Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Že by po Overlordu další hra, kde zvádnu hrát za "záporáka"? *1*
  • My body is ready.
  • chapu že nemají dost penez tak sekají tyhle 2d hry jak baťa cvičky. Ale nemám rád hry ktere se čtou jako kniha. Treba ve Falloutu jste si mohli dát inteligenci na nulu a mít hru krásne bez textu.
    • Veskoslav
      No ono to bude tím, že na Zvláštní škole jsi se moc číst nenaučil;)
  • A takhle přesně to má vypadat. Konečně zase jednou hra, o který nevim úplně všechno měsíce před vydánim.
    • Neni to tak davno, co sis stezoval na odklady.
      • A to spolu souvisí přesně jakym způsobem?
  • sarin
    Posledne roky mame izometrickych RPG ako keby padali z beziaceho pasu a ich kvalita tomu odpoveda. To, ze pravidla pre tragicky subojovy system z PoE budu pouzite aj tu ma v ziadnom pripade netesi a aj ked dam Tyranny celkom urcite sancu (az padne cena) koli netradicknemu zasadeniu, tak si od hernej zlozky moc neslubujem.

    Wasteland 2 bolo tak zle vybalancovane az sa mi chcelo plakat, PoE vzalo 1/10 DnD pravidiel a postavili na nom system bez hlbky, dlzky a sirky, v D:OS bol dobry zase iba subojovy system, Shadowruny su fatalne repetitivne bez iskry inovacie, Banner Saga zase optimalizovana pre bezmozgov s rohami...

    Posledne zaujimave RPG ktore som hral bol Darkest Dungeon, robilo to par typkov v garazi a hra sa skladala len z grafiky a subojoveho systemu. Prenikanie do fungovania hry ma bavilo snad tyzden, v trapnom roguelike prostredi ale dokazali zbuchat hratelnost na ktoru sa vyssie menovane hry nehrabu ani po scitani, vynasobeni a prizmureni vsetkych otvorov.

    Keby ti stari mazaci dali hlavy dohromady a spravili jedno kvalitne RPG, asi by sa svet zrutil, lebo je ovela lepsie vydavat hromady polofunkcnych "hier" v ktorych blbeckovia mozu utopit zial z nedostatku pohladu z vtacej perspektivy v ktorych je zaujimava vzdy len jedna cast bez snahy o nejaky seriozny herny zazitok.

    howgh
    • Blue.Shark
      On bude asi zásadní problém v tom, co ty vnímáš jako kvalitu/nekvalitu či zajímavé/nezajímavé. Tady se na to chce koukat z trochu globálnější perspektivy - jsou-li RPG s izometrickým pohledem mrtvé či nekvalitní, trh to ukáže. Zatím se tomu tak evidentně není.
      • Ak umieras na pusti tak aj chcanky ti pridu vhod, neznamena to vsak ze ti nahradia vychladenu dvanastku. Cely cas sa vyvojari snazia zreplikovat uspech hier na infinity engine. Stacilo aby stavali na rovnakych zakladoch mrakodrapy namiesto bytoviek, ale oni derivuju hratelnost tak, ze nam predavaju zakrnele zatekajuce pivnice a my sa z toho mame posr*t. Mna uz nebavi predstierat, ze ma tato devolucia zanru zaujima.
        • Blue.Shark
          No vidíš to. Já to vidím vesměs opačně. Nezaznamenávám žádné extrémní výkyvy v kvalitě, leda tak zvyšování kvality grafického zpracování. Ale každý to holt máme nastavené trochu jinak.
  • Ten námět rozhodně má velký potenciál, tak jsem zvědavý, jestli Obsidiani konečně napíší nějaký příběh, od kterého bych pro nudu v polovině neodpadnul (v Pillars jsem nudou odpadl asi po hodině, ale to je samozřejmě moc brzo na seriózní hodnocení).
    • Jedno z věcí, co mi vadí je, že ty příběhy jsou dost černobílý. Prostě buď jsem good nebo něco jako evil. Ale taková ta šedivost mi ve většina hrách chybí. To, že i když se snažím, ne vše dopadne dobře a naopak - takový ten real života.No amíci jsou holt takový. A u PoE mi přišlo všechno nahuštěný až na konci. Kdyby aspoň ten Thaos a Woedica nebyli takový magoři. Kdyby mě aspoň donutili zapochybovat a říct, sakra dyť ono na tom něco je. Pro mě byl příběh černobílej, ale s moc dobře napsanými filos. rozhovory, který než o příběhu spíš promlouvaly k samotnýmu hráči (to bylo u mě top z celý hry, nejsem totiž náročnej hráč, pro mě je nejpřednější příběh a všechno kolem je druhořadý).
      Na Tyranny se moc těším... *1*
    • Morraw
      Heh, po hodině jsi sotva vypadnul ze základní lokace, takže tam těžko můžeš něco hodnotit. PoE má skvěle napsané společníky, docela temnou atmosféru a na konci je velký plot twist. Datadisky jsou tématicky také výborné.
      • Morrawe, vždyť píšu, že Pillars nehodnotím, protože těm jsem v podstatě ani nedal šanci. Ale dohrál jsem do konce NWN2, Kotor 2 asi do poloviny, New Vegas až do Vegas. Už ti to připadne srozumitelnější?
        • New Vegas až do Vegas jo? Takže hodinka až dvě pohodového hraní? :)
          • MORRAW: Já nevím, když máš tak rád hry od Obsidianu, tak asi rád čteš, tak si zkus přečíst i ten můj příspěvek, než odpovíš. Od začátku píšu, že příběh Pillars nehodnotím. To všichni fanoušci Obsidianu takhle pomalu chápou? To by mohlo hodně vysvětlovat.

            LOJZÍK: Přes 30 hodin, pokud si to dobře pamatuju. Slyšel jsem, že se dá jít rovnou na Strip (nemyslím, že bych to nazval "pohodové hraní"), ale přišlo mi, že hra mě vede na jih, kolem té staré horské dráhy, vězení atd.
            • jo, cez sever to len tak nedas, ihned zo zaciatku su tam radskorpiony a tie hnusne osy
        • Morraw
          Však jo. A přesto chceš, aby Obsidian napsal lepší příběh, ikdyž jsi PoE skoro nehrál a tudíž nevíš, jestli má či nemá dobrý příběh.
      • Když oni po něm chtěli, aby četl text *13*
  • nj, ale 42€ za zakladnu verziu? *7*
    • Nejlepsi bude pockat si rok na vsechny patche, dlc a cestinu a pak si nekde koupit klic za par ecek :]
    • A je zichr, že je to základní verze? Se to jmenuje Commander Edition. To mi moc základně nezní.
      • dalsie su Archon edition za 55€
        a Overlord edition za 74€
    • Kelmain
      Taky mi ta cena přijde trochu přemrštěná..Kdyby to bylo max. 30€ už bych to měl koupené, takhle si ale počkám na vydání a recenze.
  • Morraw
    *14* *14* *14* Obsidian jede. Počítal jsem s tím, že to vydají letos. Myslím, že to bylo od začátku v plánu. Asi to nebude tak obsahově velké jako v případě PoE, ale o to je větší šance na znovuhratelnost.
    Těším se moc. Tématicky zase něco málo používaného.
    • tak má to výjsť v troch častiach, takže teraz bude prvá tretina hry *13*
      • Morraw
        Fakt ? *8* Kde jsi získal tuhle informaci ?
        • sorry, to už len neviem čítať a namiesto edície rozumiem epizódy. to už som asi čakal, že to nakoniec bude rodelené ako datadisk white march do pilars of ethernity.
  • To zní dobře, v rpg které to umožňovaly jsem vždy dával přednost hraní za zlé postavy
    • ja som bol zase prospechár a volil som si možnosť ktorá mi priniesla najlepšie výhody.
    • Nevím proč, ale mě při hraní za zlou postavu, pořád omezovaly nějaké ty vnitřní mantinely. Nikdy jsem nedokázal hrát za plně zlou postavu.
      • To mě na tom právě baví, že ty vnitřní mantinely můžeš zbořit a chovat se tak, jak by ses ve skutečném životě nikdy nechoval, proto že to je jen hra, ubližovat slabším, vraždit nevinné, brát si co chceš a kdy chceš, zkrátka největší svi*ě bez svědomí, v tomhle byl dobře udělaný třeba KOTOR, kde byl ten pocit zlé moci absolutní, nikdo se ti nemohl postavit do cesty
        • Já se do psychopata vžít nedokážu, ale ze zvědavosti jsem oba kotory za temnou stranu dohrál a to ztvárnění zla u hlavní postavy mi přišlo hodně naivní a plochý. Veškerý zlo se musí maskovat jako dobro (politici a jiný podvodníci, podomní prodavači zbytečností atd.), protože jakmile většině dojde, že je to zlo, tak končí. Nedotknutelnost zla je podmíněná extrémní rafinovaností a ne bezpodmínečná jak jsi správně poznamenal, že to v KotOR bylo.

          Za light side to taky nebylo bezchybný, ale podle mě nesrovnatelně lepší a dodnes právě díky hře za dobro řadím obě ty hry mezi moje nejoblíbenější.
          • Ono totiž zlo není v tom, že vrazdis dětičky. To je jen příznak duševní choroby. Zlo spočívá v tom, že je ti to jedno. A to žádná počítačová hra zatím nedokázala zpracovat. Když jsi hodnej, tak máš určité zábrany konat zlo, i když to je nutné k dosažení dobrého cíle. Ale obráceně to neplatí - zlý člověk nemá problém udělat dobrý skutek, pokud tak dosáhne svého. Proto zlé postavy můžu hrát jedině v papírovém RPG, kde nemám pouze volby nezištně pomoc nebo nezištně zabij. Nakonec si představte, že s volbami, co máte jako zlá postava v Star wars hrách, by se měl Palpatine stát císařem. To by se daleko nedostal.
            • Morraw
              V KotoRech jsem hrál vždy za sitha a dělal jen zlé skutky (myslím, že si tam dělal hlavně zlo pro dosažení svých cílů)
              Když jsem takhle jednou běhal po Nar Shaddaa, tak jsem tam v jedná koji narazil na postavu, kterou jsem chtěl okrást. Načež mi dotyčný řekl, že nic nemá, tak ať ho třeba klidně zabiju, což jsem udělal, ale hned na to jsem dostal takový divný moc, co to jsem za chladnokrevnou zrůdu :D Pro mě dost silný moment.
        • Morraw
          Star Wars to umí perfektně. Hra za Sitha v SWToR byla ultimátní. Ale to málokterá hra opravdu umí.
          • Ale v SWTOR byly nektere ty tzv. zle odpovedi zase spatne, resp. když jsi delal třeba opak toho co chtěl ten Lord, pro kterého jsi něco delal, tak jsi vlastne delal dobro, ale často to bylo jen ve smyslu, ze odmlouvas.. ale ze jsi místo trhani krydelek chtěl proste toho dotyčného zabit nebo naopak..
            To me na tech sithech tak trochu mrzelo:)
            • Morraw
              Souhlas, ale z celkového pohledu mě to bavilo asi nejvíc. Taky skvělé byly kontrasty zlý-jedi, hodný-sith.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit