Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No s tou elitní jízdní armádou rozdrcenou pár Rhodokama v horách to zas tak horký nebude. Sám si pamatuju že jsem s 50 swádskejma rytířema rozdrtil klidně 300 Rhodoků a to v nezávislosti na terénu.
    • Z mých zkušeností záleží na nastavení. Při nastavení obtížnosti na 20% člověk pokosí ty nejlepší jednotky ve velkém množství sám, u 100% už si musí dávat pozor, ale pro masochisty, co jsou ještě výše a případně si stáhnou nějaký ten mód na vylepšení umělé inteligence... člověk si pak může hodně zavařit.

      Každému, co chce. Osobně to hraji jako oddechovou věc z hlediska rubání, ale dá se z toho udělat i tužší strategická bitva od rozmisťování jednotek, jejich přesunů atd.
    • Llour
      Tak používej mody ve kterých vytváří AI formace. Pak už to taková pr..el není a jízda přestává být všemocná.
      • vždyť i v základní hře vytvářeli formace ne? mě se teda většinou postaví do řad, lučištníci první pak pěchota, většinou i na docela logický místo(kopec, břeh řeky, strana mostu, atd.)
        • Llour
          Ale v různých modech vytváří kopiníci semknuté formace, takže se jízda nemůže vklínit mezi ně a dostane na frak.
  • nevim, v singlu bude lepší warhorse nebo starej dobrej skyrim a v multaku zas for honor.
    a ted minuskama do mne, hateri *3*
    • Zrzzek
      Pokud potřebuješ jít proti proudu tím, že budeš trollit, zkus to trochu pořádně. Takovej GGG, to je jinej pán (troll).
    • Jo půjdou do tebe lidi s mínusy. Až se naučíš porovnávat věci, tak se ozvi. Souhlasím s tebou, ale přesto je mount and blade ve své oblasti jeden z nejlepších. Chápeš pointu?
    • really??? srovnávat bethesďácký rpg s mount & blade??? to je jako srovnávat wargame a COD
    • to ani jinak nejde kdyz mas tak blby nazory
  • Já doufám, že to nebude takovej průšvih, jako byl v singlu 1 a warbandu. A to hlavně ekonomicky a cheaterského pc, kdy jste mu porazili armádu 300 jednotek a za par tahů měl zas 100 už vylepšenejch jednotek.. Vy si trénujete část hry ty nejlepší jednotky :D a pak o ně přijdete..S tím si pc starost dělat nemusel. Diplomacie tam skoro nebyla.. Dokad jsem neovládal 75% mapy, tak všichni šli proti mně.
    Žádné proti spojenecké zvraty se nekonaly. Jen vždy vypalovali vesnice na víc se nezmohli. Občas s lordama jeli dobýt nějak hrad.
    Multák byl velice dobrý a moderská komunita ho dost vylepšila :), takže to byl opravdu simulátor.
    • Paulcz
      Jo na to jsem taky zvědavej, Warband nebyl moc dořešený co se týče hratelnosti, nápad dát do hry otevřený svět byl super i celý koncept jak ten svět funguje, jenže tam nebylo moc co dělat. Jedno dvě dohrání a pak už jen nuda. Questů po málu a jen ze začátku, což je škoda, bral bych mnohem pomalejší start a o to větší zážitky a pak pokročilejší fáze hry udělat úplně jinak, hlavně správu, diplomacii atd. Dokola shánět peníze, udržovat vojsko a mydlit se s nekonečným proudem slabých nepřátel, které nelze vyhubit - nic moc. I když to na první zahrání baví královsky :)
      • Pokud vám základní Warband neseděl z hlediska špatné politiky (tedy jejího nedostatku), třeba pomůže mód Diplomacy a nebo pokud vám chyběl obsah, třeba Prophesy of Pendor a další. :)

        Já osobně hrál rád i základní Warband, ale v tomhle směru jsou módy zase posunující dál. A nakonec jestli vám jde o příběh, tak ten má Viking Conquest. *9*
        • ten smajl nevim proč tam je. :D
    • naprosty souhlas, Warband me udrzel nejakou dobu, ale byla to ta genericnost a polovicatost kvuli ktere jsem to prestal nakonec hrat, multiplayer jsem nehral, me tam na tom bavilo to bojovani mezi frakcemi
  • Tak hlavně abych se toho dožil...
  • Tak zní to velice dobře, jen doufám, že pokud budu v pozici lenního pána, tak budu mít možnost najmout nějakou skupinu žoldnéřů, která by moje vesničky hlídala, protože člověk nemůže stíhat kroužit kolem a hlídat svůj majetek a do toho třeba válčit.

    Jinak vypalování vesnic je ve Warbandu docela častou kratochvílí většiny NPC lordů *1* A to i třeba těch co mají takovou armádu, že by zvládli polovinu sil protivníka sami *3* takže na tom by mohli taky zapracovat, protože vidět krále jak s 300+ vojskem vypaluje jednu bezbrannou ves je docela ubohost *4*
    • Llour
      Tak hlídky kolem měst lze najmout i ve Warbandu.
  • Morraw
    Skoro bych chtěl, aby se tohoto konceptu chopila velká firma, což by znamenalo lepší grafiku,obsah, možnosti... Ale jak to tak bývá, tak by to obsahovalo akorát plno DLC a mikrotransakce.
    Takže nezbývá než čekat na Bannerlorda. Warband je jen jedna z velmi mála her, kterou jsem rozehrál hned několikrát.
    • Grafika bitev / omáčky v 3rd/1st pohledu by mi vcelku stačila. Ale vážně nerozumím proč musí být globální mapa pořád tak hnusná? *8* Chápu že se vývojáři chtějí přidržet stylistiky M&B, ale držet se i vyloženě nepovedených věcí (nasvícení, barvy, příšerný font) je chyba. No nic, M&B je stejně srdeční záležitost.
      • zrovna jsem sem chtěl napsat, jak se mi líbí ta taktická cestovací mapa na tom screenu s vesničkou co je u ní ohrada s krávama nebo s čím *15*
    • walltar
      Tak jsem si vždycky říkal, že je to hrozná škoda... Imho mohli zkusit získat peníze navíc na KS a investovat do grafiky.

      Ale I tak... Pokud se jim podaří udělat dobrou hru, jako Warband, nebo lepší... tak jim na grafiku kašlu a ztratím v tom zase pár stovek hodin.

      Už aby to bylo. *1*
      • Paulcz
        Investice by nemuseli být velké, stačí se podívat co se hrou udělali mody jako Polished Landscapes. Stačí sehnat správné lidi na nějakou konečnou fázi.
      • Kašlat na grafiku. Ať dají prostředky do lepší (nějaké) diplomacie a obchodu. Grafika byla imho dostatečná už u MaB 1.
    • Inquisitor
      Třeba Ubisoft :D
  • Tuto sérii jsem hrál až později, ale o to víc se těším na pokračování. Soubojový systém je velmi dobrý (hratelností se mu přiblížilo snad jen Jedi Academy), RPG prvky jsou taky dobré, pokud budou přidávat další zajímavé varianty, není co řešit :)
  • Tilwaen
    Pokud bude boj v Bannerlordu alespoň tak zábavný jako ve Warbandu, skoro by možnost vést ekonomickou válku ani nebyla potřeba *4* Zní to ale dobře. Skvělá by byla možnost právě v úzkém průsmyku nějakou karavanu přepadnout ze zálohy, aby se neotočila sotva je hráč na dohled.
    • Ten boj byl hodně "levnej" Prostě na to neměli prachy. Animace strašné a postavy nějak padaly, meče se nekřížily a další.

      Snad to zlepší. Měli by jít na Kickstarter a nabrat prachy a lidi aby další díl byl skok. Jako Kingdom cume, jen ve větším měříku.
      • Kozy
        Já jsem pořád zábavnější soubojovej systém nenašel.
      • Zrzzek
        Graficky to moc dobře nevypadalo a ty animace byly občas fakt k popukání, ale byla to královská zábava a ten boj fungoval dobře.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit