Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • irdzi
    Dobrej rozhovor. Nedávno jsem přemýšlel, že si znovu dám DeusEx HumanRevolution a docela by mě zajímalo co si o této hře myslí Spector:)
  • risa2000
    Jedinou věc jsem nepochopil. Jak chce s mikimausem dosáhnout pocitu jako z hraní D&D. U D&D pro mně byl vždy důležitý příběh, charakter postavy a její rozvoj přes interakci s okolím. To právě skvěle fungovalo u DeusEx (1). Ale s mikimausem si to nedovedu představit.
  • fajn rozhovor, vdaka games :)

    to s tym co vravel o dues ex hracoch u mna platilo, si pamatam ako som vacsinu dolezitych rozhodnuti riesil cez save & load.
    Ked sa tak nadtym zamyslim, tak (co trochu zamrzi) ze asi deus ex ma naucil presne toto spravanie, vyskusat vsetky moznosti ktore su k dispozici a potom spravit load a vybrat si tu co sa mi najviac paci. Dovtedy som nemal problem prejst hrou bez zbytocneho rozmyslania.

    aj hudba v deusovi bola cool, hlavne intro theme mi pride po rokoch stale epic (vlastne aj samotne intro) :)
    • risa2000
      Hudba z prvního DeusEx už u mě prošla z originálního mod formátu, do wav (pak vypálena na audio CD) a momentálně je v ALACu v iTunes a v Androidu. Onehdá jsem si ji pouštěl jako MP3 v autě :)). Spolu s hudbou k prvnímu Zaklínači směle konkuruje "standardní" hudební produkci.
  • System Shock (jednička) je pro mě dodnes nejlepší hra všech dob. Atmosférou mu sice šlape na paty Half Life (taktéž jednička), ale hratelností, designem úrovní a spoustou revolučních nápadů dodnes nemá konkurenci. Jenom se divím, že už dávno neudělali oficiální remake do nějakého nového enginu, jinak by nemuseli měnit vůbec nic...
    • Souhlas, SS1 nejlepsi hra vsech dob, taky jsem ji dohral asi 20x. A SS2 taky skvela, ale 1ku neprekonava- hlavne atmosferou ne.
    • janchor
      Snad jen to ovládání. A co se atmosféry a vůbec celkový hutnosti týče, je to sice svým způsobem kacířství, ale mám za to, že druhej Shock posunul jedničku ještě o stupeň dál. Ten zvrat a z něj vyplývající souvislosti je naprosto geniální.
      • Souhlas. SS2 je imho lepší. Má nejlepší atmosféru, jakou sem kdy u hry zažil...
      • smejki
        Dvojka se mi už vykouřila z hlavy. Jakej tam byl zvrat? Já mám nějak za to, že to bylo celý předvídatelný a prostinký, ale fakt už nevim.
        • USER47
          The Polito form is dead, insect!
          http://www.youtube.com/watch?v=NOFZ5fv_pb8

          Jinak souhlasím s Lukášem, dvojka mi připadá lepší. Dobrý věci převzala z jedničky a vybrousila ty slabší stránky - ovládání, level design atd. Jednička už je dneska trochu moc oldschoolová, dvojka už je v zásadě moderní, pohodově hratelná věc, která si přitom drží tu stísněnou atmosféru.
          • janchor
            A zásadní je, že tím zvratem nic nekončí, ale je to naopak začátek jednoho krásnýho "přátelství". Celý to zpřeházení rolí (včetně vztahu Many k jejich matce stvořitelce) mi přijde skvostný a skvostně provedený.
            • USER47
              Před nějakou dobou vyšel o Shodan pěknej článek na RPS...
              http://www.rockpapershotgun.com/2009/08/12/the-girl-who-wanted-to-be-god/
        • janchor
          Předvídatelný? Prostinký?? Vykouřila z hlavy??? /faints
          • smejki
            Já su <>debil. Já čet Bioshock. Überfacepalm. *15*
            • smejki
              Děkuji, otče.
            • janchor
              (no ani tam mi to nepřišlo prostinký či předvídatelný, ale budiž, protentokrát jsi omilostněn)
  • To, že je to kreslený, neznamená, že to je pro děti. viz. Hayao Miyazaki.
    • hm kromě mononoke a naušiky je od něj všechno pro děti, což neznamená že je to špatný, ale Mickeyho cílová skupina jsou děcka (popř. i s rodiči) o tom žádná. To je jako tvrdit že když se na naruta dívá spoustu "dospělých" ehm ehm cough cough cough lidí přes 30 taky neznamená že je dělaný pro ně *7*
    • No tak predpokladam, ze tenhle predpotopni nazor a jeste na tomhle webu tu snad uz nikdo nema, ale Mickey pro decka je, o tom zadna :p
  • Skoda, ze casto plati, cim starsi a schopnejsi vyvojar, tim infantilnejsi hry ( vraci se do detskych let ) anebo maji az prilis vizionarske mysleni :)
    Jinak ma Warren ve vsem pravdu, ale obavam se, ze pocit kolektivniho hrani dracaku ze sedmdesatek se skutecne uz navodit zadnou vizualni hrou neda :/
    Jo a Lolita s motorovou pilou, z toho je mi taky smutno :D
  • Díky za rozhovor, díky moc. Dvě myšlenky, které (pokud jsem je pochopil správně) asi máme společné:
    - herní průmysl si "vychoval" svou generaci zákazníků. Proto taky nejeden starší pařan kroutí hlavou co se to dělá za líbivou grafiku a hratelnostní paskvily, aby byl vzápětí umlčen že všechno je super že nohá hra bude to nejlepší co kdy vyšlo a vůbec že to ještě nehrál, takže se má buď vyjadřovat pozitivně nebo držet hubu.

    - glorifikace násilí. Sám jsem fanda boje nablízko ve hrách, ale je podle mne rozdíl mezi hrou kde je násilí použité jako prostředek výzvy, jako překážka kterou má hráč obejít aby mohl pokračovat (např. Prince of Persia: Warrior Within) a mezi znuděným rozhodováním se, jestli ozbrojeného ale v podstatě neohrožujícího digitálního slaměného panáka ztřískám způsobem jedna, dva, tři nebo možná čtyři (např. Assassin's Creed III).
  • eeeee
    Warren uz je proste dospely, coz se neda rict o vetsine hracu, pro ktere je modlou aby to cool vypadalo a bylo to brutalni.
    • No to jsou teda kecy *7*
  • Spector je stejna legenda jako napr. Molyneux, taky driv byl buh a ted se mu nedari...Spectorovi jeste min
  • A ted srovnejte Epic Mickey a Fable.... Kdo klesl niz, kdo se o nejakou inovaci aspon snazi? Co s Mikim? Takovou hru, drahy Warrene, udela kdejaky rumunsky vyvojar... napad, nebo aspon idea,...nic ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit