Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chtělo by to češtinu,vypadá to velmi zajimavě *3*
  • ti chuj skurveni povec to mamke do oči. a tie otazky čo tam davas plati na teba ti gay a homoklada *16*
  • PLuto.petr
    Tak to Gene Mocsy nakonec dokázal dotáhnout do konce? To jsem rád. Jsou to sice už skoro dva roky, ale co si z rozhovoru pamatuju, tak Gene měl v hlavě příběh ohledně Alcatrazu v hlavě už od mládí. A po práci na Vampyre Story a Ghost Pirates of Vooju Island začal pracovat na Alcatrazu a to vše vse starém enginu, který byl použitý i ve starších hrách. Deadelicu se ta hra zalíbila a tak vzali jeho tým pod svá křídla, rozhodli se však celou hru (respektive to, co již měl Gene hotové) přeskriptovat do vlastního enginu.
  • Keyz
    Recenze: http://www.gaminglives.com/2014/03/11/1954-alcatraz-review/
  • Na dospělou adventuru to má poněkud neadekvátní stylizaci...
    • Máš pravdu a další mínus *3*
  • WhySoSad
    Urcite to vyzkousim, ten namet vypada skvele a originalne :) Stylizace taky neni zla *3*
  • montatatana
    Nechapu proc nezustali u kreslenych postav. Vzdyt na takovejhle kockopes se neda divat. Pritom tak zajimavej namet...
    • samozřejmě proto, že přesně takhle vypadá ultraúspěšný walking dead...
      • montatatana
        Jasne, ale Walking Dead bezi komplet 3D. Tady jsou komicky 3D postavy bez lip-syncu z roku 2003, placnuty na rucne kresleny pozadi. To je proste divny a vubec to neodpovida vysokym standardum Daedelicu.
      • Walking Dead ma ale dobry dovod preco vyzera ako vyzera. Walking Dead ma totizto vyzerat ako komix v pohybe co sa mu celkom dari. Ale tu je ta stylizacia naozaj dost blbo zvolena vzhladom k teme. Nech by mala pribeh akokolvek dospely tak mam stale pocit, ze hram hru od Disneyho.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit