Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To vypadá a ti velcí roboti :D fuuuuuj
  • No hurá, už to vypadá podstatně lépe, než na předešlích ukázkách. Tak snad to bude stejně dobré jak dvojka.
  • h0p3
    Dotaz: Budou se tu stavět základny, nebo to bude jak DoW2? Kde jste si museli vystačit s tím co jste si vzali.
    • budou
      • h0p3
        Hmmm.. škoda a já doufal, že to bude jako dvojka. Každopádně dík za info.
        • generalx
          Vždyť ve dvojce byla taky základna..jen byla nasraná v jednom baráku který odemykal levely...a nebyla možnost žádného většího plánu. A nebylo to o tom vystačit si jen s něčím daným.. vždyť jsis mohl pořád kupovat vše co jsi chtěl...
          • h0p3
            To jo, ale nemusel jsem nic stavět ne? Nebo si to špatně pamatuju? Mě prostě stavění a starání se o základny nebaví. Nějak mě to po Warcraftu 3 přešlo *1*
            • h0p3
              DoW1 jsem popravdě nehrál. Ale na dvojce mě bavilo, že jsem měl podle sebe složenou partu, která mi seděla. Upgradoval jsem jim gear/schopnosti a nějak jsem se s nima "sžil". Tady to na mě působí, že dostanu hromadu noname pinclů, který budou fungovat jen jako cannon fodder.
            • DOW 1 to právě mělo promakaný, jak ti tam vždycky letadlem shodili nějakou základní prefabrikovanou stavební buňku, pak k tomu přišel Servitor se šroubovakem a složil z toho barák, Eldaři si tam budovy teleportovali, u Nekronů se vynořovaly z těch jejich komplexů hrobek v podzemí atd. I třeba barák na vozidla u Mariňáků byla přistávací plošina, kam ti napřed to objednané vozidlo hodilo letadlo a pak z toho vyjelo, bylo to takové promyšlené
  • Vůbec nemám obavy. Dělá to Relic - bude to šleha. Můžu se jen těšit
  • Tak např po otevřeni stránek GW hned tento obrázek, to mi netrvďte, že hra proti tomu nevypadá ještě relativně umírněně, co se barev týká *1*

    https://www.games-workshop.com/resources/touts/2017-02-11/40kLanding/Header_carousel//DeathworldForest40k_ProdSlide.jpg

    Asi bych to měl poslat do Relicu, ať to prostředi ještě trochu pŕibarví *1*
    • XorxoxTalarius
      To co je na tom obrazku je tak barevne schvalne, jelikoz se jedna o prostredi pro Death World. Tedy prostredi jez se snazi hrace zabit. Navic si sem dal neco co vyvraci tvuj argument, jelikoz se staci podivat na figurky na obrazku a uvidis ze figurky maji znacne tmavsi odstin nez pouziva relic
    • wenceslaus
      JJ i GW umi udělat hnusný věci.
      Tady mě to mrzí dvojnásob, protože jsem Eldary hrál už od konce devadesátek.
  • Že gameplay vypadá jako Starcraft? Starcraft 1 a 2 jsou nejlepší rts co kdy vyšly, takže to je rozhodně +
    • Kdybych chtěl hrát Starcraft. tak si, údiv a úžas, zahraju Starcraft. Já chci hrát Dawn of War.
    • Ono to jsou spise vicepostavove diablo, snad se tomu rika MOBA? hry, nez strategie.
      • ani ne, Diablo neni MOBA a tohle už vůbec ne *3*

        "Multiplayer online battle arena (MOBA) is a genre of strategy video games that originated as a subgenre of real-time strategy, in which a player controls a single character in one of two teams. The objective is to destroy the opposing team's main structure with the assistance of periodically spawned computer-controlled units that march forward along set paths."
  • Po precteni diskuze jsem cekal nejakou hruzu, naopak jsem byl velice mile prekvapen, ne li nadsen. Podle mne je to temne tak akorat a grafika je super. Co mne vylozene potesilo je velikej zoom, kdy mate slusnej prehled o bojisti a nehrajete s nosem nalepenym pri zemi.
    Z ceho jsem nadsenej uz mene je hratelnost, ktera se, zda se , v zanru nikam neposouva. Tedy kdyz uz nejaka strategie vyjde. Mne se treba velice libil koncept planetary annihilation, kde jste po odzoomovani hrali i na orbitu nebo jinych planetach.
    • P.S.
      predstavte si napr. hru kde by se bojovalo na zemi i ve vzduchu (letecke jednotky tady chybi, kdyz nepocitam vznasedla) a po odzoomovani by se hra prenesla na orbit, kde by jste taky staveli vesmirni zakladnu a koraby jako ve hre battlefield gothic armada. Pricemz by ten vesmirni korab mohl podporit pozemni jednotky nejakou ultimatni schopnosti, treba orbitalnim bombardovanim. Jestli si nekdo mysli ze by to bylo moc na menezovani, tak takhle nejak to funguje i v PA, akorat tam mate jeste i jine planety.
      Takhle dostanu jen prvni dil dawn of war, akorat v lepsi grafice. A to nevim jestli mi staci ke koupi.
      • XorxoxTalarius
        Nedostanes prvni dil, jelikoz prvni dil mel sync kills, cover system, squad movement, squad management
        Tohle ma jenom lepsi grafiku, a to je jeste sporne
  • wenceslaus
    "Takhle vypadá table top"

    Jasně a Total War se taky snaží vypadat jako šachy...

    Někde to takhle barví, někdo ne. Tabletop je spíš různorodej.

    Ale od hry bych raději tu temnou atmosféru jako často mají ty ilustrace.

    Kdo chce ten chápe, kdo ne vykládá něco o duších, tmavejch barvách.. atd.
    • takhle barví GW, stačí se podivát na paint jejich modelů bna ofiko stránkách

      stejně tak bych ti bez poblému našel desítky oficiálních ilustrací, co hýří barvami
      • wenceslaus
        Luis:
        Myslím, že sis spletl význam slova "realistický" s nějakým jiným.
        Možná "anime", nebo "Kačeří příběhy"?
        • Ta mi docela chutná, dík za optáni. Nicměně pointa je v tom, že křiklavé barvy jsou prostě oficiálni look GW, už jen to, že se bavíme o universu, kde po bojišti běhaji vojáci v modro červeno zelených zbrojích, s choholy na přilbách, pestrobarevnými zástěrami a plášti něco napovídá.. a to jsem ani nezačal o Eldarech *1*

          A on snad někdo tvrdí, že 40k má bejt realistický? To je pěkný nesmysl
          • wenceslaus
            Nemá.
            Jen se mi tu na mobilu popletly reakce.
            To měla být reakce na ten příspěvek kde tvrdíš, že to vypadá realističtěji než DoW2.
  • Grafika uplně v poho, nevim co tu zas brečí nějaký usmrkaný malý smradi, kterejm neni nikdy nc dobrý, tahněte brečet mámě do sukně, parchanti. Tabletop je taky barevnej
  • Tak me teda nejvic funny prijde prebarvenost jednotek, cekal bych to temnejsi. Dalsi problem animace jednotek, uz to je podle me moc prepaleny ten ork nevypada jako stroj na zabijeni, ale jako jako nejakej robot na tripu, kterej nemel par dni davku. Mam z toho pocit, jako bych hral neco od blizzardu universe a ne z wh.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit