-
Nostalgicky vzpominam na Wargame EE. Podle me asi jednu z nej strategii co kdy vysla
-
Tyto hry jako DEFCON, co o nich napsat, no už jen při představě takového globálního konfliktu se mi dělá mdlo a blivno, natož to ještě hrát a užívat si. Je to zkrátka až moc realistické nato aby to byla hra.
-
-
v moderním konfliktu by se stejne atomovky moc nepoužívali protože by tu hlavici nejak museli na cíl prepravit (bude letadlem nebo raketou) a s tim by si poradila protiletecka a protiraketova obrana. takže stejne by o všem rozhodla pechota a boje by byli na dlouho
-
-
tak průšvih je, že i když jich ty protiraketové systémy sestřelí 95 ze 100 (a to jsem dost optimista) tak i těch 5 zbylých udělá neskutečnou paseku, když spadnou třeba na New York
-
-
Člověče na mě to v tomhle maximálním makro pohledu nějak nepůsobí, suché číslo vygenerovaná počítačem na globálni mapě, sdělující že moje atomovka v New Yorku zabila 11 milionů lidí ve mě emoce nevyvolává, zvlášť uprostřed multiplayer klání (mluvím o DEFCON)
To už víc třeba Fallout hry, kde si člověk tu bídu a utrpení vidí pěkně zblízka, ale tam je to spíš takový smutný sentiment nad tím, o co všechno lidstvo přišlo a už nikdy nejde vrátit zpátky, tisíce let jsme na tom makali a pak puff, jedna blbá chyba a všecko je pryč a žádný týpek v power armoru na tom nic nezmění, ani kdyby měl u sebe 1000 laserových pušek
No a pak samozřejmě film Threads, z toho jsem měl depku asi týden *1*
-
-
Celkem mě fascinuje to doprovodné video u článku, kde komentátor za Itálii srazí během chvilky na kolena Rusko, dvě města mu zabere téměř bez výstřelu a o třetí svede malý boj, načež Rusko kapituluje. To ukazuje, že jde o velmi velmi realistickou hru:D
Je to škoda, na první pohled vypadá ta hra opravdu stylově... -
nechce se mi číst ten dlouhej text ale vizuál má hra hezkej soude podle obrazku
-
-
1500 slov tvl! Kdo to má louskat? Víc vobrázků a palců, ať u toho člověk nezestárne.
-
Povrchní člověče farizejská.
-
-
"Mrzká cena hry... tak zůstává jedinou možnou spásou."
Cena hry není mrzká (zavrženíhodná, morálně vadná), ale nízká. "Mrzká" by v daném smyslu mělo opačný význam, cena by byla vysoká, a tedy spíš prokletím než spásou. -
-
Já chápu mrzká taky jako nicotná a to jde použít.
-
-
No, slovo nicotný je také na hranici použitelnosti a osobně bych nejspíš váhal a nakonec jej stejně nepoužil.
-
http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/mrzky
http://slovnik.azet.sk/synonyma/?q=mrzk%C3%BD no to zrovna není uplně to co... se myslelo ale. *3* -
-
Jasně, neříkám že je to tak správně, ale často se to použije i v tomhle kontextu.
-
-
Ne já myslel ten slovenskej slovník ten to má trochu jinak, asi to v slovenštině znamená trochu něco jiného. *15* Aha, jsou to synonyma tak proto. *4*
-
-
-
-
Občas (čím dál častěji) mi tvé příspěvky připomínají Jacka1947.
Aneb "názor na hru nemám žádný, ale něco k tomu napsat musím". *15* -
-
Tůdle nůdle příteli. Kolega Myšáček se vyjadřuje ke konkrétnímu problému spojenému s recenzí, tedy výrazu, který byl spojen s cenou produktu. A hádej co, jeho postřeh je naprosto přesný, protože v daném kontextu ta věta pozbývá smyslu.
-
-
vaginální otvor
-
Vyjadřuje se k problému, který neexistuje. Jeho postřeh je totiž úplně mimo, příteli. Běžně se používá například "Koupil jsem to za mrzký peníz." - ve smyslu, že to bylo levné. To neznáte, chlapci?
-
-
Dej už pokoj, ty Karmamrdáku , nikdo na tě není zvědavý. Pff... I hope your pixels already bled out. *4*
-
-
bled*
-
-
A co pixely, Carmamrdone? Všechno ok?
-
-
Díky za opravu... bleeded se mi zdálo divné... *3* to patří dolů k pilgrimovy.
-
Koukám, opět došly argumenty, co? *5*
-
-
-
-
-
-
Žádný příběh, žádné komplikace, žádný problém = žádná hra?
-
-
Žádný jack = normální diskuze?
-
-
O tom silně pochybuji. *3*
-
-
-
Jeden ani nevie kde zacat, ma to nevyuzity a neuveritelny potencial na vsetky strany - zhruba ako cisty papier. Vzniknut by mohlo nieco velke, no zatial sa nic nekona