Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • přeložit scavenger jako Mrchožrout je fakt zajímavý
    • Však to není úplně špatný překlad, ale je potřeba ho nebrat doslovně. Scavenger ten, kdo sbírá, co zbyde, takže přeneseně klidně i ten mrchožrout.
  • Uz sa tesim na tie hordy hacknutych uctov a quadrilion rusov *1* *15*
  • Snad ambice ustojí střet s realitou. Vypadá to skvěle.
  • Nevim jestil ma ten propracovany model zbrani vyznam pro hru, kde pujde o hekticke vybijeni se mezi sebou na kratke vzdalenosti. Pokud si autori mysli ze servery zaplni pouze fandove vojenske simulace...
    Ale jinak je ta snaha o preciznost sympaticka. *3*
    Grafika vypada dobre, ale na muj vkus je prilis prepalena, ma to komiksovy nadech.
  • Graficky o tridu niz nez Uncharted 4...ja zapomnel, PC hraci U4 vlastne neznaji *1* *1*
    • Zkus si zahrát na konzoli přes 60fps(hlavně ze to jede alespoň na 30 co?)...
      Zkus si zahrát strategii na konzoli..
      Aha, konzole...
      • Co vim, tak vetšina her jede na 60 fps, tak utíkej plakat jinam nerdíku :D
      • Čím víc fps, tím víc adidas...
        • wenceslaus
          Ty netušíš, co ta zkratka znamená, že jo?
          http://i.imgur.com/LuJpXmP.gif?noredirect
          • Paulcz
            Tohle možná platí u filmu, u her to je řádově komplikovanější:
            http://www.koonsolo.com/news/dewitters-gameloop/
            http://gafferongames.com/game-physics/fix-your-timestep/

            Každá hra je dělaná jinak, univerzální řešení neexistuje.
            • Paulcz
              Záleží jakým způsobem se počítá pohyb objektu (fyzika) a jak často se tento výpočet aktualizuje, můžeš mít hru, která běží 15 FPS a pohyb objektů bude vypadat relativně plynule nebo naopak hru která běží 60 FPS, ale pohyb bude šíleně trhaný, zejména v případě kdy jdeš se zátěží nad limit CPU.

              Pokud fyziku fixneš např. na 30 FPS a vykreslování necháš volné, tak se sice framy vykreslují s maximální rychlostí, ale nepočítá se fyzika, takže GPU můžeš vytěžovat relativně zbytečně.
            • wenceslaus
              Jaký řešení způsobí, že rychle se pohybující předmět vypadá líp (nebo stejně) na 30FPS něž na 60FPS?

              Konec konců: „Running a game on 25 or 30 FPS when it could easily do 300 FPS… shame on you! You will lose a lot of visual appeal with this, especially with fast moving objects.“
  • walltar
    Escape from Tarkov vypadá úžasně... Jen se bojím aby tam bylo co dělat.
    • wenceslaus
      Já taky. Na druhou stranu i kdyby se jen střílelo, tak dobrou a realistickou střìlečkou nepohrdnu.
    • Střílet lidi a trollovat. Jako v každé hře kde je otevřené pvp..... Také využíváš toho, že to je hra. Tam zemřeš a jedeš znova.
  • těším
  • Pro příště by snad bylo lepší, kdyby se autor v tomto typu článků soustředil fakta a trochu omezil vlastní fantazii.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit