Přejít na výpis diskuzí
Vývojáři The Order: 1886 představují chytré vlkodlaky
27.6.2014 | Adam Homola
86 příspěvků
-
Pro nejvetsi mistni Gumu alias The GGG: Jsem velmi rad, ze si zminil zrovna Half-Life, protoze to je krasny priklad toho, jak se maji linearni koridorove hry delat. The Order 1886 je z odprezentovanych materialu presny opak, tedy tak jak by se to delat nemelo.
Ono na linearnich hrach neni nic spatneho a vetsinou si dokazou udrzet konzistentnejsi pribehovou linii a celkovy zazitek, nez je tomu u open world her, ale musi se to umet. Takove CoD je ukazka toho, ze ne kazdy to umi a tvurci teto nove hry zrejme taky dost pokulhavaji. -
-
tady je to guma na gumě...
-
-
he/he: Dlouholetý Expert na rozeznávání gum a jejich vlastností. *5*
-
-
Potrefená Guma se ozvala :D
-
-
Zase pozor, podle jedinečných a pravých výzkumů je zrovna Jack ta nejmenší, ne-li vůbec žádná. Taková jsou holt fakta...
-
-
Ty si mi tady chyběl, jeden z mála co má více zdravej rozum než polovina osazenstva. Ty blbové co se tady za tebe vydávali byly jen pro smích. *15*
-
-
Nemá tě nikdo tu rád tak závidíš co? *7*
-
-
-
-
Vidím experta. Half Life 2 je taky víceméně koridor někdy víc, někdy méně. Zrovna CoD je průkopníkem scriptovaných koridorů a Moder Warfare je jedna z nejlepších FPS herní historie, že už to pak šlo z kopce je věc jiná, ale tvůrci CoD to samozřejmě umělí. Takže, když víš pyču, tak raději drž hubu gumo...
-
-
"Moder Warfare je jedna z nejlepších FPS herní historie."
hahahahaha, chlapec je velký vtipálek -
-
70 recenzí 94% tady není o čem.... Průkopník moderních FPS, filmové pojetí, spousty zvratů, neskutečně navýkový multiplayer... Ano, jedna z nejlepších FPS historie....
-
-
Zrejme jsem se dotknul citliveho mistecka. *3* Ja snad nekde psal, ze HL neni koridor? Nauc se cist ty experte.
Jinak ja samozrejme mel na mysli posledni dily CoD, do MW to byla dobra serie i kdyz o tom tvrzeni, ze MW je jedna z nej fps by se dalo polemizovat.
Vis, ono jde diskutovat i slusne. Mozna by si to mohl nekdy vyzkouset. *1* -
-
Píšeš, že mám diskutovat slušně a začal jsi diskuzi cituji"Pro nejvetsi mistni Gumu" Si ze mě děláš pyču ne???
-
-
Myslim, ze to zvladas celkem solidne i sam. *3*
-
Protoze GGG je normalni clovek co pise inteligentni veci... Gumo. *3*
-
-
-
-
-
Na druhou stranu tyhle exkluzivní hry na PS4 mají jednu výhodu. Zahraju si to totiž i na PC a stačí mi k tomu nějaká kalkulačka z bazaru. Na Youtube ve full HD, akorát asi jen ve 25fps...
-
Jo kluci a holky, casy starych dobrych RAIL SHOOTERs se nam pomalu ale jiste vraci. *1*
-
Hey, lidi. CO vas bavi na techto interaktivnich filmech?
-
-
To je budoucnost AAA her, zvykej si. :D Budget 100 milionů dolarů, hrací doba 4 hodiny, mačkáš 2 tlačítka, 30fps v QTE scénách pro super filmový efekt a fanboys si mažou ho*na po obličeji radostí z toho, jak je to PS4 výkonné. :D Nechme je žít v iluzi...
-
Hej lidi, co vás baví na retard*vaných omalovánkách od blizzardu?
-
-
Ze pro dohrani musis mackat vic jak 1 tlacitko.
-
Mne se na nich libi to, ze to neni jak interaktivni film *15* Ale moc si mi neodpovedel *13*
-
-
že má tato hra 1000krát lepší atmošku, než ty omalovánky od blizzsr*če. A podobný gaj hnusy
Todle vážně můžou hrát jen pc b*zny.
http://torrentsgames.org/wp-content/uploads/2013/04/World-of-Warcraft-PC.jpg *11* *11* -
-
Už starej System Shock 2 si v atmosféře s tímhle vytírá. Atmosféra není o grafice lolíku, teda pokud nejsi děcko bez fantazie, co k tomu, aby se vžil do hry potřebuje naskriptovaný custcény.
-
Musis se trochu vice snazit. Takoveto trolovani je spise ubohost.
-
-
-
-
Jn taky nechápu koho může bavit Walking Dead nebo Wolf among us...
-
-
Trochu bych protáhl čelisti, ale jinač jsou vlkodlaci povedení
-
-
Ono je vůbec radost vidět ještě nějak slušnej nápad na pořádný bestie. Co se do toho připodělaly ty cukrový západní lejna o přihřátých netopejrech, vlčkách, zhicovaných elfech a omalovaných kung-fu pand, tak aby něco podobnýho ve filmech a hrách jeden pohledal.
-
-
poděkujme blizzs*áčům za zdegenerování fantasy žánru.
-
-
-
Tady asi vidíme historii, tahle hra bude totiž pravděpodobně nejhezčí hrou historie....
-
-
Jako, že nikdy už nebude žádná hra hezčí? *15*
-
-
Ne, ale v současnosti nevypadá nic lépe. Vypadá to jako CGI, čili je to vlastně hystorický milník. První hra, která vypadá skoro jako hraný film. Smekněte před PS4!!!
-
-
Ty mas neco s ocima? Ani vetsina dnesnich CGI v AAA blockbusterech porad neni uplne fotorealistickych, natoz hry.
Mozna by ses mel nekdy jit projit i ven, at vis jak realita vlastne vypada. *1* -
Ještě aby to nevypadalo nabušeně, když jsou to jedny velký QTE koridorový galeje uzamčený ve 30 fps, lol.
-
-
Next gen jak *12*
-
-
historický* *1*
-
-
-
*1*
-
-
Bude to prumerne hratelna tuneloidni nuda. Nikde jsem necetl pozitivni dojmy z hrani a to je spatne. Takze hezka podivana pro jednodussi jedince.
-
-
Pozitivní dojmy z hraní ze hry, která má vyjít někdy začátkem příštího roku??? To myslíš ty dvě dema, každé po deseti minutách, které hráli na E3??? Já doufám, že se hra povede a zacpe hubu všem, kteří už půl roku dopředu vědí, že to bude špatná hra, jak to tu bývá poslední dobou zvykem *3* *1*
-
takže to samé co byl half life *5*
-
-
prsne tak.half life je taky koridor.tady budou ulicky,sklepy,stoky,budovy,parky.vse krome litani.proste tunel,mala mutiplayerova mapka ve stylu park,zas prulez chodbou,nebo barakem,a zas mapka typu namesti,nebo park.presne jak uncharted,gears of war,novy division,nebo half life,dead space,me tyhle hry vyhovujou,nepotrebuju nikde bloudi a hledat delsi cestu,nebo horsi.
-
Half-Life je trochu staršího data.
-
Tyjo čéče, za tvoji duši se snad budu modlit *7*
-
-
-
co muze ind vedet o vlkodlacich? .. odpoved uvidite v hodnoceni po prelease...
-
-
náhodou, dívim se že o nich ještě M. N. Shiamalaman nenatočil film, akorát že by to nebyli vlkodlaci, ale upíři z vesmíru cestující časem jak by ses dozvěděl v závěrečném rozuzlení
-
co to je za kec? *1* ty ses trochu jednoduchy ze?....co muzes ty vedet o indech *11*
-
-
Samozřejmě, že rozhodující je gameplay... ale ten design se mi líbí už teď. Sice je z toho cítit Hollywood, ale základ vypadá solidně.
-
Je očividné, že se vyhýbají informacím o hratelnosti a mechanikách samotné hry. Vyzdvihují příběh a grafiku, která bude v konečném důsledku irelevantní, pokud to bude "blbost".
..ale videjko pěkné.. *5* -
-
mě přijde, že tihle lidé co mluví o velkých AAA hrách před kamerou snad ani nejsou vývojáři ale najatí herci, všichni vypadají stejně, mluví stejně
-
-
..sice dostaneš pár mínusek ale když se nad tím člověk zamyslí, tak máš skoro pravdu.
PS: On neříká, že to nejsou vývojáři. Říká, že tak působí, pro méně chápavé.
-
-