Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takze co tu mame ... stale tytez bugy ktere to provazeji uz od flashpointu. Dalsi a dalsi trvale nedodelane projekty. Sliby a jen sliby.
    • Jack1947
      Létajicí tanky, zasekávání se ve dveří Nepřátelé s rentgenovo ostřížím zrakem klasika *5*
      • Co se týče Arga, tak tanky nejsou, zasekávání ve dveřích je furt voser, AI nejsou a pokud běháš jako lama, tak tě každej sejme no...
        • Jack1947
          Jediné Ai a tanky nejsou ostatní bugy ááno
    • Jedinej bug co jsem měl jsou dveře jak obvilke u her u Bohemky :)
  • Jack1947
    škoda že to je furt na tom stejném zabugovaném Arma enginu - pak ta válka vypadá hodně diivně.
    Když tam není fyzika těl a nepřátele vás vidí na 2kilometry... chtělo by to po letecvh už safra nějakou změnu ne *7*
  • Ted jsem hodku hral a ne a ne a ne :D
    • SalemCZ
      já hrál hodinu a půl kdybych nemusel pryč tak bych to hrál dál :D, takový CS zkřížený s Armou
      • No, nevim. Ja to po hodine vypnul, pac jsem mel problem s mirenim (obcas to po stisknuti mysi zamirilo, nekdy ne). Lagy, neohrabany ovladani, nemoznost vubec rychle reagovat, atd...
  • upravena arma. vyzera to rovnako hnusne a neohrabane.
    • Paulcz
      Kdyby alespoň zapracovali na pohybu postav v barácích, celý to doprovází takovej divnej lag a neohrabaný to je hrozně. Od Flashpointu se to nezměnilo.
  • aha takže chtejí z army udelat kopírku codka/BF/Titanfallu a dalších radoby stríleček... No je to jejich vec ale hlavne by si mohli najmout nejake skutečne vojaky na konzultaci, aby si udelali prehled jak vypadá skutečná válka *3* (no prý tam mají nejakeho ex marinaka ale ten asi dostal šrapnelem do hlavy nebo se akcí asi neúčastnil a podle toho arma taky vypadá *3* )
    • No. U nich je problem v prve rade to, ze koukaji primarne na realitu, o hracu tam moc neni. Jenze herni engine je delanej na hru, zabavne je hrat si a realita je popravde nezabavna. Nejlepsi byl OFP, protoze je ridili Codemasters, takze se mirnili.
    • Ty si nějakou válku zažil na vlastní kůži frajere? Já sem ji zažil v Bosně a Hercegovině v rámci mise UNMIBH, tak si můžem o válce pokecat, co ty na to?
      • Copak frejere, kazdej den litr vodky a prochazky po krajine? Nezvan o valce, vubec nevis co to je.
      • Tve zkusenosti jsou popravde k tomu co psal irelevantni. Tim ti je neberu. Ohledne toho ze nedokazi plnohodnotne zpracovat valecnou atmosferu s nim souhlasim, pac v realu tolik bugu nemas a kazda nedokonalost ti pripomina, ze hrajes nevyladenou hru.
      • Taky jste tam zabirali vlajecky a spawnovali se na cekpointech? No ja zazil jen zakladni vycvik kde jsme vyhazovali prvorocaky z oken, ale do zivota mi to dalo hodne
        • Naše jednotka byla společně s klukama s UN dva dny a dvě noci přikovaná minometnou palbou ve vesnici Vareš, kde se hlídal checkpoint UN. Pravděpodobně sme to schytávali od Bosňáků pár stovek metrů od nás z vesnice Diknjići, ale jakožto mírová mise nám bylo zakázáno reagovat odvetnou palbou a tak se asi 15 lidí krčilo ve sklepě místní hospody. Válka je v.l....
          • podle mne kecáš protože mírové mise se mohli bránit pokud na ne nekdo strilel
            • Jasne ale podle mne se spravnym nastavenim hernich mechanik da docilit i ten pocit "tisne". Treba kdyby hrac ktery umrel musel cekat minutu a pak bezet pres cele bojiste zpatky na pozici, pricemz jeho tym by byl pocetne oslaben, melo by to hned jinou atmosferu. Pochopitelne mnoho hracu kdyby museli cekat minutu tak by dali uninstall a napsali negativni recenzi na steam, s cim souvisi prodeje, to chapu.
            • K Bosně ti doporučím film Válečníci. U něho pochopíš, co se tam dělo...vlastně spíše nedělo. Jenom u něj vynechej to politické zabarvení dobré a špatné strany
              K ARMĚ, skutečnou válku ARMA ani jakýkoliv jiný "armádní sim" nepřipomíná ani z daleka. Hra na tebe netlačí velmi silným psychologickým faktorem jako reálný boj. V ARMĚ je hodně solidních hráčů, kteří když se slezou na jednom serveru ve stejný čas, tak se dá mluvit o simulaci taktiky a částečně i strategie, ale tohle očekávej jenom v rámci úzce uzavřených komunit. Jinač, dle mého názoru nejde srovnávat videohru a opravdickou válku. U jednoho se lidé baví, u druhého lidé umírají.
            • o tom jsem tuším neco četl, že velení mise selhalo. Každopádne pokud jsi voják, zajímalo by mne co si myslíš o dnešních MP strilečkách (a taky o arme, kterou jsem ja nehral). Tím nemyslím strelecký model ale objectives v multiplayeru, to jest zabírání sektoru, vlaječek, spawnovani na mape. jestli ti to pripomína pocit z realne valky nebo ne.
            • Ano mohli, pokud sme k tomu dostali svolení od velení SFOR a hlavně povolení od velení mise UN Většinou bylo zamítnuto s odůvodněním možných vedlejších ztrát na civ. obyvatelstvu. Akal se hodinu topil u rádia až z něho kouřilo... nikdy nepřišel jiný rozkaz než setrvat na pozicích, neúčastnit se boje a následně vyhodnotit situaci. Nikomu nepřeju zažít ten pocit, kdy sedíš v otéčku, 20km od tebe bosenští dušmani likvidujou vesnici a ty můžeš jenom bezmocně mlátit blembákem o bok skotu. Chápej, naši kluci chtěli hodněkráte pomoci, ale díky impotenci OSN jakožto velení mise UNMIBH, nám prostě nebylo dovoleno. Za jakýchkoliv okolností bylo hlavní zachovat neutralitu.
    • P.S.
      ty jo když vidím ten vývojarsky tým, ty mladý holky... a tihle jako delají válečný simulace jo? hele Vávra když delal hru ze stredoveku aspon šel do pole si vyzkoušet jake to je ohanet se mečem a najal tunu konzultantu. Vsadím se že tihle ani nevytáhli paty z kanceláre *7*
      • Bobe, slyšel jsi někdy rčení "mlčeti zlato"?
      • Když vytáhly, tak to pro ně moc dobře nedopadlo....
      • Kolik vsadíš? *5*
  • "Sem spadá třeba ostrov Malden, který vyjde jako DLC pro Arma 3 zdarma v lednu příštího roku." ... Dle roadmapy https://arma3.com/news/arma-3-roadmap-2016-17 by měl být Malden až v červnu ...
    "June 22nd, 2017, will be Arma’s 16th anniversary. We plan to mark the occasion with a free DLC, featuring an island familiar to veterans of our series: Malden."
    • ales.smutny
      Je to tak, mea culpa a díky :)
  • Lukyz
    Já chlapům z Bohemky neskutečně fandím, jelikož s OFP / Arma serií dělají absolutně jedinečnou věc a proto si nemyslím, že pro ně bude dobré sklouznout do mainstreamu a snažit se o MP akci jakých je na trhu plno. Navíc MŮJ názor je, že by se měli zaměřit především na engine. Kašlat na animace a jiný serepetičky, nikdo nežádá kopii BF, ale v roce 2016 nejet 64bit a naplno nevyužívat potenciál moderních procesorů je fakt škoda, obzvlášť pokud se tenhle stav nezměnil od vydání první OFP před patnácti lety. No, držím jim palce a jsme zvědav s čím přijdou.
    • 64bit má být letos
    • spoock
      Jn, ten engine má nejlepší léta za sebou.
  • Snad dodelaji DayZ
    • I když to dodělají, tak to stejně nikdo hrát nebude. Nikdo se nebude vracet k něčemu, co má tak strašnou pověst.
    • Si asi neuvědomuješ, že na tomhle dělá absolutně jinej tým lidí..
      • Shaker
        Tim myslis, jakoze na DayZ delaj hlidaci z vratnice a baby z jidelny?
        • Podle toho, v jakém je hra stavu, je to toto dost pravděpodobné, možná ještě uklizečka
      • Neuvedomuju. Pac to znamena 4 teamy lidi:
        Ylands
        Project Argo
        DLC k Arme
        DayZ.
        • Odhadl jsi to vlastně docela dobře ;)
          • To jsem si rikal, i kdyz jsem odtamtud po letech odchazel ;)
        • + Arma Mobile Ops
    • Přesně šašci co takhle fakt začít makat na tom co jeste nemáte hotové než rozjíždět další věc

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit