Přejít na výpis diskuzí
Warhammer 40,000: Eternal Crusade bude mít všechny možné Tyranidy
17.4.2014 | Aleš Smutný
47 příspěvků
-
Doufám v imperiální gardu, kladivo císaře. Mohly by to udělat jako damage dealera, který má svoji squadu, a tu vyzbrojuje podle potřeby. Bylo by to i nejlogičtější řešení když si člověk vezme poměry síli ork eldar mariňák.
-
-
nebo dát na pvp mapu pomer hráču jiny pomer hráču treba 1 marinak na 5 gardistu
-
Mě by stačilo jako komisař ovlivňovat všudy přítomně bojující a umírající npc gardisty. Nevím jak ten poměr myslíš. Všechno je to dáno technikou, velitelem a zkušenostmi.
-
-
Ale jak zkušenej a vybavenej by musel gardista bejt, aby se vyrovnal mariňákovi?
-
-
Raketomet a schopnost zasáhnout běžící cíl? Ono zmasakrovat jednotku gardystů pomocí těžkejch zbraní z dobré palebné pozice je lehká a rychlá věc. Horší je, když se panáčci začnou krýt, zaujmou dobré palebné postavení a opětují palbu. Žijme v tom, že lasery vypalují díry do kamenů a né že se odrážejí od kovových zbrojí. Ona bojová efektivnost marináka je dána přeci jen jenom tím nejtvrdším tréningem, množstvím bitev a sžitím se zbrojí a zbraní. I jednotky gardystů můžou projít opakovaně peklem tam i zpět.
-
-
Jo, ale na jednu takovou jednotku je tak 30 takových co se dostanou leda tak do pytle na mrtvoly.
-
-
Haha. O pytli na mrtvoly by se vám ještě snilo.
-
-
-
-
-
-
Pokud vím tak existují specialní tyranidé kteří jsou na podobném principu jako Doomsday z DC comics. Pokaždé, když jsou zabiti, se znova oživí v tyranidském roji a jejich tělo přijme opatření protiv příčině smrti. Bylo by zajímavé několikrát bojovat se stejným bossem na kterého, by nikdy neplatili stejné taktiky.
-
-
oni se neoživí jako takový, ale roj zpracuje jejich biomasu a vytvoří novýho tyranida, stim že každá nová várka tyranidů je postupně více adaptována na podmínky ve kterých bojuje.
-
-
HQ (Swarmlord) to maj, myslím, jinak. Ty se přerodí se svojí osobností... ale netuším, jak je to přesně.
-
-
mno takhle to fungovalo v pocitacovim warhammeru 40k ale mam pocit že u codexovejch tyranidů to takhle nefunguje. Proto taky jako jediná armáda nemaj osobnosti. Maj sice veci jako doom of malantai atd. ale to jsou psany jen jako special jednotky a ne jako special charakteri jako treba Abbadon u chaosu. Alespon to tak bývalo ve starých codexech abych pravdu řekl tak ten novej jsem nečetl.
-
-
Počítačovej fluff neznám, jsem spíš tabletop hráč (Eldar). Myslím ale, že to v minulém codexu bylo.
-
-
-
Jop a ještě nejsou to žádný spešl druhy tyrandů,ale všichni tyranidi :D
-
-
-
Tak hlavne aby to vubec vyslo....a taky za neco stalo.
Dobrou hru ze sveta WH40K bych si dal prevelice rad. Tak jsem vyhladovel, ze jsem si koupil i stolni hru Relic (takovy WH40K Talisman). -
Doufám, že Sisters of Battle brzy po launchi přibudou
"In His name we bring fiery retribution!" -
-
Kdo ví. Ale to už bych spíš čekal tu Gardu, nebo dokonce i Tau než Sisters. Každopádně bych si rád zabojoval proti Necrons :-)
-
-
Bože.. TAU! *14* Moje nejoblíbenější frakce z Warhammer 40,000 universa. Hrozně rád bych je viděl v nějaké nové hře! Ach jo.....
-
-
Filthy heathens...
-
-
For the greater good...
-
-
-
-
-
kdyby to bylo neco jako DoW 2 akorat ve 1st person, nebo 3rd, s vozidly destrukci prostredí, ruznymi rasami a povolanimi atd. ale obavam se že to bude jen upgradnuty w40k space marine. což byla jinak kvalitni hra, jen ten engine to uz dneska bude tahat dolu
-
-
p.s.
predstavte si že byste hráli napr. za marinaka, a po jistem poctu killu byste mohli privolat orbitalni bombardovani a na mape by zustala jen spoušť. to by byl masakr. nebo ridit dreadnoughta a prochazet skrz budovy -
-
Orbitalni bombardovani ma Killzone Mercenary na PS Vite, podle takyodborniku z games.cz prumerna strilecka.
-
Dreadnaught "neřídíš" do Dreadnaughtu jsi napevno vložen, případně uvězněn :)
-
-
Pokud se nemýlím, tak uvnitř Dreadnoughta je duše bojovníka ne? Většinou těch, kteří byli blízko smrti. Ale mohu se mýlit.
-
Přesněji řečeno dreadnought je vlastně rakev s podporou života a velkou spoustou zbraní :D
-
-
Víceméně ano, ale takhle to říct je strašlivé kacířství, Císař chraň :))
-
-
Stejně jako říct, že bys tam byl "uvězněn" :) Mít možnost pokračovat ve službě Císaři je čest!
-
-
-
-
-
-
ja bych byl celkem pro, aby tyranidi byl event, jehoz pravdepodobnost se zvysuje se zvysenou intenzitou boje. aby narusovali boj a zase se mezi obe strany mensi chaos.
-
-
Ve W40k není Chaos nikdy menší...
-
-
Chaos opravdu neni nikdy mensi :DDD.
-
-
obě 4 strany? *4*
-
-
ja to myslel tak, ze se typicky setkaji dve strany v pvp. ne vsechny najednou. i kdyz vsechny strany dohromady jsou take asi mozne.
-
-
-
Jeste bych pripomnel ze kdo se ucastni Founder programu tak dostane predbezny pristup a bude do vyvoje zapojen vic nez ostatni hraci (vlastni forum???) a tedy ti "zakladetele" budou mit moznost se do hry pripojit pred temito vanocemi (pokud vse pujde dobre).
-
-
No hele jelikož je to snad jediná taková hra z tohoto univerza? Tak bych to docela i podpořil. Ať už to dopadne jakkoliv. Ti prachsprostí milovníci "vesmírných" simulátorů svojí modlu mají, ale co MY?
PS:sakra ja chci ale gardu. Né ty přehypované spejsáky. Kolik vojáků je vidělo dřív, než položili svoje životy za císaře? -
-
Jaká garda? Teď je to přeci Astra Militarum :-)
-
-
mno pokud jsem to podle novýho codexu dobře pochopil tak Astra Militarum neni název imperiální gardy jako takový, ale pouze její části kdy jsou nějaký ty jejich nařvaný jednotky ( ty scioni či jak se teď ty ty jednotky jmenujou ), ale jinak je to pořá Imperiální garda.
-
-
To je zas Militarum Tempestus :) Astra Militarum je de facto Imperial Guard v high gothic...asi...a asi je fuk, že v té pseudolatině to znamená něco jinýho :))
-
-
Aha mno tak je vidět že vtom mam fat bordel. :D To jsou holt ty jejich polo codexy co ted vydávaj.
-
-
-
Pořád je to Garda, i v kodexu AM :)
-
-
OK. Ještě jsem neměl to potěšení si ten codex přečíst :-)
-
-
Knight je fajn. Má nádhernej model a i přes ten D-sword není nějak extra mimo non-Escalation WH40K. Jak nastavuje štít jen jedním směrem, jde solidně rozstřílet a vydrží toho cca jako Wraithknight.
Codex je fajn kvůli fluffu, plus ještě vyšla menší knížka k tomu. Jinak v něm pravidlově není moc věcí, co by člověk nevěděl z WD a netu :) -
Pěknej model (zvl. po tom, co GW vydal poslední dobu), ale mělo to bejt spíš do W40k: Apocalypse. Stejně jako Tau Riptide a Eldar Wraithknight. Ty obřící a letadla v normální hře jsou hrozně otravný. Taky mi přijde trochu divný, že má model vlastní codex...
-
Když jsme u toho lore, co říkáte na nové Knights? Osobně nevím, co si o tom myslet.
-
Víceméně to kombinují, někdy je to Astra Militarum, někdy prostě Imperial Guard. Pojem Imperiální gardy naštěstí nepohřbili, spíš to teď vytváří podobnou souvislost jako Adeptus Astartes - Space Marines...byť vlastně převráceně, protože ve fluffu je to hlavně IG, ale kodex se jmenuje AM, což mají mariňáci skoro naopak :)
-
-
-
-
-
-
Jak zrádcovské protějšky?! Ti Mon-Keigh jsou nějak voprsklý...
-
-
Jako Traitor Legions, to se nevztahuje na ty druhé dva xeno ... ehm...:)
-
-
Aha! Sakra... no jo. To se omlouvám.
-
-