Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hmm niekto tu spomínal tactics...
    Tak také pokračovanie by som si teda zahral. To musím povedať. To by bola mňamka.
  • Kein
    eh, to že proti Fargovic rodíně bylo Occupy Wallstreet má být plus nebo mínus? *12*
    • Ani jedno. V souvislosti s vyvojem tehle hry to nikoho nezajima
  • toš súdruhovia, kúpili ste umretú škaredú mačku vo vreci od miliardára, proti ktorého rodine bolo i hnutie Occupy Wall Street, tak teraz musíte byť spokojní i s navoňanou zdochlinou......hra naleštená veru nebude, zato Fargove ferrari na ktoré ste sa mu poskladali z chudobných platov, áno...
    • Ty uz jsi tu zase? Nuda je naprd co? Ty jsi v kazde diskuzi o Wastelandu a spamujes tam jako male decko.

      btw. Dneska jsem se zkousel zaregistrovat(spise ''reregistrovat''-pokolikate uz?) na Bonuswebu a ono to po me chce na overeni totoznosti obcanku,protoze me jmeno pry neni typicky ceske:) Vazne se divim na co vsechno lidi skoci kvuli pochybne diskuzi a kolika lidem nevadi poslat kopii sve obcanky,aby mohli na stale upadajicim webu(at uz hernim nebo zpravodajskem) diskutovat
    • Ale Fargo už má takovejch ferrary dávno plnou garáž a k tomu pěknou vilu a teď si prostě řekl tak co ještě nemám, aha nemám wasteland 2 *1*
      Tohle bylo samozřejmě s nadsázkou, ale milionář nemilionář, i takovej člověk může prostě jen chtít vydat pořádnou rpg hru co tu dlouho nebyla. jestli se to podaří nebo ne ukáže čas. já jsem zatím spokojen, a to i s grafikou.
    • ucho
      mluví z tebe závist a nepřejícnost ;) a že ti stojí za to sem takový věci psát by taky mohlo o ledasčem svědčit. být tebou, nepodceňoval bych to...
    • vlastik.plaminek
      Jakou má spojitost to, že Fargo vydává nástupce starých Falloutů s tím, že proti jeho rodině vystupovalo pár nemytých nemakačenek? Nejsi ty náhodou jeden z nich?
      • Wasteland 2 navazuje na prvni dil,ne na Fallouty. Dovolim si tvrdit ze vetsina milovniku starych Falloutu Wasteland ani nikdy nehrala,mozna o nem ani neslysela. Donedavna. *2*
    • smejki
      Kušuj už, joe.
  • Díky za komplexní článek!
    Ten keyword system je ale (pohodlnější) přežitek. Já tohle ve hrách nepamatuji, tak ani žádná nostalagie to nemůže nalomit.
  • Tak mne sa to paci, grafika nie je taka zla ako tu niekto pisal.. Len tej cerveno-hnedej "hmle". teda vzdialenost pohladu, neviem prist na chut. Skor by som privital keby to bolo uplne cierne. Ale inak tesim sa na to :).
  • jako vždy hezky clanek od smejkiho
  • Dekuji za kvalitni shrnujici clanek.
  • Kein
    Já osobně se těším. Že tam nebudou děcka, mě sice...trochu zklamalo, jelikož ve Falloutech ti spratci vytvářeli dost vtipné a roztomilé scénky...ale co...paranoia z mrtvého děckého pixelu je očividně silnější, než se dalo očekávat. A vzhledem k tomu, že hra nemá dnes prakticky konkurenci, nepočítáme li staré rpg, které už projel každý správný rpg player alespoň 10x tak ani nic jiného, néž "těšit se" nezbývá. Nečekám, že to bude obsahově lepší, nebo tak dobré jako Fallout 1 a 2, čekám, že to bude obsahově lepší než jákékoliv dnešní rpg.

    btw.: http://www.youtube.com/watch?v=ZZ5b7Mj9QBQ
    • Ja jsem rad, ze tam nebudou deti. Stejne akorat stali pred vchodama v Denu a okradali hrace :D
    • ono to spíš bude Fallout Tactics, pouze inspirovaný prvními dvěma Fallouty
      už jen to, že bude hráč ovládat čtyři postavy namísto jedné vypovídá o větším zaměření na boj a stejně tak systém dialogů á la Morrowind, kterým nějakým hlubším konverzacím nehraje do karet

      nicméně netvrdím, že je to špatně... vytvořit něco rozsáhlého a komplexního jako první dva Fallouty včetně příběhu a úkolů, co za něco stojí, by si asi vyžádalo více prostředků, nejen finančních, ale i personálních a časových a kdoví, jak by to nakonec stejně dopadlo... to se třeba uvidí u Project Eternity, zda lze vytvořit něco schopného konkurovat kupříkladu Baldurs Gate 2 čistě z crowdfundingu
      • Viktor_H
        "ono to spíš bude Fallout Tactics, pouze inspirovaný prvními dvěma Fallouty
        už jen to, že bude hráč ovládat čtyři postavy namísto jedné vypovídá o větším zaměření na boj a stejně tak systém dialogů á la Morrowind, kterým nějakým hlubším konverzacím nehraje do karet" - Celý ten odstavec prostě není pravda, resp. tvoje dedukce založené na tom, že hra je party based a dialogy mají formu keyword systemu (teď už spíš "keyphrase") jsou non-sequitur... Hlavně ale žádné dedukce nejsou třeba, protože o hře je známo spousta faktů a spousta věcí je veřejně v řešení mezi vývojáři a komunitou na fórech. Buď si o hře něco zjisti, případně se zeptej, ale nepiš sem prosím nesmysly, ještě se toho někdo další chytne.

        Co se týče druhého odstavce, tak např. takový Fallout 2 zfoukli za rok a stál asi 3 miliony, tedy stejně jako Wasteland2. *3* Opět jsi tedy úplně vedle.
    • Keyz
      Nemyslím,že bude obsahově lepší než jakékoliv dnešní RPG.
      Kdyby dnešní RPG tohoto stylu pak asi ano.

      RPG je hodně a každé není blbé.Zrovna Zaklínač si nemyslím,že je špatný po stránce obsahu.
  • toš tavaryši, herný zazobaný mastodont vyliezol z diery, do ktorej priviedol slávne štúdio a snaží sa ohúriť zmlsané bulvy hráčov v roku 2013 hrou s grafikou, ktorú vys*al obrý slon a textovým simulátorom rozhovorov.....ale tie lúčne koníky vo veľkosti človeka boli aspoň vedecky prekonzultované a reálne....ešte by ma zaujímalo číslo jeho účtu na kajmanoch, kam rovno poslal 50% donátorskych penazí a najal si taiwanskú firmu na zbúchanie toho najlacnejšieho budget RPG....
    • http://1.bp.blogspot.com/-lagoOeeappU/UQxsM3FKLoI/AAAAAAAAQp8/1EJFXqAsWbA/s1600/can_t-tell-if-trolling.jpg
    • Keby si aspon dokazal rozumne argumentovat, pripadne podlozit tieto nezmysly nejakym faktom... ale kdeze, ty budes tieto konspiracne absurdity verklikovat pod kazdym clankom o wastelande. A navazat sa do grafiky, pricom priority vyvojarov su jasne deklarovane a smeruju uplne k inym aspektom hry... ach jaj, naco si ja prsty deriem.
      • Ale no tak, troll prece nemuze rozumne argumentovat uz ze sve podstaty.
    • Ďalší magor, ktorý nemá absolútne šajn o tom, koľko stojí vývoj hry.
    • Keyz
      Je fakt,že bych raději viděl 3D svět kde se mohu podívat na postavu a svět ze všech stran.
      Uvidíme jak to bude ve finální verzi.Zatím to nevypadá,že by grafika bylo na dnešní poměry srovnatelná RTS kde některé mají dost podrobné modely.
      Navíc vybrali 55,000,000 CZK a to je celkem dost.Tuším,že D.Vávra mluvil o 100,000,000 CZK.Kdy tolik stojí velká hra aby vypadala nějak bylo nějak propracovaná.
      • Také od téhle hry očekávám hlavně obsah. Ve většině her je grafická komplexnost vykoupena mizerným / generickým obsahem. Zde mají velmi jednoduše šanci vytořit cokoliv ve velmi krátké době. Grafika mi příjde přesně tak akorát
      • V Česku je ten vývoj přece jen levnější, navíc těch 100M není konečná částka, stále potřebují najít vydavatele, který zacvaká zbytek.
        • Keyz
          To je pravda,ale pro hrubý přehled o jaké peníze se jedná to postačí.
  • Keyz
    Nečekal jsem,že nahradí klíčová slova (dost to obhajovali) a skvělé,že připouští změnu.
    Škoda,že lidi v partě i když si je vytvořím nebudou mít nějaké základní komentáře aby to nevypadalo jako skupina blbců co nemluví.Například množství inteligence by se mohlo promítnou do slovníku.Kdyby si dali práci a například udělali,že si NPC v partě pamatují důležití věci a podle toho reagují to by bylo skvělé.Například někdo vás zradí a pak když potkáte jeho skupino anebo něco spojeného s události tak by bylo pěkné kdyby alespoň jednu větu řekl někdo z party.
    - Jak se aktivuje boj ze strany protivníka?Musí hráče vidět?Brouci na začátku videa měli dle postavení dohled 2 metry a obrněný voják zase neviděl přes plot.Čuměl jako v Commandos Tedy když jsem stál mimo zorné pole tak mně neviděl i když to byla hovadina.
    Čekal jsem u moderní hry,že to bude více logické a protivníci také spustí boj a nebudou čekat na hráče.
    -Když hrdě oznamují možnosti omezeně ukládat tak by měli dát skvěli tutoriál kde se dozvím vše podstatné.Není větší hovadiny když kecají jak se hráč bude muset soustředit pak to zapnu vylezu a a bojuji a nevím jak se to ani ovládá a jak fungují dialogy atd...Jako kdybych byl drsný Ranger a neuměl držet zbraň.
    • "Nečekal jsem,že nahradí klíčová slova (dost to obhajovali) a skvělé,že připouští změnu." Brian prece porad komunikuje s lidma na foru a neni to prvni ani posledni vec kterou upravi podle ohlasu. Jsou veci do kterych si kecat nenecha, prece jenom on a jeho tym maji urcitou vizi a tu musi dotahnout do konce. Ale u ruznych detailu je velmi pristupny nazorum ostatnich a tohle je vec, ktera tvorbu her posouva na uplne jiny level (jak se ostatne pise v clanku).
    • Gordar
      Technická, ale velice důležitá poznámka. Za čárkou a tečkou se vždy píše mezera. Měl by ses to naučit dělat.
      • Keyz
        Tady jsem se na to slušně řečeno vykašlal.
        Pravda moje chyba.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit