testovaci text

Diskuse pro Článek V Guild Wars 2 proti sobě budou válčit světy

Připravované MMO Guild Wars 2 bude mít kromě PvE a klasického PvP také speciální formu PvP, které vlastně není Player vs Player, ale (dle slov vývojářů) rovnou World vs World (WvW). Co svět (World), to jeden server. Navíc proti sobě nebudou stát klasické dvě strany, ale rovnou...
« Novější 1 2 3 Starší »
(nové) NENIE (anonym)
-4
pokud nekdo hleda opravdovou vyzvu a chce zazit starou dobrou PvP atmosferu pred WoWkojidnich neinstancovanych her necht nevaha a zapojise do prave probihajiciho CBT na hru TERA online

btw: veskery problem MMO od WoWka vcetne je v tom, ze se znich vytratil pojem MMO, kdyz na max lvl jste schopni dojit sami bez pomoci ostatnich hracu to mi moc MMO nepripomina, osobne si myslilm, ze nejvetsi zabijak je instancovane hrani, viscihni jen farmi v dungach, arenach, ale kde je potom ta vyzva, kde jsou ty casy kdy lejlepsi gear meli jen nejlepsi PvPckari, protoze nebyli zadne instance, kde jste si mohli v klidu nafarmit gear aniz by vas nekdo obtezoval, ale byli jen world bossove, z kterych jedine sel ten gear sehnat
19.2.2012
(nové) kosac (anonym)
ahoj nenie (tyjo jsem te dlouho neslysel :) ), jj mas recht.. ale tech - budes mit hodne :)

Kamo vis co na tom GW nechapu? rozdelej to na servery a pak to slataj dohromady pres par map :) stara dobra gw1 :)
20.2.2012
//Edit sry to je pro Jxe ne pro Huhiho:-): Bohuzel podle statistik Blizzu tomu tak je, pres 50% hracu wowka ma pry 12-14 let:-) Problem spousty WoWkaru je v tom ze hrajou WoWko, jakkoli absurdne to zni:-) Vetsina z nich totiz je s tim co jim Blizzard naserviroval natolik spokojena ze vicemene nemaji potrebu pidit se po novych featurach a ucit se nove postupy, protoze to co ve WoWku je funguje dobre. Je to uplne stejne jako bychom meli presedlat ze stareho mobilu na novy, taky casto nemame ani poneti o novych funkcich ktere tam jsou a bez kterych jsme se leta obesli, ale jakmile ho dostaneme do rukou zacneme je pouzivat, tak teprve pak si zacneme rikat "sakra jak jsem si s tim starym kramem mohl tak dlouho vystacit, vzdyt nic neumel, byl pomaly, skaredy a delalo se s nim tak nemotorne"

Blizzardu nelze uprit jednu vec a to je naprosto dokonaly marketing a schopnost vyzobat (radeji bych se vyhnul slovu vykrast aby Cahir nevygooglil nejake nove vulgarity) ze vsech her okolo ty nejlepsi napady a prodat je ve svem titulu.

Paradox tkvi taky v tom ze Blizzard sam sebe presvedcil ze jsou veci ktere maji u hracu uspech (a jine firmy se tim samozrejme ridi) a ktere ne, viz pvp o ktere ma dle statistiky Blizzu zajem jen 1% hracu WoWka. Bodejt by ne kdyz ma WoWko jedno z nejhorsich pvp na trhu. Podivejte se na jine hry zamerene na pvp, kde jsou vybalancovane classy a gear ovlivnuje hru v mnohem mensi mire - vpodstate nenajdete cloveka ktery by tam nehral pvp. A tak je to se spoustou dalsich veci na ktere jsme si zvykli a uz je ani nevnimame, ale ty principy jsou proste spatne a jde je udelat lip
(editováno v 12:13) 18.2.2012
S tímhle se nedá nic než souhlasit.....
18.2.2012
(nové) Serci (anonym)
+1
Ne tak uplne Waltre, to s tim mobilem mi tam moc nesedi...
18.2.2012
Mě celkem jo ... sem si teď nedávno koupil nový chytoid protože se mě pokazila stará nokie, do teď sem si říkal k čemu takové vymoženosti v mobilu sou? No a začal sem ho používat a nemůžu si dost věcí vynachválit.
18.2.2012
(nové) gg (anonym)
Vyzobat ze všech her okolo to nejlepší? Proč ne ?..
18.2.2012
Jiste proc ne, WoWku se to povedlo docela dobre skloubit. Ostatni hry kopirujuci cizi napady pripominaji pohadku o pejskovi a kocicce kterak pekli dort.
18.2.2012
(nové) Loap (anonym)
Nevím jak u WoW, ale u takového Warhammeru online ovlivňuje výbava PVP zcela zásadně. Zvlášť když grind věcí je omezen jen a pouze na PvP samotné a neexistují dungy ani PVE gear, který by se tomu z PvP alespoň přiblížil. Myslím, že nespokojení hráči WoW by si měli uvědomit jednu zcela zásadní věc. Hře se vývojáři věnují od jejího vzniku. Přijde v pořadí již 4tý datadisk. Hra se neustále odlaďuje, patchuje a tak dále. Bohužel existují i jiná MMO, která měla potenciálu na rozdávání(kupříkladu Warhammer online), fungující mass pvp systém a tak dále, na které se autoři na hru vybodli cirka rok po jejím vydání, takže ze sta serverů a skolo půl milionů hráču, zbyly servery 4(pouze 2 s dostatečnou populací) a cca 5 tisíc hráčů(nepočítaje mraky lidí, co hrají free verzi, která se omezuje pouze do desátého levelu a na Tier 1). Hra nedostala za 3 roky žádný skutečný datadisk. Naprosto základní bugy, které byly už v betě tu jsou stále a PvP je tak úžasně nevybalancované nejen díky vybavení hráčů na renown ranku 90+, ale i díky skrytým levelům plynoucích z dosažení renown ranků 90 a 100. Děkujte Blizzardu, jak se o WoW stará.
19.2.2012
WAR mel vyborny gear balanc dokud nepridali ranky 81-100
19.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
To huhi: :-d zakerne, v 15ti ale drti mi to do ted ze vseh hracu co znam jsem skoro nejmadsi, vekovej prumer u nas v guilde je 25+
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
*Drzi me
Za ty hrubky se omlouvam pisu s ipadu a jeste to nemam v ruce

A jen tak btw, proc si nehraci wowka myslej ze wowko hrajou deti ? Kdyz vecina wowkaru je starsi jak vy :-d
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
Neptal jsme se kvuli hrubkam(i kdyz priznejme si- je to opradu hrozne),ptal jsme se kvuli tomu,abych mel prehled co jsi mohl/nemohl zazit.
-ja jsem WoW hral(cca 3/4 roku),tudiz nejsem ''nehrac''
-prave proto ze jsem ho hral,vim jak to tehdy na serverech vypadalo
-me domenky dotvrzovali i znami,kteri se na internich forech chlubili tim,jak nechavaji sve 5-lete deti hrat WoW
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
edit:Spatne jsem se vyjadril- me ani tak nevadi hrubky(koneckoncu sam pisu bez diakritiky). Co me u tebe desi je skladba vet. To co by melo byt v 5 vetach ty poskladas do jednoho chumlu. Pak se to temer neda cist.
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
5ti lete dite hrat wow? No stim jsem se za ty 4 roky nesetkal, nejmladsimu hracovi co jsem potkal bylo 13, ale jinak v komunite kde hraji je prevazna vecina slozena z vysokoskolaku, mame tam dva manzelske pary, jednoho ucitele ze zakladni skoly, ... V cechach je asi vekova kategorie jinde nez v jinych zemich, a taky, jake hry dneska nehraji deti ? Diablo jsem hral v 11ti, takze je to taky hra pro deti? Myslim ze resit vekovu kategorii u her je dnes uz smesne, kazdopadne ve wowku jsem si zazil hodne, a i jsem hral hodne her a obtiznost nekterych veci jako je finalni Pve a vrchol arenovani v pvp by opravdu nezvladlo nake decko, jsou to veci ze kteryma maj problem i hard- core hraci, jen tomu neberi nikdo kdo to nezkusi, jaka hra je dneska tezka ? A nehrajou ji deti ?
18.2.2012
(nové) Lynch (anonym)
Civilizace 3
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
Ja prece neresim vekovou kategorii u her. Nepodsouvej mi neco co jsem nerekl ani naznakem. Ptal jsem se v kolika jsi zacal hrat a s temi hrajicimi detmi jsi zacal ty sam. tazke je zbytecne se rozcilovat. Kdyz uz jsi s tim zacal,tak jsem prihodil sve poznatky o veku nekterych hracu. Nic vic v tom neni.

Uz jsem tu nekolikrat psal,ze podle me nemaji deti u MMO her co delat. Stejne tak bych ja nikdy v zivote svemu diteti nepustil Diablo. Ale to je jen muj nazor.
Nicmene je zrejme faktem,ze WoW hraje vice deti nez jinou MMORPG. Cim to je? Ciste jen popularitou? Zrejme ano.
Ja uz mam Kristova leta davnou za sebou. A ze zkusenosti muzu rict,ze mladi hraci se obcas chovaji lepe nez stari matadori,hrajici jiz jen ze setrvacnosti,z nudy,nebo kdo vi proc vlastne. *2*
18.2.2012
Pryč bys dítěti nepustil diablo? Já sem diablo hrával na základce při hodinách informatiky a pořád sem tady. Já bych radši dítě naučil že to sou hry a nesmí se brát vážně než abych mu to zakazoval on to potom musel hrát potajnu u kamarádů.
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
Ja znam lidi co si pichali drogy a porad jsou tady. Hloupy argument.
Ale samozrejme je rozdil mezi 6 letym prvnakem a 14 letym osmakem(devatakem?). U pubertaku zakazy k nicemu nejsou. NAvic ani ja tam nevidim problem(treba s Diablem) A pro 6-lete dite existuji detske hry bez zabijeni. Pripadne dokonce rozvijejici nejake schopnosti.
18.2.2012
Hmm tak když mě bylo šest tak to sme ještě asi PC doma neměli ... i když někdy v té době otec donesl domů jednu takovou šílenou mašinu na které bylo T602 a já sem na tom tak leda psal písmenka. *1* Diablo sem mohl hrát tak kolem deseti let já nevím ale mě příde že v té době ještě nikdo neřešil co na PC hrajem .... s kamarádem sme hrávali dooma a podobně, stejně nikdo neřešil co děláme venku prostě nás ráno vypustili a když sme nepřišli na oběd tak sme dostali večer na pr*el *1*. Je zajímavé jak se náhled na výchovu dětí mění ... když byl múj otec mladý tak si doma vzali vzduchovky a šli střílet na pole myši a nikomu to nepřišlo divné, mě by v tom věku pomalu ani vzduchovku nepučili do ruky bez toho aby kolem nebyli aspoň dva dospělí a dnes se řeší jestli nejsou hry moc násilné .... ale přitom dělají děti pořád větší a větší bordel jestli v tom není nějaká spojitost.
18.2.2012
(nové) wizzard (anonym)
+4
Já nevím jak vy ale nehodlám platit mesíční poplatek u WOWu a proto je pro mě jasná volba GW 2 ..... chtěl jsme jit do RIFT ale abych platil za to ze u toho strávim pár hodin na to se můžu......
18.2.2012
(nové) Tomi (anonym)
+1
1) gw 2 bude super :)
2) milí wowkaři, laskavě si uvědomte, kolik let wowku trvalo dopracovat se tam, kde je...a vzpomeňte, jak se to prvních x měsíců nedalo skoro ani hrát...než začnete kritizovat nové hry snažící se prosadit...kdyby měly všechny mmočka a jejich vývojáři stejné zkušenosti jako blizzardi a jejich hra fungovala už tolik let, byl by výsledek úplně jiný ;)
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
-20
Wow bylo prvni a je taky ted zaslouzene nejlepsi a nejpromakanejsi, a konkurenti to maj dost tezke, ale taky maj tu nejlepsi predlohu s nejosvecenejsima mechanismama, to wowko nemelo, vymyslet neco noveho skoro nejde, wowko ma skoro vse, proto uspech bude mit hra co nabidne nejvic veci z wowka v nove grafice

A wowko bylo nejlepsi na tbc, to bylo asi 2 roky po vydani...
18.2.2012
WoW první?

Ahahahahahahahhahahahahahahhaha.

A teď je možná zaručeně nejpřekombinovanější.
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
+7
Ach jo. Pokolikate uz? WoW nebylo prvni. Wow si vzalo to nejlepsi z jiz vyslych MMORPG her(tim se nikdy netajili) a zasadilo to do znameho sveta Warcraftu. V te dobe uz ale existovalo spousty MMORPG her a mnohe z nich jsou doslova legendy. Ultima Online,Dark Age of Camelot, Asheron Call,Everquest,Eve Online...
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
-11
Dobra tak prvni opravdu uspesne co nabidlo opravdu vsecko, dali dohromady veskere uspesne prvky a ted nemaji konkurenci, jejich win...

A proc ty "legendy" dnes porad nehraje pres 10 milionu jako wowko :-p

Ale vidite wowko stavi uspech na okopceni nekolika dobrych her a hra co chce konkurovat wowku musi okopcit samotne wowko, tak to proste funguje
18.2.2012
Ne, tak to nefunguje.

Podivej s kolik WoW kopií už failnulo.
(editováno v 11:12) 18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
-4
Pochopitelne jeste pridat neco noveho, ty nove SW to zkusili pekne, ale taky uz po mich nemi vidu ani slechu
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
+2
Hmm? SWTOR ma necele dva mesice po vydani stalou hracskou zakladnu. Alespon co se da soudit dle zaplnenosti serveru. Ty sam jsi v postu nize vicemene priznal ze nic noveho nechces,ze hledas jen WoW v jinem kabate. V tom pripade mas na vyber dost her,SWTOR pak tedy neni pro tebe.
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
+3
Jediny opravdovy uspech WoW tkvel v tom,ze diky reklame umel oslovit i lidi,kteri o MMORPG hrani nikdy ani neslyseli. Tohle uz zrejme nikdy zadna hra neprekona. Vzdyt v dobe pred WoW bylo hrani MMORPG her majoritou vnimano pomalu stejne jako pichani drog.
Temer vsechny ty stare hry ktere jsem jmenoval stale ziji. A lide je hraji. Proc jich neni 10M mas snad vysvetleno v me prvni vete. I kdyz (a ted se budu opet uz ponekolikate opakovat) me jako hrace nezajima pocet hrajicich lidi,ale kvalita hry. Pocet hracu je dulezite cislo pro vyvojare. Ne pro me. Navic historie stale dokazuje,ze enjmasovejsi zabava/serialy/souteze velmi casto nebyva nejkvalitnejsi. Spise naopak.
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
-5
U mmo jde hlavne o pocet hracu, wowko je bez velke populace nic, nuda, neni tam skoro nic co muzes delat sam, cim vic lidi tim veci zabava, tak wowko funguje
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
+2
2Jxe-promin,ale nemas pravdu. Samozrejme ze MMO hry jsou o lidech. Ale kolik asi myslis ze se jich vejde na 1 server? 3-5000 v jednu chvili. Takze tobe muze byt srdecne jedno jestli bezi 1000 serveru nebo jen jeden na kterem jsi ty. Zazitek to bude porad stejny.
18.2.2012
Ono je to spis tak ze lidi hrajou wowko spis ze setrvacnosti a chcou totez v jinych mmo aby se nemuseli ucit nove veci, ovsem paradoxne je to taky fail vsech mmo ktere wowko kopirujou, protoze lidi zaroven cekaji nove veci a nedostava se jim jich.
Btw pokud od GW2 cekas wowko s lepsi grafikou a par inovacemi, budes asi nemile prekvapen:-)
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
+4
Je to presne jak jsem psal nize. Kdyz dostanou neco noveho,nadavaji ze to neni jako ve WoW. Kdyz je to jako ve WoW(jen jine prostredi),tak zase nadavaji ze je to jako WoW. Bludny kruh.
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
Nemaj to jednoduche, vecina "kopii" wow alenebyla tak dobra, byly jak wowkonazacatku, a jine veci co se od wowka lisej, jsou veci ktere wowko melo drive a uz je vyladilo k dokonalosti

Zaujalo me ale npr v tera online mireni pri strelbe, kde musite na nepritele mirit aby byl zasazen
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
V kolika letech jsi zacal hrat WoW? Jenom pro vyjasneni situace *2*
18.2.2012
(nové) Subo (anonym)
+1
Lol vzpamatuj se... wowko nikdy nebylo nejlepsi... jen nejmasovejsi... hratelne pro deti, pro duchodce a pro maminky na materske... proto je tak uspesne, dokazali vychytat spravny cas, kdy se internet masove rozsiril a oslovit miliony lidi, kteri nikdy nic jineho nehrali... proto se taky nikdy nikomu nepovedlo pretahnout tuhle masu zakazniku, ktera nechce jinou a lepsi hru, protoze nema tu potrebu... do dalsich mmorpg odchazeli a naskakovali, vetsinou jen nespokojeni HC hraci, ktere wowko nikdy nebavilo, nebo ne moc dlouho a uspokojit ty je sakra tezke, proto zadny dalsi titul moc neuspel...
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
*system (hnusna hrubka hned v uvodu) :-D
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
-9
Ma ta hra i pvp sistem zahrunujici areny za rating ? Osobne hraji wowko 5 let a zatim me zadne mmo nepretahlo protoze proste nedokazalo nabidnout to co wowko, kazde okopci jenom neco ale neni to proste plnohodnotne wowko a to me stve, na wow me uz omrzel pribeh, prostredi a grafika, chci neco noveho ale zatim neexistuje nic co mi da to co wowko

Pokud toto bude mit i bg a plnohodnotny arena system jako je ve wowku, kde bude muset hrac prokazat opravdu velkou zrucnost, sehranost a skil aby neco dokazal, a nezvladne to jen tak nekdo, tak by mohla tahle hra mit i uspech, me by zaujala, grafika ujde, prostredi a postavy se mi taky libi, a kdyz to nebude jen o mackani 3 tlacitek ale aspon kombinovani 10ti 20ti jako u wowka... Hm no kazdopadne sem zvedavej
18.2.2012
Ano ma
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
Supr, sem sice wowkar ale zmeny se po tech letech nebranim
18.2.2012
GW2 se bude co se tyce strukturovaneho pvp (areny) hodne zamerovat na hrani jako esport. Stejne jako v prvnim dile budou nejen "obycejne" arenove fighty, ale taky tydeni, mesicni a rocni turnaje, kam se teamy budou vyhrami kvalifikovat. Ve strukturovanem pvp dostanou vsichni vsechny skilly, traity a predevsim budou mit stejny gear, takze viteztvi bude zaviset pouze na skillu hracu nikoli na nafarmene vybave.
18.2.2012
(nové) huhi (anonym)
+6
Nemas v tom trochu zmatek? V jedne vete(jestli se to vubec da nazvat vetou) si stezujes ze to neni plnohodnotne ''WoWko'' a hned za tim pises ze chces neco noveho!?
Co se vubec divim. U kazde nove MMORPG hry si WoW hraci stezuji na dve veci :
1.-je to kopie WoW
2.-tohle a tohle neni jako ve WoW
Vyhovet se jim neda. *2*
18.2.2012
(nové) Jxe (anonym)
-2
Ve smes mas pravdu, wowkose mi ze vsech her hralo nejlepe, ale taky chci neco navic, noveho, ale to ne jen ja ale dalsich 13 milionu lidi co konkurence potrebuje ziskat aby prezila
18.2.2012
Přesunuto - smazáno.
(editováno v 10:01) 18.2.2012
Zase nejde reagovat takze nezbyva nez zalozit nove vlakno..
Cahir: Takze si to shrneme. Kdyz ja vyslovim svuj nazor na hru, ktery jako kazdy jiny nazor se logicky nekoho dotkne tak jsem podle tebe: "zamindrakovany chudak", idi*t, "smejd" a "kok*t", ovsem kdyz se ty vulgarne navazis do vsech okolo prosazujic svuj jediny spravny nazor, kazajic vsem jak se maji kde podle tebe chovat je vse v naprostem poradku. Mno budiz svet je podivne misto.

K te nejake elite.. Ehm no diky docela jsi me tim pobavil *7* Jedina "elitni" vec kterou disponuji je po bratru dvaceti letech intenzivniho hrani jakysi instinkt na hry, ktery mi velmi rychle odhali jestli bude ta hra dobra nebo ne. Jeste nikdy me nezlamal.
18.2.2012
Jestli neumíš vyslovit svůj názor na hru, aniž by ses při tom otíral o její hráče, je to tvůj problém, očekávej reakce. Kritizování SWTORu se neobejde bez toho, aby její příznivci byli fandové penisů, kteří jsou navíc vypatlaní, jelikož si nevšimli, že je to "fail už na papíře"?? Aha...

Tvé překrucování faktů raději ani nebudu komentovat (tebe jsem kokot*m nikde nenazval...) The End.
(editováno v 10:02) 18.2.2012
Ať žije SWtOR!

Ale zase máš pravdu, že SWtOR a GW2 cílí na jiné skupiny hráčů. To je fakt.
18.2.2012
(nové) TheWorld'sGreatestFanOfME (skrytá identita)
+4
GW2 na hráče a SW:TOR na nehráče MMORPGček?
(editováno v 10:43) 18.2.2012
SWtOR na hráče singleplayerových Bioware RPG a SW fandy, kterým jde v MMO o jiné věci, než kterého ho tím MMO dělají.

Takže ano, SWtOR představuje jeden směr možného vývoje budoucích MMO. Podle mého názoru špatný směr. A hlavně směr, který se někomu těžko podaří zopakovat. SWtOR míří na Bioware fandy a SW fandy... a těžko se bude hledat další taková skupina lidí, co budou ochotní platit mesíčně za víceméně singleplayer hru s koop multiplayerem... ale tak uvidíme. Třeba Bioware zavede mesíční poplatky za hraní ME3 v multiplayeru. A pak vydá Mass Effect Online - což bude přeskinovanej SWtOR.
(editováno v 10:43) 18.2.2012
Podle toho co ty tu porad dokola omilas se kazdy nazor ktery nevychvaluje SWTOR do nebe otira o hrace a kazdy kdo jej vyslovi je souhrnou kombinaci tech krasnych vulgarismu, ktere se ti tu podarilo nastradat.
18.2.2012
Já už mám připraveného litra na GW2 dva roky. Jen mě štve, jak všem, které jsem už také přesvědčil, musím stále říkat: "Tento rok už to určitě vyjde" *3*
18.2.2012
Nastesti tento rok uz urcite vyjde:-)
18.2.2012
« Novější 1 2 3 Starší »
Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

píšete jako anonym, chcete se přihlásit?
Opište kód z obrázku: Kód je nečitelný, ukaž jiný
Přihlášeným uživatelům se kód nezobrazuje.

Příspěvky jsou z těchto diskusí:

Související diskuse:

Proč se registrovat:

  • nastavte si vlastní ikonku (profilovou fotku)
  • systém si pamatuje vše co jste četli
  • máte možnost přispěvky později upravovat
  • Vámi vložené odkazy jsou aktivní (klikací)
  • možnost sledovat své příspěvky
  • nemusíte opisovat kontrolní kód (captcha)
  • jako přihlášený lze psát také anonymně
  • přihlásit se - registrovat se