Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neskutecne blbej argument! Je to asi tak hloupe jako kdybych tvrdil, ze ridici auto jsou neustale posedli vykonem a proto dodnes kroutime volantem. Jiste, touha po technologicke inovaci nas tak brzdi, ze kazdy rok hrajem jedny a ty same hry porad dokola cody, assasin, zombi hovadiny, sportovni seriie atd. a proto PC hraci s highend hw podporuji kickstartery, greenlighty a male zajimave hw nenarocne tituly, moby atp... zatim co nejvetsi prodeje trhaji zastarele nevykonne konzole v cele s hovadinama OMFG!
  • PC je pro Dely, čili zakomplexované čur*ky....
  • na prvni pohled je to konzolista
    • Konzolista je přehnaný slovo. Ani konzolista nemá čas gelovat si vlasy. Takhle vypadá člověk, co si na konzoli dá jednou za týden třicet minut casualky a na svým Macu nemá vůbec žádný hry, protože věří, že na Mac hry neexistujou. *1*
  • Presne tak, honba za co nejvyssim rozlisenim, grafickymi efekty, masovosti a podobne. Herni obsah ustrnul, ci se spise zjednodusuje a zhorsuje. Da se rict, ze pc kazi vyvoj her.
    • A preto najviac "nehier" zameranych na grafiku a neinteraktivnu filmovost vychadza exkluzivne na konzoly...namatkovo tento rok Order 1886, Everybody gone to the Rupture, Until Dawn. Proste logika nepusti ;-)
      • a přece PC trollové a PC Master race uchcávají z filmového Witchera 3, kde je hratelnost odsunuta na vedlejší kolej a je to takzvaně "lower experience" Opravdová volba tam neni, jen před připravené ve scénaři a herně žádné. to Metal Gear s Quiet opravdu nabízí opravdovou volbu.
        • Cize sa do tej zbierky nehier na PS4 dokonale hodi nie?
          • popravdě mě to neuráží, rád si zahraji od všeho kousek, Witcher3 je fajn, ale nesdílím hysterii okolo té hry. Jednička je lepší hra....
  • a nezapomenme na to, ze plitky vizualni novely ala until dawn, beyond two souls pripadne pseudoackni vizualni novely ala order 1886, uncharted nebo last of us jsou taky ciste packovaci zalezitost
  • To muze napsat jen clovek, kterej to poradne nehral ;-)
    • Sry. Reakce dole na Zayl
      • taky by to tlacitko reagovat uz mohli opravit, mi to taky hodilo novej prispevek *5*
  • Je to blbost a trochu si protireci uz s tou virtualni realitou. Ta nema ted prijit na radu. Ta uz prisla na radu davno a zjistilo se, ze to chce jeste cas a tech. Moznosti nebyli takove jako dnes. Pak, po rocich, prisel Oculus s kickstarterem.
    Stejne tak i napr. kinect. Dokonalej nebyl. I leap motion brzdi technologicka nedokonalost. Se proste pocka a postupne se vse bude zdokonalovat. Nikdo na to nezapomel. Doklada to i ps move, ovladace na Oculus a Steam VR.

    Konecna platforma nikdy nebude existovat. Lide nikdy hry nebudou povazovat za neco, co by mohli opomijet a brat jako kazdodenni samozrejmost. Ukaji si tim sve psychologicke potreby.

    PS3 a Xbox 360 byla stala platforma 8 let a ted aby se cekaly dalsi tri roky, nez vyvojari vyjdou ze stereotypu, zacnou vyrabet nove nastroje, pouzivat nove postupy a prestanou se na chvili omezovat hardwarem a davat vic prostor fantasii. Vyvoj na ps3 byl ke konci strasnej stredovek.

    Shrnuto? Nikdo neprohrava, jdeme kupredu. To co by chtel on by byl krok zpet...
    • Stredovek? Och ano, vice stredoveku do vyvoje! Pozdni hry na PS3 jsou me oblibene.
      Neznate nahodou nekdo nejake ctivo/film o technologii PS3 a uskalich tvorby softwaru na ni?
    • A bylo by dobry si uvedomit, ze nove technologie = nove nastroje = lepsi design. Neni to jen o grafice.
  • Souhlas, ani lidé nechtějí hry, které nejsou "high-tech".
    Recenze Fallout 4 a komentáře to dokazují. No a co, že můžete dělat co vás napadne, a po 100 hodinách budete stále nacházet něco nového? Vždyť "blé, pořád stejný engine a stejné bugy".
    Koho zajímá, že to má potenciál stát se RPG/FPS/RTS/Life-simulator hrou? Prostě to "vypadá hnusně" a tím je hra pro spoustu lidí nehratelná...

    Co chtěl autor říci? Dnes máme technologické možnosti udělat, řekněme mafii 1, tak komplexní, rozsáhlou a zábavnou, že by si každý našel svůj kousek. Jenže hráči chtějí, aby to nějak vypadalo... a po osmi hodinách mají dohráno. A další hra? Na lepším enginu. A ta po ní? Opět něco lepšího. Technologická stránka jde nahoru, herní kvalita... když budu mírnej, tak neroste...
    • no trochu jsem se divil, když jsem si jí včera koupil, nainstaloval a zjistil že na ultra to vypadá mnohem lépe, než bych čekal u sandboxu, ale ne o moc GTA 5 vypadá pořád líp. Ve hře se teprv rozkoukávám, ale asi takhle - už teď vím že mě bude bavit minimálně desítky hodin, pokud mě omrzí po sto hodinách, tak splní svůj účel víc než dostatečně hratelnost mi příjde úplně v pohodě, jsou tam prvky navíc, ne něco co brzdí hru, nikdo nikoho nenutí stavět vesnice, já mám takový dojem, že největší problém mají lidi s tím, jak se to jmenuje, vadí mi drobnosti, jako interface perků, ale to není nic co by ovlivňovalo hraní a zatím jsem nenarazil na vážnější bug, neříkám že tam nejsou mám nahráno jenom pár hodin, herní kvalita obecně u her neroste, ale fallout dostává takovou vlnu zaslepenýho hejtu že mám dojem u spousty kritiků že to hráli na youtube
    • Jestli fallout neco dokazuje, tak pravy opak toho co rikas, je o nej obrovsky zajem.
      • Vím, že je, ale schválně si pročti komentáře u recenze tady na tiscali...
        90% lidí se nelíbí hra kvůli technický stránce (hlavně grafika)...
        • A myslis ze zbylych 10 procent jsou lide, kteri v plnem poctu reprezentuji ty, kterym se grafika libi, potazmo ji neresi?
          Je to treba muj pripad. A do te diskuze jsem nepsal. :)
    • Fallout 4 mozna nevypada jako posledni COD, ale designove je to proti tomu tezkej hightech ;-) ver, ze mesto, kde muzes svobodne chodit kazdou ulici, kde je kazdy roh unikatni a mas tam zaroven tolik questu, by bez novych technologii (jako nove konzole) nedelali.
  • Prilis mu, abych rekl pravdu, nerozumim. Za jeho nazorem se skryva bud ekonom, nebo umelec. Jak si vlastne predstavuje vyspele medium? Je film jen proto, ze je vsudypritomny, vyspelym mediem? Po ekonomicke strance ano. Po umelecke uz to neni tak lehke urcit.

    Trochu mimo misu tak na me pusobi nazor, ze hry brzdi posedlost inovacemi - na urovni graficke. Je to vsak pravda. Je takrka kacirske, ze nejvetsi energii (soudime-li dle velikosti vyvojarskych tymu) dostavaji AAA tituly, ktere nevylepsuji herni mechaniky (ignoruju pri tom japonsky trh), ale jdou na ruku tzv. PC master race, kdyz to prezenu... bez urazky, ale kvalitni hra zabavi v low detailech stejne, jako v 4K na ultra detaily. :)) A kdo dela ty kvalitny HRY? Dela je vubec nekdo? No jasne, ale vynalozene energie je podstatne mene a je to skoda. Cloveka to az deprimuje, kdyz se nad tim zamysli. Ovsem vnima-li to ten citovany chlapek stejne je mi zahadou.
    • Kvalitni hry se delaji, ale zpravidla nejde o masovou produkci, byt se nektere tituly masivnimi stanou, treba dark souls.
    • del0
      "dostavaji AAA tituly, ktere nevylepsuji herni mechaniky"
      "jdou na ruku tzv. PC master race"
      "ale kvalitni hra zabavi v low detailech stejne"

      Tady si někdo kálí do úst. Vzhledem k tomu, že za:
      a) na PC lze narozdíl od konzole snížit grafika pro plynulejší hru.
      b) s obětováním gameplaye na úkor grafiky přišly konzole (trend 30fps).
      c) AAA hry se vyvýjí primárně na konzole.

      Co se týče vylepšování herních mechanik (cough), tak to máš určitě na mysli komplexní konzolové mechaniky jako třeba "press X to pay respect". *15*
      • Zajimavou mechaniku ovladani meli treba Brothers. A, hell yeah, s typickym konzolovym ovladacem prinaseli nejsmyslupnejsi zazitek, ty trumpeto.

        Jde mi ale ale o problem grafickeho honimirstvi obecne. Fakt, ze se i na konzole "remastruji" hry, je dukazem tomu, ze ta honba za lepsi grafikou je prolezla do vsech koutu hracske obce. Neni to ale vzdy spatne, treba Monkey Island to ma udelane dobre.
    • archie777
      " bez urazky, ale kvalitni hra zabavi v low detailech stejne, jako v 4K na ultra detaily" - to je takový to "old skůl" pozérství. Jestli jsem někdy řešil grafiku u her, pak to bylo právě v dobách, kdy se psala ona zlatá léta. Na grafice záleží, záleželo a záležet bude. A grafika JE důležitou součást celýho zážitku. Jasně, bomberman je zábavnej 2D a je to super. The last of us prostě nebude dobrá hra, pokud poběží na enginu Spyro the Dragon.. Grafika je součást prožitku a je to jeden z prvků hratelnosti, není někde mimo.
      • Fakt dobře vypadající hra bude vždycky vítaným a potěšujícím prvkem, který minimálně přibližuje k tomu realistickému a uvěřitelněji působícímu obrazu. To nikdo nepopírá. Ale že by to musel být tak důležitý prvek pro celý zážitek? Ani náhodou. Zůstává stále jen a pouhým individuálním a v konečném důsledku ne nutně celou hru ovlivňujícím požadavkem. Nedávno jsem si například prošel už postarší střílečku Iron storm. Na dnešní, ale i tehdejší standardy je to co do grafiky naprostý výblitek, ale po stránce hratelnosti, atmosféry a zábavnosti je to naprosto vynikající záležitost. Možná že by této hře klidně slušel nějaký ten mocný cryengine a podobný, kdy by třeba takové počáteční pasáže zákopové války zněly a vypadaly mnohem "epic" a realističtěji, ale ve finále se to může pořád dobře hrát a na hráče působit i s hranatýma ksichtama a zážitek zůstává.

        Samozřejmě, ne všem podobná grafika musí pořád tak vonět a znovu lze naprosto souhlasit s tím, že když se na nějaký virtuální svět dobře dívá, je to radost. Pochybuji však o tom, že když to hra nemá, přichází tím o celkové body "dobré hry".
        • Realisticky se nerovna automaticky uveritelnejsi
      • Ja pisu o rozliseni a urovnich detailu a ty mi tady davas vedle sebe engine last of js s archaickym Spyrem. :( Vim ze je to od tebe nadsazka, ale vem na vedomi, ze ja to jako nadsazku nemyslel. Spis si dovolim toto prirovnani: GTAV je stejne zabavne na PS3 jako na PS4.
    • archie777
      "PC master race" jsou ale základkové děti, kterým rodiče místo konzole koupili herní PC.. Normální člověk může dle legislativy ČR vlastnit dokonce více než 1 kus elektroniky.
  • Zayl
    Kéž by Bethesda byla alepoň trochu posedlá technologickou inovací, možná by Diamond city nebyl jen glorifikovaný Megaton a bežný "settlement" měl víc jak dva obyvatele. *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit