Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem na zacatku underrail a vypada to dobre. Nektere nedostatky co pise recenzent to ma, nektere takto na zacatku nemohu posoudit. Kazdopadne je to zalozene na starych principech a co jsem to tak hral, tak me porad ty principy bavi - stejne, jako me zase treba nebavi nektere moderni principy. Nesouhlasim, ze musime jit nutne s dobou, ze to moderni je lepsi jak tvrdi autor, Treba klasicka hudba je jak moc stara? A porad je stejne dobra oproti moderne... ze. Nebo treba fotbal, proc se porad kope do micudy, kdyz je to porad dokola a proc se nehraje treba na ctyri branky, nebo neco moderniho lepsiho?
    • recenzent to (dost pravděpodobně) nehrál nebo to měl puštěné tak hoďku. Jak jinak si vysvětlit, že tam krom dojmů tu hru vůbec nepopisuje? Já jsem tak asi v půlce, v Core City. Hra je to super. Čím víc do ní pronikneš, tím víc tě bude bavit.
      • Paulcz
        Autor v posledním odstavci píše, že to moc nehrál. Asi bych si raději přečetl článek od člověka, který hraje RPG hry a je trošku náročnější viz. ty "překonané herní mechanismy" a vychvalování nového XComu si může strčit za klobouk. Hry co vznikali na začátku devadesátek už nejsou Pong a staré UFO je mnohem lepší snad ve všech směrech než novodobý výtvor.

        Underrail zázrak není, ale co se týče ztvárnění světa a RPG systémů tak je na tom daleko lépe než zde opěvované rozbité Bethesdí hry (Skyrim, F3 a 4).
  • FansLunacy
    Já fakt nechci ani pomyslet na to, jak by pan recenzet dnes zrecenzoval Fallout ...

    Fallout je jedno z nejlepších RPG. Né že bylo ... JE! ... A proč? ... Já to tady nebudu vyjmenovávat, zahrajte si to. To se nedá popsat. Myslim, že stačí napsat, že díky té hře se úplně změnil pohled na postapokalyptiku a vznikla díky tomu dodnes velmi dobře aktualizovaná a aktivní česká fansite Madbrahmin.cz ... Díky tomu všemu mě postapo neskutečně baví, je to téma, na který jsem psával povídky, úvahy atd atd ...

    Chce mi teda pan recenzent říct, že protože jsou v Destiny větší fonty a graficky to vypadá úplně jinak a lépe, tak je to lepší hra? ... Fallout 4ka a 3ka taky neni lepší hra, než Fallout 1 a 2.

    Přestaňte laskavě soudit hry podle toho, jak vypadají, ale jaký mají obsah. Tenhle debilní fenomenón alla 250 tisíc miliard bilionů článků na téma "Jukněte, Division vypadá na nabouchanejch počítačích upe mocinky reálně a běží na 150FPS i když je kolem vás ta hustá, graficky orgasmická mlha" mě už fakt těžce nebaví a nebetyčně s*re. Proto jsem si místo Division raději koupil ESO:TU a těšim se 1000x víc na né úplně graficky nádhernou, ale vyladěnou hru, která má obsah, příběh a možnosti. Však proč psát, co nám Division může nabídnout, když můžeme publikovat 150 článků denně na téma "Co nám nabídne mlha v Division". To tady ještě nikomu nedošlo, jak kvalitní to asi bude?

    Fandím Underrailu ... Víc se bojte vy, kdo máte předobědnanej Division a v betě jste si pořádně nezahrály ani příběh, ani perky, ani crafting ani nic. Já osobně bych měl v kalhotech naděláno, že je to zase nějakej přizdisrá*skej záměr Ubisoftu schovat všechno a pak při vydání ukázat asi tak stejnej obsah.
    • Underrail je retro klenot, hru žeru a pro mě je zábavnější než fallouty 1,2.
    • Tak recenzovat dnes Fallout snad nema smysl a neni fer, spravne...pockejme si max na reinstal ve Score...taky nebudem ted recenzovat Wall street a srovnavat se Sazkou na nejistotu...

      Kazdopadne si ho musim kupit na Gogu hned a zas si ho dat a seriozne, kdyz sem byl student bavil hafo ale nedohrano *1* ostuda...
    • Teda s tým ESO:TU si to priklincoval. Priemerné MMO a hanba série The Elder Scrolls, ale inak súhlasím.
  • Mozna nechte recenzovat priste hru nekoho kdo ji opravdu hral :D

    Hra ma rozhodne svoje mouchy, ale kolik takovych her vychazi? Toto je jedina hra co jsem hral a alespon trochu se priblizila falloutu1,2 docela me to chytlo. Neni to pro kazdyho to je jasny.
    • "Neni to pro kazdyho to je jasny." Tým si si sám odpovedal na blbosť ktorú si napísal v prvej vete. Autorovi zrejme nesadla. Recenzia je názor, tak nechápem o čom všetci vždy meliete.
      • Jelito ja psal ze to nehral ne ze nemuze mit vlastni nazor...je za to placenej tak by to mohl dohrat aspon do pulky.
        • Ako to mohol nehrať? Pre Boha, veď to hral a toto je jeho názor ne? Ja som v recenzii nenašiel nič kde by bolo napísané, že to nehral. Len, že v nej nestrávil tie desiatky hodín, ktoré hra ponúka.
  • Když jsem tuhle strašnost hrál, tak jsem si uvědomil, jak strašně jsem rád, že jsme se zbavili iso rpg her. Jeden z nejlepších kroků pro herní populaci, co mohla nastat. V těchto hrách se absolutně nemusí řešti level-desing, největší zbraň současných 3D her a u level- desingu se musí prostě přemýšlet, ISO hry na všechno serouu a řeší jenom hloupou nostalgii.


    SMRT ISO!
    • Mezinárodní organizace pro standardizaci už vydala RPG standard?
    • je mi tě líto. Nejspíš patříš k těm později narozeným, a tak jsi pořádné RPG v životě ani nezažil. Zažil jsi akorát povrchní akční rádoby-RPG posledních let. Od roku 2000 bylo jen pár ozvěn kvalitních starých dobrých časů - Drakensang: The Dark Eye, NWN2, Risen 1, Dragon Age 1, Arx Fatalis - ale to se ti nejspíš vyhnulo obloukem. Hry jako Wizardry 8, Albion nebo Chrono Trigger už si nedokážeš ani představit, protože takové už se vůbec nedělají. Vůbec nechápeš, že je rozdíl mezi hloubkou a grafikou, pro tebe tyto dvě věci nejspíš splývají. Takže dál hrej své akční hry, o kterých si myslíš, že jsou RPGčka.

      Pokud chceš pochopit, o čem byly RPGčka dřív, tak doporučuju ty výše jmenované - Drakensang, Dragon Age 1, NWN2 - protože to je tak všechno, co od roku 2000 vyšlo. Jinak RPG žánr zcela vymizel a byl nahrazený tzv. akčníma RPG
      • No tak hlavně že třeba Arx Fatalis je hra z vlastního pohledu :)

        Drakensang, Dragon Age (nejblbější příklad návratu ke klasickým RPG za posledních 15 let!) a NWN 2 jsou akční jako prase, tak nechápu, proč jmenuješ zrovna ty. Že bys v tom měl sám trochu bordel?

        Je rozdíl mezi hloubkou v hnusné grafice a hloubkou v pěkné grafice. To druhé je tak nějak hlubší, není-liž pravda? Většina her z let 96 až 99, tedy zlaté éry RPG má mnohem hezčí grafiku než tohle, mnohem lepší rozhraní než tohle, mnohem lepší systém než tohle, mnohem lepší všechno než tohle...

        Tohle je moderní pseudo-oldschool indie odpad. Radši si půjdu zahrát po třinácté Fallout 1 nebo 2, případně Barldurs Gate, Albion nebo Torment, než jen spustit Underrail.
        • Nikdo ti ten underrail nenuti chudacku ...tak si bez zahrat po 13. Fallouta 1 a neotravuj.
        • Protože právě NWN2, DA a Drakensang jsou jediné RPG od dob Baldurů a dalších IE her, které bych označil jako návrat ke kořenům. A akční? Bordel v tom máš spíš ty. Všechny jmenované jsou RPG založené na statistikách, a ne na akčním skillu jako uskakování a kotouly. Pokud v těch hrách nevidíš BG v novější grafice, tak jsi asi slepý. A ta poslední věta dokazuje, že jsi troll.
  • tak to holt je, a rikal to i rybka v jednom fc, ze "hraci" jsou proste nerentabilni mensina v zaplave casualu
    • Paulcz
      I Rybka se může mýlit :)
    • já se zas za nějakého ultra hráče nepovažuju. Hraju spíš tak ve vlnách, tj. třeba půl roku jo, pak jsou i období, kdy několik měsíců vůbec, a měl jsem i období několika let, kdy jsem vůbec nehrál (a pak to třeba doháním zpětně, že se snažím hrát ty nejlepší hry co vyšly). Ale zase už hraju dlouho, už někdy od dob PMD85 v 80. letech. A fakt se nemůžu zbavit pocitu, že nejlepší hry byly v 90. letech - byla to doba, kdy hraní nebylo tak moc komerční, kdy se studia nebály experimentovat a tak vznikaly nové koncepty her, za kterých se vlastně těží dodnes. Moderním hrám nějak přestávám rozumnět, většinou mi přijdou neslané nemastné, nepředstavují žádnou velkou výzvu a většinou je to komerční sázka na jistotu, točí se v tom prachy a prodávat se to v takových číslech, jaké byly dřív nemožné. Tím neříkám, že se nedělají dobré hry. To rozhodně dělají, ale není to mainstream. Nepamatuju, která velká AAA hra mně opravdu chytla, možná Deus Ex HR, ale byla ke své škodě moc jednoduchá.
      • urcite se da souhlasit s tim, ze se z aaa produkce stal typickej prumysl, a proto si tam nedovoli zadny velky experimenty, dulezity je vlozit penize a znasobit je, vsechno ostatni je podruzny

        vyhodou soucasnosti je, ze hry muze delat temer kazdej, kdo ma napad nebo odvahu, nejlip oboji (indies)

        v 90. letech to bylo vsechno novy a tim padem snazsi zaujmout, mne osobne nejvic sedel prelom tisicileti, to uz technologicka uroven byla na solidni urovni a jeste neexistovaly dynastie codu a assassinu atp., kazdej se snazil inovovat a prekvapovat, pak se objevil xbox, konzervace hw vyvoje, jeden engine dneska vydrzi s postupnym rozsirovanim i 10 let jak nic, typickej priklad je ten cod, kam se to posunulo? kdyz nepocitam autoheal a odstraneni ai, tak nikam
        • indie hry prostě vyplňují mezery na trhu. Underrail je dobrá hra, ale není pro každého. Teď na steamu vyšlo nové zajímavé RPG - Balrum
          http://store.steampowered.com/app/424250/
          https://www.youtube.com/watch?v=9H3OUDzqN8s
          • Ty kráso... Avernum po sto padesátý osmý... a zase o ničem.
          • jinak mam v merku jeste tohle

            https://www.youtube.com/watch?v=2FcA_bYPttw

            manazer gladiatoru, to mi zni jako takovej darkest dungeon vic podle pravdy *1*
          • jo, balrum uz jsem taky zkoumal, cekam az si to nekdo zahraje a da vedet *5*
  • JezboX
    Možná by nebylo od věci kdyby recenzi udělal někdo kdo má k takovým hrám vztah. Přeci jen je to celkem úzkoprofilovka kterou si nekoupí každej. Z recenze je taky cítit jak kdyby autora sr*lo, že to vůbec musel nainstalovat a pustit. Jak kdyby fanda jazzu recenzoval metalový album. Takže pane Vrobel jestli to děláte jen pro prachy tak mise splněna. Pro příště až něco takovýho napíšete tak si to strčte přímo do ... šuplíku nebo to hoďte do koše.
    • Meow
      No já naprosto nepochopím čí mohl bejt nápad nechat něco recenzovat Vrobela...
    • Ona je taky otazka pro koho to vubec games pisou, protoze lidi, ktery tyhle hry bavi si v underrailu uz davno libujou.
      A pro ty co se bavej u aktualniho mainstreamu je ta recenze podle me ok.

      Bud rad ze to tady vubec aspon trochu zviditelnili, prahy jim evidentne jdou z neceho jinyho, takze tohle beru jako charitu.
      • takže v podstatě říkáš, že současné herní weby jsou reklamní servery pro AAA tituly. To je samozřejmě těžké rozporovat, když takový Fallout 4 tu dostane 40 článků ještě před vydáním hry.
        • Nejsou... Jen píšou pro mainstream. A pro mainstream není Underrail zajímavé přesně z důvodů, které jsou popsané v recenzi.
          • myslíš v "recenzi", protože Vrobela tu hru nejspší vůbec nehrál
  • Recenze ve zkratce: "Důležitost herních médií roste, pomůžeme Vám se zorientovat.... tohle mě nebavilo, otravoval interface... jsou tam asi nějaký frakce, suber souboje, jsem slyšel... ale nevyhrajete každou situaci klikanim na přehledný ikonky, jsem zjistil po pár minutách... to mě otravovalo a jako treba xcom 2 me bavil... 6/10 phuckU"
  • vždyť píšu xcom a ne xcom2. Xcom2 jsem nehrál, je možné, že to tam vylepšili
    • z toho si nic nedelej, mne to neprislo nejak zvlast jiny, v nekterych aspektech i horsi
    • mám pocit, že jsi nehrál ani jedničku, jen tady fabuluješ....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit