Přejít na výpis diskuzí
V Dragon Age: Inquisition můžete mít zlomený nos i rohy
30.9.2014 | Aleš Smutný
48 příspěvků
-
Škoda že né zlomený nos, nohy... i by to bylo vtipnější... *3*
-
taka zbytocnost. a zdrzuje to od hrania. vzdy berem default
-
-
ono je to tam pro lidi, kterým dělá potěšení se piplat s postavou, aby vypadala jak si představují. Ti co nechcou si vemou předdefinované postavy, ti co naopak chtějí si hrajou :) Obě strany jsou rády ne?
-
-
nemůžu si pomoct *1*
https://www.youtube.com/watch?v=NyiEaSzpdMk -
Kdyz se to do her zavadelo tak jsem si s tim hral. Dnes beru default a kaslu na naky editor :D
Dulezitost hry je podle mne nekde jinde nez v tehle "zbytecnosti". -
-
Tak mně osobně tvorba postavy (případně postav) zabere mnohem víc času ve hrách, kde si může člověk u vzhledu nastavit tak maximálně portrét a barvu kůže, vlasů a vousů. Nedávno jsem rozjel Arcanum a než jsem si vytvořil postavu ke své spokojenosti, zabralo mi to asi hodinu. Načež jsem po půlhodině zjistil, že jsem jí vytvořil úplně blbě, a šel si teda přečíst ten manuál.
-
Taky si řikám. Kolik musí stát vytvoření takový hračky peněz a úsilí, přitom to na hru nemá vliv, zvlášť když většinu času hraješ z pohledu zhora/ze zadu a ten xicht vůbec nevidíš (maximálně v cutscénách). Holt plýtvání peněz na kraviny, nemající vliv na gampelay - přepych AAAček.
-
-
No jo... Páč ve hrách od Bioware, jako je pravě diskutovaný Dragon Age (nebo trěba Mass Effect) je těch cutscén a dialogovych scén, ve kterých vidíš hlavní postavě do xichtu, tak poskrovnu, že vůbec nemá cenu se vzhledem postavy zabývat... *7*
-
-
Myslíš jako v ME kdy se vždycky scéna posune tak abys viděl na pozadí Mirandy?
-
To je vlastně fakt. Hry jsou dneska postavený na cutscénách.
-
Chachaa trefa šéfe :)
-
-
-
-
Tvorba postavy mě vždy moc baví a ty možnosti jsou neuvěřitelný, fakt krása. Podle toho, co jsem zatím viděla to vypadá, že tahle hra se jim opravdu povedla.
-
-
Hra nevim,ale editor vypada opravdu hezky.
-
-
Ale stejně se budu pohybovat ve společnosti postav u kterých pochybuji o jejich sexuální orientaci
-
-
Jak se pochybuje o sexualni orientaci? Jako budes pochybovat, ze maji stejnou jako ty? No a?
-
-
Pamatuji si totiž DA2 kdy naprosto nevinná odpověď skončila sexem s jedním narušeným mágem.
-
-
A když jsi chtěl od toho rychle pryč tak jsi ztracil -50 influence? :D
-
-
To je velmi jednoduche, kdo se nechova jako ty ma spatnou sexualni orientaci. Vsak to je nejstarsi zpusob jak vyskrtnout nezapadajici kusy ze stada...
-
-
pochybovat o sexuální orientaci je naprosto validní problém - když nevíš, jestli je dotyčný/dotyčná na chlapce či dívky, nevíš, jestli se máš pustit do balení, že jo (ztrácet čas si nemůžeme dovolit nikdo)
-
-
Hele tohle je validni prispevek do bravicka.
-
-
-
-
-
-
Jeste, ze je kickstarter, tohle imho nebude stat ani za stazeni
-
Mě nejvíc dostalo ve dvojce, jak jsem vytvořil sám sebe jako hl. postavu a ke konci jsem náhodně potkal téměř stejnou postavu jako já, a byl to nějaký menší antagonista *7* *1* Furt ale lepší než když jsem musel na konci MW 3 oběsit sám sebe abych dokončil kampaň *10* . Jestli i v In. vytvořím sám sebe abych musel ke konci zabíjet postavy ze stejnou tváří, tak napíšu pěkně ostrý dopis, do vedení firem, že ANI KU*VA NEUMÍ VYTVOŘIT SKUTEČNÉ ANTAGONISTY *16*
-
-
Fuj, tebe bych nechtel potkat v Sherwoodu po setmeni...
-
-
Ano, já jsem totiž Robin Hood vy zavistivé nuly *7*
-
-
-
Vypadá to na plodný podzim. FIFA, CIV, Endless Leggend, Dragon Age...
-
-
Ako pre koho, z tých hier čo si spomenul ma zatiaľ zaujala a aj baví len FIFA :)
-
no zatím to vázne
-
-
spíš by bylo fajn, kdyby pro tentokrát různá rozhodnutí nevedla k naprosto totožnému výsledku, než zlomený nosy
ale hlavně že tam hráč může vypadat jak mladej Stalin *1*