Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za posledních cca 6 let je games.cz server který mě donutí si nainstalovat blocker (a trochu ho poštelovat). V drtivé většině z důvodu reklamy se zvukem co se zapne sama a s ohlušující hlasitostí.
  • Škoda že, jsem na to narazil pozdě.
    Cpát byznys do všeho je pikačovina na n", díky addbloku je pro mě internet trochu přijatelnější, i když i tak na mnoha stránkách zbývá dost obtěžující reklamy. Games Tiscali jsem kdysi sledoval vcelku pravidelně, ale jak se začala kupit reklama začal hodně upadat sdělující obsah. Tak cca 5 let zajdu sem náhodně třeba i jednou za rok max tak jednou za čtvrt roku a to spíše z něčeho jako nudy. Když už reklamu jsem ochoten zkousnout baner na vrchu a bocích stránky, ale takový který neatakuje, ale informuje tedy dělá reklamu a neruší vyzuálně. Ale tak či tak v současnosti ty reklamy jsou o ničem, proč bych měl koukat na něco co mě nezajímá a co ani kolikrát z morálního hlediska neschvaluji. Nehodlám být otrokem byznysmenů a podporovat jejich zisky. Peníze na provoz se dají získat i jinak, ale to chce mít otevřenou mysl a myslet a ne myslet zadkem. Ale na tohle všechno je dnešní společnost příliš zaostalá a zkostnatělá.
  • Prosím vás nic nepište.Redakce se už pobavila mírou vrchovatou.
  • No jo. S reklamou na internetu je to těžké. A podle mě bude hůř.
    Jako mít celý bussiness založený na tom, že nabízím něco co lidi chtějí zadarmo. A k tomu se snažím nalepit něco, co ti lidi vůbec nechtějí za peníze není úplně ideální podnikatelský záměr. Představte si, že by herní obchod fungoval tak, že by dával krabičky s hrama zadarmo a snažil se žít z toho, že by při každém prodeji nabízel různé toustovače, hubnoucí přípravky, pojištění a pilulky na hubnutí. A čím méně lidí by to kupovalo, tím agresivněji by vám to cpali.
    Když si to člověk představí v reálném světě, je to řešení k smíchu. Hromada internetových projektů na něm bohužel stále stojí. A vždycky to bude boj. Čím agresivnější reklama, tím víc lidí bude mít ad-block. A tím bude reklama agresivnější atd.
    Asi by to chtělo, aby někdo přišel s nějakým jiným modelem. (i když sám jsem krátký na to vymyslet jakým).
    • Treba ja mam adblock jen na games, jinde mi reklama nevadi... jen tady jsem zazil straslivosti jako rotujci krychle, bannery ktery nejsou zavrit a treba zvuk kterej se neda vypnout...
    • tak ten model je vymysleny a je jednoduchy. platenie za obsah (bez reklamy) nieco ako PIANO. zaplatis cojaviem 2,5€ mesacne a mas pristup na web bez reklam. Neches platit musis strpiet reklamy *16*
      • No jasně. Ale tenhle model ti nebude moc fungovat. Protože už je zažité, že za web se přece neplatí. A lidi raději nainstalují ad-block a pomyslně si přístup zdarma "zpirátí", než aby tvůrcům zapaltili.
        A pokud tenhle model zavedeš, tak je tolik konkurence kde se k tomu dostaneš "zdarma", že to nikdo platit nebude. Prostě docela patová situace. Na které ve výsledku tratí všichni.
        To by web musel přijít s opravdu něčím novým a navíc za co se ty peníze vyplatí dát.
        • Lukyz
          Já neříkám aby byl web kompletně placenej, ale že by mohli nabídnout funkce / obsah navíc, pro lidi, kteří jsou ochotni něco platit viz předchozí příspěvek.
          • Jasně. Ale kolik takových bude? Když ten "obsah navíc" je většinou něco, co je jinde zadarmo.
            Tuším, že něco takového zaváděl kydsi Bonusweb a že už z toho sešlo?
      • prosímtě a kdo dneska bude platit za obsah? Vždyť už i placené p*rnostránky do jedné zkrachovaly, protože nebyly schopny konkurovat obsahu zadarmo. A to se týká čehokoliv, od zpravodajských serverů až po herní weby.

        Jediné řešení je udělat kompromis mezi provozovateli a uživateli, tj. provozovatelé by měli vysvětlit, že je pro ne reklama důležitá, a současně by neměli dělat reklamu intruzivní a obtěžující. Neměl bych třeba problém 1x týdně naklikat 20 odkazů s reklamou, kdybych to udělal naráz třeba pod jedním článkem.
        • Myslim, že účelem reklamy by mělo být prodat výrobek nebo ho alespoň zviditelnit, k čemu reklama na kterou nikdo ani neklikne, momentálně tu mám banner na Adastra, což je (asi) firma zabývající se analýzou dat, dále tu mám banner na jakési výživové doplňky, sadu sirupů Yo a pak banner na Uncharted 4, což je aspoň trochu relevantní, jinak mi to celé přijde totálně mimo, kdo chodí na stránky o hrách, aby kupoval sirup že *1*
          • Právě. Z reklamy se prostě stal hroznej balast. A místo kvality (troška reklamy, která aspoň k něčemu je) je to dělané kvantitou (takže se na web narve vše co jde - jen ať je toho co nejvíc a i když na to lidi kliknout akortá tak omylem - čemuž odpovídá mizerná cena za klik).
            Místo balastu na výživové doplnky, toustovače a další kraviny by mi třeba nevadilo větší tlak na komerční články týkající se her (nový HW apod). Není-li to bannerem, tak se člověk aspoň o nečem novém třeba dozví (i když ví, že to bude přechválené) a na takovém článku si dokáži představit, že někdo klidně na link do obchodu, ze kterého by mohla být provize. Fakt nevím, jestli někdo na Games kliká na reklamy na pojištění. Ale dokáži si představit kliknotu na článek o nové cool myši, která mě třeba jako hráče zajme svými programovatelnými funkcemi a půjdu si ji koupit. Nebo sluchátka, nebo cokoliv jiného.
        • Lukyz
          Já bych klidně nějakých 70,- měsíčně platil.
          Web bez reklam, možná nějaké fórum jen pro "premium" uživatele, popř. nějaká slevička na roční předplatný Levelu. Asi by to bylo na trochu hlubší úvahu a hlavně propočty, ale určitě by to nějak udělat šlo.
          • ... http://games.tiscali.cz/tema/games_cz-bez-reklam-jde-to-i-bez-adblocku-57248
            • A trd schvalne jestli zaplati :-)
          • Je fakt ze treba mit forum jen z overenych platicich neanonymnich zakazniku by mohlo byt neco co by me k tomu zaplaceni snad dokopalo :-)
  • z vysledku kroutim hlavou hlavne nad tea clubem, komu to muze vadit?

    mozna tim jak jich je malo, me bavi snad pokazdy
    • Třeba mě tea club nebaví, souvisí to s portfoliem prezentovaných her, co jsou skoro samé indie nebo mobilní hry, ty jdou úplně mimo můj kruh zájmu
      • to ale neni chyba poradu, ze se v cechach a na slovensku delaj prevazne jen mensi tituly
  • Jenže vy jste děti.A jako děti zkratovitě reagujete.Jste tu abyste četli obsah z games nebo reklamu?
    A co třeba filtrovat reklamu individulaně?Reklama není problém.Vy jste problém.Netolerantní,hádavý a drzý náctiletý nemehla.Přišli jste někdy s něčím konstruktivním?Ne.Budte rádi za každou změnu k lepšímu.Snad se najdou tací co to ocení.

    P.s.Honem naklikat mínuska vy trubky.
    • MikeR
      Ty joby existujou, někteří pracují pro Tiscali i na jiných pozicích, někteří pracují v Levelu, někteří obojí, někteří mají další ziskový aktivity a i když můžu jenom hádat, za ty autorský příspěvky na Games to žádný úžasný terno nebude. Mám pocit, že třeba podcasty jsou dobrovolničení, nic, co by vyplývalo ze smlouvy a za co jsou placený (opět, nemůžu to vědět, ale leccos to naznačuje).

      A jako nevim, jak chceš na neziskovým webu dostávat zpravodajství z E3, Gamescomu, GDS a mnoha dalších akcí, to všechno se musí zaplatit. Jestli myslíš, že vydavatelé posílaj novinářský verze her kdejakýmu nadšenci pro jeho krásnej styl psaní, aby měl článeček plus mínus v době začátku prodeje, tak ne. Jestli myslíš, že provoz a údržba serverů, jakož i počítačů, na kterejch se hraje a recenzuje, konektivita, elektřina, že to všechno je zadarmo a každému podle jeho potřeb, tak obrať kalendář tak o padesát let, to došlo i socialistům, že komunismus je utopie.

      Dostáváme o několik řádů lepší a rozmanitější zpravodajství než od kohokoliv, kdo to dělá jen pro radost ve volným čase, pro mě osobně jsou Games nesrovnatelně výš i co se týká webů obvykle braných jako konkurence. Dobrovolný příspěvky to nespasí, ani ve světě to extra nefunguje a tady už vůbec ne. Zeptej se kohokoliv, kdo má takovej web nebo třeba udělal freewarovku s možností dobrovolnýho příspěvku, kolik peněz dostal. Games není malej web, potřebuje být z něčeho financovanej. Protože se všude ve světě ukazuje, že lidi nejsou zrovna ochotný platit ani renomovaným (neherním) zpravodajským webům, byť by to byla jediná možnost, jak se k jejich zpravodajství dostat, zbývá jenom reklama.

      Většina lidí tu vůbec tu neřeší, jestli reklamu jo nebo ne. To je úplně zbytečný. Většina lidí by určitě byla hepy s reklamou, která se líbí, je vkusná, může na sebe upozornit, ale nezpůsobuje nepříjemný zážitky, chce reklamu, která je relevantní (nelze vždy, ale lze často) a na kterou rádi kliknou. Nikdo nechce reklamu, která tím, že se tak zoufale nelíbí a vykazuje obtěžující a podrazácký chování, škodí především Games/Tiscali. Určitě nikdo nechce win-lose nebo lose-win, ale win-win. Jsem přesvědčenej, že se tam ze současnýho stavu, kterej už vypadá jako lose-lose, lze při snaze dostat (neříkám, že je to lehký).
      • GlaDOS
        "Zeptej se kohokoliv, kdo má takovej web..." Tak já zareaguji. Vedu web o nezávislých hrách Indee. Žádné reklamy na něm nenajdete a to proto, že by se to prostě s takovou návštěvností nevyplatilo. Za ty tři roky jsem do něj pouze investoval. Nestěžuji si, beru to jako koníček. Ve výsledku to ale znamená, že za měsíc stihnu zrecenzovat maximálně tři hry a sepsat tak dva další články. Myslím, že v mém případě to až tak nevadí, protože stejně za měsíc víc kvalitních nezávislých her nevyjde. Obecný herní web by ale s takovým modelem padl. A ne (Bobe), recenze na Steamu jsou vše, jen ne kvalitní. A to neříkám jako pisálek, ale jako hráč, co Steam aktivně používá k nákupům.
        • nemuzes argumentovat stylem "co by, kdyby". tvuj web ti neprinasi zadne penize, protoze nechces, aby ti je prinasel. reklamu lze udelat tak, aby nerusila a nehyzdila vzhled webu. rovnez jde zajistit dalsi zdroje financovani. taky mam maly webik a bez problemu z prispevku lidi zaplatim jeho provoz a zbyde mi i dost na nakup novych her. kdybys chtel, i tobe by se to mohlo rentovat tak, abys nebyl vylozene v minusu. tvuj web by mel bez vetsich problemu vydelat 200-1000 mesicne, podle toho, jak to budes umet lidem prodat... kdyby se ti chtelo. web jako games.cz samozrejme potrebuje vice financnich zdroju, ale zase dokaze oslovit mnohem vice lidi, takze i zde by ten prostor byl. vetsinou je to jen o pristupu k lidem.
      • Vyborne receno (napsano)!!!
  • Jak by měla vypadat ta komunitní funkce? To jako bude někde fórum pro všechny? Pak to bude vypadat jako v minulosti bleskovky. Dnes to je ale také na prd. Mrtvé. Jeden člověk tam píše něco o DOOM sám, další mu na to odpoví a pak tam jeden něco hodí o HW a jeden mu odpoví :D Debata jak na pustém ostrově.

    Něco sice je pod články a zase omezeně. Sice bych se fórum o hodilo kde by šlo kecat do témat o hrách hw apod....Ale kdo by to udržoval? Hlavně by to fórum mohlo vypadat a fungovat pokročile jako to maje warhorse..Tam ale mají +/- omezený tuším pro registrované.

    K reklamě. Stačí dělat kvalitu jako gog. Také by mohli říci, no nemáme na chleba tak všude dáme ochrany a hotovo. Nedali a fungují. Adblock tam má vypnutý. Na anadtech to mám vypnuté, na techpowerup také atd.
    Na p*rno webu také abych tušil jak si na 105 možností zvětšit pééro. :)

    Jo a kdyby něco takového bylo, tak to udělejte pro lidi a ne pro děti a upravte seznam zakázaných slov.
  • ještě k tomu blokování reklam
    http://time.com/4038410/ad-blocker/

    je to očividně těžko řešitelný problém. Na jedné straně weby, co se živí reklamama, na druhé strany uživatelé, které reklamy obtěžují. Zdá se, že nechat se obtěžovat reklamama je cena, kterou je třeba platit za obsah "zadarmo".

    Pamatuju když internet začínal (ještě přes dial up modemy někdy v 90. letech). Už je neskutečné, že kdysi býval svět bez internetu. Tenkrát internet zdaleka nebyl tak zkomercializovaný, google ještě neexistoval (byl yahoo nebo netscape navigator), neexistovala regulace. Internet byl svobodný a většina informací na něm pocházela od nadšenců.

    I kdyby dnes zkrachovaly všechny weby, které se na internetu živí, žádná katastrofa by to nebyla. Internet by žil dál, obsah by vytvářeli nadšenci, kteří by webové stránky dělali zadarmo. Internet by se dekomercializoval. Obsahu by možná bylo míň. Koneckonců i wikipedie byla určitý čas zcela zdarma, vytvářena nadšenci bez jakékoliv odměny. Linux je taky produkt zdarma vytvořený nadšenci. Takže i kdyby celý komerční sektor vyhnil, o nic zásadního bychom nepřišli.
    • "I kdyby dnes zkrachovaly všechny weby, které se na internetu živí, žádná katastrofa by to nebyla."

      Ve kterém vesmíru?
      • v tom našem. Možná jsi z IT branže, takže to vnímáš trochu zkresleně. Já pracuju v oboru, který tu existoval před počátkem psaných dějin a nezmizí nikdy. Lidské činnosti se dají rozdělit na ty zcela nezbytné - zajišťující jídlo, bydlení, ošacení, zdraví, bezpečnost - a pak na různé nadstavbové, které se živí prodejem luxusu, zábavy atd. No a internet je z většiny zábava a luxus, není nijak nutný ani nezbytný, většina lidí by se bez něj dobře obešla. Prostě by se restrukturalizovala ekonomika, lidí co se živí z internetu by se mohli překvalifikovat na řemeslníky, kterých je velký nedostatek :-)
        • Já si myslím, že ekonomika by se nerestrukturalizovala, ale zhroutila. Podle mě si neuvědomuješ, co všechno se dneska na Internetu děje a co všechno se dneska přes Internet dělá. Tam, kde ty vidíš zábavní weby typu Games.cz, já vidím e-shopy (Amazon třeba) a elektronický obchod vůbec, elektronické bankovnictví (ne jen přístup k účtu, ale veškeré platby, které probíhají skrze Internet), on-line média, atd. atd. Tohle když zařízneš, tak ekonomiku zadřeš. A přijdou bankroty, propouštění, extrémní zátěž pro sociální systémy... Tvoje představa, že všichni lidi, co takhle přijdou o práci, vezmou do ruky šroubováky a francouzské klíče, stanou se z nich řemeslníci a všechno bude fajn, je hodně mylná.
          • Nesouhlas. Houby by se zhroutilo. To jsou podobné obavy, jako před 150 lety, když intoši bečeli, že stroje vezmou lidem práci. Ekonomika by přeřadila na jinou kolej, možná by se to neobešlo bez prasknutí nějaké bubliny, ale hlad bychom neměli. *1*
            • A za 20 let by Dworkin tvrdil, že bez Internetu bysme umřeli hladem. Ale jasně, zhroutil by se svět, kdybych si nemohl on-line objednat ponožky a ještě víc, kdybych si nemohl přečíst zprávy na Novinkách. Doba herních magazínů - to byla zlatá doba. Možná trochu nostalgie, ale mělo to kouzlo.
            • stroje práci lidem nakonec vezmou - s dnešním explozivním rozvojem AI budou chytré stroje schopny převzít velkou část lidských činností - kompletně výrobu, řizení, úředničinu, nakonec i vědu atd. Nedávno jsem četl dobrou knihu, kde borec dobře argumentuje a jako IT expert v oboru AI uvádí spousty příkladů

              http://www.amazon.com/Rise-Robots-Technology-Threat-Jobless/dp/1480574775
          • Drizzt už vícekrát ukázal, že je šílený fantasta, který má na všechno názor, ale ničemu nerozumí. Není to dokonce náš starý známý flash?
          • Nevěděl sem, že elektronický obchod a banky žijou z reklam.
    • Základní chyba té myšlenky s vypínáním AdBlocku je v tom, myslet si že něco chytrého vymyslím a uživatelé internetu se tomu přizpůsobí, takhle to ale nefunguje. Pokud chci něco prosazovat, musím to být já kdo se přizpůsobí internetu a komunitě, naopak to nejde
  • Jenom poznámka k interpretaci otázky ohledně reklamy. Neřekl bych, že většina je s ní smířená a je to v pohodě. 41 % uvádí, že jim nevadí, pokud není agresivní. Už se ale neptáte po tom, kolik lidí považuje reklamu na serveru za agresivní. Upřímně si myslím, že to bude drtivá většina z těch 41 %, proto také neřekli pouze nevadí mi, ale dávají jasný signál, že reklamu berou, pokud nebude například zvuková, vyskakující pop-up a podobně. Což jsou věci, které na stránkách využíváte.
    • MikeR
      Je pravda jedna věc a Tiscali za to nechci nadávat, naopak bych je rád pozvbudil k hlubšímu zkoumání problematiky. Zatím neumí trefit hranici, kdy reklama upoutá pozornost čtenáře, ale ještě ho neobtěžuje až nefrustruje. To se dá zkoumat a přijít na to. Samozřejmě vždycky bude někdo řvát. I kdyby veškerá reklama byl skoro neviditelný textový proužek, tak se najde pablb, který si bude stěžovat z principu, ale dá se najít míra, kdy reklama nebude značnou část uživatelů vysloveně obtěžovat.

      Kromě toho co napsal Ursus, hodně lidí obtěžuje reklama nevkusná. To je případ interní oranžový reklamy, tu musel stvořit někdo s těžkým nedostatkem soudnosti a navíc se zapomněl v 90. letech.

      Nevkusný reklamy na výrobky a služby vzbuzující přinejmenším pochybnosti, ne-li rovnou nedůvěru, sem promítá i jeden inzertní systém. I když už bylo hůř, ale ještě pořád se objevujou. Prakticky si svou důvěryhodností nezadaj s nigerijskými dopisy a nabídkami prostředků na prodloužení vzdálenosti nejzažšího bodu multifunkčního orgánu od pupku. Přímo tahle se mi teda snad tady nezobrazila, ale jiný vyloženě podezřelý a nevkusný reklamy jo. Pokud nelze nastavit, že nemám zájem prezentovat takový a makový reklamy, tak takovýho obchodního partnera bych se radši zbavil. Tím, že takový reklamy na svým webu akceptuju, mám na tý ostudě podíl, je to moje vizitka. To se nejde vymlouvat, že "my nemůžeme za to, co tam ten systém vybere" a už vůbec ne na to, že ten systém vybírá podle toho, co kde jinde uživatel hledal a navštívil, protože to tak často vůbec nefunguje.

      Další věc s tím spojená je masivní přenos dat a nároky na výkon. Tady je fakt třeba myslet na to, že už zase jsme v době, kdy na tom záleží, protože spousta lidí používá mobily a tablety, maj limit na přenesený data a i když si s tou stránkou průměrný tablet poradí bez znatelnýho zpomalení, všechny ty výpočty dost žerou baterku a to má hodně negativní vliv na uživatelský zážitek. Už tak jsou samotný weby Tiscali zbytečně přeplácaný vlastními skripty, spousta věcí by šla řešit bez nich - a reklama přidává ještě jednou tolik. Nehledě na nějaký nečekaný pop-up video, to může být pro uživatele tabletu v jistou chvíli i hodně nepříjemná záležitost.

      Ještě jednou, jako drtivá většina lidí vím, že bez reklamy to prostě nejde, jen chci podpořit Tiscali v hledání hranice mezi zaujmutím a způsobením frustrace a znechucení. Je to investice, která se určitě vyplatí.
      • Od toho je tu mobilni verze. Ja ctu jenom ji a nemam zadny problem. Kdyz nahodou narazim na normalni verzi, tak se v ni ztracim a neorientuji. Na druhou stranu,vac sem chodim kazdy den, o ankete jsem nevedel, na mobilni verzi nebyla inzerovana.
        • MikeR
          Na mobilu to asi lidi používaj, to je fakt. Ale nemyslím, že bude moc těch, kteří mobilní verzi používaj/chtěj používat na tabletu. Ostatně poznámky, jak je všechno na tabletu titěrný, tu nevidím prvně, to by asi v případě mobilní verze nepsali.

          Ale teda musím něco upřímně pochválit. Ještě nedávno měla stránka na Games včetně reklamy, skriptů a dalšího balastu průměrně 4,5 MB, to byla opravdu nestoudnost. Teď jsem se koukal znova a jsme lehce pod 2,5 MB, takže rozhodně už se na optimalizaci pracuje, to je vynikající zpráva, jen tak dál. Až se dostanou k velikosti stránky 1 MB a skripty nevyříděj šest let starej počítač na třicet sekund z provozu, můžeme bouchat šampáňo a hrdě mluvit o použitelnosti webu. *4*
    • ucho
      souhlas. jsem ochotný reklamu tolerovat v rámci podpory webů, které navštěvuji, a taky tak činím. u games.cz jsem na to však rezignoval, protože ta reklama byla agresivní několikrát. agresivní reklamy podporovat nebudu. když to pak ještě spojím se zdejší cenzurou, kdy se maže i upozornění na gramatické chyby v článku, aniž by se ty chyby opravily, tak prostě web nemůže čekat, že tady ještě budu čučet na reklamy. to bych na něj klidně nechodil vůbec...

      edit: ještě je s podivem, že je v ohledu reklam redakce tak "hloupá" (narážím na projevy Bacha), když se pohybuje kolem her. ono se to moc neliší od prodeje her a kopírovacích ochran, kdy teď vlastně redakce chce, aby všichni piráti najednou hry kupovali a všem stahovačům, co nic neplatí, by chtěli zakázat hraní her. takže se tu řeší důsledek a ne příčina. *facepalm*
  • Mart9
    Připadá mi neuvěřitelné, že 76 % lidí diskuse čte, ale nepřispívá do nich. Co z toho mají? Bohužel mi to neřeknou *2*
    • Tak ja treba presctu recenzi a pak jdu do diskuse podivat se, zda nazory hracu koresponduji s nazory recenzenta. A pak se rozhodnu, zda se o hru zajimat, ci ne. A jelikoz hru nemam, tak nemam ani duvod neco psat do diskuse.
    • DwaR
      diskusie čítam náhodile (podľa článku, pod ktorým sú) a neprispievam temer vôbec. dôvod?
      a) nemám veľmi čím hodnotným do diskusie prispieť (pravidelne čítam o hrách zo sveta Warhammer, ktorý ma zaujal a len teraz som ho vyskúšal - nemám čo povedať, max. sa opýtať a to robím)
      b) keď vidím niektorých vyložene hejterov (napr. total war warhammer má silnú komunitu trollov, ktorí hru trhajú), často ma prejde chuť vôbec čokoľvek povedať
      c) pod recenziami hľadám v tom bahne názory, ktoré majú hodnotu (neuvveriteľné, ale aj také sú). to vlastne platí aj pri iných témach, ktoré zaujmú.
      d) málokedy cítim potrebu prezentovať svoj názor, najmä ak je často už uvedený v diskusii niekym iným. potom len alibisticky kliknem "souhlas"
      e) často čítam z mobilu/tabletu - nie zrovna pohodlné písanie
      f) som strašne, ale strašne lenivý :/ tak sa len priživujem na iných. ale pokúsim sa to zmeniť :)
      • Mart9
        Tak to já se o svůj názor vždy rád podělím.
    • kubi-wan
      Tak já třeba lezu často do diskuzí... a často bych tam rád i přispěl něco k tématu....
      Ale pak vidim, jak je tam nablito od všech těch GGGček a hnisavců, a dojde mi, že nemá smysl do diskuze přijít s žádnym kloudnym příspěvkem k věči, protože se v tý záplavě blitek utopí...
    • a to jsi vyčetl z kterého grafu? Já když se podívám na toto
      http://im.tiscali.cz/games/2016/05/17/623555-anketa-2339x1654.png?1463476174.490327

      tak to interpretuju tak, že 55% těch, co vyplnili anketu, čte diskuze a 45% nečte diskuze. Z těch 55% co čtou diskuze, tak zhruba 2/3 se líbí a 1/3 nelíbí
      • Mart9
        Tady z toho grafu
        http://im.tiscali.cz/games/2016/05/17/623553-anketa-2339x1654.png?1463476150.857831
        • MikeR
          Tam stojí, že 68% čte diskuze nahodile podle tématu a nepřispívá do nich, což si představuju tak, že otevřou diskuzi maximálně ke svým oblíbeným hrám, prokousaj se nánosem bahna a mezi věcnými příspěvky narazí na to, co možná sami chtěli napsat, čímž už jim to připadá zbytečný. Nebo fakt nechtěli psát nic, jenom si přečíst, jak ostatní vnímaj jejich oblíbenou hru. Ani se necítí součástí komunity jen proto, že si čtou články o hrách. Hele normální lidi nejsou jako my. Většina nemá potřebu pořád něco psát na internetu a když, tak náhlý vzplanutí grafomanský touhy ukojí na facebooku a na ostatních webech už prochází fází chillout. A ještě že tak, jinak by tu bylo podstatně víc nablito.
          • MikeR, to máš možná pravdu. Já FB nemám, takže svou grafomanii a exhibicionismus ukájím tady :-)
            A u některých serverů, kam nechodím zas tak často, ale občas tam nahlídnu, taky nepříspívám do diskuzí, ale občas si je přečtu. Kdysi jsem to tak měl i s games (vlastně ještě nedávno), pak člověk začne přispívat, vypěstuje si na to určitou formu závislosti či obsese-kompulze, pak ho to načas přejde, pak se zase vrátí. Nemyslím že je to něco nenormálního. Z mého pohledu je nenormální lepit na FB každý prd, chlubit se tam svými známostmi, exhibovat, dávat tam každý den nové fotky. Už jen z pohledu ohrožení soukromí je to iracionální chování. Jen naivní člověk si může myslet, že FB si všechno toto neuchovává. A s rozvojem umělé inteligence vás bude mít přečtené líp než vy znáte sami sebe.
            • MikeR
              No přesně. Čtu hodně webů, ale do diskuzí přispívám pravidelně jen na pár (v současnosti na třech). A ať zvedne ruku, kdo píše na všechny weby, který pravidelně čte. *1* A rozhodně je pravda i to se získáním závislosti a jistou formou obsesivně-kompulzivního jednání a že probíhá ve vlnách.

              Tu poznámku o normálnosti/nenormálnosti ber jako odlehčení, to samozřejmě nemyslím vážně. *3*
        • takže když srovnáme ty 2 grafy, tak jsou tam určité nekonzistence, což akorát vypovídá o tom, jak spolehlivé budou ty dotazníky - tj. minimálně.
          Já diskuze čtu a přispivám do nich. Často nečtu ani články - jen ty co mně zajímají. A nejsem vůbec ten typ, co by se nechal obtěžovat tím, že vyplní nějaký dotazník, je to ztráta času, nevím proč bych to dělal. A kdoví, kolik nás takových je? Data z internetových dotazníků jsou nespohlivá. Zajímalo by mne, kde se našlo 7000 lidí, kteří dotazník vyplní. V diskuzích je nás pravidelně sotva pár desítek.
          • Mart9
            V diskusích je těch 6 %, takže tě to právě mate. Masa games používá úplně jinak než my. Já čtu většinou jenom nadpis nebo první odstavec. Pouze když mě zajímá téma, což je málokdy, tak čtu celý článek. Naposledy recenzi na UFC 2 někdy před měsícem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit