• Jsem tyden v nemocnici, tak si rikam, ze neco stahnu. Najedu na google play a jako prvni koment vidim neco ve stylu "super, nemusim nic mackat abych strilel" to mluvi za vse
  • To im davate 7/10 preto, ze je to cesky produkt? Hral som to a je to neskutocne hlupa tretia recyklacia Dead Trigger implementujuca velmi nestasne mechanizmi, dokonca este horsie ako Dead Trigger 1 a 2. Za toto tak 2/10, nie je to ani zabavne, skor trapne, a existuje to len na dolovanie penazi z hracov.
  • Odpad! mikrotransakce
  • Bohužel hra mne jako celek zklamala, krom grafiky, která není bůhvíjak dokonalá je to jen Dead Trigger 2 v jiných kulisách a s jinými zbraněmi a to DT 2 vypadal a vypadá "plněji" než Unkilled. A mikrotransakce? Peklo dnešní herní scény. Raději bych bral cenu a bez mikrotransakcí. A nejvíc mne štve že tam není zaměřvaní skrz kolimátory
  • Byl bych mnohem radši kdyby se u mobilních her vykašlali na ty všechny reklamy a sra*ky okolo.Sice by pak museli hře nastavit cenu, ale aspoň by se to dalo možná hrát. A taky by se mohli vys*at na ty střílečky, které se tam nedají pomalu vůbec ovládat a udělali radši nějakou pěknou tahovku na způsob heoresů nebo dobrou adventuru.
  • Jednoznacne nejlepsi hra co jsem na svem telefonu kdy hral. 10/10
    • V kopirovani zanru jsou kluci dobry, ale preju dobry vydelek
  • Ta hra je zoufale prazdne a plocha. Mozna ze zaujme nenarocne deti, ale jinak je naprosto o nicem, nic co by clovek uz tisickrat nevidel. A navic tato mobilni hra vyzaduje trvale online pripojeni, takze ani ty deti ji moc nevyuzij, ne mobilne. Ta hra si zaslouzi tak 3/10 za grafiku, ktera sama o sobe ale nestaci. Je to proste low cost budgetovka.
  • Madfinger byl inovativni a zabavnej Samurai byl svelej a system komb byl suprovej a i dnes si ho zaparim. Designova jednicka. nebavi. Potom se hlavne dobre koukalo, clovek byl rad, ze ma na mobilu strilecku. Ale grafika a krkolomny ovladani... Ale technicky na vysi. Potom se ale zvetsili, zacli recyklovat, recyklovat a stale to stejny. Monzo se tvarilo na prvni pohled pekne, ale ty ceny byly des. Unkilled se uz ale nijak netvari a monetizace spis frustruje. Dead Effect 2, kterej je na tabletu jakz takz dobrej (az na nutnost se prihlasovat a frustrovane opakovat), ale na pc by neohromil, byl o tridu vys. Technologicky se posouvaji asi jako unity. To je na tom trochu ironie, ze zacali perfektnim designem a skoncili pysne s technologickym demem, o ktery se pokousi kazde druhe studio (mnohdy i uspesne) a popravde... Nainstaloval, kouknul, po hodine odinstaloval. Drzim jim palce, ale neocekavam popravde nic.
    • Brw: grafika take neni nikterak ohromujici. Ne, ze by nezdimala z tabletu maximum a jako celek pusobi dobre. Za to velky plus. Ale v dobe, kdy se vetsina firem snazi o inovaci v podobe nejake pekne originalni stylizace, oni pripominaji casti obsahu jine hry (rage), zbytek vypada jako strilecky pred par lety na pc. Ikdyz dobre odvedena prace, nic co by me zaujalo.
  • Proc tu z toho delate bonusweb?
  • ty voe už jen ten název Unkilled říká: "nejsem a ani nechci být originální hra, rozhodně nechci posouvat herní průmysl dál. chci jen vydělat co nejvíc prachů, pak zapadnu v zapomnění..."
    • "chci jen vydělat co nejvíc prachů"

Zm*di z Madfingeru, jak si tohlecto můžou dovolit, že jo? Všechny ostatní firmy a lidi by nad vyděláváním prachů ohrnuli nos, jen ti vocasi z Madfingeru chtěj vydělávat. Nebudeš třeba psát do vlády? Bylo by fajn, kdyby se tohohle ujmul nějakej poslanec (kdyžtak se připojím) a madfingerákům pěkně zatopil - třeba by šlo dát zrušení Madfingeru jako volební program. Jsem si jistej, že by se tohohole lidi určitě chytli.
      • 3/10