Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • me vadej jen nake veci 1 HP coto sakra je xD ale budis 2 a to je spaunovani u tanku i tu u lodi se stava zesi tak hezky plujete rozhlizite se po mori koukate natu krasu a hele najednou torpedoborec hned vedle vas xD tomu se rika slepota xD a to u tanku je stejne nereknu ze kdiz treba se zajede za skalu tak je jasne zeho ztratite z dohledu ale ze najednou zmizi jako nake kouzlo to smrdi sorry za cz
  • Furt kazdej knoura o realismus, ale kde jsou pak vsichni ty hraci sumulatoru, kdyz nejaka takova hra vyjde? Vzdyt takovy hry jsou potom pomalu mrtve a hraje par hardcore fans ...na tom se fakt herni byznys stavet neda.

    Vsak se podivejte na CoD - arkada az do morku kosti, kazdej rok to preskinujou a stejne se toho prodavaj miliony ...tak se pak nedivte, ze se delaj takovehle hry, kdyz o ne je evidentne zajem a generujou obrovsky zisk ... to by byl celkem blbej podnikatel, kdyby se dle toho neridil.
  • C.r.a.b
    WG mne svym pristupem k WoT zklamalo a jiz jim neverim, ze dobrou myslenku dokazi vest k dokonalosti. Kazdou dobrou vec nakonec ohnuli pro zisk a kvuli tomu jiz zadnou hru od WG hrat nehodlam. A to jsem byl opravdu velky WoT nadsenec, jen nemam rad, kdyz nekdo dela z hracu tupe stado.

    btw. model financovani je u wot ponekud divny. premium ucet se postupem casu vice mene znehodnotil na minimalni hodnotu, premium tanky az na vyjimky nejsou zabavne a vydelat kredit je spise utrpeni, nez zabava.
    • Stačí se podívat jak postupně ti známí hráči z komunity (ať už fora, webovky, YT, streaming, atd.) WoTko opouští. Je to zřejmý odraz toho kam WoTko dospělo a že už nemá budoucnost. WG už jenom cílí na ždímání dětí, které si ale stejně tímto stylem dlouho neudrží a co pak, že? Mě akorád štve, že WG přišlo s pár dobrými nápady a pak je vísostně pos*alo, což je z pohledu hráče smrtelný hřích. Bohužel, s loděmi se děje to samé. Hold už asi ve WG nesedí těch pár zapálených lidí, jako při zrodu WoT a je to i na shipkách sakra znát.
    • Sak to plati pro vetsinu lidi ktery wotko hrali casto jeste v uzavreny bete. Tehda slibovli hromady veci, a spousta lidi jim i zcela gratis pomahala nebo pomoc nabizela. Ale pak to zaclo jit od 10 k 5. Sliby hozeny pres palubu, vymluvy, banovani na forech i do hry ... je to jako vsude, ze zacatku v tom mozna bylo i nejaky to nadseni, apk uz jen prachy prachy prachy ...

      A jako tradicne ... kdepa jsou slibeny nocni bitky? Kdepak sou slibeny vetsi mapy? Kdepa je slibenych 30 vs 30? Kdepa je slibenej puvodni dohled (pro ty co netusej, byl 800m, trebas na kareli nektery scouti videli skoro do enemackyho tabora ze startovni pozice, jenze tanky se teleportovaly misto aby jezdily)? Kdepak jsou slibeny ruzny modely poskozeni/destrukce? atd atd atd.
  • Po shlédnutí pár gameplay záběrů jsem si říkal, že to bude celkem blbost. Lodě tam jezdí jako závodní čluny, poloměr otočení v řádu desítek metrů, bitvy na pár stovek metrů atd atd.
    Nicméně jsem to ze zvědavosti nainstaloval s tím, že to nejspís zase rychle smažu, ale překvapivě mě to docela chytlo.
    Hra má rychlé tempo, intuitivní ovládání, modely lodí jsou hezky zpracované a celkem hezky se na to celé kouká.
    Jasný, je to ultra arkáda a s realitou to nemá moc společného, ale jako arkádové pojetí lodí to podle mě funguje dobře.
    Fanouška silent huntera apod. to nejspíš nenadchne, ale věřím, že své hráče si to najde.
    Teď jsem zvědav jak to celé zpracují kluci od War Thunder.
    Každopádně za mě palec nahorů.
    • Problem je v tom, ze treba me osobne by navadila jista rozumna mira arkadovitosti, ale co mi fakt vadi, je ze proste pifas jakesi cosi, a jediny na cem poznas jak moc si to pifnul je trapnej teplomer.

      Dalsi co by mi vylozene vadilo jsou pidimapy. Ty sou problem uz u tanku, u lodi pak nasobne vetsi. Ja chci trebas s kamosema obejit enemaky pekne za horizontem ... a ne se schovavat za nejakej ostruvek.

      Kdyz se podivam na WT ... k dokonalosti to ma daleko, ale rozsah bojiste pro letadla je epesni .. prakticky jen velmi vyjimecne narazis na jeho hranice. U tanku ... to IMo trochu nezvladli - meli klidne nechat pristupnou celou mapu, klidne bych pridal prave i presuny na vetsi vzdalenost, aby AA zbrane mely praci. Pokud nechaji v budoucnosti lodim otevreny cely ty mapy, tak to bude nadhera.
      • drasta
        Vetsi mapy u WT jsou v realistic battles jestli teda neco nezmenili.
        • Pokud neco nezmenili za poslednich par mesicu kdy to nehraju, tak ta pozemni mapa byla vdycky jen takovej pidictverec kdyz si lital.

          U WT vidim ale zasadnejsi problemy - rozdeleni na AB, HB, a SB ... neprinasi nic vic nez delsi fronty. Podle me optimalni by bylo nechat ten stred a arkadu i simulator zrusit. Mozna bych trebas umoznil zapnout indikaci (to co je v akade) ale dal bych ti pak penalizaci na XP + treba pomalejsi nabijeni ... . + dozbrojeni letadla samo vyhradne na letisti ...

          Dal vidim problem v bombarderech ... to je spatne vyreseny, bombardovat nejakej terc je proste trapas, chci videt destrukci (a ta hra to umi, vyzkousej si dat jen testovaci let) a aby to melo smysl, tak by proste hra mela vytvorit bitku z odpovidajicich bombarderu, pricelit jim cil (znicit fabriku ...), stihacum dat ukol je chranit ... a vysledek by byl zavislej vyhradne na tom, kolik % ty fabriky se znici.

          Karusel v bitce taky neni uplne dobrej napad - neda se to balancovat. ...
          • To rozdělení imho fronty nezmenší, hraju WT hlavně SB, kdyby to zrušili, tak se vrátím zpátky k Šturmovikovi a WT bude odinstalováno, imho to tak bude mít většina lidí co hraje SB.
            • A cekat 1/2 hodiny a vic ti neva? .... lol. Zkousel sem hrat SB, ale rozhodne nehodlam 80% casu kterej tomu hodlam venovat travit cekanim, az prijde dost lidi. Navic tech par "magoru" co hraje SB to rozhodne nevytrhne.

              Nemluve o tom, ze prece nikdo nikomu nebrani hrat to jako SB proti hracum co to hrajou jako AB ... samo pokud by se pravidla nastavila rozumne (je jasny, ze proti nekonecny munici bys nemel sanci).

              Bezne sem pak hral spis HB, ale i tam bylo cekani nekdy doslova k pos..ani.
  • Myslel jsem že open beta jede už několik dní ale zdá se že to byl jen patch 0.4.0
    Takže to vypadá, že lidé z closed bety měli možná trošičku výhodu a mohli hrát pár dní po vymazání veškerého progressu, který přišel s patchem.
  • A v těch letadlech budou normálně létat živí hráči?
    • Neblazni, ses u wargamingu ... letadlo je jen takovej prevlecenej granat.
    • Ty letadla jsou AI rizena zivym hracem.
  • MidnighT91
    Určitě to bude bezva. Dokud s tím nepřijde War Thunder, ti to zas budou mít na úplně jiném levelu...
    • Jakmile vyjde WT, tak to sice na jiném lvlu bude, ale nikdo to nebude hrát stejně jako tanky.
      • spook.y
        Na tohle si přišel jak?
    • upřímě, já jsem na tuhle hru byl taky dost zvědavej, viděl jsem dost videí a vypadá to opravdu dost slušně. nicméně dokud nevyjde WT se svou verzí námořních bitev raději se zdržím nějakého hodnocení. protože osobně očekávám totéž co ty.
      • XorxoxTalarius
        No ja vam nevim. V tomhle pripade asi budu rad za vetsi arkadovost (takze Wargaming). Jedine co by mne mohlo presvedcit prejit by bylo ze by meli vic typu lodi, pripadne daleko vic moznosti kustomizace lodi. Jinak nevim proc bych nasledne prechazel pod WT po te co budu mit vytrenovanou Yamato.
        • Ehm ... pidimapa vs (mozna) obrovsky vodni plochy. Teplomer HP vs niceni konkretnich casti lodi (vcetne toho, ze brokama battleshipu proste neublizis). A kdo vi, mozna WT da i ty ponorky. A pro ty co radi vizual ... mno staci se podivat jak vypada a hlavne jak beha WT vs cokoli od wargamingu.

          Me osobne wotko kolisa (i s vypnutejma kravovinama) od 0 do 50FPS ... WT se mi se vsim na max drzi pres 60FPS. Pricemz WOTko mi sezere jedno jadro na 100% (a to i v menu ...) WT si bere tak 40-50% rozlozeny na vsechny jadra.
          • PreidaQ
            Mě se na mém 3 roky starém obyčejném noťasu hrál dřív WT perfektně, ale teď mám dropy od 40 do 3 fps a je to skoro nehratelné.. docela mě to štve.
            • Jo, to je vcelku nezavisly na HW, nefunguje to prakticky nikomu. Zalezi samo na mape, ale cim novsi, tim vic dojebny.
          • XorxoxTalarius
            Ja mam stabilne okolo 60 FPS a to mam osm let stare PC, takze to bude problem nekde jinde ;) Navic u tech lodi se to ztrati hlavne v pripade ze strilim na 20 Km a mam tam jenom takovou carku, takze vizual mne tady moc netankuje, prece jenom kdyz uz se dostanes na abordazni vzdalenost, tak nemas cas resit vizual :D

            Tak ja ti to reknu jeste jednou, to co jsi vyjmenoval je sice super, ale ja se nechci s nikym hledat dve hodiny po mape a jako argument proto abych presel pod WT kdyz uz budu mit vycvicenou a vytenou flotilu to opravdu neobstoji.
            • To by me zajimalo, kde si videl tech 20km ... Vis jak daleko je horizont? na 20km bys tu lod prakticky nevidel, tak mozna vrsky kominu kdybys stal na vrsku svyho. WG neumi vetsi mapy nez 1x1km. A to ze ti na ty lodi ukazatel ukazuje tisice metru ... se podivej jak je ta lod velka (ve skutecnosti) a jak by asi byla velka v ty vzdalenosti.

              Vejska Yamato - cca 77m => vzdalenost horizontu (pokud budes stat v ty vejce) je cca 30km. Jenze realne na ty lodi muzes bejt rekneme v 50m max. Takze nejakych 25km na ktery maximalne vidis to, co je na hladine. Z paluby pulka.
  • je mi vedro a bude hur, asi si sezenu nejakej sim ponorky a odpluju nekam na falklandy, aspon mentální podpora... řeky se stejně už vypařily, Slapy sou prázdný, voda z kohoutku neteče a balená v obchodech došla, takže se loučím a odplouvám
    • Silent Hunter III s GWX 3.0 doporucuju ! Zatim nejlepsi ponorkovy sim :)
  • Boze.... ten trailer byl hloupej a to sem neverici
  • XorxoxTalarius
    Asi tady budu za heretika (podle toho jak to vetsinou v diskuzich pod hramy od Wargamingu vypada), ale musim rict ze World of Warships se mi libil opravdu hodne a velmi jsem se u nej bavil. Takze jsem z tehle zpravy vic nez potesen a uz se tesim jak budu v japonksych bitevnich lodich potapet vsechny ostatni *5*
    • Musim rict ze jsem koukal tu a tam na nejaky Gameplaye z World of Warships a fakt to nevypada uplne spatne. Zadnej realismus to teda neni ale to bych urcite u hry od Wargamingu necekal :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit