Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Řeknete mi prosím kde mám sehnat ten patch? děkuji moc :P
  • Dobrý den,
    mam hru ze Steamu, kde se dají patche stáhnout... jsem nováček. Děkuji
  • Jason_dinAlt
    No výborně! Zrovna před pár dny jsem si hru koupil za lidových 400,- a teď se dozvídám takovouhle příjemnou zprávu.
    Zatím je to pro mne mnohem víc hratelnější než Shogun II. To "středověký" Japonsko mi prostě vůbec nesedlo. Ale Římská říše, to je úplně jiný kačo :o)
    • za celých 400kč..?..:) já sem vyaukřil za 125kč...:)) což je podle mě akorát cena za ten spackanej launch..:)
      • a jestě k tomu byl Grid 2..:-)
    • kdes to koupil za lidovych 400? na steamu porad 60€
      • Jason_dinAlt
        Aukro.... aktuálně za 250,-
        Na steamu nakupovat pouze v těch jejich slevách. Jinak jsou sakra drahý.
        • jak to tam funguje? jednou použite klíče prece nejde prodávat, nebo když to jsou nove klíče jak se k nim dostali že to prodavaji tak levne?
          • Jason_dinAlt
            Funguje to bez problému. Klíče použité nejsou. Buď je klíč součástí třeba nové grafické karty a majitel karty hrát hru nechce, tak ji prodá za cenu o které si myslí, že je akceptovatelná.
            Pak jsou tu normální obchodníci/distributoři. Klíče mají hodně levně a s malým ziskem prodávají takhle po netu. Dokonce se ve většině případech nejedná o šedý prodej. Tedy o hru z jiného regionu. Například Rusko má ceny her cca o 50 a víc procent levnější než my v Evropě.
            • Jason_dinAlt
              Já už takhle hry nakupuju několik let.