Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kmotrx
    Nekdo nakej novej postreh, jak se to hraje ? Jaky to ve skutecnosti je ? Stoji to za to nebo to je jen nuda ?
  • Tak to zatím vypadá, že zajímavé detaily autoři vypustili a zůstala jen střílečka na tahy v prostředí UFO *9*
    • Tiež som sa toho bál, ale po pár videách z hrania si myslím, že zmeny ktoré urobili nemusia byť na škodu. Rozmýšlal som, či mi bude chýbať možnosť výsadku z lode, ale po tom čo mi liezlo na nervy v XCOM: TFTD stále ich vyťahovať po jednom z lode to oželiem. :) Tak isto aj obmedzenejší počet vojakov vo výsadku. V skutočnosti som aj v originálných častiach chodil tak cca so 4 - 5 vojakmi. Vačší počet bol výhodnejší len kôli obrovským mapám ako boli UFO základne.
      Oveľa dôležitejšie bude, aby bol rozsah výskumenej časti dostatočne široký, zaujímavé misie a prostredia, dĺžka hry. O to posledné sa obávam najviac.
  • Po dlouhe dobe jsem si na games precetl komplet cely clanek... A mam z nej radost. 2 uhly pohledu kvituji s povdekem. I kdyz se hra lisi, pro me je to must have uz jenom z nostalgie. Diky bohu po predchozim failu, ktery jenom ukradl jmeno znacce a nalezite jej zprznil!
    • Nesouhlasím. Jestli myslíš trilogii UFO od Altaru, tak ta zrála jako víno a byla s každým dílem lepší.
  • gameplay video
    http://www.youtube.com/watch?v=nBJyRzKEUZI
  • Hezký článek, XCOM mám už delší dobu v merku, až na tu kýčovytou grafiku mě to pořád láká. Koncept vzájemného pohledu veterána a nováčka na "remake hru" je to asi nejlepší co šlo použít, napsat. Ten pohled do základny vypadá skvěle, někdo asi sledoval chov mravenců. Původní X-COM sem nehrál, ale mám z toho obavy...z těch taktických možností hry. Malé mapy budou nutit hráče přemýšlet přímočare pokud nebude mít prostor k manévrování. Zmínka o používání kouřových granátu v původní hře by měla být taky na zváženou pro tvůrce. Doufám, že to bude pořád dost taktické, aby mě to pak nezačalo po chvíli nudit.
    Nakonec jsem dostal i porovnání ovládacích periferiích a nebylo to zcela příjemné zjištění.
    Každopádně díky!
  • Tak jsme se skoro dočkali , nový grafický kabátek pro 19 let staré principy tu bude co by nevidět ...
    Asi většina čekala něco víc ( někdo o dost méně ), ale přesto je tohle jedna z mála her , kterou si asi koupíme za plnou cenu . Smát se nebo plakat ... svět se v kopr obrací, takže alespoň díky za to , že to bude tahovka (s nemilosrdnými realtime stopkami ).
  • sice to nebyla recenze, ale dozvědel jsem se o hře více než z 90 procent plnohodnotných recenzí zde. Bravo *14*
  • urcite sa vola Němec a nie Nemec? v slovencine hentu srandu s hackem nemame.. ale mozno ma nejake ceske korene.. :)
    • MickTheMage
      Neries, zvyknes si za tie roky :)
      • janchor
        Klíčový je nesplést přezdívku!
        • ok, to je fakt :D
  • No...opravdu by mne zajímalo jestli UFO může napadnout základnu (nezaregistroval jsem, že by o tom v článku byla zmínka (?)), protože v provedení v jakém je, se mi to nezdá zrovna reálné...takže odpadají dosti adrenalinové zážitky...atmosféra při tom kdy vám ti šmejdi provedli útok na rodný dům a vy jste spěchali zabezpečit hangáry aby se ten vesmírnej šmejd nerozutelk po základně byla k nezaplacení, také se děsím nezajmavých popisků při pitvě/informacích ufonů, u technologií etc....protože nad tím jsem také zůstal zasaknut dost času. Vyprsknutí vojáků hned z lodi je také smutné, taktický výsadek by byl jistě plus i v původním UFO jsem tehdá přemejšlel, že by bylo super kdyby vám hra nabídla možnost výběru zóny kam...třeba ze tří širších prostranství na mapě, to by podle mne bylo vylepšení daného principu...trochu mě štve že, že když někdo prohlasí, že hodlá vylepšit principy toho a toho tak tím vždycky zaručeně myslí, zjednodušit je.
    • No důležité bude oživit zájem o značku . Vytasit se s FPS jako Syndicate by byl jasný propadák . Jako spinoff se možná časem i to FPS ujme . Útoku na základnu se možná dočkáme , i když o množném čísle bych nemluvil díky " vylepšení " v podobě sítě satelitů :( ( což je ze strategického pohledu u napadení vyspělejším nepřítelem nesmysl první třídy) . Absenující výsadková technika na bojišti je ..... *12*
      • Shania
        To co tvrdis u satelitu se ale tyka vseho co je v xcomu, v pripade ze nepritel ovlada orbitu nema otevreny odpor vubec zadnou sanci a jen v pripade, ze by nas chteli z nejakeho duvodu na zivu, tak by se vubec obtezovali tady pristat a pokud by to inteligentni nepritel a k tomu s lepsi technologii, tak by to udelal s drtivou palebnou prevahou. Nebo by nam sem jen vypustili virus, co by odstranil jen lidi.
    • Vicemene souhlasim. Pocitace jsou vykonejsi a vykonejsi,ale jedine ceho se dockame je ''tady a tady jsme to trochu zjednodusili,ale v podstate je to to same jako driv''
      Pritom zrovna X-Com serie ma tolik potencialu na vylepsovani...
  • Keyz
    Pro mně škoda,že to není strašidelné.Přece jen čekal bych zde nějaký strach.Ta stylizace grafická tomu na strašidelnosti nepomáhá.Asi u toho budu bavit a spát až potkám nějaký ufonský xicht.Raději bych se ale trochu bál.

    -"Vypínání a zapínání toho či onoho je dobrou připomínkou, že autoři nezapomněli, která platforma je domovskou nejenom pro UFO, ale i pro ně samotné. Přesto bych - zejména hráčům, které zlobí karpální tunel - upřímně doporučil právě ovládání na gamepadu"
    "Naneštěstí ale i proto, že sám se s myší, respektive její neposlušností, občas trochu potýka"

    To tedy zapomněli na "domovskou" platformu anebo domovská platforma jsou konzole.Jinak by to udělali bez problému tak aby to fungovalo skvěle na myši jako staré díly.
    • Strasidelne? Nic proti gustu,ale X-Com serie nikdy nebyla strasidelna. Ale vetou ze se na to skvele graficka stylizace hodi,tim jsi me dostal. Vazne si nedokazi predstavit koho by tahle komiksova stylizace dokazala vystrasit. *1*
      • Paulcz
        Pro mě strašidelná byla, může za to atmosféra a hudba. Pokud se tedy bavíme o původních X-COMech
        • Asi tak, ale to jsem byl notně mladší... *7*
      • " Ta stylizace grafická tomu na strašidelnosti nepomáhá." nauč sa čítať
        • No jo porad. Se hned nerozciluj *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit