Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dan je proste buh. Malokdo dokaze vest studio jako on.
    • pravda, proto s nim nikdo nedokazal vydržet na predešlych projektech (mafia, mafia 2)
  • Teda ten les na začátku byl parádní, ale možná by se mohla krapet snížit rychlost procházení křovím :)
    • Ten les budou podle me jeste hodne osekavat, jestli to chtej vubec spustit na konzoli. Co rikali naposled, tak tam meli 2 fps :) statickou scenu.
      Docela jsem se smal, jak jeden typek na jejich foru psal, ze se mu to seka s 8GB RAM a 3 GB GPU, kdyz to ma vyuzity na max. To nevim co budou delat na xbox a ps4, kde je 8 gb sdilena pro cpu i gpu. Bud pulku objektu z prostredi vyhazej nebo udelaj nejakej brutalni LOD, ze vsechny vzdalenejsi objekty budou dost kostickovany.
      To bylo videt na tech screenech krajiny, ze s optimalizaci jeste vubec nedelali. Dohled az buhvikam, vsude sama detailni pohybliva trava. Proste scena preplnena objektama, ktery proste nema sanci soucasny pocitace rozbehnout plynule.
      Kdyz to srovnam s jinejma hrama
      Ryse - korydor + zkusenejsi tym
      Novej Batman - Detailni mesto, ale tam je porad tma, takze ty svetla muzou mit zapeceny do textury modelu a ne to mit dynamicky jako u KCD
      GTA5 - tam takovejch detailu neni hold nekdo, kdo vi jak se delaj hry a nepreplni svet objektama
      Order - korydor
      to teda nevim, co budou chtit delat kdyz lidi namlsaly na bombastickou grafiku a tedka zjistujou ze jim to nepobezi ani omylem
      • wenceslaus
        Kterou z těch her jsi hrál v alfě?
      • tak můžou udělat 2 verze - osekanou konzolovou a plnou PCčkovou.
      • hold 8gb a 3 gb gpu je dneska takovej podprumer
      • walltar
        Od toho je nastavení, aby sis dohlednost, zobrazení krajiny, LOD, atd nastavil podle svého HW.

        Konzole už tohle budou mít pevně nastavené, tak aby to na nich jelo "dobře"... a bude to na nich vypadat hůř. Stejně jako u člověka se starším PC.
      • Zabijou dalších několik set motýlů :) Záleží, co si představují pod pojmem optimalizace. Jestli jde o promazání detailů nebo spíš o systémové (herní) věci.

        Ohledně lesa jsem měl na mysli spíš rychlost průchodu terénem, protože už jen projít lánem 2m kopřiv je v reálu skoro nadlidskej výkon :) Natož klestit se křovím :)
      • Magister_Peditum
        Je pravda, že na very high jsem občas jel i na 25fps, ale jinak to běží (na to, že jde o alfu) dost slušně.
  • Už se těším, až jednou prošedivělý Olejník bude tohle hrát v retru: "Dneska to vypadá směšně nebo přinejmenším úsměvně, ale tenkrát, když to vyšlo, jsme opravdu žasli."
  • teda je na tom jeste kus prace pred, hooooodne zatim pred dokoncenim, doufam ze to vytunej ty pohyby a AI, ale ten les je nejlepsi ever
  • Jack1947
    Tuhle fotku už jste jako úvodní měli... chceto změnu. *3*
  • TheGGG
    Yeahh toto vypadá mazácky, eště se nebát pak do vostrých bitev dát ty střeva, krev a mozkovinu. Taky chci krev na meči který vytáhnu z těla nepřítel.
    • El_Kozel
      Tohle tam nebude (říkali to), protože je obtížně udělat oddělení části těla když máš na sobě různě vrstvy které nejsou pouze textura jako v Shadow Warrior kde to je.

      Navíc létající ruce, mozky a střeva jsou pouze ve filmech. Normálně tomu ve středověku tak nebylo. Ani to nebylo dost dobře možné....Useknou ruku není jen tak. Kost je velice odolná (v TV bylo jak se jeden člověk ubránil rukama mačetě - maso osekané ale kost zůstala celá). Dobové meče také byly dost pružné a nebyly velice ostré jako dnešní super broušené pevné nože.

      Navíc proti seknutí chránilo i kroužkové brnění dost slušně. Na to byla lepší kopí, drtící zbraň...Ale k tomu useknutí něčeho. Maximálně v boji proti někomu kdo nic nemá a i tak, to bylo složité. Prostě useknou část těla není jen tak. Maximálně tam, kde máš mezeru díky spojení kloubů. Natož někoho přeseknou na 1/2.

      Dnes to je aktuální, díky bombám a střelným zbraním. Ve středověku to bylo spíše součástí trestu ale normálně během boje to nebyla sekačka rukou (kdo by vynaložil tolik energii když je možné protivníka třeba zapíchnout) ale i tak to bylo brutální. Třeba když rytíř spadl, ho rozpárali menšími "nástroji" kde neměl plát a to byl hnus.
      • Ehm ... pohledej si dokumenty, treba na tema krizacky valky. Useknout nekomu ruku nebo nohu byla naprosto bezna vec. Najdes treba kosti (z vykopavek), kde je ta kost po dylce do pulky rozstipnura (paze, od ramene dolu). Energii k topmu doda sam mec. Na to je navrzenej. Japonskej mec, kterej je v tomhle oboru nejlepsi, je schopnej preseknout i 3 lidi naraz (samo, kdyz to dotycnej umi).
        • to je otazka, kdyz i mistr popravci si musel dat docela zalezet, aby utal hlavu ciste...a to mel ty nejlepsi mozne podminky
      • TheGGG
        tak alespoň trochu toho gore, když chlápka na hradbě zasáhne kámen z katapultu. Nebo někdo spadne z koně a ten mu rozšlápne hlavu. Prostě žádný omalovánky.
        • El_Kozel
          To snad bude. Když to má být realistické. jako omalovánky to zatím nevypadá.
    • walltar
      Krev na meči tam myslím už je. Byla to poslední věc které sem si stihnul všimnout když mě porcovali ti dva Kumáni v lese. Jinak krev na oblečení a podobně bude taky.

      Ostatní... je to o bojích lidí v brnění s mečem. Tam moc mozků a střev nepotkáš.
      • Asharak
        Jenže ke všemu tomu "my máme u každé věci tohle a tohle, tamhle ta umi tohle a tamta onohle, to nikdo nemá" je ta krev na meči po zásahu do hlavy, resp. helmy nic moc :P Což bych teda neřešil zatím že, ale: Zajímá mě jak moc ji propracují, protože např. v Dragon Age: Origins byla krev po souboji hroznej vopruz. Pokud ji u KC:D dodají trochu fyziky, bude skapávat a třeba ji rozumně otřít, mohlo by to být fajn, zatím ale celkem nuda. *4*
  • walltar
    Tak jsem to právě potom co mě zmasakrovali dva maďaři v lese vypnul, no teda ono se to nějak vypnulo samo. Ale musím říct, jsem velice příjemně překvapený.

    Ten soubojový systém je opravdu povedený. Ze začátku toho má člověk plný ruce a po pár soubojích v "aréně" se do toho dostane a začíná chápat co kdy a kde mačkat. Z videa to vypadá, jako celkem pomalý souboj, ale osobně v reálu tak tak stíhám a někdy si člověk připadá jak otloukánek. Ty neblokovantelné riposty jsou celkem silné... ale umí je používat i nepřítel a musím říct, že potom ten souboj opravdu začíná být zajímavý.

    Bloky, úskoky, komba, pohyb v boji... musím říct, že tohle jsem si opravdu užil. Po dlouhé době není boj ve hře o mačkání jednoho nebo dvou tlačítek. Vizuálně to taky vypadá super (když beru v potaz, že většina je wip) když při sekání postava přirozeně mění směr útoku a člověk ho jen sem tam upravuje. Nebo když se člověku povede udělat nějaké to kombo. Dokonce i ten lock na nepřítele se mě líbí... a to jsem se ho původně celkem bál. Člověk se tam může soustředit na to co dělá a ne na to kam mu míří myš, protože myší se při boji ovládají směry. Problematické to asi bude při boji s více nepřáteli... akorát to bych řekl, že stejně bude pro většinu lidí rychlá smrt. Já sem se pořádně ani nerozkoukal a už sem byl mrtvej. Ale to řešení s větším pohybem myši pro přepnutí se do volného pohledu by mohlo pomoct.

    Asi největší problém jsem měl s citlivostí myši... abych byl schopný měnit směr při boji, tak jsem musel myš dost zesílit a potom už hra byla celkem nehratelná. Takže by to chtělo různou citlivost při boji a při normální hře. A taky že kůň si někdy dělá co se mu chce (a nehýbe ušima, což mě hluboce zklamalo) I když na druhou stranu, kůň který si dělá co se mu chce je celkem realistický. *1*

    Někdo to zmínil systém zdraví pomocí baru... imho pokud zůstanou u toho co tam je, tak to pro hru bude celkem vyhovující. I když realističtější systém zdraví a poškození končetin by byl zajímavý, tak se zase bojím, aby hra potom nebyla o první šťastné ráně, která nepříteli poraní ruku a já právě vyhrál souboj. Chtělo by to asi zkusit. Ale to co je tam teď funguje vcelku dobře, i když to není až tak realistické.
    Takže kolem a kolem já si nemůžu stěžovat, pocitově super, má to váhu, je to těžký, vypadá to realisticky (pro mě jako pro neználka) jsem spokojený. S tím jak doladí animace to bude výborný systém, na kterém by šlo založit hodně zajímavých her.
    • Tak jen aby to nedopadlo tak, ze tam budou vsichni behat nahati jen s lukem a zabijet nepritele, ktery se k nim ani nedostane. *4*
    • El_Kozel
      Jako, také jsem spokojen. Ten učitel mě poté co mi ukázal základy, rozsekal raz dva. To byla rychlost *15*

      Jakmile to ale lidé pochopí tak to jde dobře. A jde to pochopil. Není to nějaká vymyšlená věc a ovládání dává smysl, když si vidíš jak seká z jaké strany a jaké dělá pohyby. Také ten pocit když bojuješ je silný díky FPS a tomu jak se zbraně odráží. Je to zábavné a je třeba to sledovat. Pak ta radost když se něco povede. Tak to má být.
      Mě hodně zmátla ta změna pozice kurzoru po seku. Ono se to vždy změní na směr kde meč zůstal po nějaké akci. Což dává smysl ale prostě ve hrách to není, tak jsem na to koukal. Tedy to je dobré sledovat a poté již dobře volíš navazující útoky rychle bez toho aby jsi dlouze přehazoval zbraň. S tou citlivostí souhlas.

      Já jsem psal ohledně toho zdraví. Asi by to bylo složité to nějak udělat. Třeba kdyby jsi mu zničil ruku, tak by mohl používat druhou ale to by zase narušilo jejich animace a systém boje....Zase kdyby to udělali byly by to více realistické. I když vrstvy brnění mají fungovat (to jsem ještě nezkoušel) Tedy nevadí to nějak extra. Snad tam bude možné jít do bojů s AI. Jako jít sám proti 2+ by byla sebevražda. Jedině, že jsi měl brnění a protivnicí neměli nic. I tak to bylo složité...

      Nejsi žádný super zaklínač anebo hrdina.
      • walltar
        Jo s tím zdravím je to určitě zajímavé... byl bych rád, kdyby se to aspoň zkusilo jak by to fungovalo. Minimálně by mohlo být zajímavé do toho připojit systém "debufů" kdy by úspěšný zásah na ruku nepřítele zpomalil, ale nevyřadil by ho úplně z boje. Nebo by si nepříteli seknul do nohy a měl okno pro útěk z boje. Není to realistické, ale nemuselo by to být až tak špatné.

        Star Citizen na tomhle pracuje a tam právě budou přehazovat ruce, pokud bude jedna poškozená a nedovolí ti třeba použít dvouruční zbraň. Ale na druhé straně to je scifi hra, takže injekce nanosupergelu vyléčí každé lehčí zranění přímo na bojišti. Tady by asi taková zlomená ruka byl větší problém. *1*
        • Zraňování částí těla tam bude.
        • VereWolf271
          Tak realistické zdraví a léčení má podle mě cenu u her, který se z nějaké části odehrávají na strategické mapě. V tom se mi líbil Jagged Aliance 2, kde hráči se ošetřením nedoplnilo zdraví, ale zraněný se jenom stabilizoval, aby nevykrvácel. Pak bylo jenom potřeba ho nechat pár dnů pod lékařským dohledem.
          • walltar
            Ono i v tom Scifi to celkem funguje. Na bojišti toho člověka stabilizuješ nějakým zázračným léčivem, ale potom ho musíš dostat do automatické lékařské stanice, která provede potřebnou údržbu. A samozřejmě jde o to jak moc velké je to zranění, něco na bojišti nestabilizuješ a musíš do té medikální stanice hned, než ti ten člověk vykrvácí. A když ti něco utrhne třeba ruku, tak už musíš přímo do specializované nemocnice, kde ti dorostou novou, nebo dají prostetiku.

            Tady by to možná šlo řešit přeskakováním času, ale pokud bude tak pomalej jak je teď, tak to by si lidi asi trhali hlavy.
            • El_Kozel
              Začneš hru, řízneš se o nějaký hnusný plech a chcípneš na otravu krve. Konec hry. *3*
        • El_Kozel
          Tohle prostě chci. U skyrimu i jinde mě to děsně vadilo (tam to šlo řešit modem a pak to bylo těžké, protože to platilo i na hráče...)

          Třeba ta klasika...Střelíš šíp přesně mezi oči (tam kde nemá helmu) a protivník chodí a trčí mu to z hlavy....Zde asi udělají to, že ihned zemře a nebude to tak divné jako ve skyrimu, ale u té nohy a ruky to asi nebude. Natož pak nějaký ten kopanec do koulí, který také nikoho neurazí (jak řeklo jedno NPC v zaklínači 3)

          Nebo kdyby jsi měl zaseknuté brnění a podělal by jsi se na slunci...To by také mohlo být zajímavé. *1* (WC tam bude ale jestli to bude moc použít hráč a zda malou / velkou to nevíme. Případně zda i mimo WC)
          • walltar
            Kopanec do koulí?

            http://www.dandwiki.com/w/images/5/53/Codpiece_of_Attention.png
  • El_Kozel
    Je to jasné! Hra podle čechů bude špatná!

    "Diskuze pod článkem LOL. Co Čech to odborník na AI a ignorant. My tady tři roky děláme něco co se ještě nikomu před náma nepodařilo, ale Franta Půlpytel by to samozřejmě vyřešil aplikací "nascriptováním AI díky řetězci myšlenkových pochodů jak se v daném uhlu zachovat efektivně, není to za takovej problém". Miluju lidi, co když jim sdělíte, že jste dělali hlasování o něčem co oni chtějí a lidi si odhlasovali, že to nechtějí odvětí, že kdyby se hlasovalo, lidi by si odhlasovali něco jiného než si ve skutečnosti odhlasovali. To už je diagnóza... Řekli jsme jasně, že uděláme českou verzi a český dabing. Pořád nám stovky debilů nadávají, že jsme kreténi, protože nebude český dabing. Fakt bych tohle neřešil, kdyby to nebyla tak masová záležitost týkající se takřka výhradně Čechů a Slováků, ty jsou mimochodem obzválšť psycho. Nikde, ani na Youtube, kde je to občas opravdu peklo není tolik debilů jako na českých webech. Takže to není jen o Novinkách a o politice, je to nějaká celonárodní epidemie. To je tu opravdu taková koncentrace blbců?"

    FB Vávry a jeho komentář ke článku a kecům v komentářích na hrej.
    • Chim
      On sice vývojář je to výborný ale sorry, v tomhle je fakt strašný d*bil. Že má neustále potřebu řešit trolly v diskuzích.
      • El_Kozel
        Třeba se potřebuje vytočit aby poté udělal kvalitní hru :)
        Když dělal Mafii, tak tam také řval na interní recenzenty :)
        • Chim
          Ok. Tak jestli mu to pomáhá v tvorbě hry... *1* tak to potom jo.
          • to pomaha tak leda v tvorbe masivniho ega
    • má víceméně pravdu. I tady se vždycky najde pár lidí, co pořád jen plivou na WH a Vávru a jeho snahu. On alespoň něco dělá, co se líbí i ve světě. Místo aby byl národ na něj hrdý, že něco světového dokáže, tak akorát nadává. Nevím jestli to je česká mentalita nebo prostě jen pár narušených trollů.
      • Mart9
        Jenže národ je na něj hrdý, sám píšeš, že se najde pár lidí, tak je to vždycky. Nejvíc jsou vždycky slyšet tihle hejtři.
    • walltar
      Já toho člověka mám prostě rád. *1*
      • flash789
        Klidek pane Vavra, tohle nikomu neprospeje..
    • Mart9
      Je to král *1*
  • doufám že hra bude mít velkou obtížnost, alespoň jako Gothic II. Problémem spousty dnešních her je, že jsou tak lehké, že postrádají jakoukoliv výzvu, a pak se stanou nudné (příklad Skyrim, Oblivion).
    Doufám taky, že tam bude spousta reálií k husitským válkám a historii (knihy, vyprávění atd).
    Jinak to zatím vypadá super, zvlášt ta grafika té krajiny a lesa je užasná
    • no v tomhle aktu asi ne, kdyz je to pred husitskyma valkama...
  • Jak jsem se bál, že soubojový systém na gamepadu bude divný, tak už tato alfa mi potvrdila, že to bude bez problémů a dle mého i lepší, jak na K+M. Samozřejmě je to alfa, takže pohyby postav jsou občas dost divné, ale to se do plné verze jistě poladí.
    Jinak ale jsem ze soubojáku dost nadšený, ze začátku celkem těžký, ale pak to celkem přejde do ruky a už se to celkem dá. Takže teď už "jen" dodělat zbytek a do té doby už budu mít nějakou konzoli, takže to bude i na čem hrát.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit