Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak když nechtějí, tak se dívat nebudu teda... :-)
    • frag.ment
      Já se taky nepodíval :-) Dark Souls jsem hrál jen jedničku cca 6 hodin a že by mě to nějak moc bralo se říct nedá. Přemýšlím nad Bloodborne, ale na to, jak je to už postarší hra, tak se nedá sehnat za nějakou rozumnou cenu :-(
      • Na Aukru to máš od 500 Kč.
      • Já jsem jedničku taky poprvé hrál asi 3 hodiny a nelíbilo se mi to po nějaký době sem se k tomu vrátil a podle mě jedna z nejlepších sérii, trojku jsem si koupil už jako sběratelku se sochou :) Bloodborne bych rád zkusil ale PS4 si kupovat nechci.
  • asi koupím až s druhým DLC a pak si to projedu pěkně naráz, ale vypadá to fakt moc hezky.
  • Vogon
    Postřehy z traileru:
    Fikingové na začátku používají tu speciální pochodeň, která byla ukázána v prním traileru, a oštěpy , kterými hráč hází ke konci traileru. Helmy mají podobně špičaté jako Abyss Watchers, i když zbytek helmy je daleko primitivnější, ale vzhledem k tomu proti čemu hráč bojuje v poslední minutě traileru by to mohlo být možné. Emblém na štítu si odnikud nepamatuji.
    Paroháč má na štítu vyobrazeného jelena, což byl emblém Mirrah v DS2. I když obrův jelen má nějaké hyper-paroží. Zbroj je taky podobná zbroji Benharta z DS2, kožešinu na plášti má připnutou stejným způsobem(viz. http://vignette4.wikia.nocookie.net/darksouls/images/b/b7/Benhart_trophy.png/revision/latest?cb=20140406011230) . Obrovu sekyru hráč používá v dalším záběru traileru. V předcházejícím traileru byl podobný obr v mlhavější lokaci, pokud si správně pamatuji, jeho sekyra byla daleko větší a používal ji obouruč.
    K hmyzákům nic moc neřeknu, jedině to, že asi budou slabí proti ohni.
    Teď poslední dvě části traileru.
    Chlapík u vlka, používá dual-wield zbraň, která je kombinací štítu a meče. Jak vím, že je to dual-wield? Má u pasu Sorcerer Catalyst, což se stane když ho držíte v offhandu a přejdete do obouručního/dual wield režimu. Vypadá to, že weapon art téhle zbraně bude pravděpodobně Stance, při které budete automaticky dávat parry proti útokům ze předu, ovšem za cenu zpomalení. Jeho štít vydává zvuky a zlatavou záři, takže typuji že to zároveň bude dávat spell parry. Na sobě jinak nemá nic zajímavého(Loincloth, Chain Armor, Dark Mask myslím), nevím proč by dělali NPC, které by bylo takhle nevýrazné a neudělali ho fantomem. Možná se bude jednat o rozšíření Farron covenantu, vzhledem k tomu proti čemu hráč bojuje by to dávalo smysl, a navíc zrovna ten covenant je jeden ze dvou, které potřebují oživit.
    V poslední části je vidět další bossfight. Miyazakiho záliba v bosých nohou pokračuje. Samozřejmě by to mohl být throwback k Priscille(Viz. chodidla) nebo Nashandře. Ženská používá kosu, která zanechává ledovou stopu, podobně jako Pontif Knight Great Scythe. Chlupatec na židli mi připomíná Vendricka z DS2, kvůli jeho sexy slipům.
    EDIT: Všimněte si, že když v bossfightu na konci bojuje proti té ženské tak na zemi je pouze sníh, ale když začne bojovat proti obrovi, tak je na zemi krvavá stopa vedoucí k němu.

    Vypadá to, že v DLC bude velká otevřená lesní lokace, což je super, protože lokace takového ražení DS3 dost chyběla.
    • Femto
      nechci moc rozebírat mínusy, ale proč by ti měl někdo za tohle dát mínus. Nechápu... Jinak samozřejmě výborný popis, máš opravdu přehled...
      • Skutečně tě to tady s místním osazenstvem tak tolik překvapuje?
        • Femto
          nepřekvapuje :) ale na druhou stranu si říkám, co za člověka mu dá mínus a proč vlastně.
          • no proste prijde mistni kid do diskuze, rekne "tohle je moc dlouhy, dam mu minus" a je to *2*
            • Na průměrnýho hráče je to pořád moc sofistikovaný. Spíš si řekne: "hmm grrrrr" a je to *1*
          • ale, prostě mě tak nějak sere
    • Wow, dost dobrej rozbor, spousty věcí jsem si vůbec nevšiml.

      Jenom bych rád doplnil, že ten boss s kosou bude možná to, odkud si Aldrich „vysnil“ lifehunt scythe spell.
      • Vogon
        Jo, s tím taky počítám. Má i podobné animace jako Aldrichovy lifehunt útoky.
  • Vogon
    Double post
  • naservíruje severský datadisk Ashes of Ariandel pro Dark Souls III. K němu nyní tvůrci vydali nový datadisk *2*
  • TheGGG
    ahhh souls mě a má vždy topový soundtracky....
    • *15*
  • Ariandel, ne Andariel.
  • Ashes of Andariel? Kluci asi moc hráli Diablo ne? Uvidíme, jak se k tomu postaví Blizzard *4*
    • Vogon
      Ashes of Ariandel, tenhle překlep vidím dost často. Obojí pravděpodobně vychází z jména biblického anděla Ariel. Blizzard doslova přidal předponu a udělali z andělů démony, to samé Uriel a Duriel. Jinak příponu -el má pokud vím každý biblický anděl. Jinak termín Diablo si Blizzard taky nevymyslel, kdybys doopravdy uměl španělsky a nedal si tu přezdívku podle filmu Jodorowského, tak bys věděl, že slovo Diablo ve španělštině znamená ďábel. Vzhledem k tomu o čem Diablo je to dává smysl. A u Fromsoftu to taky není nic překvapující, jelikož jsou naprosto fascinování západní historií, kulturou, náboženstvím, apod. - Nakonec jsou to jediní vývojáři, kteří dělají své hry pouze v anglickém dabingu, protože atmosféra. Jinak v Dark Souls 3 už se objevily dvě hebrejská jména - Yuria a Yoel.
      • Femto
        Obecně Japonci mají rádi západní kulturu a rádi to míchají do svých gulášů viz. např. biblické motivy v Evangelionu.
    • a co je Andariel registrovana znacka ? :D preber sa
      • jo, přesně tak, zkus udělat hru, kde bude hlavní záporák Diablo a anděl Tyrael a uvidíš, jak dlouho bude trvat než ti napísou právníci od Blizzardu ty registrovaná značko *4*
        • dobre zi si svoj discopribeh aj so svojimi followermi ;)
          • to víš že budu, můj drahý východní příteli a taky nonstop, já chci totiž žít nonstop a taky se rvát se vším co příjde, víš? *4*
            • Právě že ne, ta jména jsou proti legendám změněná, vyskytují se pouze ve hrách od Blizzardu
            • jako jo - pokud se ta hra bude jmenovat Diablo, tak je problém. Pokud však v té hře bude pouze vystupovat mýtická postava Diablo, Kain, Raziel, Azazel, Tyrael atd. tak fakt nevím, jak to Blizzard chce řešit. Jedná se o postavy z mýtů a legend, na které se těžko může vztahovat nějaké vlastnické právo. To je podobné, jako by poté nemohly ve hře být postavy jako Archangel Michael, God, Thor, Valkyria (jasně těd to trochu zjednodušuji, ale chápeš kam narážím)

              P.S sorry za to "padlích" praštilo mě to do očí až teď, po ránu jsem rozespalej
            • No vidíš a přesto na ten název a značku maj copyright, to je ale drzost, co? *4*

              http://us.blizzard.com/en-us/company/about/copyrightnotices.html

              Ale jestli si myslíš, že jsi chytřejší než právníci pd Blizzardu, klidně to slovo použij v názvu své nové hry/knihy/filmu, aspoň bude prča, však oni ti už vysvètlí líp než já, proč to neni dobrej nápad *4*
            • dovolím se zastam "hmmm" Diablo určitě není slovo, na které by si mohl Blizzard dělat nárok. Je to jako kdyby si chtěl Španělům upřít, aby mohli používat slovo ďábel. Příměr je dost, slovo Diablo a slov od něj odvozených máme minimálně u deseti národů, tak vyndej hlavu z kaďáku a začni přemejšlet ty Míšo Davide ;)

              Co takový Raziel? další z padlích andělů, který se objevil v mnoha hrách. Dělá si na to snad nárok Crystal Dynamics? (Legacy of Kain)
    • ales.smutny
      Eh, příliš mnoho fiktivních jmen stejného ražení :) Díky :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit