Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Máte už předplaceno, mašinfírové? *3*
  • Rozdíl mezi RW (Train Simulatorem 200x) a TrainZem je prostý. RW snaží přinést realnou fyziku a s tím i nejreálnější řízení. Trainz si na tohle hraje také,ale hráče nijak neomezuje. Začátečník nebo osoba, která ráda jezdí na "lehko" si bohatě vystačí s DCC modem, nepotřebuje řešit milion páček a rád se podívá,jak vlak jede a kolem čeho projíždí. Dále editor. Zatím co v RW se budete frustrovat pohybováním šipkami a různými podpůrnými klávesy pro zrychlený pohyb po ma pě, aspoň pro mě nepřehledné menu objektů, tak Trainz vám nabídne pohybování myší - rychlé, snadné, pohodlné. Vše v tom editoru je tak jednoduché,že to vypadá i pro dítě,ale tu jednoduchost ocení i starší. Do Trainz jsou tuny českých, slovenských modelů. Ze pár desítek českých tratí. Co je do RW českého? Maximálně 50 českých vozidel a max 5 českých tratí. Trainz nabízí i jednodušší manipulaci se vnitřkem každého objektu pomocí Správce součástí - textury, konfigurátor, atd. Nepotřebujete nějaké speciálně programy přímo od výrobce hry, které jsou ještě plus placené. Možná existují i free, nevím. A pak multiplayer. RW má skoro každým rokem novou verzi hry, vždy přinesli pouze zlepšení na jádru hry,ale neustále se vracely k stejným zemím a lokomotiva BR 101, je tam snad od první verze "Rail Simulator" a to už je taky nějaký pátek. Kdo chce extrémní realnost, prosím je tu RW. Kdo si chce užít hru, je tu Trainz. Takový mám na tyhle dvě hry názor. Nikomu jej ale nevnucuji. *4*
  • Tak nějak si řikam, proč by si tohle někdo koupil radši, než třeba takovej Train Simulator 2015.
    • Pethulla
      tak co mě napadá je: grafika - někdo se zkrátka rozhoduje podle toho, multiplayer - další velká skupina, nostalgie, ne až tak obtížná *ehm* simulace *ehm* nebo si zkrátka splete název *4* .
    • Nevím, ale možná v naději, že to nebude tak zabugované a taková ždímačka $ přes DLC.
      • O zabugovanosti bych zrovna u tohoto titulu pomlčel, protože co se týče Train Simulatoru 2015, ač mám několik desítek placených DLC, nikdy mi to nespadlo do Windows. Bohužel nová verze Trainz co je k mání v jejich download sekci (tam se dostanou ti co mají předplaceno), padá jako o život a to i uprostřed nějakého úkolu. Pokud v den vydání bude vydána verze 1.2 (to je momentálně poslední verze, kterou lze u Auranu stáhnout), potom to bude celkem tragédie. Pokud ale posunou číslování na 1.3 a opraví to padání hry, potom by to nemuselo být až tak špatné. Bohužel mám obavu, že za ostrou verzi bude považována verze 1.2.
        • Kluci TS2015 hrají a párkrát už jim to spadlo. Nevím co dělali. Ale tohle neřeším, u takových pádů nemusí být vždycky viníkem hra, ale třeba některý ovladač, win, přehřátý HW a kdoví co ještě.
          Problém mám s tím, že když mě zavolali ať jim jednu trať zajedu za 3* (nebo kolik jich je), tak přesto, že jsem po několikáté konečně zajel podle řádu, bez bodové pokuty, tak jsem je nedostal. Naštvalo mě to, tak jsem hledal na netu, co dělám špatně a ejhle, ono to tak dělá všem a dokonce u více tratí.
          K tomu špatné a nepřesné značení rychlostních limitů na grafu (to, že nesedí na značkách, s tím jsem se smířil) a to je velký problém, když jízdní řád nutí jet na jejich hranici. Tohle jsou bugy v samotném principu hry a sice uznávám právo chybovat, ale to, že tyhle a jiné bugy byly dávno nahlášené a nikdo s tím nic nedělal, to je jasným vzkazem.
      • Ale je pravda, že TS2015 hodně sází na placený DLC narozdíl od tohohle.
      • Pokud to ovšem nebude úplně stejný jako předchozí Tranz hry. Teda až na grafiku, která jak to tak vypadá bude jenom velmi mírně vylepšená. Pak bych si asi někde sehnal starou 2006 nebo 2004 a byl bych spokojenej.
  • Ono bývalí dolaroví dojiči z Auranu podle mého názoru byli na informace skoupí záměrně. Kdyby o "totálně nové Trainz" hře informovali v průběhu vývoje, tak by možná vyšlo najevo, že kromě pár grafických pozlátek zase nic tak nového nepřináší. Budování tratí z videa evidentně zůstalo na starém spline systému, parametričnosti se fandové opět nedočkají a pak je tady prů*er (nevím proč je zrovna tohle slovo mezi zakázanými) největší - uživatelský obsah. Světová železnice je velmi široké téma obzvláště pokud zachytává všechny epochy. Jako majitel prvních Trainz jsem byl brzy velmi nepříjemně zaskočen, když dva roky po vydání hry Auran chtěl za přístup do "always free access" knihovny poplatky, hodně uživatelů mělo modely na svých stránkách a zprovoznit některé mapy vyžadovalo i několikatýdenní mravenčí práci se sháněním modelů. Hra navždy zůstala prasopsem, tedy někde na poloviční cestě mezi simulací reálné a modelové železnice. Train Simulator tak posloužil a dodnes slouží solidně pro tu reálnou a pro fandy modelové železnice je tady pak EPP-X - které trpí bohužel neduhem nedostatečné podpory a malých ambicí tvůrců svým totálním zaměřením na německý trh. První Trainz mi přišly navíc stejně jako Il-2 Sturmovik spíše jako technologické dema a další díly přišly s tím, že 80% obsahu byla předchozí hra a zbylých 20% nový obsah. Což mi i přes mírnou slevu pro majitele předchozích verzí přišlo jako dost nefér. Nechci být zlým prorokem, ale mám takový pocit že i "new era Trainz" budou brzy sirotkem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit