Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keď už budú niekedy makať na trojke tak hlavne nech nezabúdajú na príbeh ten je fakt podarený a čo sa týka samotnej hry já osobne by som v trojke privítal samozrejme ďalšieho brata apokalypsy a keďže jednotka končí tým že posledná pečať bola zničená a bratia apokalypsy boli privolaný bolo by fajn nejaká tá coop kampaň. Už v dvojke som čakal že na zemi budu pobehovať všetci 4 spolu.
  • Snad nekdy bude treti dil a bude stat za to. Podle puvodnich vyvojaru planovali pridat i coop kampan, coz by me se mi celkem libilo.
    • No to prave skrtnu ako prve, pretoze to musi stat podstatne viac ako cisty singlac. A aspon u mna ma kvalitny singlac omnoho vacsiu hodnotu ako priemerny coop.
      • Slušný coop (tím myslím možnost zahrát si celou kampaň ve hře s kamarádem, ne nějaké trapné mapy v CoD) je vždy lepší zážitek než single, bohužel dnes je takových her opravdu málo, místo toho nám pořád tlačí pořád stejné MMO sra*ky.
  • fallanga
    I když dvojka nebyla příliš povedená, tak celkem bavila a rozhodně si tato série zaslouží pokračování.
    • God-of-War
      Dvojka neměla na jedničku ani náhodou.
    • kubi-wan
      No... pamatuju si ten pocit natěšení po jedničce, pak první úroveň dvojky v takovym tom zasněženym prostředí, která vyvrcholila soubojem s "Válkou"... chytlo mě to za koule... pak se najednou ale otevřel ten obrovskej svět a někam doběhnout (na spoustě povrchách kůň nešel "vyvolat") bylo peklo... někde v půlce hry se mě zhostil pocit, jestli už to oproti jedničce neni už moc rozmělněný a "jestli mě to vlastně ještě baví"... ale kdyby mě to nebavilo, neměl bych pořád potřebu se k tý hře vracet... A pak si na ni kolikrát vzpomenu a mám na ty Smrťákovy/moje příhody jen ty nejlepší vzpomínky... a proto to pro mě povedená hra byla.
      • fallanga
        Ta hra nebyla vyloženě špatná, ale už tam byl celkem velký RPG prvek a já jsem si od toho sliboval klasickou Hack and Slash rubačku jako Darksiders I.
        • kubi-wan
          To je zas fakt... docela dlouho jsem si na to zvykal... nějak zvlášť na RPGčka nejsem a přehrabovat se tunama ředmětů mě taky moc nebere... ale tady mě samotnýho nakonec překvapilo, kolik času jsem strávil neustálou kustomizací postavy. Ale máš pravdu, už to nebyla ta Hack&Slash...
          • Já mám rád RPG, ale ne každé hře sedí tyto prvky. A Darksiders je jedna z těch her.
  • BoB.2
    Výroba her je jen o tom kolik peněz narvete vývojářům.
    • Nikoli. Penize hry zabiji a o tom se klidne budu hadat. Nevim o herni znacce/serii, ktery by financni uspech prospel. Tendence je zkratka opacna.
    • Spíš kolik nasypeš do marketingu. A potom vymývat a vymývat, dokud nepoteče hráčům mozek z uší
  • Skoda, Darksiders 2 byla super hra, ted bude u ledu buhvijak dlouho.
  • Typuju, že tu značku koupili, aby ji za pár let prodali za několikanásobek původní ceny. A pokud by to nevyšlo, tak ji založí do archivu.
  • „Darksiders jsou špičkový produkt. THQ utratilo na vývoj Darksiders II 50 milionů dolarů. Dokázali bychom vytvořit produkt stejné kvality za stejnou cenu. 50 milionů je absurdní částka. To si nemohu dovolit.“ - Tohle nedává moc smysl, v citovaném článku je, že by stejnou kvalitu udělali s nižším nákladem.
  • nekromant33
    Tak to jsem rád, že značku vlastní právě Nordic...

    Bojím se i toho, jak dopadne The Guild 3.
    • na the guild se tesim ta hra byla vzdycky spica ale taky se bojim..doufam ze to nebude jen o grafice a podobnych nedulezitych vecech *16*
  • Je mi fakt líto kam to zašlo. Darksiders byla výborná značka, která měla velký potenciál...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit