Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • spook.y
    Půl roku jsem to nezapnul(možná déle) a mám jednu otázku pro ty kteří stále hrají: Je to pořád stejné nebo se tam něco změnilo k lepšímu?
    • Stále stejné .. ten MM je úplně v **** vytrvale nerfujíi ty stroje co byli jakštak vybalancované..
  • Hru sem hrál ale maximalne tak do tieru 5-6 a pak už to nemá ani smysl dál hrát.
    At si kdo che rika co chce tahle hra je proste jasna Pay to Win. Možná se to tak uplne nezdá hned od zacatku, ale už na tieru 6 zjistite, že bez gold uctu už prodelavate penize pokud nenastrilite fakt dost. Matcmaking je naprosto ale naprosto debilni kdo hárl to zná.
    Ale abych zustal u tech vyhod gold hracu tka to je napriklad - gold naboje ( ano daji se zapaltit i za penize ve hre, ale kdo na to proboha ma ? neznam nikho ofakt že ne ), premium tanky, cviceni posadky neuveritelne pomaly bez premia, zkusenosti jdou silene pomalu bez premia, kamuflaže, vybaveni do tanku proste uplne vsechno je tam jen pro paltici.
    A nebo mužete farmit, ale aby ste meli to co má gold tak tu hru musite hrat fakt pomalu 16hodin denne. Nechapu, že to vuebc nekoho bavi kdo to hraje zadara.
    • jestli chces videt Pay to Win tak zkus vyexpit posadku v jednom slotu u War Thunder bez goldu na maximum. To je tak na 5 let hrani
    • Myslím, že nemáš tak úplně pravdu..nemám premium účet, nekupuju goldy, nehraju 16 hodin denně a neskončil jsem na 5-6 tieru..přesto se docela dobře bavím..kreditů mám asi 4.000.000, ale je fakt, že si už docela dlouho hraju čtyři tanky od 6. do 8. tieru a žádné nové nekupuji, takže se potom střádá docela rychle..a pochopitelně než vytuníš tank na max a trochu vycvičíš posádku, tak je to složitější, to je jasný..
      • Do T8 se da hrat vpohode, pokud nehrajes jako tard. Vejs uz je to loterie, a velmi casto budes i na vitezny strane v minusu. Ale to i s premiakem, takze je to jedno. Posadka a goldova munice se na vysledku podili minimalne, stejne ti sedi za rajcakama bulhar, takze je to uplne jedno. Bud dostanes los, ze trefis i kdyz budes strilet laufem na druhou stranu nebo dostanes toho bulhara, a pak netrefis, ani kdyz budes mit lauf oprenej o enemaka. Kdysi davno jeste jakz takz fungoval skill ...

        Jinak wg dela to, ze pridaj dalsi krabici(tank), ten si obratem za free XP vyexpej samo top hraci (protoze maj hromady $$$ a XP) => obratem krabice na bojisti dominuje => prijde nerf. V tomhle okamziku to prestanou vsichni lepsi hraci hrat => tank se na bojisti zacne jevit (statisticky) jako zcela nepouzitelnej => prijde buff ... a takhle porad dokola.

        Kdyby se aspon z 10% drzeli realii, tak by takovyhle kktarny nemuseli resit.
  • tomocz
    Nedávno byl i update War Thunder, prosím :) (pokud tady o tom byla zpráva a přehldél jsem ji, tak se omlouvám)
  • Jak jsem okusil War Thunder už se k tomu nemůžu přinutit vrátit, i když tam mám vyzkoumaných hodně tanků.
    • Ja jich mam asi tak 130 v garazi ... a lognu se 2x doroka, jen abych se presvedcil, ze zazraky se nedeji.
  • Hmm... zajímavé. No nic, jdu si zahrát War Thunder *4*
  • Neviem si pomoct, ale odkedy som dosiahol svoj prvy tank Tier 10, uz ma to prestalo bavit.. War Thunder: Ground Forces vyzera byt ovela zaujimavejsi.. Mozno ma to tiez omrzi ked sa dopracujem k levelu 5 (tier 4 ma zatial este bavi)
    • Skoda ze realistic battles nehraje vic lidi...
      • IMO tohle rozdeleni je prave trochu problem WT - zcela vseobecne to totiz kouskuje hru i komunitu vic nez je zdravo, cekat na bitku 10 minut neni v sim rezimu problem ... a to me (a nejen me) proste nebavi. Mozna se spis meli vydat zlatou stredni cestou - tedy zrusit arkadu i sim a jit cestou hb.
        • Jak čeho, nejvíc hraju arkádu, protože nečekám dlouho a neletím 10 min. rovně než něco potkám. Ale zase v HB se mi líbí letecký model, poškození a nedoplňování munice za letu. Nicméně to hodně srázili cenami a výdělky, takže HB už moc nelétám. V HB jsem v průměru 20 - 30 min. výdělek 2-5k a v arkádě mám za 10 min 8 - 20k. Navíc bych v HB uvítal zaměřovací kříž pod bombardérem jako v arkádě (nechápu proč ho něteré bombardéry mají a jiné ne - bez něho netrfím nic, pokud nejsem hladinový bombardér a nemůžu vlézt za mířidla). Spíš by mi vyhovoval hybrid arkády a HB. Letiště blíž, nedoplňovat nic za letu a letový model z HB, případně i pomocný zaměřovač.

          U tanků hraji pouze simulátor a jediné co je mizerné, je čekání 10+ min na hru a pak jedeme 4 vs 4 na velké mapě :(
          • Tak jasne, nejaka rozumna kombinace, doplnovani amo za letu samo pryc. Co se zamerovani tejce, mno ono se to delalo prave tak, ze si zameroval vlastne uplne stejne, jako kanony => namiril si cely letadlo na cil, vzal to stremhlav, a v nejaky vejsce odhodil. Nevim ale, jestli tohle ve WT funguje, tenhle typ stroju zrovna nemusim. Jako bombarder to (ingame) ma strasne nizkou ucinnost, jako stihac je to pomaly/neobratny/...

            Ja bych privital trebas rozsahlejsi bitky = vetsi uzemi, vic domovskych letist, trebas pres kanal, kde by skopcaci ziskavali za zlikvidovanou infrastrukturu (a chtel bych to videt, stejne jako kdyz si nahodis free flight, ne nejaky teplomery ...) a britove za poskozeny/zlikvidovany skopcaky. Klidne i na par hodin, s tim, ze hraci by se mohli pripojovat/odpojovat i v prubehu bitky. Samo s tim, ze kazda strana by proste mela nejaky limity nasaditelny tehcniky zaroven + dalsi, kolik stroju mas celkem => ztraty by byly znat, opravy by trvaly (v ramci ty bitky bys trebas poskozenej stroj moh nasadit po par desitkach minut znova ...ale musel by ho pilot dotahnout domu).

            Dtto bych chtel videt, jak na letisti vyrobis kratery, ktery se prozmenu s nakou casovou narocnosti daji zahladit => letiste znovu zprovoznis. Ne ze ti teplomer odpocita kg tnt ... a pak je konec.
            • Jop, ale to je dany prave tim, ze to takhle zprovoznili. Kdyby to od zacatku melo jeden rezim, tak nemusis resit co stim. Ja si rad dam HB, jenze si dam 1-2x a pak me prestane bavit cekat. A ted uz si i v HB muzes koupit dalsi tank/letadlo ...

              Arkada ti prevazne nastartuje hned, a votom to je. A kdybys v arkade nespawnoval dalsi stroje z karuselu ... tak by to byly prevazne bitky na minutu az dve, protoze prvni tard rozmeni stroj behem 10s. Ja bych zkratka uvital to, co se zdalo ze bude (podle slibu) wot. Tedy simulaci s arkadovym ovladanim. Tzn abys nemusel moc resit, jestli se nedostanes na padovou rychlost, jesli mas spravne zarazeno aby ti nechip motor v tanku, ... ale aby se co mozna nejverohodnejs chovala strelba, ruzna munice, vzdalenost ...

              a aby v tom konecne v roce 2015 byla fyzika, ne trapny jakoze cosi. Boze, vzdyt udelat krater/diru ... dokonce se provrtat/prostrilet zkrz nekolik metru terenu zvladala Red Faction a to uz je 14 let. A to vcetne multaku.
            • wenceslaus
              Bohuzel, do tohohle se nikdo moc nema. Arkada je holt furt nejhranejsi mod a nejvic lidi, zda se, vyhledáva jen akci, akci a zase akci. Zastrel co muzes, nez sam spadnes a pak hura do dalsiho letadla... moc nechapu.
  • Tak v případě 9.4 se jedná o update, který nijak hráčský komfort nezvyšuje. Opětovně je víc věcí pokažených, než opravených. Zmenšené ikony na mapě, které prošly přes test server a byly přiznány jako bug, ale proč to opravovat. Vydáme to už teď a možná příště to napravíme. Týmové bitvy byly v pohodě a nikdo si na ně nestěžoval. A co udělá WG? Celé je předělá. Proč ne. A mapa Stalingrad? Stejně blbá jako mapy přidané v posledním roce.By mě fakt zajímalo, kdo ty mapy navrhuje a pak testuje. Nejsem zastáncem War Thunder – nebaví mě. Raději hraji WoT. Ale přístup vývojářů k hráčům je děsný. To mě brzy od hry odradí. Taky jejich zajímavá politika v prémiovém obchodě, kdy mají rusáci vše podstatně levnější.
    • Ale to je bezny uz od bety, tedy abych jim nekrivdil, v bete bylo wotko zdaleka nejzabavnejsi, od ty doby to jde od 10ti k 5ti. Tehdy si totiz zatracene dobre poznal vyhody a nevyhody kazdyho jednoho kousku ve hre, dneska? Krabice jako krabice ...

      Mno a v bete to taky nebyl zdaleka takovej tard play. Kde ty lonsky snehy jsou ... dneska kdyz se lognu, tak i s tim, ze davno nehraju a nemam tudiz natrenovano, postrilim polovinu enemaku sam ... coz mi teda jako moc zabavny neprijde, pripadne si vemu nejakou svoji T10 ... a prvni T7/8 ktery potkam me sejme na prvni vystrel ... alternativne postrilim s T10 3/4 enemaku sam ... a stejne sem v minusu, protoze nemam premiovej acc ... nice.

      Vsimni si, ze WG za dobu provozu hry uz minimalne 5x zasadne prekopal cely UI, ktery je cim dal tragictejsi a cim dal zravejsi na vykon, ale na htu jako takovou defakto nesahli.


      BTW: 2Redakce "mód" vazne neznam, co to je, to se ji?
    • Wargaming no od těchuž se snad nic jiného než fail čekat nedá.
  • WoTko je mrtví. Ať žije War Thunder!
  • KIMCID
    jako vypadá to s každým updatem líp a líp ale mne už to prostě nebaví *9*
    • Souhlasím, už to prostě není ono. Nevím proč, ale čím dál tím víc opadává chuť to hrát dál.
      • Johnny
        možná proto že už toho máš víc a víc nahráno. Já u toho proseděl stovky hodin a přestalo mě to bavit. Sebelepší hra omrzí
        • Obavam se, ze tim to nebude ....

          Podivej, hraval sem to pravidelne denne, hravali sme s kamosema, a celkem pravidelne sme slozili i dve plny cety, a samo sme pri trose umu umeli s tak 80% pravdepodobnosti hrat stejnou bitku. Kdyz se zadarilo, tak i za stejnou stranu, coz pro enemaky zcela automaticky znamenalo ortel.

          Jenze WG akorat slibovali a slibovali, ale realne delali velky hnedy a smradlavy ... nasledne kdyz jim hraci ty sliby zacli predhazovat na forech, tak za to zacli rozdavat bany. A ponekolikaty, kde ze jsou nocni bitvy? Kde jsou mapy pro 30vs30? Kde jsou dymovnice? Posadky do vozidel? Kde jsou funkcni sekundarrni zbrane? Kde je vraceni puvodniho dohledu? Co vetsi mapy?

          A to jen vybiram nekolik drobnosti z toho, co WG vyslovene slibili ze bude.

          Jo, hlavne ze stravili 1/2 roku implementaci klaksonu ... lol.
          • noční bitvy jsou blbost. Chvíli to bylo ve WT a jak jsem se do toho dostal, tak hned menu - > neviděl jsi nic. Jen UI a modré a červené ozančení hráčů, ale že je mezi tebou a hráčem na kterého letíš kopec, a ty to do něj napereš jen proto, že "noc" a kromě horizontu nic nevidíš bylo fakt super.
            • To zalezi vyhradne na tom, jak to zpracujes. Ono se realne v noci moc nebojovalo, prave proto, ze bylo prd videt. Proc myslis, ze trebas bylo povine zatemniho. Minimalne 1/2 naletu padala zcela mimo cilovou oblast. Ale to je proste drobnost, pokud to dobre zpracujes, muzes velmi slusne (s trochou toho podfuku) vytvorit nocni bitku, ktera bude mit slusnou atmosferu a zaroven bude videt dostatecne na to, abys nestrilel kamsi po cemsi.

              Mimochodem, na webu engine wot jeste stale pokud vim najdes "ingame" screeny, kde vidis oblacnost, mlhu, dest ... lol.

              Ted me tak napada, uzasna technologie pro tankovou hru - spin tires. Blbe si vyberes a musis tank tahat z bahna ... nebo se vyrazne zpomali tvuj postup ... doved bych si predstavit i takovy veci (nerealni v bitkach trvajicich 2 minuty), ze poskozenej tank odtahnes vyprostovakem, opravis, a muze se vratit do bitky. Nebo moznost dozbrojit (doplnit munici) => enemaci by se snazili zlikvidovat zasobovani, ty ho prozmenu ochranit ... nebo trebas misto toho trapnyho (ve WT) out of map arty by sis zavolal podporu => bombarderum by se na mapce vyznacilo misto kam, a bylo by hodnoceno jak presne zasahnou cilovou oblast, klidne bez ohledu na to, jestli realne neco znicej, za to by byl hodnocenej "navodci", ktere by urcil kam. Dtto wotkova arty, tam bych uplne zmenil principy fungovani. Zadny satelitne navigovany atomovy strely.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit