Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takže naposledy k níže probíhající debatě o průbojnosti německých tankových děl a jejich schopnosti vést efektivní palbu. Doporučuji si zastáncům teorie "nešlo střílet na víc jak 800m" pořídit publikace od Ivo Pejčocha - Obrněná technika 1 a 2 (ty jsou o němcích) kde máte uvedeny případy jak kdy tanková esa bojovala na vzdálenost pod 100m (velmi neobvyklé), na "běžnou" vzdálenost kolem 800m a potom opět zásahy která tanková esa předváděla ve vzdálenostech přes 2000m - jinak podle testů co po válce dělali jak sověti tak amíci s ukořistěnou technikou jde zjistit průbojnost děl, na určitou vzdálenost i pravděpodobnost zásahu s kvalitní posádkou... (jen pro info u Panthera to dělalo průbojnost cca 90mm při střelbě na 2km při přesnosti střelby 92% u cíle 2x2,5m - sry ale když se trefí v devíti z deseti výstřelů tak to za střelbu na takovou vzdálenost stojí...).
    Co se přesnosti jednotlivých děl týče doporučuji tuto stránku: http://www.panzernet.net/panzernet/stranky/ruzne/kanony.php
    Není to sice jediná a popravdě u mě ani nejoblíbenější stránka, ale jedna z mála českých a rozhodně kvalitní...
    • Vy jste vůbec nepochopili pointu. Nikdo přeci nezpochybnoval, že nejsou zdokumentované zásahy blížící se 4000m. Ale boje probíhaly na úplně jiné vzdálenosti. Tys nebyl na vojně, vid? Když máš z leže trefit cíl na 300m tak to v klidu dáš, ale při taktice jsi rád, za zásah na 100m

      A ještě něco ti řeknu. Když si nastavíš mířidla na cíl (puškou) vzdálený 400m, musíš k jinému terči ve vzdálenosti 200m mířit na nohy. A to se bavíme o klasickém puškovém náboji. Dělostřelecký / tankový granát má horší balistiku (překvapivě rusové byli první, kdo zkoušel podkaliberní střely na T34 - 54mm).

      Na střelnici budeš mít vždycky jiné výsledky než v boji. Na pět kilometrů bojujou tanky dneska a to už je 1000 světelných let od 2.sv (která skutečně není jen o Jadgetigerech, Kingtigerech, IS2, Firefly....). U prvních 75mm kanonů byl skutečně zásah na 800m úspěch. Byli totiž prvotně vyvinuté na ničení opevnění pěchoty, ne na boj s technikou.
      • Na 5km nebojujou prave ani soudoby tanky - jsou sice na tu vzdalenost shopny cil zasahnout, ale s nizkou ucinnosti. Navic i dneska musis ten cil nejdriv odhalit a ac na to mas vsemozny cidla, tak protivnik ma zase vsemozny maskovani ... takze to vubec neni easy. Ty trebas cil na tu vzdalenost zasahnes, ale nevyradis ho z boje, a to je problem, protoze on v ten okamzik presne vi, kde ses a muze proti tobe pouzit vyzbroj, ktera te na tu vzdalenost spolehlive znici (rizeny strely ...). Boj se vetsinou zahajuje na vzdalenost, ze ktery je jistej nejen zasah, ale je vysoce pravdepodobny (aspon 70%), ze cil minimalne tezce poskodis. Dneska totiz plati, ze druhou sanci vetsinou nedostanes - ostatne, zivotnost tanku v boji jsou cca 4 minuty.
    • Jinak opět jak jsem uvedl níže tak potvrzené zničení na největší vzdálenost se povedlo posádce Nashorna pod vedením Leutnanta Beckmanna, který dokázal v březnu 1945 zničit IS-2 na vzdálenost 4600m. Posádka Leutnanta Alberta Ernsta zase dokázal při bojích o Vitebsk dne 23. 12. 1943 kdy dokázal zničit čtrnáct sovětských tanků při vystřelení 21 nábojů. Jen pro info Nashor měl pancíř 10mm a proto od začátku byl určen k ničení nepřátelské obrněné techniky na velké vzdálenosti... u něj se se střelbou na 800m prakticky nepočítalo... tam to měla být palba přes 1km... běžně se s nimi vedla palba na vzdálenost kolem 2km (mají například potvrzené zničení šesti SU-85 během 15 minut a palbu vedli na vzdálenost 2200m).
      A například Jagdtiger měl s tříštivou municí efektivní dostřel 8000m! Opět toto jsou věci co si ověřovali i spojenci na ukořistěné technice...
      • K tomu Nashornu je ale treba zminit, ze IS-2 stalo na fleku v "bezpeci" za frontou a byly toho dne opravdu skvele povetrnostni podminky. Nicmene je to pravda proto uz mne prislo ulitle bojovat na 300-400m ve WoT, protoze ti k o k o t i za cele 3 roky nedovedli zvednout dohled. Ale to je tim pitomym enginem, proto mame tohle, proto mame mizerny spotting a proto bude WT lepsi.
        • Jenze ve wot prave na 300-400m nebojujes, protoze to je hranice tvyho dohledu a zasahnout na tuhle vzdalenost (virtualni) ve wot je skorem nemozny ... casto netrefis ani na vzdalenost kolem 100m (indikovanych) ... Jop, kdyby dohled byl kolem kilaku ... a mapy samo odpovidajicne vetsi ... bylo by to daleko zajimavejsi.
          • Ve wot neni problem zasahnout tank na 600 i vic metru.
      • Jop, ohanet se technikou, ktery bylo vyrobeno sotva 500ks (takze jich na bojisti v realu nikdy nebylo vic nez 100) a jeste k tomu az po roce 43 je fakt "bezny boj" ... a ohanet se prustrely na staticky cil za idealnich podminek je totez ...

        Pro tvoji informaci, v pripade T-72(tedy defakto soudoba technika) existuje v jeho priruckach pokyn nezahajovat boj na vzdalenost delsi nez 1500m. A presne takto se to vsich tankani ucili. A vis ty proc? No protoze se prevazne nestrili na statickej cil za idealnich podminek. A strelba na vetsi vzdalenost = naprosto zbytecny odhaleni vlastni pozice.

        Neexistuje zadnej ww2 tank, kterej by byl schopen zasahnou na 8km ... na tu vzdalenost cil vubec neuvidi. Zjevne vubec nemas potuchy, jak vypada 8km ... Na tavovou vzdalenost se totiz uz neda vest prima strelba. Mimochodem https://cs.wikipedia.org/wiki/ShKH_vz._77 maximalni dostrel daleko modernejsi houfnice kolem 18km beznou munici. Ano, pokud by se ti tim granatem na tech 18km povedlo zasahnout tank, tak ho jedinym zasahem znicis (zcela libovolnej soudobej tank). Jaka je pravdepodobnost takovyho zasahu si spocitej sam.

        Mimochodem, sa vs 52 "dostreli" taky neco kolem 3km(dolozeny rozbite tasky na strese) ... jen bych chtel videt, jak na tu vzdalenost neco trefis.

        Vis co ti doporucim? Vem si krabici od lednice/tv/... (dost velkou) ... postav si ji nekam na pole a pak si odkrokuj rekneme 400-500m. Schvalne sem napis, jesli si tu krabici na tu vzdalenost vubec videl ... presne tak vypada tank ve vzdalenosti 1000m (vcetne pouziti 2-3x zoomu zamerovace).
        • Ach bože... zkrátka, němci ve druhé světové stříleli na cíle 1-2 km, měli kvalitní optiku a munici na tyto vzdálenosti určenout. Sověti, na druhé straně, měli optiky na houby, a munici převážně HE (SU/ISU 152, IS-1, KV-2) a jejich nejběžnější tank T-34/76 prostě nedokázal na takovou vzdálenost Panthera nebo dokonce Tigra prorazit, potažmo vážně poškodit. Rusové měli vždy taktiku takovou, že v houfech (nás mnogo) vyrazili k nepřiteli na co nejkratší vzdálenost a začali do nich bušit hlave nehlava, a nemci je během toho uráá útoku sestřelovali jako kachny. To, že ve WoT se pálí na mnohem kratší vzdálenosti, je dáno hlavně tím, že hra je prostě arkáda, kdyby měla simulovat reálná bojiště, musely by mapy být velké, jako mapa ARMY 2 (flashpointy, nebo army, to je fuk, prostě velký), a to by jaksi nebylo košer, a ze hry by se vytratila "dynamika". Kdyby reálný dostřeli implementovali do současných map, za začlenění reálných optik, němci by mohli klidně stát za bukem na začátku mapy a kosit zbytek. Je to jenom hra, tak co všici vyvádíte *3*
          • :-D :-D :-D
            Když Guederianovi přivezli T34 a řekli mu, že má na ni navrhnout protizbran, prostě jí obkreslil. Tady je to plný teoretiků, člověk se nepřestává bavit. Jestli Vás to ale baví, zkuste tohle samí napsat na modelářskym foru :-) (nebo na Valka.cz)
            • Jinak na Valka.cz a Palba.cz jsem býval pečený vařený *5*
            • Ale o to jde, když vyjeli Tčka z linky, používali němci převážně panzery III a IV, proti kterým byl zkonstruován, ale po 1943 se karta obrátila a PZ V a VI se začali objevovat čím dál častěji, a na ně už T-34/76 holt nestačila... proto tu byl IS-2 (JS-2, jak chcete)
          • Ve wot jsou mapy jakou jsou vyhradne kvuli tomu, ze WG nezvlada. Jeste po spusteni ostryho provozu slibovalili bitky 30vs30 a mozna i vetsi, a samo nalezite vetsi mapy. Puvodne byl i dohled tanku o dobrych 30% vetsi ... a pak h omezili jen proto, ze nebyli schopni vyresit poskakovani tanku na vetsi vzdalenosti ... "docasne" samo ...

            A mimochodem, pokud by sis nasel vyjadreni wg starsiho data, tak dycky tvrdili, ze oni nedelaji arkadu, ale simulaci s arkadovym ovladanim. To uz samo davno neplati, a par lidem kteri jim to na forech pripomeli dali ban.
            • Třeba se toho časem dočkáme, hra je ale ve stádiu, že je to prostě arkáda, byť s nejakým tím prvkem "simulace". Oni toho vývojáři vždycky moc nakecaj před launchem a chvíli po něm. Třeba se toho jednou dočkáme, při současných mapách a nastavení enginu, je ale hloupost po nich hned chtít změnu dohledu na kilák a víc, a o 30 tanků víc na hru.
        • Ano, proto se Izraelci uz od sedesatych let uci strilet na vetsi vzdalenosti, nez kolik rikaji prirucky. Proto na Golanech roznesly Shoty (upravene Centuriony) Syrany na kopytech, protoze zahajovali palbu na 3500 metru a vice, zatimco Syrani s T55 zacinali na 2000m a mene. To, ze sovetka dela a optika byla a jsou na dve veci, neznamena, ze jsou takove vsechny.
          • Viz vejs, izraleci vyhrali defakto vyhradne diky letectvu, jinak by je arabove, i pri svym bridisltvi, roznesli na kopytech.

            Vzdycky se totiz strasne smeju, kdyz je v TV nejakej zaber, kde rucnikar prijde k zidce, vystrci AKcko, vystrili par zasobniku, a jde domu ...
          • Meleš nesmysly. "Sovětská optika a děla na dvě věci" hovoří samo o sobě. Arabové (muslimové) nikdy pořádně válčit neuměli (jistě že vždy existovalo malé elitní jádro - národní gardy), Izraelci měli dobrý výcvik, ale svůj úspěch zaručili souladem letectva s technikou. Navíc co se týče tankových bitev, je daleko zajímavější jižní fronta, kde čeili Izraelci v 2. válce přesile 60:1 během prvních dní.

            A jak je vidět, když Asad nechává jezdit T72 jen tak po městě, tak se moc bojovat nenaučili.
        • Drahý X k tvému příspěvku níže, asi máš velice špatnou paměť, když podle tebe nyní hraje méně lidí než v době jakou pamatuješ.
          Takže fakta - počet hráčů hrajících online jde snadno zjistit ze screenu garáže. Takže prošel jsem staré screeny a tady máš pár údajů (vždy jde o špičku - 19:00-22:00).
          1) 13. červen 2011, 22.05 - online 34.581 hráčů 2) 6. dubna 2012, 19,16 - online 78.559 hráčů 3) 7. květen 2012, 19,57 - online 83.730 hráčů 4) 26. říjen 2012, 20,16 - online 107.046 hráčů 5) 24. ledna 2013, 19,17 - online 153.558 hráčů 6) 11. března 2013, 19,05 - online 148.001 hráčů 7)28. květen 2013, 20,39 - online 156.747 hráčů 8) 8. července 2013, 21,35 - online 162.358 hráčů 9) 1. srpna 2013, 21,46 - online 144.453 hráčů 10) 14. října 2013, 20,45 - 182.072 hráčů... 11) dnes 18,53 - zatím online 152,556 hráčů... *3*
          Takže ze zvědavosti, kdepak je ten pokles o kterém píšeš?
          Jsem si jistý, že někdo dokáže také zapátrat ve svých starých screenech a uvést kdy tedy došlo k tomu velkému poklesu... ;
          *1*
          • Mno vis, mas hodne spatnou pamet, protoze online bylo i pres 300 000 hracu.
  • Huh, Téčko střílející přes projíždějícího Tigera by nemělo moc šancí na přežití :P
  • este bych rad dodal ze sem k WT pristupoval ze zacatku trochu s rezervou,,,,,ale byl sem mile prekvapen,,,,,,u me maj bod uz jen za to ze se nemůže stat takova pic.ovina jako ve WoT ze sem v tymu kde je nemeckej ruskej i cinskej tank a mele se to dohromady to spolu na mape typu ted nevim jak se menuje ale je to ta novejsi tusim naka reka bo co,,,proste udoli v koreji,,,to sou prece takovy blbosti ze to clovek se zajmem o historii a starsi 25let nemůže hrat,,,bo to proste nejde *16* ,,,,ale ve WT se nic takového nedeje,,,tam se litaj strany nemci proti rusum atd,,,,a to povazuju za velmi dobrej pristup a drzim jim palce at todle dotahnou do konce *1*
    • ve WOT zatim HB nejsou tak jak to muze byt p.... v arkade.
      Ne ve WT se to nedeje protoze oni nemaji arkadu. Nebo maji?
      • Ve WT si muzes vybrat, ve wot nikoli, a nikdy to tam nebude, protoze by museli nejdriv vsechny tanky zrusit a udelat je komplet znova. Dyt nejsou schopny ani usporadat event, kteryzto ve wt jsou a fungujou velmi dobre ... co vic, wt umi do hry pridat AI techniku, coz je taky neco, co wot neumi a nikdy umet nebude. Ve wt muzes hrat klido i coop proti AI, coz ve wot neni taky mozny ...

        Jednoduse, jak bylo receno, wt je po vsech strankach lepsi.
        • To jses fakt hustej na onlinovce strilet AI demetni letadla nebo AA.
          Navic AI letadla neni problem udelat ale AI tanky uz jo (prekazky, kryti, pathfinder) ale to bys musel o AI ve hrach neco vedet.
          Ve WOT je taky AI kdyz tam nejaky trouba nasadi bota a to je pak opravdu hodne zabavni hra.
          Clovek chce hrat online hru proti lidem ne proti nastavene dementni AI.
          • běž si hrát to své dementní WOTko s ostatními dětmi a nepruzuj tady, jo?
          • Howno o tom vis leda ty, zajimavy jak sou kolem stovky a tisice her s AI ... a vis proc tam to AI je? Nevis, protoze se s zjevne uplne blbej ... je to tam proto, ze neni jednoduchy dostat do bitky stovky hracu, ale bitvy stovek stroju probihaly zcela bezne => ma to daleko lepsi atmosferu. Fakt chci videt jak dmenty jako ty donuti hra drzet formaci bombarderu ...

            Nehlede na to, ze AI samozrejme ovlada streliste bombarderu a spoustu dalsi aspektu.

            Jop, pro tvoji informaci (a potvrzeni tve dmnce), ve wt samozrejme AI tanky jsou ... uz peknych par mesicu. A kupodivu po mape i jezdej a strilej ... a neni to absolutne zadnej problem.
            • Jo jasne jenom jsis asi nevsiml z te vysky jak jezdi po placaty mape a po jedny ceste, kde nejsou zadne prekazky. Jsem tedy zvedav kolik AI tanku se bude nasazovat v HB nebo i AB WT ground forces (ciste jenom tankova bitva)
              Dmt si prave ty protoze nechapes rozdil mezi ciste tankovou bitvou a leteckou ale v pohode je porovnavas a placas, ze ve WOT nejsou AI ale ve WT letadlech jo.
        • "není možné" a "nikdy nebude" sou 2 různé věci ;), Engine jako takový by AI/coop zvládl, to že WG nechce tyhle věci ve hře je věc jiná :/
    • samozrejme mluvim o HB,,,,jinej mod ani nelitam *1*
  • Ale prosim vas vy nedonosenci.

    Wargaming / Gajim to je uplne jedno. Oba su uplne te same zmrdaciny.
    F2P system uplne rovnaky. Zaplat premium alebo grinduj do zblbnutia.
    Miesto opravovania zasadnych systemovych problemov a hernych mechanik radsej pridavat nove letadelka aby ludia kupovali.

    Oba si mozu podat ruky.
    A idete sa tu zozrat navzajom, jak keby jeden bol lepsi od druheho.
    • Čoveče a víš, že mě tenhle model F2P ani nevadí... mě nejde o to, abych měl co nejrychleji maximální tier, ale abych si zalítal (a jednou za čas dostanu nový éra), a to mi WT splní na jedničku. U WoT, jsem měl vždycky trošku problém s tím, že tanky na vyšším tieru prostě za boha neprobiješ... to u WT mi to tak nepřišlo, pořád může člověk s hurricanem MkII kosit tiery ostatní. I když srovnávat letadla a tanky asi není to pravý *1*
    • Jenže ve WT grinduješ na krásných mapách v letadlech se skvěle udělanou fyzikou kdy v nervy drásajících dogfightech kličkuješ mezi útesy nebo se v dešti flaků snažíš torpédovat loď, grinduješ ale zároveň je to dost zábavné, tedy snesitelnější

      jediné co to kazí jsou lidi, když dostaneš tým plný blbců tak to moc zábavné není, ale to je asi neřešitelný mor všech free online her *1*
      • Arkádové bitvy na neochotné hráče trpí nejvíc (odhad, HB nebo FRB sem nehrál), není nic horšího než když bomber nemá support a pak do něj ještě vrazí vlastní, když už je skoro v bezpečí. Hráč letící rovně s možností manévrovat kamkoliv vrazí do jiného provádějící B&Z (vysoká rychlost = špatné manévrování, if u know what i mean). Včera sem se pobavil, nějaký začátečník (level 2) mi nadal do noobů když sem byl první (na konci druhý) v tabulce s 5ti kilama LOL (samozřejmě on krom zdechnutí neudělal ani prd).

        Ještě taková perlička: Na jednu stranu super na stranu druhou dost otravné - dvojplošníky si s klidem podají i mnohem vyšší tiery letadel, jenže mi nikdy nikdo nepřišel na pomoc když se něco takého pověsí za mě(většina lidí si myslí, že je dvojplošník naprd a prostě na pomoc nepřiletí) :/
        • Musis si holt najit kamose, se kterym budes litat a budete se vzajemne krejt.
    • V tenhle příspěvek jsem doufal a zároveň ne.
  • at zije Wt,,,, *1* myslim ze todle se jim povedlo,,,,nadherna hra která ma obrovskej potencial,,,jestli ho vyuziji bo ho zakopou se este uvidi ale uz ted si myslim ze je vydet ze se kluci snazi,,,,,,,co me fakt bere je ze konecne nekoho napadlo prodat trochu reality do tech bitev,,,,,,,tendle trend kdy vyvoj her urcuji 15ti leti hraci me dost sere bo to pak je sama arkada *16* ,,,,,,,drzim jim palce *1* sam sem hral WoT a to docela dlouhou dobu pak sem prestal,,,,po naky době zas nainstaloval/to sem uz jel Wt/a se smíchem ve tvari sem to zas smazal po 3 dnech,,,,,proste u WT mam pocit reality ale u WoT??,,,,,,wargaming by mel uvolnit místo,,,pomalu v tichosti vypnout servry,,,a uz nikdy nevyslovit,,,WoT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,HIGH IN THE SKY,,,,,,,,, *1*
  • Pro ty z vas, co WT jeste nehrajou a chteli by zacit - s timhle odkazem pro registraci ziskate +50 GE (premiova mena) do zacatku http://warthunder.com/en/registration?r=userinvite_2603447 , coz se v kombinaci s odmenou za tutorial hodi na koupi premium uctu nebo nejakych zakladnich prem. letadel. A jestli se ptate co z toho mam ja, tak je to mensi odmena v regulerni mene hry (SL) a to jen kdyz se prehoupnete pres urcitej level:)
    • Jsme v Čechách, snad si nečekal že se neobjeví nějakej závistivej blbeček co ti to bude chtit zkazit :D Jinak, těch konkrétních 50 GE z invitu se jinak získat nedá...
    • navíc by těch 50 orlů získal tak či tak *3*
      • JJ presne ty orli ziskate tak jak tak,,,,,ale on za kadyho kdo se prihlasi přes ten link dostane bonus navíc,,,,,,,,,jen at si lita ptacek *1*
        • http://warthunder.com/en/game/invite-friend/ predpokladam ze neumis cist nebo si jen hrajes na trotla *1* tady je jasne napsano ze ja neco dostanu JEN kdyz ten clovek levli, on dostane okamzite + 50 GE do zacatku (ktery jinak ziskat nemuze, pouze ma dalsi bonusy z tutorialu a achievmentu), takze je to oboustranne vyhodny :)
    • on keca,,,pozor!!ty kredity dostane on za to ze se prihlasite přes ten link,,,,,ser.te na nej:c)) *1*
  • Co se týká tanků, zůstává pro mě doposud nepřekonaný Combat Mission. U Theatre of War se mi vůbec nelíbilo nemastný neslanný prostředí. A vyjma Steel Fury, o které se zavadit nedá, tu ni moc zajímavýho a reálnýho není.
  • Jack1947
    WTDF... *8* Warthunder konkurence WoTu, tukam si na celo ja myslel ze to bude neco vic nez jen o tancich, takze slibicky-chybicky . Hmmm... *7*
    • Tebe to ještě baví dělat ze sebe dementa v každé diskusi?
      • Jack1947
        Jak to nechapu, "dělat ze sebe dementa" *7* . Prosim o vysvetleni.
        • Sorry, byl jsem na omylu. Ty ho ze sebe neděláš, ty jim skutečně jsi
          • Jack1947
            Jo jsem d3ment, ty si "expert" a vis ze jsem d3ment tleskam, vazne profik takhle odhadnout cloveka dle jeho ne moc povedeneho pisemneho projevu. *4* Smekam a klanim se z povzdaly. *3* Ou, tak cenzuricka i na Dementa, tak i padam. *15*
            • Já se tu většinou bojim použít nadsázku, ironii, cynismus...mladší generaci tohle nic neříká. Já v tomhle duchu tvůj příspěvek pochopil.
        • Lawliet
          Někdy méně znamená více.
        • Presne proto. *1*
  • WT je zajímavá hra, hraji letadla cca rok a je paráda že máš 3 možnosti výběru pro bitvu (Arcada,Hystoric,Sim) a také se stále upravují verze a kupa věci je i přídána ze strany fanoušků, to že vyjde zatím nějaké vydejko na tanky neznamená že to takový bude pořád. Vydají základ který se bude dále rozvýjet za pomocí testeru i samotných hráčů a také hastorických poradců. Myslím že je komické kritizovat hru která je ve fázi beta a navíc pokud' jsem hráč WoT. Musim říct že taky nelezu na WoT vlákna a nurážim jim tam jejich hru. Já jako fanda tohoto herního směru jsem rád že to vůbec dělaj a rád jim přispěju zakoupením goldu na podoru vývoji hry.
    Takže WoTčkaři si brečte na svém písečku a nekažte WT takovejma blbejma kecama.

    Děkuji
  • Hodně se tu řeší přechod hráčů od WoT k WT, ale to mi moc pozitivní nepříjde. Rozhodně bych byl radši, kdyby se noví hráči do WT rekrutovali více z her jako Il 2 a pod., zvyklý vyhrávat díky svému skillu, ne naexpených mašin, a pomohli oživit hist. bitvy - přesah který čistě arkádové WoT nemá.
    • Nic proti WoT, hraju od uzavř. bety, ale právě proto nechci, aby WT skončil jen jako arkáda, páč hrozí stereotyp :)
    • No ono hlavně ti zkušení hráči co WoT pořád hrají přecházet moc nebudou, protože ti už mají několik desítek (pět a více - já osobně třeba osmnáct) a představa, že si to budu muset vše zase expit mě přinutí zůstat u WoT ať bude WT sebelepší... (a to nemluvím o penězích co jsem do WoT už dal a o které bych přišel)...
      Takže přejdou jen noobové a ti co jsou sice dobří, ale zatím nemají tolik naježděno. Pro zkušené to bude spíše dobrá zpráva, protože nováčků ubude a zvedne se (snad) zase kvalita hráčů (alespoň na chvíli)... Pro mě osobně přichází WT se zpožděním víc jak rok... no smůla, sice vyzkouším, ale prostě buď zůstanu u WoT a nebo zcela přestanu tanky hrát...
      • Já měl ve WoT 6k bitev, několik tierů 10 a 1 dražší premium tank. Přesto sem přešel, WT je o tolik lepší hra že mi to za to stálo.
        • To je ale přesně to co jsem říkal... Mít 6k bitev tak taky přejdu. Problém je v tom, že já mám skoro 20k bitev a to jsem slabší průměr u nás v klanu... máme tam lidi s více jak 30k bitev a všemi desítkami co jsou ve hře v garáži... a my prostě už přecházet nebudeme... a co znám lidi s podobným stavem bitev (a že jich znám dost) tak přecházet nebude ani jeden, právě proto, že už toho je naježděno tolik, ve hře máme každej naházeno několik tisíc Kč a přecházet na jiné tanky se prostě už nevyplatí... všichni pracujeme a nemáme tolik času, aby jsme zase vše hráli od začátku...
          • 17, 20, nebo 25k - vždyť je to jedno, všechno je to virtuální, tanky i měna, nic si za to nekoupíš, nemůžeš se tím živit, tak o co jde? Jedinou hodnotou na hrách u kterých se nedají farmit reálné peníze je zábava, a pokud zábavná přestane být ....je třeba změna , nežiješ na vždy.
          • "přecházet na jiné tanky se prostě už nevyplatí... všichni pracujeme a nemáme tolik času, aby jsme zase vše hráli od začátku."

            lol ... ty by ses mel jit lecit, a ty vsichni ostatni taky ... normalni lidi totiz gamsku hrajou proto, aby se pobavili a ne proto, aby meli v garazi 10 desitek ... znam osobne lidi, kteri maji v garazi vsechny tanky ve wotku ... a stejne hrajou uz davno jen semo tamo, protoze to uz davno neni zabavny ani trochu.
            • X nerad ti beru iluze, ale teď je třeba online cca 130 tisíc hráčů, v době před vytvořením dvou serverů hrávalo ve špičce kolem 80-90 tisíc lidí... takže spíše hraje více lidí... ve špičce bude online přes 170 tisíc lidí... to pro tvoji představu znamená nárůst hráčů o cca 60% - to co je jiné je to, že nyní není jeden ale dva EU servery... *3* A jen pro info údaje o počtech hráčů čerpám ze screenů garáže co mám... *4*
            • 2estar: Obavam se, ze u wotka naopak zustalo tak 10% hracu, kteri zacinali v bete. Vzivote sem nevidel hru s vetsi fluktuaci hracu. A ze to i wg vi, je videt z toho, ze defakto porad bezi nejaka akce typu "petinasobek XP" ... a pod. Tuhle sem to na chvilu nahodil, a celkem me prekvapilo, kolik hraje hracu - bylo jich totiz vyrazne min nez sem pamatoval, a taky to bylo znat na vyrazne delsim cekani na bitky.

              Oni totiz neumej hracum nabidnout nic opravdu zajimavyho, takze misto toho bezej jen porad tyhle akce. Moc dobre si pamatuju jejich naprosty zoufalstvi o prvnich vanocich ... kdy hraci ocekavali nejaky "darecek" (samo prevazne v podobe nejakyho eventu typu zajimava bitka vybrany techniky ...) a oni, defakto az po vanocich, flakli misto vlajky do map vanocni strom ... a nechali to tam az nekdy do brezna ... lol.
            • Jasně není nás moc, pro nás už to ani není moc o random bojích, ale o CW...
            • Zadrak@tiscali.cz: Chápu, ovšem takovýhle lidí je ve WoT komunitě tak 10% a ano ti nepřejdou, alespoň ne v dohledné době.
            • 1) Pokud to hraji pro zábavu tak se jen zahráním první vítězné docela slušně postupem času expí a desítky se objevují tak nějak samy od sebe.
              2) Deset desítek je v klanu co má území a o další bojuje skoro nutnost... přijít o dvě desítky za den není žádný problém boje kdy se klany snaží vymlátit desítky protivníka a sebrat mu území jsou běžné... třeba k nám do klanu se s méně jak čtyřma desítkama nedostaneš...
              3) Online hraní je v první řadě o komunitě, pokud hraji solo tak je to jen o tom jak se bavím já sám a skončit je snadné, když jsem v dobré partě lidí tak se už končí hůř...

              PS: budeš se divit, ale kupodivu člověk co má všechny desítky v garáži (nebo ty co chtěl mít nahrané) a nemá klan který ho nutí každý den jít na CW nehraje už tolik co dřív... proč taky, má vše naexpené a hraním randomu se člověk občas spíš naštve než pobaví...
      • Na to bych moc nesázel, mám ve Wot 17 k bitev, a občas jeste hraju, ale WT věnuju mnohem víc času:)
        • Baví tě letadla, já ti to neberu. Mě letadla nenadchla, vyzkoušel jsem, ale nic moc mi to neříká... prostě dávám přednost tankům... kdybych měl 17k bitev když vyjdou tanky u WT tak bych možná o tom taky uvažoval, ale já jsem už přeci jen někde jinde...
          Snad uznáš, že když v době když se objeví tanky ve WT budu mít ve WoT naježděno kolem 25k bitev, přes dvacet desítek v garáži a ve hře investováno x tisíc korun tak přecházet na další tanky je hloupost (opět bez ohledu na to, že budou lepší), a to nemluvím o času co to sežralo... prostě to už je výhodnější úplně s tanky skončit a začít se věnovat něčemu zcela jinému...
      • Zkusenejsi hraci wot uz davno nehraji ...
        • *1* *1* Tak tenhle je dobrej... *1*
    • Pekne kadrujes novy hrace teda :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit