Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to sice FINÁLNĚ FANTASTICKÁ ZPRÁVA, ale mám obavy, aby to chlapci z Japonska zvládli, protože SPOUSTA HER se postupem let ZAČALA KAZIT *9* Tak například Resident Evil už NENÍ tím skvělým survival hororem se zombíky, ale akční střílečkou proti vojákům,, kteří mají v hlavě symbionta *10* Metal Gear Solid jednička byla skvělá i Twin Snakes vypadá hezky, ale není na Playstation, což je podle mě ostuda. Dvojka se kazí odstavením hlavní postavy, trojka je úplně někde jinde a čtyřka je spíš vyprávění, kde se místo ukrývání jako dřív stačí dostat z bodu A do bodu B a shlédnout animaci. Metal Gear Rising je úplná ostuda... Naopak Star Wars hry jedou nahoru! SW Old Republic, Knights of the Old Republic, Knights of the Empire, ale já fandím The Force Unleashed 1 a 2, tam jsou také skvělé DLC za temnou stranu, jenomže hlupák George Lucas prodal svoje Lucas Arts Disneymu a ten je zrušil, takže sága Force Unleashed asi nebude dokončena...

    Jinak jistě si každý všiml, že Final Fantasy se pěkně zhnusilo... Mně osobně ano! Už to není to, co tenkrát. Ona i taková čtyřka, pětka, které jsem taky přehrál, tak i když jsou primitivní, tak jsou takové hravé, stravitelné, pitelné velmi dobře, zatímco ty nejnovětší Fantasy mi akorát pijou krev, tak je ani nekupuju.

    KDYBY ALE LASKAVĚ DALI DIRGE OF CERBERUS A CRISIS CORE NA PLAYSTATION 3 NEBO 4, ALE NE, ZŮSTALO TO NA DVOJCE A PĚKNĚ JE TO PRO NÁS ZTRACENÉ *13*
  • FF série šla celkem mimo mně, někdy v roce 2002 za studentského pobytu v USA jsem hrál na konzoli tuším FF III nebo FF IV. Docela mne to bavilo. Hlavně si pamatuju, že to bylo hrozna dlouhá hra. Když už jsem myslel, že bude konec, tak jsem zjistil, že jsem teprve porazil prvního velkého bosse. Bylo tam milion dějových zvratů atd.

    FF VI, VII, VIII bych si chtěl zahrát, stejně jako Chrono Cross. Grandia, Xenosaga ...
    JRPG se od těch západních liší zejména 1) jsou hrozně lineární 2) mají poměrně nudné souboje 3) těch soubojů je příšerně moc, ale jejich velké klady jsou příběh, rozlehlost, dobře napsané dialogy i postavy

    Pokud se remake povede, tak bych tomu určitě dal šanci.
    • Aha, to dost vysvětluje tvoje názory na Kotor, Bioware atd. Japonská RPG určitě zkus, nebudeš litovat. Časem zjistíš, že co do komplexnosti a závbavnosti (soubojového systému, vývoje postavy, RPG systému) jsou západní RPG pořád zoufale pozadu. A s tou linearitou bych ani neřekl, JRPG mívají velké množství nepovinného obsahu a některá mají i otevřený svět. A jestli ti souboje přišly nudné, tak to bylo zřejmě nepochopení systému - JRPG mívají zpravidla mnohokrát hlubší a variabilnější soubojový systém, než RPG západní. Prostě jsi asi jen neviděl, o co v soubojích (dál ve hře) jde.
      • del0
        "časem zjistíš, že co do komplexnosti a závbavnosti (soubojového systému, vývoje postavy, RPG systému) jsou západní RPG pořád zoufale pozadu."

        Až na drobný fakt, že roleplaying a jeho možnosti (což je nejdůležitější prvek v RPG) je ve většině JRPG oproti západním RPG na naprosto zoufalé úrovni. Většina JRPG jsou lineární filmohry (styl dialogů, nemožnost do ničeho moc zasahovat) s předdefinovaným chováním postav v příběhu (včetně jména a charakteru hlavního hrdiny) a bez možnosí nějakého SVOBODNÉHO rozhodnování, zásahu do příběhu, vývoje charakteru postav (ne jen bojových statů), plnění úkolů / řešení situací vícero způsoby podle toho, jak to chce hráč a ne tvůrce hry. Hlavně mi tady prosím neuvěděj, že tam je roleplaying, protože hra má open world, tudíž můžu jít kam chci, za nějaký quest si můžu vybrat, jestli dostanu prsten nebo plášť a můžu si vybrat, jestli si vezmu do party postavu A nebo B. To jako fakt ne. :] Ono to má svojí logiku, protože kořeny počítačových RPG jsou na západě (D&D) a japonci si z něho do JRPG vzali hlavně tahové souboje, některé potvory z monster manuálů a primárně bojový vývoj postavy a sbírání lootu. Na to nejdůležitější (role-play) nějak zapomněli.

        Jako opět tady smrdí JRPG fanboyismus. Oba žánry je třeba rozlišovat, protože JRPG a CRPG jsou jako jablka a hrušky (a míchání je chybou lidí typu Chumbaba) a oba mají svoje kvalitní hry. Tyhle ódy na (subjektivní) zábavnost a vůbec nesmyslné srovnávání jsou fakt trapné.

        Mimochodem, co se týče komplexnosti vývoje postavy, tak myslím, že hry jako Daggerfall, Ultima, Wizardry nebo Fallout jsou komplexní sakra dost. Co se týče komplexnosti třeba magie, tak třeba takový Baldur's Gate 2 je luxus. Co se týče roleplayingu, tak Fallout nebo Planescape nemá prakticky konkurenci. Planescape imho nemá konkurenci ve vícero směrech, ale to je na jinou debatu.

        Jinak souhlasím s Drizztem, až teda na ty kvalitní dialogy v JRPG. Nedávno sem koukal na ty ve FF7 a měl sem pocit, že čtu Mateřídoušku říznutou telenovelou.
        • Moc dlouhý. Nečtu a dávám minus. Pěkný den!
        • Stacilo Dele napsat, nemam rad JRPG, a klidne ses na tenhle krute minusovej pamflet mohl vykaslat:)
        • tolik písmenek a přitom obsahově taková sr@čka *7* Hlavně že vyčitáš někomu, že je fanboy, a přitom jsi jen přitroublý fanboy CRPG čili dávno mrtvého žánru.

          " Nedávno sem koukal na ty ve FF7 a měl sem pocit, že čtu Mateřídoušku říznutou telenovelou." Co na to tak říct? Ani nic, tímhe souvětím se potápíš dokonce i pod úrovněň Hnisavce a dalších zdejších trollích mastrů. Gratulji, dosáhl jsi dna.
        • The_Troll
          Priznaj sa, že ty si tou dĺžkou príspevkov niečo kompenzuješ?
  • Ten meč na zádech musí mít víc kilo jak hlavní postava :D XD
  • Mohu se zeptata proč byl smazán můj příspěvek? Nikoho jsem neurážel a ani příspěvek se do nikoho než do autorů remaku nenavážel
    • ales.smutny
      To byl nějaký renonc nebo se někdo uklikl. Pardon, už bylo napraveno a šotek visí z okna :)
    • To je zrovna názor, kteý by mě zajímal, co jsi psal?
    • Tady to tak chodí, to si zvykneš. :)
  • Hlavní designer taktéž uvedl, že v praxi by bylo nereálné zbraně vůbec uzvednout, aby bylo možné zachovat stávající design, již nebudou házet jiskry, ale budou z plastu a budou udělovat podstatně menší poškození.
    • :D
    • Ty zbrane uzvednout jdou, preskoc zhruba na 37:15 :)
      https://www.youtube.com/watch?v=V62d1pcvFMs

      navíc je to to same jako kdybys nekde rikal ze zadni draci nebyli, takze je nerealne ze ve hrach jsou.
      • del0
        Ne, samozřejmě, že to není to samé. To je hloupost a přirovnání naprosto mimo (pro tebe typické). Pleteš si uvěřitelnost a fikci.

        Prostě mají pětimetrové měče, protože je to styl / design. Tvoje snaha všechno obhajovat byť nesmyslnými argumenty, je už fakt tragikomedie.
        • Mily dele, ja samo vim ze to je styl a design, ale holt myslim ze pro pana anonyma je srovnani s drakem vic ruzovejsi a pochopitelnejsi. Proste mi nestalo za to s takovym blbem rozebirat jemne nuance problemu.

          poslední dobou ses nejak moc utocnej clovece, chtelo by to sex drogy rock n roll..nejspis:)
        • The_Troll
          ...a ty, ako najväčší tragikomik na Games, určite vieš o čom hovoríš.
  • I zbraně dostanou reálnou váhu. A opraví se anatomie těla.
    • Už bylo na čase. Ty dvacetimetrové meče a sekery... kdo se na to má dívat? *7*
  • By mě zajímalo o jakých trendech pán mluví... Všichni to chtěj stejně tak jak to bylo jen ve faceliftu, ale třeba se inspirovali Capcomem, kterej je po změně "soubojového systému" a z akčnění RE vyloženě na výslunní. Fakt by mě zajímalo, kde páni vývojáři vzali to, že je trendem všechno kurv*t protože to tak lidi chtěj... Nechtěj, ale děje se to!
    • Na to se dá říct asi jedno: Tak to nehraj, když se to dopadne špatně, a vrať se k původní verzi :)

      Vzhledem k tomu, že se právě nejedná o facelift, vydají prakticky novou hru. Můžeš tomu říkat alternativní verze. A protože je to nová hra, která bude mít moderní grafiku a některé současné herní principy, nemůžou si dovolit novou verzi pokazit, jelikož by se jim nevrátily investice, takže bych tady nevynášel hysterické soudy předem.
      • Současné herní principy? No juchů, tak jestli to bude mít hromadu QTE tak to koupím i já, snad mě mamka na to dá peníze..... *5*
    • up_er
      podepisuju se pod to
  • FF7 mě v době vydání minula a už jsem se k ní nikdy nedostal. Vnímal jsem sice velmi pozitivní hodnocení ze všech stran, ale když jsem si hru před časem nainstaloval, byla prostě zastaralá a šla po pár okamžicích pryč (a to mám jiné staré hry rád a občas se k nim vracím). Z toho důvodu plnohodnotný remake vítám s plnou náručí, protože autoři budou moci ve hře realizovat věci, které dříve z technických důvodů nebyly možné, i když na druhou stranu chápu, že pokazit se dá spoustu věcí a fanoušci, kteří hráli původní verzi, z různých důvodů trnou, jak remake dopadne.
    • C-BEAM
      mně přišla neskutečně zastaralá už když jsem ji hrál poprvé před 16-17 lety, kdy Cloud o pár polygonech vyskočil z vlaku do low-res prostředí myslel jsem si, že se jedná o vtip a že to tak určitě vypadat nemůže. Měl jsem sto chutí hru ukončit ale jelikož jsem ji koupil za vcelku slušné peníze pokračoval jsem a dodnes FF7 patří k mým nejlepším herním zážitkům. Postupně jsem zjistil, že ta jednoduchost má své výhody, výrazové prostředky mohou být expresivnější a vše působí tak nějak víc emotivně.
  • Naprosto souhlasím s autorem. Ve Final Fantasy 7 (6, 8) jsou velmi dramatické a emocionálně vypjaté scény, které fungují právě díky té "loutkové" a "umělé" grafice, minimalistickému vyjádření emoce prkenným gestem nebo drobným grafickým detailem (vezměte si třeba úžasnou scénu s Nanakim a Setem nebo legendární scénu se Sephirothem a Aerith). Stylizovaná grafika, teatrálně stylizovaná gesta, geniální (a syntetická) hudba - a to všechno vytvářelo ten zdrcující účinek. Podobné hry v moderní grafice už tenhle účinek nemají - realisticky vypadající postavy a prostředí, namluvení, filmové pojetí, to všechno způsobuje, že podobně vypjaté scény jsou kýčovité, ubulené, nevěrohodné, trapné - od Esence Života přes Advent Children, Lost Odyssey až k Final Fantasy 13. Kouzlo těch starších JRPG bylo v náznaku, v umělosti, v symbolech, v kombinaci naivního a tragického jedinečným způsobem.

    Čert vzal soubojový systém, ten Japonci umí, o ten strach nemám, ale postavy, příběh, atmosféra - tam je podle mě to hlavní nebezpečí.
    • Ze japonci umi soubojovej system? XIII dosrali jak mohli
      a urcite zcenzurujou postelovou scenu dona Cornera :(
    • On bude velky problém u lidi co pribeh a jednotlive situace ve FF7 uz znaji. at to udelaji sebelíp, většina překvapujících a emocnich scen proste pro člověka ktrery vi co se stane nebude mit zdaleka takovy efekt. Zatizeni srovnavani s predlohou bude velike. A třeba lidem co FF7 nikdy nehrali to prijde super.
      Ja si nemyslim ze SE neudela maximum proto aby to bylo co nejlepší. Moc dobře vedi ze tahle hra je takzvane zlato jejich firmy a budou se hodne snazit. Ale je jiste ze věci co pise Chumbaba tam v te podobe co v originalu nebudou, v moderni grafice by pusobily smesne a divne.
      • Celá FF serie je jejich zlato a podívej se kam to dopracovala.

        PS: Stále čekám na to, že napíšeš nějaký ten remake dva roky staré hry...
        • Asi necekas, protože by sis to precet tam kde ses na to ptal poprvé..

          to kam to serie FF dopracovala je ciste tvůj subjektivni názor, ja se například u tehle her bavim porad..jak se to říká?..Tvuj problém?
    • Přesně tak!
  • To je jedna z veci, ktorej sa nemali ani dotknut!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit