Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Průserr roku. Hra zaslouží tak 6 - 7/ 10.
  • Cekal snad nekdo neco jineho nez brak ? Naivky
    • Stale stejna pisnicka : pujcime si zname jmeno, rekneme par studentum, at nam neco napisou a nakresli par obrazovek, zabalime to do oldschool kecu a prodame za 45euro. Profit.
      Hlavne neverte lidem, kteri rikaji, ze je to dobry nebo dobre napsany, protoze ti jen vyhodili penize kanalem, ale nepriznali si to nebo skodolibe chteji, at se nachytaji i ostatni.
      • jo, za 45 euro je ta hra předražená. Myslím že odpovídající cena by byla tak 25 už v den vydání.
  • Hype kolem téhle hry oficiálně skončil negativním hodnocením na RPS. To, že někdo tvrdí, že navazuje na něco, co (snad) kdysi před dvaceti lety vymyslel, ještě neříká nic o kvalitě něčeho, co dělá teď. Jinak, recenzenti dali objektivní devítky a na hru se v tichosti zapomnělo. Inu, jak se kdysi říkávalo, není všechno zlato, co se indie...
    • Negativni recenze na RPS? Muzes mi ji prosim te ukazat? Zadnou jsem tam nenasel.
      • IMHO míněn RPG Codex...
    • a RPS má nějaký definitivní patent na pravdu? Ta hra podle mého není špatná, dohrál jsem do konce. Akorát od toho nesmíš čekat něco jiného, než co to ve skutečnosti je. Je to gamebook ve velice zajímavém prostředí a světě, s minimem soubojů, se zajímavým RPG systémem, kvalitním napsáním a příběhem. Pokud od toho čekáš skvělou hratelnost, tak se nedočkáš.
  • Patch na steamu mám už od 28.3
  • "Torment: Tides of Numenera je vynikající" to teda ROZHODNĚ není
    • Asi tak. Ta hra rozhodně není vynikající. Je to lepší průměr a jelikož to odvolává na Torment, tak je to průserr roku. Nechápu ty tvoje mínuska, bud klikač nebo tu nemají vůbec vkus...
  • Je to pekna hra. Ae co ja vim... něco tomu chybí. Příběh ok fajn, ale ta atmosfera... chybí..já radši Pillars of Eternity.
    • Planescape Torment považuji za nejlepší RPG jaké jsem kdy hrál. Torment jsem nadšeně koupil, nadšeně hrál, ale postupně mě to přestávalo bavit. Ten svět je zajímavý i když to autoři perou do hráče strašně pod tlakem a poctivě jsem všechno četl, protože to vůbec není špatné. Ale zjistil jsem, že mě vůbec nezajímá hlavní hrdina. Bezejmený z Planescape mě zajímal, zajímal mě Morte, zajímala mě Fall-From-Grace a další... tady absolutně bez vztahu, k hrdinovi i k dalším postavám. Jsou to jen kulisy. Lituju, ale nakonec jsem dal uninstall
  • Ten na té úvodní fotce vypadá jak Láďa Geršl:D
  • > "Update se nejprve objeví na konzolích a až poté zavítá i na PC"

    No na GOGu jsem patch 1.0.2 stahoval už před dvěma týdny...
    • Na Steamu tento patch (1.0.2) vyšel už 28. března.

      http://steamcommunity.com/games/272270/announcements/detail/616271552114468967
  • Steamspy ukazuje 100K prodaných kopií, recenze na Steamu 67%. Jelikož jsem hru nehrál, tak se ptám, kde je problém?
    • Kozy
      Konec stojí za prd, stejně jako hlavní záporák.
    • zaty
      Spousta lidí čekala nový PS:T a on není.
      • Přitom by stačilo udělat plnohodnotný remake PT v lepší grafice, zeštíhleným textem a s vylepšeným combatem. To bych backnul hned. :)
    • Hele já sám nevím. Mám odehráno 22 hodin, ale trochu se do toho nutím. Je tam spousta zajímavejch mini - příběhů, který jsou ale ve výsledku k ničemu, ten hlavní příběh mi zatím nepřipadá nic moc. RPG systém je úplně o ničem, stejně tak vybavení. Hratelnostně je to jak za krále Klacka, postavy stojí na místě a posílají tě povídat si s jinejma postavama, který stojej tři metry vedle...

      P.S. Planescape: Torment jsem dohrál 2x. I tam byl rozjezd pomalejší, ale pak to bylo super.
      • Když máš nahráno 22 hodin, měl bys bejt v poslední třetině, Numenera neni zas tak dlouhá (40 hodin, pokud děláš fakt všechno, podle Howlongtobeat, 29 hlavní příběh). To bych za rozjezd už asi nepovažoval.
    • A na games/bw to dostalo 9/10. Asi chyba v Matrixu...
    • ta hra neni dost cool
  • Mě vytáčí Rhin. Říkal jsem si, že jen dodělám její quest, vysvobodím ji z otroctví a pustím ji k vodě, protože jinak už mám partu kompletní. Jenže když ji chci dá k adopci, tak začne hrozně citově vydírat a když ji vykopnu z party, tak nejde někam postávat, ale začne brečet a mlít něco o tom, jak jsem ji zradil, a potom nadobro zmizí. Takže ji nedobrovolně vláčím s sebou, protože nemám to srdce se na ni vy*rat. Ale rád si představuju, že ostatním chodí pro pivo a čistí jim boty... :P
    • Kinet1c
      ja som znej urobil, ked uz nic ine, tak liecitelku, a tym padom bola ako tak uzitocna v subojoch, teda, vtych piatich siestich, ci kolkych :D, ale prave preto, ze subojov je uplne minimum, teda ako komu, ale ja som ich mal velke minimum a sem tam som skoro zaspal z tolkeho textu :D, tak som ju mal zo sebou, len tak, co sa bude diat, nestalo sa nic, len v bloome konecne mohla ist domov a neskor pred koncom hry atd.
    • Že jo? Člověk je zvyklej na postavy, u kterejch je mu uprdele, jestli někde chcípnou, a pak mu v inXile provedou takovouhle darebnost...
    • Zrovna jsem řešil to samé. Moje řešení bylo, že jsem ji poslal k adopci a ignoroval námitky. Ale štvalo mě to. Bude muset holt počkat do případného druhého průchodu, kde nejspíš naberu do party pro změnu zbývající tři postavy... (Rhin mě docela zajímá, protože ji napsal Patrick Rothfuss, jehož knížky jsem četl)
    • taky jsem měl Rhys v partě po celou dobu hry. Byla uplně k ničemu, je to nejslabší companion. Její příběh se uzavře až v Bloomu. Naštěstí tato hra není o soubojích, takže to že je tak slabá nevadí. Prostě je to spíš o roleplayingu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit