.3.2016

          reagovat

        • Hacendado (anonym)
          4 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Ale jo, styl je super, mě se líbí prostředí, potvory, atd. Co mě ovšem neskutečně štvalo bylo zobrazení a grafické provedení věcí v inventáři - pistole nebo puška vypadala jak z hračkářství vyrobená z plastické hmoty, nůž vypadal jak příborák z letadla.
          2.3.2016

          reagovat

          • Drizzt (anonym)
            3 souhlasí, 3 nesouhlasí
            taky to mohlo mít víc popisů předmětů. Třeba Baldurs Gate mělo prakticky ke každému předmětu nějakou menší "story". Jo, graficky nevypadají nic moc. Ale zase je to jedna z mála her, kde funguje crafting a člověk nemá pocit, že akorát sbírá haraburdí jako je tomu v 90% RPG her. Docela mne mrzí, že hraju aniž bych cokoliv investoval do craftingu, na druhou strany ty volné body se asi hodí víc do jiných skillů než int a crafting. Možná si později dám znovu s nějakým psionic/tank/crafting buildem. (tj. síla a int)
            2.3.2016

            reagovat

            • Hacendado (anonym)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              JJ. crafting je v UnderRail super, tomu se špatně odolává. Např. kůže z každé potvory dává jiný bonus, když se z ní ušije zbroj, přidání látek ke kůži generuje další bonusy (do stealth, aj.). Podobně zbraně, granáty z napalmu, radioaktivních soudků.. Nevýhoda je ten level cap na 25 levelu - tím crafting autoři vlastně spláchli do wc, protože ty body v něm schází ve finále hry, kde to je o tom ustát pobyt v Deep Caverns a vyřešit puzzle přístupu k hlavnímu šmejdovi..
              2.3.2016

      • Zaklínač (anonym)
        1 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Dobrá pointa *15*
        2.3.2016

        reagovat

      • 7491kcaJ (anonym)
        3 souhlasí, 4 nesouhlasí
        Simtě, kolik ošklivek si mrd... pardon miloval?
        2.3.2016

        reagovat

      • ach jo (anonym)
        7 souhlasí, 8 nesouhlasí
        hratelnost? Hratelnost to má zaseklou 20 let zpátky, takový nový MGS má skvělou hratelnost, která se někam posunula... Tohle je hra na nostalgii...
        2.3.2016

        reagovat

        • Drizzt (anonym)
          4 souhlasí, 7 nesouhlasí
          na to že jsi to nehrál jsi úžasně informovaný o tom, jakou to má hratelnost. Ale chápu tě. Já jsem MGS 5 taky nehrál a myslím že ta hratelnost stojí za starou bačkoru. Prostě mi ta hra je nesympatická už z videí. Brácha takové ptákoviny občas hrává na své PS, nedávno jsem ho sledoval, jak hraje Far Cry 3 - hrozná blbost, plížení kolem táborů, likvidace vojáků, pořád dokola.
          2.3.2016

          reagovat

          • ach jo (anonym)
            6 souhlasí, 6 nesouhlasí
            ty jsi jenom hloupý troll, co hodnotí věci z youtube či MT, navíc jsi troll bez vkusu, jelikož se líbí Jupiter, takže tak. Neměl bys ses považovat za někoho kdo má vkus, jelikož ho vůbec nemáš, je to právě tím, že jsi hrál moc tyhle iso nesmysly...
            2.3.2016

            reagovat

            • Shark (anonym)
              3 souhlasí, 5 nesouhlasí
              ty ses hlupak az to boli :p ty "vkuse" najdi si radsi zenskou ty chudaku
              2.3.2016

Novější 1 2 3 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.162.241.40.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.