Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A proč zrovna ID? Chtělo by to spíš předělat Planescape :Torment, však to bylo spolu s BG2 to nejlepší RPG široko daleko. To si o remake přímo říká, i když nevím jak se na obrovská kvanta rozhovorů budou tvářit mladší hráči, v mnoha směrech vyjímečná a dost morbidní hra.
  • A nechtějí to předělat do 3D? Jinak teselace nemá smysl.
  • Mopped
    No nemůžu si pomoct, staré hry a především Baldur’s Gate, mám strašně rád, ale nevím jaký mám mýt z této novinky pocit. Nechápu proč někdo dělá remake hry, která je výborně hratelná i v dnešní době. Mohli udělat nějaký kratší datadisk a ověřit si jestli o to mají lidi zájem a pokud ano ať klidně udělají trojku.
    • viz. https://twitter.com/#!/TrentOster/status/180398854049509377
    • Nesmysl, trojku udělat nemůžou, obecně za trojku je považován Throne of Bhaal, ostatně příběh je uzavřen...
    • To nevím jaký z toho máš mýt pocit, hlavně ho nemyj v myčce, češtináři *7*
      • Mopped
        Jo, strašně se omlouvám, mohl bys mě kontrolovat častěji, občas se stane, že to ujede a takový jako ty jsou potřeba. Musíš v tom pokračovat Martine, vytrvej. Díky.
      • Jop. A 3 dil, ktery se vyvijel, se jmenoval Baldur's Gate jen proto, ze Interplay mel licenci na dnd hry pouze s nazvem BG a IWD.
        • smejki
          počínaje BG 3 to měla být nová trilogie...
          • To sice mela, ale s predchozimi dily to pribehove nemelo moc spolecneho. Kdyby to pojmenovali jinak tak by po tom asi nestekl ani pes.
            • smejki
              Je to možné. byť byli Black Isle slavní, Planscape se nijak zvlášť neprodával. nevím jak Icewind Dale, ale čuju, že to měl podobné.
  • "s PCčkem se dá, doufejme, počítat" mam se smat, nebo brecet?
    • PC je pro ně priorita, viz. We'll be talking more on platform in later weeks. Right now we're focusing on the PC
  • kubi-wan
    No, pokud to Overhaul nezkoní jako MDK2 HD...
  • Pethulla
    Podle článku to teda vypadá dost nadějně, já osobně navíc doufám, že zůstanou u druhé edice pravidel.
    • Zůstanou, včera to potvrdili na twitru :)
  • Btw, mohl by mi tu prosím někdo vysvětlit, co je to telesace...? *5*
    • smejki
      technologie, která zjemňuje polygonovou síť. sama o sobě dokáže teselace jen vyhladit povrch. pokud se ale použije displacement mapping, dokáže to tu jemnější geometrii vytvarovat do pěkných detailů. Proč se prostě nepoužije detailnější model? Kvůli omezení objemu přenášených a ukládaných dat. normální model + D-mapa je combo řádově méně náročné na paměť než high-poly model. teselace, jak je udělaná v DX11, má ještě další přednosti, ale to už je na delší řeči.
    • Automaticky dopocitava vetsi mnoztvi polygonu, takze objekty vypadaji detailneji, nebo vice zaoblene.
      • smejki
        což se u 2D mapy bez jediného vertexu velmi hodí *15*
  • Jinak ještě taková malá připomínka, moc by se mi líbilo, kdyby lokace nebyly loadovací ale byla prostě jedna velká mapa, což už by v dnešní době nebyl problém...
    • No to nevim jak by udelali, kdyz jednotlive lokace na sebe nenavazujou.
      • No tak to by snad neměl být problém, přidat trochu toho místa tak aby navazovali...
        • praveze toho prostoru mezi lokacema je asi dvojnasobek nez samotnych lokaci a u BG 2 jeste mnohem vic
  • Baldurs Gate jsem nikdy pořádně nehrál, v době, kdy jsem se k tomu dostal, už na mne byly mechaniky prostě příliš staré a dodneška mě to mrzí. Třeba, pokud přidají tutoriál nebo lehce zintuitivní ovládání, mohl by se teď k tomu konečně dostat. A to by bylo super! :)
    • pardon, o vlakno dole :/
    • no to nevim jak by udelali, kdyz jednotlive lokace na sebe nenavazujou
  • Těším se, tahle legenda si ke mně, na rozdíl třeba od Planescape Torment, zatím cestu nenašla. Obzvláště s čerstvými pocity znechucení nad vy-víte-kterou novou Bioware hrou (respektive jejími konci) se těším na hru z doby, kdy Bioware a Interplay soutěžily o to, kdo že to dělá ta nejlepší RPGčka.
    Jasná koupě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit