Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak třebas ten prach.
    Je to velké téma. Ale je nutné dělat kompromis mezi hratelností a efektama. K čemu je krásný efekt když se to pak nedá hrát kvůli propadu fps. A k čemu by to bylo kdyby to mohli hrát jen ti co mají nejnašlapanější stroje. Takže naopak je to plus, že se myslí na komunitu, hratelnost i efekt.
    Před půl rolu je ten posun opravdu násobný. A vzhledem k tomu že to dělají maníci co dělají PR tak se dá očekávat velké dílo. Za rok ta hra bude k nepoznání.
    Zničitelnost prostředí je také velké téma. Už s tím dělají experimenty. V PR jsou i nějaké zničitelné objekty (Kashan mapa například) Ale není to priorita. Tou je opět hratelnost, plynulost. Ale něco vymyslí.
    Penetrace materiálu. Tak tohle je bez debat. Rozhodně to přijde odhaduji to na nedalekou budoucnost.
    Balistika už je funkční, ještě se na tom ale pracuje a rozhodně se to zlepší.
    Když si vemu že před 4mi měsíci když na serveru bylo 25 lidí tak už to padalo. A teď už hrajem i ve 100 kusech a běží to. Tak velký pokrok. Plynulost hry se dost posunula. Po EA tipuju, že se odskouší i mnohem vyšší
    Kdo hledá týmovou spolupráci tak ji tady skutečně najde. Zvuky jsou excelentní. Velice blízko k skutečným zvukům. Spousta veteránů co prošlo válkama přiznává že se jim z toho ježí chlupy na zádech. Co se týče toho jak vypadají kdejaké "serepetičky" jako uniformy a nášivky a podobně. Netřeba se v tom zatím hnidopišit. jsou to zatím zástupné rozhodně ne finální vizáže. Na tomhle se bude hodně pracovat, když to důležitý bude hotový a připravený. Pokud jsou nějaké dotazy rád odpovím. pokud do hry zavítáte tak vězte že komunita je alfa omega téhle hry. Dost lidí je aktivních jak ve hře tak na stránkách. komunita je přátelská, upovídaná a otevřená. V současnosti se k ní hlásí už víc jak 10 000 lidí. Čechoslováku, zatím neorganizovaných tak vím o 16 :) pokud dokážem dát dokupy 50 členů tak budem rovnocení soupeři v turnajích a clan wars. A to je zase uplně jiná hra než všední dení hra. Tam je toho realismu zase o ždibec víc.
    Tak uvidíme se na bojišti :)
  • Pokud jim jde o realitu, tak po tom výstřelu RPG do zdi by měl být v takovém podnebí v okolí prach a zhoršená viditelnost několik minut. Tohle mi v současných válečných hrách dost chybí, protože by to mělo naprosto zásadní vliv na taktiku a hratelnost. V reálné válce je po velké přestřelce v prašném prostředí fakt hodně blbě vidět.
    • Tak ono ani o ten prach nejde, ale tá stena ostala celá a to je ten jediný a veľký prús3r ktorý v hrách chýba. Síce nieje to až tak podstatné ale určite keď sa chcú hrať na realizmus tak by tam malo byť zničiteľné prostredie aspoň čiastočne. *1*
      • nj :) stena samozrejme ma vo vacsine pripadov zostat cela a simulovat vsetky mozne materialy a od toho odvozovat priemer a charakter vzniknuteho otvoru za to asi nestoji. zostane tam 20cm pravidelny otvor, 40cm nepravidelny .. genericka nahodne geneorvana diera o velkosti basketbaloveho mica by mohla staci .. .. a prach moze byt prach prec za 5 sekund, 7 sekund, 20 sekund .. zalezi ..
      • To je ale vec, ktera souvisi hodne s enginem. Treba se za deset let dockame...
        • Pokud na to budou mit lidi, nemel by byt problem. Je to delane na Unreal Engine 4 a na tom delat destrukce je docela easy i po siti.
    • Immersion je fajn vec, ale 100% realizmus bych asi nechtel v zadne hre, proto se tomu rika hra. Za 30 sekund nevidet nic jinyho nez prach na celej 20minutovej match mi neprijde super :)
  • TheGGG
    jaj, vypadá to pěkně, jen netuším, proč ti rusové vypadaj výbavou jak někdy z 80. let...
    • AK-74M je z devadesátých let a je to stále základní zbraň vojsk Ruské federace.
      • del0
        Taky je to kvalitní puška... ale GGGay je spíš na tu estetiku...
  • Hraju to uz nejaky ten Mesic a musim rict ze to vypada na zajimavou hru i do budoucna ...

    Jinak screenshoty na 2560x1080 / Ultra: http://www.openworld-games.com/squad-screenshots/
  • Jack1947
    Láry fáry...třesky plesky... I když je pravda když to není AAA produkce mohla by to být i částečně pravda, to nebude EA? hm...
    • TheGGG
      wau jacku, ten matroš bych si dal taky
      • Jack1947
        Takovej metroš jen tak nekoupíš...
    • Dik to nedava zadnej smysl...
      • Jack1947
        Mně jo pokud nechápeš EA = Early access tak ne, z nadpisu jsem to tak pochopil že v dnešní době se tihle nadšenci snaží něco vydat bez chyb a FULL. Tedy budu jsou blázni, moc si věří nebo nevím...
        • Zkus obcas cist i ten text pod nadpisem.
          • Jack1947
            V 95-99% mi to zato fakt nestojí ...
            • Jack1947
              Nevím, jak by řekl Bárt protožese mi chtělo. *2*
            • Proc potom prispivas do diskuze kdyz v 95-99% pripadu ani nevis na co?
  • Pilgrim66
    Něco mezi Battlefieldem a Armou, co se týče realismu, bych uvítal.
    • ja teda cekam vetsi realisticnost nez v arme. tady nebudou tagy nad hracema ani podobny veci, co v arme najdes. kdo hral PR vi o cem mluci. tady nebudou kompromisy.
      • Nejdou ty "věci" v armě náhodou vypnout (ať už zvýšením obtížnosti nebo manuálně v nastavení)?
        • a to je prave ono, je obrovsky mnozstvi custom serveru, samej mod, k tomu vsemu ten server jede na verzi 1.2, druhej se samym modem na 1.2.1 atd. atd. a stava se z toho otresnej bordel, nekam se pripojit to chce nobela za odvahu! pro me, jako velkeho milovniky army, je A3 odpad. at uz obsahem nebo bugama.
        • Je to vse o nastaveni daneho serveru.
  • ááá si to v MP vypnu ééé a budu mít vyhodu ééé
    • a blbeckem vzdy zustane
  • Ze by konecne full spectrum war tak ako to malo povodne priniest OFP/ARMA ale nikdy neprinieslo? Som zvedavy
  • Mne grafika stačí bohate, hlavne aby to malo správnu hardcore hrateľnosť, takých hier nie je nikdy dosť.
  • Docela by me zajimalo jak resi balistiku a prostrelitelnost ruznych materialu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit