zavřít
...

Venom X – test hybridní myši pro PC i konzole

Což takhle spojit plynulé ovládání pohybu s precizním zaměřováním pomocí myši? Takhle nějak asi uvažovali vývojáři ve firmě Tuact, když navrhovali zařízení jménem Venom X. Do jedné ruky vezmete ovladač s analogovou páčkou, do druhé robustní myš s vysokým DPI a můžete si parádně zastřílet nejen na PC,...

Novější 1 2 3 Starší

  • Brumla (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Ani kočka , ani pes .... Na PC je magická hůlka zbytečnost , ale myš u PS4 bych si reálně uměl představit (doplněnou o klávesnici s hříbkem ;) ) .
    Pravda cenově za takovou kvalitu docela mimo , ale do tisícovky z číny .... to půjde .
    15.3.2016

    reagovat

  • Veskoslav (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Perfektní na hraní závodních her například. Analog lépe simuluje plynový pedál než mačkání W.
    14.3.2016

    reagovat

    • ABC (anonym)
      1 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Což je vzápětí vykompenzováno směšně malým rozsahem páčky v zatáčkách *7*
      14.3.2016

      reagovat

      • lol (inkognito)
        4 souhlasí, 1 nesouhlasí
        není na rozsah šipek *15* *15* *15* *15* *15* *15* *15* *15* *15*

        Pořád nevím, jestli jsi konzolista a schválně trolíš PCMR nebo jsi prostě trotl...
        15.3.2016 upraveno v 00:19

        reagovat

        • ABC (inkognito)
          1 souhlasí, 4 nesouhlasí
          šipky nemají rozsah, to bys už mohl vědět experte, šipky mají jen zapnuto a vbypnuto, což ti ovšem dává plnou kontrolu nad tím, v jakém stavu se zrovna nachází, to v určitých situacích vede k větší přesnosti, ostatně, moderní počítače také jaksi jedou na binárních systémech jedniček a nul, protože potřebují být přesné a kupodivu ne na tisíci malých páček uvnitř HW *1*
          15.3.2016

          reagovat

          • lol (inkognito)
            4 souhlasí, 0 nesouhlasí
            takže trotl *15*
            15.3.2016

            reagovat

            • ABC (anonym)
              0 souhlasí, 5 nesouhlasí
              Jj, to přesně jsi, ale i pomalejším lidem většinou fakta nakonec dojdou, když se opakují dostatečně dlouho a zřetelně, ačkoliv zrovna u tebe to asi zabere dost času

              Jak píše Drasťa, arkádový závody si zahraješ jak na klávesnici, tak na gamepadu, simulátor si nezahraješ ani na jednom
              15.3.2016

            • Hanzales tiscali.cz
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              ABC: na klavesnici si zahrajes dobre akorat driver SF, na gamepadu je cokoli zavodniho vzdycky lepsi a simulatory hrajou lidi i na gamepadu a parkrat jsou i rychlesi nez ti s volantem. Sice se mi to jako volantovi nelíbí, ale jsou to holá fakta ;o)
              15.3.2016

      • Drasťa (inkognito)
        2 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Pravda je ze arkadu si na ovladaci zahrajes lepe a i horsi auta v GT jsem s ovladacem zvladal v celku bez problemu jak ale doslo na neco silnejsiho a prisnejsiho tak s ovladacem nemas sanci.

        Muzes nedat plnej plyn ale o nejaky jemny praci s plynem nemuze byt rec. Na jakoukoliv arkadu je to ale opravdu super.
        15.3.2016 upraveno v 09:35

        reagovat

  • OrionOr tiscali.cz
    2 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Prodam Venoma, plne funkční, v případě zájmu, pisnete.
    14.3.2016

    reagovat

  • uživatel (inkognito)
    3 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Dobrá recenze HW. Já zkoušel kdysy dvě podobný periferie, jedno bylo fragfx a u druhýho si nevzpomenu ani na název, ale ani jedno nebylo pořádně použitelný. Dost nepřijemný lag v odezvě. Tohle podle popisu už vypadá o něco líp. Škoda jen toho kostrbatého nastavování. Divim se, že sony neudělá vlastní alternativu tohohle ovládání. Být to kvalitně zpracované a třeba mít v PSN appku na nastavení by podle mě prodalo docela dost kusů. Na závody si taky člověk zapojí volant, pokud mu teda třeba nezruší podporu jako pro G25!!!!!, nebo na letadla páku a nebere to využití joypadům. S tou myší je problém, že člověk musí řešit umístění podložky ke křeslu nebo sedačce na který je zvyklý se válet:).
    14.3.2016

    reagovat

    • Tilwaen tiscali.cz
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      U čeho je zrušená G25 podpora?
      14.3.2016

      reagovat

      • Uživatel (inkognito)
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        U ps4 obecně. Nefunguje g25, g27 ani gt. Logitech prostě se Sony nezvládli kompatibilitu. Thrustmastery fungují.
        14.3.2016

        reagovat

        • Tilwaen tiscali.cz
          1 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Heh, tak to je celkem fail, to jsem ani nevěděla. Zajímavé, že kolem toho nebyl žádný rage jak by se slušelo, když vynechají podporu jedněch z nejrozšířenějších volantů vůbec.
          14.3.2016

          reagovat

          • uzivatel (anonym)
            1 souhlasí, 0 nesouhlasí
            No asi komunita virtualních závodníků s volantem není u PSka tak silná...,ale mě to tenkrát naštvalo hodně. Nejvíc to může mrzet autory her jako project cars, dirt rallye apod..Ty prijdou o lidi.
            14.3.2016

            reagovat

  • lol (inkognito)
    10 souhlasí, 6 nesouhlasí
    jinak navážu na ten stealth. Pan C-BEAM to samozřejmě řekl naprosto správně, u Stealthu je potřeba regulovat chůzi a nic ti nedá lepší ovládání u stealthu než analog, zkuste si to u MGSV.
    13.3.2016

    reagovat

    • ABC (anonym)
      2 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Krom kolečka na myši např
      14.3.2016

      reagovat

      • lol (inkognito)
        2 souhlasí, 2 nesouhlasí
        nespletl jsi si žánr? Tohle není debata u RTS *15*
        14.3.2016

        reagovat

        • Drasťa (inkognito)
          4 souhlasí, 3 nesouhlasí
          Na plynulou regulaci rychlosti chuze kdyz to hra vyzaduje (jedina u ktere si neco takoveho vzpomenu je stejne snad jenom Hidden and Dangerous 2) to bylo perfektni.
          14.3.2016

          reagovat

          • Hanzales tiscali.cz
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            To já mám zase na G13 takový malý joystick a aby se dala chůze plynule regulovat to fungovalo jen v DeadSpace3 a tuším ještě v něčem. Ona ta hra musí umožňovat nastavit pro chůzi analog a tech na PC moc není :/ Jinak je to klasicky jako wsad (on/off)
            Myš se dá v křesle pořešit připnutou podložkou na stehni, ale v gauči je gamepad prostě gamepad :) Když už se chcu ale válet a hrát nějakou tu FPS, tak se s tou myší a G13 dá v pohodě....
            Jinak ten FragFX se mi tu taky někde válí... nebylo to pravda ono, jen chabší emulace pohybu tou páčkou, kdy byl člověk ve hře zase limitován maximálním nastavením citlivosti těch os...
            14.3.2016

            reagovat

    • Drasťa (inkognito)
      3 souhlasí, 5 nesouhlasí
      Zrovna prechod mezi chozenim a behem je u ovladace vec ktera mi neprijde o moc funkcnejsi.... U 99% stealth her pouzivas beh/chuze a plizeni/neplizeni a na to ti staci dve klavesy.
      14.3.2016

      reagovat

      • lol (inkognito)
        4 souhlasí, 1 nesouhlasí
        používáš tří možnosti pohybu a to pomalé chození/chození/sprint. Proč používat další klávesu na relugaci obyčejné chůze, když to můžeš udělat analogem
        14.3.2016

        reagovat

        • Drasťa (inkognito)
          3 souhlasí, 3 nesouhlasí
          Protoze je to alespon pro me pohodlnejsi nemuze se ti stat ze si treba pri otaceni popobehnes. U ovladace je moment kdy prechazis z pomale chuze do rychle chuze prakticky bez odezvy.
          Na sprint pouzivas stejne tlacitko i na ovladaci.
          14.3.2016

          reagovat

          • lol (inkognito)
            5 souhlasí, 3 nesouhlasí
            samozřejmě, že by to mělo být bez odezvy, jenom krátký pocit že končíš, o tom to je panebože, ne že budeš jak jelito mačkat ctrl, aby ti postava začala chodit. V reálu taky bez odezvy zpomalíš kroky a nemačkáš ctrl. Sprint je třeba v MGS na analogu, který zmáčkneš, takže další krok k lepšímu ovládaní postavy. MGSV je krásný příklad, jak dokonale jsou pohyby, animace zvládnuty a propojeny s gamepadem, Snake udělá vždy, to co chceš.

            Tady není potřeba debata. Mám najetý stealth hry komplet snad všechny, co vyšly a mám jich spoustu najeto i na K+M, ale v pohybu se nic nevyrovná analogu.
            14.3.2016

            reagovat

            • lol (inkognito)
              1 souhlasí, 0 nesouhlasí
              nikde jsem nepsal, že na K+M nedohraješ stealth hru. Ono i Dark Soul dohraješ na kytaře. Jenom říkám, že stealth se hrají prostě lépe na gamepadu a obecně všechny TPS jsou lepší na gamepadu.

              Jinak s klávesnici těžko můžeš v DS vlézt třeba do arény, tam by tě sežrali.

              reakce úplně dolů...
              14.3.2016 upraveno v 22:05

            • Drasťa (inkognito)
              0 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Ja vim ze nerikas ze stealth hru nedohrajes ale rikas ze na K+M je to horsi a ja s tim proste nesouhlasim a myslim ze je naopak K+M na stealth hru uplne stejne vhodna jako ovladac.
              Ve 3rd person je mozna pochyb na ovladaci o fous lepsi protoze klavesnice je v tomhle omezena tim ze to je v podstate osmi smerovy ovladac ale na druhou stranu rychlejsi a intuitivnejsi prace s kamerou na mysi a rychlejsi mireni bohate ten drobny nedostatek dorovna.
              14.3.2016 upraveno v 23:09

          • duka (inkognito)
            2 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Timhle postem si jen potvrdil, ze vubec netusis ocem mluvis ... hraju K+M , ale prechody chuze/behu, plynule zataceni v zavodnich hrach ma gamepad jednoznacne lepsi a "prirozenejsi" , ale to clovek kterej vidi jen cernobile asi nikdy nepochopi
            14.3.2016

            • Drasťa (inkognito)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Plynulej prechod chuze beh na gamepadu funguje jen je uplne bez odezvy a musi si clovek zvyknout kde presne je ten prechod ale neni to ani rychlejsi ani lepsi je to proste a jenom jiny.

              Vsimni si ze o zavodnich hrach jsem nic nepsal a sam je casto na ovladaci hraju ale ze by stealth hra byla na controlloru lepsi protoze muzes pomoci analog sticku prejit "plynule" z behu do chuze a pomale chuze to je proste blbost :D
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              3 souhlasí, 1 nesouhlasí
              samozřejmě a není blbost mačkat ctrl, když to dělat nemusíš a můžeš regulovat pohyb analogem? Proč si dávat teplé pivo, když si můžeš dát studené...
              14.3.2016

            • ABC (anonym)
              0 souhlasí, 1 nesouhlasí
              protože spoustě lidí teplé pivo chutná? byl jsi někdy v Anglii? *1*
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              ano, lidi jsou divní, v tom máš pravdu.
              14.3.2016

            • Drasťa (inkognito)
              2 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Omezuje te zmacknuti crtl v necem? Mas pocit ze mackani ctrl je proti pouziti analog sticku mene presne? Ja porad nedokazu pochopit proc si myslis ze pouzivat analog stick je v tomhle lepsi?
              Pro me osobne je menit smer pri chuzi a zaroven ten stick drzet nekde v pozici chuze je mnohem mene pohodlne a presne nez to mit oddelene. Dokazu pochopit ze kdyz si na to zvyknes tak se s tim da zit ale proc mas pocit ze to je lepsi a ze stealth hry se daji hrat spravne jenom takhle?
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              já pořád nechápu, proč bys jako chtěl mačkat klávesu při změně pohybu. Dyť je to střílení do vlastní nohy. Zmáčknuti samozřejmě omezuje už v tom, že to musíš zmáčknout. Proč to jako dělat, když nemusíš?
              14.3.2016

            • Drasťa (inkognito)
              2 souhlasí, 4 nesouhlasí
              Zmacknuti klavesy navic pri chuzi je strileni do vlastni nohy? Dik je to neco co clovek udela aniz by na to musel pomyslet.
              Mit to ovladani takhle oddelene pro me neni hendikep ale naopak vyhoda.
              14.3.2016

            • ABC (anonym)
              2 souhlasí, 4 nesouhlasí
              přesně tak, protože máš přesnou kontrolu, kdy postava přejde z chůze do běhu a ne tak nějak přibližně až bude páčka v nějaké poloze
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              3 souhlasí, 2 nesouhlasí
              ty máš v hlavě taky duto. Co ještě z tebe vyleze, že jsi hrál Dark Souls na klávesnici a je to lepší?
              14.3.2016

            • ABC (anonym)
              1 souhlasí, 3 nesouhlasí
              těžko to může být horší *7*
              14.3.2016

            • lol (anonym)
              1 souhlasí, 0 nesouhlasí
              fanatici. Spláchněte se, jelikož fanatismu je vždy ke škodě...
              14.3.2016

            • Drasťa (inkognito)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              V cem je ten fanatismus? Ja se porad ptam v cem je problem zmacknout ctrl a vysvetluju vyody zmacknuti crtl ty mi odpovidas strilenim do nohy :D Ja nerikam ze hrani na klavesnici a mysi je jedina cesta. Ja jen rikam ze analog stick pro plynuly prechod mezi behem a chuzi neni rozhodne neco co musi clovek mit pro to aby mohl hrat stealth hry a zmacknuti klavesy navic ti udela uplne stejnou sluzbu.
              Zmacknout crtl neni nepohodlne, neni nepresne, neni pomale a neni nijak omezujici.
              Rozhodne to neni jako se strelit do nohy, pit teple pivo nebo hrat FPS na volantu.
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              3 souhlasí, 2 nesouhlasí
              A ty pořád nechápeš, že je to naprostá zbytečnost a krok navíc v ovládaní. Navíc většina her je desingovaná na K+M tak, že ovládaní regulace pohybu má přepínaní, takže pokud chceš chůzi, zmáčkneš klávesu, pokud chceš běh, zase musíš zmáčknout klávesu, to jsou dvě naprosto zbytečné kliknutí, jelikož na analogu jenom posuneš páčku, nejen že je to rychlejší, ale ve stealth hrách i důležité, jelikož změna pohybuje je často důležitá, aby byla provedena rychle. Nikdy přepnutím nedokážeš simulovat rychlost analogu.
              14.3.2016 upraveno v 17:43

            • ABC (anonym)
              2 souhlasí, 3 nesouhlasí
              To jako, že zmáčknout tlačítko na mechanické klávesnici s 1ms odezvou je podle tebe pomalejší, než kvedlat páčkou? Občas jsi docela vtipný to musím uznat *1*
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              2 souhlasí, 0 nesouhlasí
              I kdyby to bylo 0,00001 MS, tak je to pomalejší. Potřebuješ mít prsty na WSAD, na R, na sprint, další na interakci, takže tlačítko na přepnutí rychlosti je to poslední, co řešíš, takže je to samozřejmě pomalejší. Ovladačem ovládáš vše naráz a intuitivněji. Žádné kvedlaní páčky se samozřejmě nejedná, jde jen o ladný pohyb palcem, samozřejmě člověk co hrál MGS IV na PS3, to musí vědět, ne? Vlastně ne, to sis vymýšlel ty fanatiku *3*
              14.3.2016 upraveno v 18:13

            • Drasťa (inkognito)
              1 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Je to uplne stejne rychly jako kdyz to udelas na ovladaci ale ano uznavam musis kvuli tomu zmacknout klavesu navic coz na ovladaci nemusis.
              Tlacitko na prepnuti rychlosti pro rychlou a pomalou chuzi je ale opravdu vetsinou to posledni co resis protoze to v 99,999999999% vubec nepotrebujes.
              14.3.2016 upraveno v 18:19

            • lol (inkognito)
              2 souhlasí, 1 nesouhlasí
              já ti říkám, že není a mám dlouholeté zkušenosti hraním jenom na K+M...
              14.3.2016

            • Drasťa (inkognito)
              1 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Skoda ze nemas dlouholete zkusenosti i s elektrosoky, lobotomii a silnou medikaci protoze to je to co ti ocividne v zivote dost schazi.
              14.3.2016 upraveno v 18:23

            • lol (inkognito)
              2 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Píše člověk bez znalosti mateřské gramatiky *7*

              Jinak mám pocit, že jsi tu kdysi psal, že jsi hrál Dark Souls na K+M.

              Z toho se dá usoudit tohle: Buď nemáš gamepad a vedeš tuhle diskuzi bez znalosti nebo jsi fanatik, který vede tuhle diskuzi na základě neznalosti a fanatismu. Vyber si...
              14.3.2016 upraveno v 18:40

            • Drasťa (inkognito)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Dark Souls jsem na K+M hral protoze mi to na K+M slo mnohem lepe (taky jsem to tak dohral). Xbox controller jsem si kupoval hlavne kvuli rizeni v Mafii 2 (kratce po tom co vysla) protoze na klavesnici to proste nebylo ono takze s controllerem uz nejakej ten patek hraju a navic vlastnim i PS3 na ktere jsem par titulu taky dohral (Red Dead Redemption, God of War - vsechny dily, The Last of us, GTA V, Gran Turismo a dalsi slavnyPS3 tituly). V posledni dobe jsem si navic poridil jeste Steam controller na kterym jsem chvili hral a porad jeste obcas hraju (napr. Dark Souls 2).
              Jinak abychom si to jeste jednou ujasnili ja proti ovladaci nic nemam ale fakt myslim jakoukoliv stealth hru dohrajes na klavesnici a mysi bez nejmensich potizi i s dedikovanou klavesou pro zmenu rychlosti pohybu chuze.
              14.3.2016

          • Blek (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Slušná blbost gratuluju nic tak hloupého jsem dlouho nečetl dík
            14.3.2016

            reagovat

        • Bob (anonym)
          0 souhlasí, 2 nesouhlasí
          test
          14.3.2016

          reagovat

      • Hanzales tiscali.cz
        2 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Ono jde taky o dojem z pohybu té postavy myslim ;o) Vždycky když hraju nějakou FPS na konzoli, tak mimo to, že z headshotu mám mnohem větší radost, protože větší výzva (v reálu se taky netrefíš v milisekundě o 120 stupňů do terče na 50 metrů...), tak mám hlavně lepší pocit z chůze a práve že plynulého přecházení z plížení do běhu třeba.
        Pak to hrani působí (pokud to nehraje páčkotrdlo) i docela koukatelněji. Na kompu právě že jak člověk škubne vlevo dolu, vpravo o 180 nahoru, jde, nejde, jde, působí to zvláštně. Samozřejmě teď nemyslím Q3,UT,CS což je naopak o skilu v pohybu tou myší a v reakcích a tak. Myslím atmosférická fpska, kde to má docela dobře například vyřešené Alien Isolation. Tam i při pohybu myši ten pohyb rozhlížení postavy působí krapet věrohodněji.
        Koukám na to doufám nezaujatě, pač jsem srdcem pcčkář, ale i na konzolích mám odehráno tuny a tuny a nelituju ani hodiny :) A užil jsem si vždycky všechno a na gamepadu hraju i hodně her na pc, TombRaidery, Dark Souls, Batmany, prostě third person zaměřené na komba a souboje s lockem na oponenty např. nebo úplně arkádové závody, ale na takový Wolfenstein, nebo Fallout4 bych si gamepad nevzal ani omylem, to dá rozum ;o)
        14.3.2016 upraveno v 21:28

        reagovat

  • JT (anonym)
    6 souhlasí, 8 nesouhlasí
    CBeam: Plynulý pohyb s gamepadem? :D To je akorát tak zpomalený pohyb jak v nějakém deliriu. Ty v realu chodíš zpomaleně ? Větší troling jsem snad ještě neviděl *1* *15*
    13.3.2016

    reagovat

    • lol (inkognito)
      4 souhlasí, 4 nesouhlasí
      myslím, že když budeš vytahovat další a další anonymní nicky nic to nevyřeší, jen se budeš střílet do své vlastní nohy..
      13.3.2016

      reagovat

      • ABC (anonym)
        4 souhlasí, 4 nesouhlasí
        Ještě že se nebude střílet do nohy za pomoci gamepadu,to by taky mohlo být dávno po diskusi, než by tou neohrabanou páčkou zamířil *1*
        13.3.2016

        reagovat

        • lol (inkognito)
          3 souhlasí, 4 nesouhlasí
          nevím jak ty, ale já hraju MGS bez pomocníku a mám skoro všechny mise na S-rank :) Chtěl bych tě vidět, jak jsi na tom ty :)
          13.3.2016

          reagovat

          • ABC (anonym)
            4 souhlasí, 3 nesouhlasí
            Já poslední MGS nehrál, ale jestli lze soudit podle předchozích 4 dílů, je ovládání na páčkovači doslova porod
            13.3.2016

            reagovat

            • lol (inkognito)
              3 souhlasí, 4 nesouhlasí
              Jak vlastně můžeš vědět, jak se ovládala taková čtverka? *3*
              13.3.2016

            • ABC (anonym)
              3 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Proč bych to jako nevěděl, playstation za pár tisíc si snad může dovolit každý, nebo si mysliš, že kritizuju něco o čem nevim, na konzoli jsem hrál dost, proto mohu posoudit, o kolik je ovládání na gamepadu horším a méně přesné
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Tak ukažaž PSN trophy s MGS IV :) Ty hrdino
              14.3.2016

            • ABC (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              I kdybych si vzpomněl na jméno profilu, ty budeš poslední, komu ho ukážu, hrál jsem dokonce i jedničku, dvojku a trojku, skvělé hry, ale zrovna ovládání dost hrůza
              14.3.2016

            • lol (inkognito)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              jasně, že jsi zapomněl, jak jinak *15*
              15.3.2016

            • ABC (inkognito)
              1 souhlasí, 3 nesouhlasí
              ok, hoď jsem svůj PSN profil ty *4*
              15.3.2016

  • Pavel (anonym)
    14 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Bij se LV, bij, ty to vybojuješ! Není důležitější světové téma, než jediný správný hardware!
    13.3.2016

    reagovat

    • ABC (anonym)
      12 souhlasí, 11 nesouhlasí
      na tom, źe K+M je nelepší ovládání snad neni co řešit *7*
      13.3.2016

      reagovat

      • lol (inkognito)
        6 souhlasí, 7 nesouhlasí
        říká kdo? Ty? Já říkám, že nejlepší ovládání je gamepad! A kdo má jako pravdu? Nikdo! Přesně je to subjektivní...
        13.3.2016

        reagovat

        • JT (anonym)
          6 souhlasí, 6 nesouhlasí
          A koho zajímá nějaká noob socka s ktopinkovačem, která vůbec netuší o tom jaké to je hrát na pořádném pc s klm.
          13.3.2016

          reagovat

          • lol (inkognito)
            6 souhlasí, 1 nesouhlasí
            cože? Nikde jsem nepsal, že jsem konzolista. Ty ten svět vidíš moc černobíle. Oni existují jedinci, kteří mají PC a k tomu gamepad. A ano, vymezuji se proti fanatikům jako jsi ty nebo ti ostatní na druhé straně.
            13.3.2016

            reagovat

        • ABC (anonym)
          2 souhlasí, 3 nesouhlasí
          To nikdo nemusí říkat, tak to prostě je, objektivitu lze snadno dokázat měřením výsledků, skóre a času splnění misí v různých hrách
          13.3.2016

          reagovat

          • Draken69CZ tiscali.cz
            4 souhlasí, 0 nesouhlasí
            pCARS vyber trať auto zajeď to na klávesnici nebo myši jak chceš a pak porovnáme čas *15*
            13.3.2016

            reagovat

            • ABC (anonym)
              3 souhlasí, 6 nesouhlasí
              Ok, ale nechám to zajet dva lidi, co hru nikdy nehráli a trať vidí poprvé, jednoho na padu, druhého na K+M, jinak by to těžko bylo objektivní, pak to zkusím minimálně v 10 dalších hrách různých žánrů, pokud bude mít K+M lepší výsledky ve většině her, znamená to, že je to objektivně lepší ovládání *1*
              13.3.2016

          • Psychotic tiscali.cz
            7 souhlasí, 2 nesouhlasí
            Pokud by zábavnost hry byla závislá na "výsledcích", možná by tenhle argument dával smysl. Takhle nedává.
            13.3.2016

            reagovat

            • ABC (anonym)
              2 souhlasí, 4 nesouhlasí
              Lepšì výsledek = vyšší efektivita, tedy lepší, na tom není co řešit, o tom že je zábavnější vyhrávat snad diskutovat nemusíme
              13.3.2016

            • ABC (anonym)
              2 souhlasí, 4 nesouhlasí
              Nebo si snad vy konzolisti namlouváte, že je zábava prát se s nepřesnym nepohodlnym ovladačem?? *7*
              13.3.2016

  • Jack1947 tiscali.cz
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Zdá se že jsem nnic nenapsal ale tak nějak nevím co napsat noo... *7* Nemám tak nějak slov a sílu se k tomuhle komediantskému předraženému náčiní vyjadřovat.
    13.3.2016

    reagovat

    • Drasťa (inkognito)
      12 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Mam pro tebe kamaradskou radu ktera zvysi kvalitu zivota vsech na games.cz vcetne tebe.
      Kdyz nemas co napsat nebo se v danem tematu vubec neorientujes tak NIC NEPIS.
      13.3.2016 upraveno v 20:59

      reagovat

    • Doktor (inkognito)
      2 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Nech ho být, on už je tim internetem uplně degenerovanej. Píše, a to jak sám tvrdí, nemá co psát.
      14.3.2016

      reagovat

  • Sydney Losstarot (anonym)
    14 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Trošku smutné mně připadá, že se tu někdo bije za herní periférii. Ať si každý hraje, na čem ho to baví více...
    13.3.2016

    reagovat

    • Draken69CZ tiscali.cz
      10 souhlasí, 5 nesouhlasí
      Ale dyk LVému to je úplně jedno jak je vidět *15* sám to někde psal "hraj si na čem chceš mě to je jedno" jen asi když to není K+M tak je ten dotyčný deb*l *15* logika *15*
      13.3.2016

      reagovat

      • Sydney Losstarot (anonym)
        4 souhlasí, 3 nesouhlasí
        až bude mít více starosti, tak to přestane bavit...
        13.3.2016

        reagovat

      • LV426 tiscali.cz
        8 souhlasí, 8 nesouhlasí
        Nepřekrucuj, samozřejmě ať si někdo hraje s páčkama, když ho to uspokojí, ale ať nikdo neříká, že je to lepší (rozuměj přesnější, rychlejší atd.) než KLM. Smutné je, že nedokážeš pochopit psaný text a já ti to tu musím polopatě vysvětlovat.

        Tyhle výkřiky co tu předvádí trolící jsou hodně dětské. Ať si každý jezdí v čem chce, žejo, na co řešit auta :) Ať každý používá elektroniku jakou chce, na co to řešit... kupme si všichni černobílé TV, cokoliv lepšího je zbytečnost, aŤ se každý dívá na co chce, ne? ... *7*
        13.3.2016 upraveno v 18:08

        reagovat

  • LV426 tiscali.cz
    20 souhlasí, 12 nesouhlasí
    KLM dá 100 procent kontrolu nad ovládáním, nic jiného tohle neumožňuje, analog už z principu nemůže. Všechno je to o možnostech pohybu a věcech s tím spojených, v životě bych nemohl hrát s nějakým autoaimem a podobnýma hovadinama, to už bych nemusel hrát vůbec, protože se tím vytratí podstata hraní, jaký to má smysl, když asistenti dělají všechno za vás :) Sám rozhodnu kam namířím, 100 procent kontrola, 100 procent úspěch, 100 procent moje vina, když něco pokazím. To je stejné jako u závodní hry jezdit se zaplýma asistentama, pomocnou čarou, pomocným bržděním a automatem *1* To pak člověk neřídí závodní auto, ale nudný vlak na kolejích.

    Samozřejmě člověk musí mít aspoň základní skill, pak ta volnost a hratelnost je naprosto famózní a nic nepotěší tak jako různé headshoty apod.

    Hned začátek videa, když se chci otočit o 180, tak se prostě otočím jak v realu.. nechápu jak někoho může bavit držet páčku a čekat dvě vteřiny, než se postava domotá :D A to je z třetí osoby, u fps je to ještě větší rozdíl.

    www.youtube.com/watch...ZtGOwA

    KLM navždy *14*
    (tento post byl vytvořen speciálně na pobavení nad lidmi typu Hnisavec, přiznávám) :)
    13.3.2016 upraveno v 14:10

    reagovat

    • C-BEAM tiscali.cz
      8 souhlasí, 6 nesouhlasí
      100% kontrolu nebudeš mít s žádným současným zařízením. Kombinace která poskytuje největśí možnosti je analog pro pohyb a myš pro míření. Proč, to je tady jasné každému kdo není zabržděný fanatik.
      13.3.2016

      reagovat

      • LV426 tiscali.cz
        7 souhlasí, 8 nesouhlasí
        Nesmysl. KLM > tuhle kravinu. Tady nejde o žádný fanatismus, ale o použití mozku, věř, že jsem zkoušel kde co a chci hrát na tom nejlepším, co jde. A ze současných řešení je KLM prostě top, 100 procent, nic lepšího není a jak to tak vypadá dlouho nebude.

        Analog na pohyb je blbost, na klávesnici máš mnohem lepší rozložení prstů a mnohem lepší možnosti dalších funkcí, zároveň můžeš dělat podstatně víc věcí a hlavně efektivněji, než když držíš ptákovinu viz článek a máš prst na nějaké hloupé páčce jak před dvaceti lety na Atari *1*

        Jak psal Veskoslav, tyhle hybridní pseudoovladače ... kolik jich bylo a bude, jednu věc mají společnou, končí v zapomění.
        13.3.2016 upraveno v 15:50

        reagovat

        • C-BEAM tiscali.cz
          12 souhlasí, 7 nesouhlasí
          já ti použití mozku věřím, problém je že ten tvůj není bůhví co ...
          13.3.2016

          reagovat

          • LV426 tiscali.cz
            8 souhlasí, 9 nesouhlasí
            Na víc se bez argumentů nezmůžeš, co ..

            Proč profíci v esportu hrají na KLM ? Proč tam nikdo nehraje střílečky na těchto tebou opěvovaných zařízeních s páčkama? *1*
            13.3.2016 upraveno v 16:45

            reagovat

            • Draken69CZ tiscali.cz
              7 souhlasí, 8 nesouhlasí
              Taky hrají na TNkách v minimálních detailech a nízkých rozlišení a co? Je to to nejlepší? To jsou zas hlody *15*

              P.S. jinak se ti to Division pěkně seká sniž si detaily jestli máš ještě kam *15*
              13.3.2016 upraveno v 16:54

            • LV426 tiscali.cz
              7 souhlasí, 5 nesouhlasí
              To je 30fps youtube, klasika :) mně se nic neseká, ale 50fps není nejvíc, to je pravda ..
              13.3.2016 upraveno v 17:43

            • C-BEAM tiscali.cz
              5 souhlasí, 4 nesouhlasí
              čím mám argumentovat? *1* tím že plynulý pohyb je daleko přirozenější a poskytuje více možností než 0/1? nebo že namísto tří prstů stačí k pohybu 1? to tady ví přece každý přes všechny věkové kategorie kromě tebe. A u esportu jsou samozřejmě nejdůležitější bleskové reakce, rychlé ale nepřirozené změny pohybu které jsou výhodné pro získávání bodů ale ne na dokonalé vžití s prostředím, protože nerespektují plynulý pohyb postavy vázaný na fyzikální zákony, pohyb který je přirozený každé lidské bytosti. Analogové ovládání pohybu je například zásadní pro VR, ze stejných důvodů.
              13.3.2016

            • ABC (anonym)
              4 souhlasí, 5 nesouhlasí
              to jako že když hýbeš pidi analogovou páčkou, navozuje ti to pocit a iluzi opravdové chuze? to se tedy máš, pro nás ostatní je to bipedállnímu pohybu stejně vzdálené, jako když mačkáš tlačítko
              13.3.2016

            • Draken69CZ tiscali.cz
              3 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Píše se to "bipedální" pokud chceš používat slova která neznáš nebo jim ne zcela rozumíš najdi si je na netu nebo ve slovníku *3*
              13.3.2016

            • ABC (anonym)
              3 souhlasí, 6 nesouhlasí
              ty jsi asi nikdy neudělal překlep, kdyby ses raději soustředil na to, abys tu nepsal samé nesmysly *1*
              13.3.2016

            • C-BEAM tiscali.cz
              4 souhlasí, 3 nesouhlasí
              ABC: ale já ti to věřím, když mohou existovat lidé kteří nevidí rozdíl mezi 30 a 60 fps nebo 720 a 1080p tak proč by nemohly existovat lidé jako ty, kteří nevidí rozdíl mezi plynulým a trhaným pohybem...
              13.3.2016

            • ABC (anonym)
              5 souhlasí, 6 nesouhlasí
              Rozdíl mezi plynulým a trhanym pohybem poznám, proto taky nehraju na konzoli, nemůžu za to, že nemáš na pořádný hardware *1*

              Tak si to shrneme, máš dva druhy ovládání, ani jeden nemá s reálným pohybem nic společného, ale jeden je mnohem přesnější a rychlejší, u druhého potřebuješ auto aim a nepřátelé naprogramované tak aby nabíhali v přímce naprozi tobě, aby si vůbec něco trefil, nevim co si vybereš ty, ale já mám jasno *1*
              13.3.2016

            • Draken69CZ tiscali.cz
              5 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Teď asi doznáš stejného zklamání jako děti co zjistí že není Ježíšek, ale raději teď než až ti bude víc ono nejsou jen FPS a TPS hry víš třeba taková FIFA (fotbal, kopaná) NHL (hokej) nebo závody aut atd.
              13.3.2016

            • C-BEAM tiscali.cz
              4 souhlasí, 4 nesouhlasí
              ABC: ty jsi dosud nepochopil, že se zde bavíme o pohybu v prostoru a ne o míření na které je lepší myš? nejsi ty nějaký přibrzděný ?
              13.3.2016 upraveno v 23:27

            • ABC (anonym)
              2 souhlasí, 4 nesouhlasí
              No a například taková otáčka o 360, rychly úkrok, otočka ve skoku, náhlá změna směru nebo zastavení na přesném místě podle tebe nenio pohybu v prostoru? To je super otravné na gamepadu
              14.3.2016

            • ABC (anonym)
              2 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Draken: hrával jsem NHL na myši, když ty jsi ještě ani nebyl spermie co plave fotrovi ve varlatech, nikdy jsem to nepociťoval jako handicap *1*
              14.3.2016

            • C-BEAM tiscali.cz
              4 souhlasí, 4 nesouhlasí
              ABC: ty jsi opravdu nic nepochopil. Proč se já vůbec pouštím do debat s hlupáky ? konec
              14.3.2016

            • ABC (anonym)
              2 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Já pochopil vše, mám pro tebe smutnou zprávu, problém je na tvojí straně vedení *7*
              14.3.2016

            • duka (inkognito)
              4 souhlasí, 4 nesouhlasí
              Beam: Do tech diskuzi se poustis proto, protoze si taky hlupak *3*

              nezastavam se ani jedne strany, ale pokud chces tvrdit ze mireni v prostoru pomoci analogu je prirozenejsi, kdyz se casto delaji korekce pri mirenim tim, ze delas uskoky do stran tak se ti musim vazne smat
              14.3.2016

            • INT (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              duka: ty neumíš číst ???
              15.3.2016

    • LV427 (anonym)
      4 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Až trapně elitářský příspěvek. Pointa tam je. Ovšem kdyby jsi to nezabil tím, že na ničem jiném nemá smysl hrát a že jinde než v pc hrách za tebe vše dělá autoaim. To je přestřelený.
      13.3.2016

      reagovat

Novější 1 2 3 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.80.111.72.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.