Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To bude ještě hodně práce. Na druhou stranu, je dobré si uvědomit, jak složitá AI pro tuto hru je. Vždyť to nedokáží mentálně zvládnout ani mnozí lidé, jak dobře to může zvládat sada tupých skriptů. Prakticky všechny změny v herním systému oproti předchozímu dílu jsou náročnější na AI, tady si Paradox dal vážně ambiciózní cíl.
    • Hry od paradoxu nemají kdovíjak složitá pravidla. Spíš je tam toho moc a často se různé věci navzájem ovlivňují (což je právě ideální věc pro zpracování počítačem). Lidi to bez problémů zvládnou (reálný život je mnohem složitější bez neměnných pravidel), jenže ne všechny to baví, tak k tomu prostě jen nemají motivaci. Taky A.I i v předchozích dílech byla dost předvídatelná, takže jakmiles přišel na to jak hrát, tak už se dalo s trochou trpělivosti dosáhnout prakticky všeho (např. vyhrát válku jako hlavní síla osy za Lucembursko). Spíš si myslím, že tím překopáním oproti předchozímu dílu museli psát AI znova a ne úplně dobře to otestovali (stejně tak jako některé další mechaniky jako třeba world tension).
  • sugyn
    Bohuzel to nestaci. Hra ma porad spoustu prace pred sebou. Hlavne optimalizace. Kdyz se potka nekde 400 divizi tak clovek uz hraje tahovou strategii a ne realtime.
  • všechna cest, ze tady mate lidi ,kteří dokazi o takových veceh psat, drive sem chodival na hrej.cz, tam uz se to ale davno zvrhlo v onanii na konzole
    • počkej si na pravidelnou dávku pixel artu, tohle je takový výstřel do tmy
  • Llour
    Přál bych si, aby CA umožnila u svých her stejnou míru "modovatelnosti" jako to dělá Paradox u těch svých!!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit