Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A poběží to taky jako hra, nebo se na to budu dívat s i5 na 4,5 gHz jako na prezentaci? Pokud to první, tak si nechám mapu líbit. Vypadá parádně. Ale už teď se bojím rentgenový AI, která moc ráda vidí skrz keře, trávu...
  • Tak na tom mi zarucene shori grafika... *16*
  • 5 fps confirmed
  • Mužete pls napsat na jaké mašine hrajete Armu? Slyšel jsem že je hodne náročná na procesor a já mám postarší i7 2600K 3,4 GHz.
    • Nebudeš mít nejmenší problém držet se kolem 60 fps s hodně slušným nastavením. Problémy nastávaj ve chvíli, kdy je na scéně hodně jednotek. AI žere výkon jako prase. V kampani je to ok, tam si to Bohemka pohlídala. Hejbá se to +/- nějakých 30 %, takže občas jsem měl 40, občas 80 fps. Ale kdybys chtěl vpadnout do editoru a zamořit Altis jednotkama, tak tě nezachrání ani i7 chlazená vodíkem a 3 Titany v SLI *1*
    • Na iMacu 3,5 GHz i7, 16GB ram, GeForce 780m to hraji ve víceméně vysokých detailech bez vyhlazování v rozlišení 2650x1440. Na Stratisu vše bez problémů, Altis je o dost náročnější, jsou tam místa, kde fps nejde nad 30 a pak jsou tam místa, kde je stabilních 60fps. Ten ostrov je ale tak obrovský, že se tomu nelze divit...
    • i5 + GTX760. Na ultra detaily mam 50+ FPS. Ty vecne kecy o tom, ze Arma ma nizke fps vetsinou pochazeji od lidi, kteri nedokazou pochopit, ze v tezce scriptovanych MP misich, ktere nemaji s vanilla armou nic spolecneho (altis life apod.) vyvojari nemuzou nijak FPS garantovant ani optimalizovat. Nizke fps jsou vzdy zpusobeny nizkym vykonem serveru a hromadou skriptu. Vanilla arma beha v pohode.
      • ty "kecy" o tom hlásej lidi co maj AMD, protože hra je dělaná na Intel a nazdar. Jede taky krásně single-core only, striktní programátorská masírka! Ten engine je peklo, to je realita.
        • Jo to je mozne. Osobne sem AMD nikdy nemel, takze sem ani nemel problem.
          Single vs. multicore neni tak jednoduche jako "kdyz by to bylo na vic jader tak to prece musi jet lip a basta". Multicore neni implicitne nejlepsi reseni pro kazdou aplikaci.
  • Zrovna AI je v modech casto. Staci stahnout Play with six. Mrzi me, ze na Armu II nemam tolik casu, ale s modama jako ACE2 je to genialni vytvor...na hrani v editoru / multiplayer. Arma III mi za soucasnou sumu nestoji, kvuli singlu uz vubec. Az bude za par susnu, koupim.

    Jinak mi na MP prijde daleko lepsi Project Reality.
  • BTW nechápu, jak někdo může vyčítat absenci starší bojové techniky (BVP, T72 apod) když všechny tyto věci se dají stáhnout ve formě vymazlených addonů... Včetně starých ostrovů s vylepšenou grafikou atd... Holt ono to chce vyndat si hlavu ze zadku, ale pro někoho je to příliš mnoho úsilí
    • a co základní obsah? ten tě bavil dlouho? nevěřim :-D
      • Nemůžu říct, že bych chrochtal blahem, ale rozhodně jsem nebyl nijak pohoršený. Jediné, co se mi nelíbí, jsou tanky. Já ale stejně nejvíc hrávám vrtulníky nebo pěchotu, tak je mi to celkem jedno.
        • Ono je to ve finale imho uplne jedno. Arma nikdy nebyla ultra realistickou simulaci. Stejne principy, ktere platily v A2 pro pro BVPcka a Abramsy plati i v A3, az na to, ze modely techniky v A3 jsou zalozene na moderni vyzbroji. Navic ma A3 vylepsenou balistiku, prubojnost, termalni simulaci a podobne. Ty pindy o tom, ze to je scifi a podobne jsou uplne zcestne.
  • Joooooo Flashpoint byl perfektní! Generál Guba, Armstrong, Gastowski - mělo to perfektní atmosféru, chytlavý mise. Resistance byl taky skvělej. Pak přišla ARMA s víceméně NO NAME frakcema, že kdesi v Tádžikistánu jednotky "? Delta Force, SEALS ?" mlátí jakože Mudžahedíny.....jooo, pořád to bylo docela fajnový, člověka to chytlo, dokázal se tak nějak vcítit do virtuálního konfliktu, ale už tehdy jsem začal pozorovat, že mě mrzí vyškrtnutí frakce SSSR/Rusko a jeho motorizovanejch, leteckejch i pěších jednotek.

    Pak přišla ARMA III, která to pro mě SUBJEKTIVNĚ celý pohřbila a zabila celou sérii. Však si taky vemte, kolik addonů vznikalo do Flashpointu a ARMY I a ARMY II a kolik addonů vzniká k ARMA III - o dost méně.

    Vůbec se mi ta hra nelíbí, ani vizuálem, ani prostředim, ani válečnýma frakcema. Snad jediný v čem mi tenhle ( pro mě absolutně zmršenej díl ) utkvěl v paměti bylo kvůli tomu, že se v tisku dlouho propíralo, že uvěznili v Řecku dva z vývojového týmu
    • Neeee. To snad ne. Ty jsi TEN Gastowski.

      Na tohle už fakt...

      Největší sranda je, že 1st SFOD-D a SEAL týmy jmenuješ jako naprosto neznámé jednotky. To jsi se zasekl v osmdesátých letech? Od dob Ruprtova fóra ses vůbec nezměnil. Jde to poznat.

      Šmankote, vždyť DEVGRU je vlastně SEAL Team Six. A víš co? SEALs vznikli z UDT někdy kolem sedmdesátých let. Ty nejsi ani zaseklý v minulosti. Ty prostě nevíš... NIC.
      • že ty ses ty blboune zaměřil pouze na větu " pak přišla ARMA s víceméně NO NAME frakcema, že kdesi v Tádžikistánu jednotky "? Delta Force, SEALS ?" mlátí jakože Mudžahedíny".
        Ach jo, prostě mě nenapadlo, že se nějaký ucho chytne kusus trusu. Seals, Delta Force jsou veřejně známé - těma váceméně NO NAME frakcema jsem pochopitelně myslel druhou stranu - protivníka.

        Ty si asi chtěl zamachrovat, že si si rychle dal do vyhledávače Googlu historii vojskových uskupení co? :)))
        • Ah, jsme TAM. Opravdu si myslíš, že nejsem schopen si zapamatovat pár informací? Google nepotřebuju - narozdíl od velkého procenta populace. Proč vyjmenováváš frakce, které jsou známé. To napovídá o neschopnosti utřídit myšlenky, popřípadě využít ten Google abys vyhledal relevantní informace.

          Zkrátka a dobře jsem nenašel žádný důkaz, že nejsi ten, koho jsem myslel původně. Ale dobrý pokus. Gastowski. Výběrem jména urážíš legendu.

          A my dva se nemáme již o čem bavit. Ne dokud se nezměníš.
          • nene.....chyba lávky. Na Games.cz přispívám velmi, velmi sporadicky. Dám skoro ruku do ohně, že v diskuzi pod Operation Flashpoint/ ARMA píši poprvé. Tvůj neomylný šestý smysl tě tentokrát ošálil :)
            Hádal ses s jiným " Jamesem Gastowskym ", který ti ale evidentně leží v žaludku stejně jako člověk, kterej ten nickname použil jednorázově....
      • Co to meleš? Jakej Ruprt? James Gastowski jsem použil jako nickname, protože se v ty hře tahle postava vyskytovala - pouze teď..... Ty schiizo :-D a prosim tě nepoucuj mě o tom, kdy které jednotky vznikli, stejně to máš špatně :-D tohle hlavně není jádrem diskuze ty pako
    • jo nemluvě o tom že BIS si jen tak odstranila featuru která měla být ve hře a to nepřatelské uniformy.
      Protože Cosik Ženevská konvence.BIS nám prostě zčecháckovatěla a zapomněla že tohle dělá pro hráče a né aby vnucovala hračum co chce ona.
    • a to jsem jinak věrnej fanoušek Bohemia Interactive a hry Operation Flashpoint a první ARMY řadim mezi vůbec ty nejlepší " FPS simulátory ", které jsem měl tu čest hrát. Leč trojka sklouzla k mainstreamu, kýčovitýmu a nezáživnýmu prostředí, neslaný-nemastný jednotky.........nevim, kterou blbou hlavu napadlo, že tohle je cesta k inovaci....
      • Nezáživný prostředí? Pro ne-Čecha byly určitě hodně nezáživné ty shnilé české chalupy... Altis je náhodou naprosto geniálně zpracovaný ostrov, akorát tam v kampani chybí jakýkoliv civilní život... A jinak nevšiml jsem si, že by addonů nějak dramaticky ubylo, hlavně už nevychází tolik hovadin, což je akorát dobře.
        • si pročti mezinárodní fóra - i Amíci, Britové a jiní měli mnohem radši původní prostředí, turnajů bylo víc, addonů také ( o kvalitě některých addonů raději pomlčím, máš pravdu ).

          ARMA III se až moc zaměřila na boj jedince a malejch jednotek proti guerillám. Jásný, chtěli se přiblížit tomu, co hráč/ divák / konzument vídá v posledních letech v televizi - asymetrický konflikty.
          Přesto subjektivně myslím, že hráči raději tu Studenou Válku, pocit beznaděje, reálné jednotky, mnohonásobně větší bitvy ( ať už tankové nebo letecké ) Everon, Malden, Kolgujev byly řekl bych pro toto mnohem lepší než prosluněnej ALTIS, kde sedneš do malýho Little Birda a letíš tři kilometry zabít pár blbečku s AKčkem v džípu :(
          • Studená válka v původním OFP jistě měla své kouzlo, ale podle mě nebyla vůbec vylíčena realisticky. To, co nabízí Arma3 tě bavit nemusí, ale prostě takhle se posledních X let prostě války vedou. Kdy byla naposled nějaká velká tanková bitva? Možná tak 73 Easting v 1991 a to už byl spíš fraghunt ze stranky Amíků, kteří měli totální převahu v technologii a Iráčani neměli sebemenší šanci.
  • Na starej flashpoint to nema. V cold war crisis se mi libila atmosfera- studena valka, odlehly ostrov, technika NATO a Varsavskyho paktu a asi nejlepsi hratelnost. Ve stretnuti se dalo skvele taktizovat atd. V Arme III me furt nekdo dostaval na snad milion kilometru ukrytej za krovim apod. Dohral jsem ji celou, ale nez o zazitku z hrani resp. vitezstvi to bylo o nahode, ze me nikdo netrefil a ze moji spoluhraci je dokazali za tim krovim sejmout. Cold war jsem dohral 5x- u tohohle vim, ze si to bepustim ani za 10 let.
    • Mno tak presne tohle "nekdo neviditelny me zabil na 10km", pripadne "vsichni spolubojovnici strili jak sileni a ja naprosto nevim na koho/co, protoze nic nevidim" jsem zazival v Arme od prvniho dilu az do trojky. Pokazde prisaham, ze uz si tu kravinu nekoupim a nebudu ji hrat. Pokazde ji zase koupim a chvili hraju, nez me tohle nastve. Az bude arma 4, zase si ji koupim a bude to zase stejna srajda *1*
  • Nejlepší byla stejně Cold War......nahánění guerillovejch jednotek v džípech v písčitejch dunách mě ani trochu nechytlo a série Operation Flashpoint / ARMA pro mě třetim dílem umřela. Pochopim pár misí, ale celá ARMA III je postavená na debilní guerille. Chybí mi tankový mise T-80 vs M1A1, v podstatě celej vozovej park studený války - pro mě je ARMA III krok do prd+le a teď do mě fanboys
    • Deti davaj minusy, nevi co je poradna hra. Vymazlena grafika, drsnacky zarizeni a supr cupr technika nedela jeste dobrou hru, trdla
    • Presne tak. BVP, t-72, M113, M16, AK,RPG, . To ma svoje kouzlo. Clovek si dokaze predstavit, ze takhle by to vypadalo, kdyby k ,,tomu" doslo. Ne nejaky bezpohlavni konflikty bezpohlavnich armad s bezpohlavni technikou, mezi kterou pro me nebyl znat rozdil.
    • ARMA 3 ma nahodou proti dvojce spoustu vylepseni na ktery ARMA jako serie cekala fakt dlouho. Bohuzel mi to zasazeni do ty scifi valky taky moc nesedi.
      Ale zase si vemte ze jejich vyvojari delaj soucasnou bojovout techniku porad tak si chteli taky uzit neco trochu jinyho :D
    • ZvacA
      Doporučuju videa komunity Shack tactical. Sice uzavřená skupina, ale ti hráči dokazují, že Arma 3 se vedle svých starých dílů rozhodně neztrácí.
    • Arma pro mě vždycky byla MILSIM, s těma novýma blbinkama (zbraně a vozidla budoucnosti) mě to naprosto vůbec nechytlo. Nelíbí se mi to a A2 považuju za nepoměrně lepší.
    • Jsem stejného názoru, ta série je třetím dílem totálně domršená.... Už to ani tak není válka, fakt z toho ten pocit nemám, duch OFP/Army je pryč...
  • Co takhle poradne maknout na DayZ?
    • Jiny studio... respektive jina vetev...
      • tak at to převětvujou mě je to jedno, DayZ je výsměch po tý době!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit