Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co je to za cypovynu, ten chlapek je oblecen jak indyana jones a ta potvora na nej plyve ohen a on jako neuhori nebo co? kdyby byl oblecen jako hasyc tak to beru, ale v kabatu a ohen, joj toto je velka pic..ovina, se nedyvim ze to delaji jen na plyastation, nykdo by to jinde nehral, trapaci.
    • Dalsi d+ment... jeste ke vsemu negramotnej.
      Ja osobne nechapu d+menty ktery lezou na hry na konzoli kterou nemaj nechtej nezajima je a nikdy si ji nekoupi...

      Me zajimaj hry hlavne na konzolich... mam samozrejme i pc.
      ALE K+RVA!!!!!! 1.)Kdyz me hra na PC nezajima....2.) PC nehodlam upgradovat....1) TAK O NI NEROZKLIKNU ANI CLANEK NATOZ DISKUZI kde budu psat H+VNA..... 2)Stejne tak nerozklikavam a nezajimam se o graficky karty procesory a podobny pro me nepodstatny pcoviny.... proc pro me nepodstatny? no protoze me to nezajima a proto tam nelezu... *7*

      Hold nekteri PCckari Xboxari PS4aaaari ...a podobny k+koti jsou proste jen d+menti co chtej na konkurencnich pristrojich at uz je to cokoliv: za a) hatovat vse co nemuzou mit a delaj ze to nechtej a vubec se jim nic nelibi a pritom to tak neni (kdyby to tak totiz bylo...tak tam nelezou nepisou a proste se nezajimaj)
      b) nemaj co hrat na tom ci onom a delaj vyse uvedene z vlastni demence a nudy
      c) nebo si kompenzujou ego nebo jak to nazvat toho ze si koupili za vlastni nebo rodicu penize neco co proste musi bejt nejlepsi protoze to maj PRAVE oni a na to ostatni musi hazet spinu a dokazovat si jak vse co neni na jejich platformu je s+ačka
      -Muzete si vsichni vybrat a vsechny odpovedi jsou SPRAVNE at uz vyberete cokoliv protoze jiny rozumny vysvetleni me nenapada...
  • Asi chtějí navázat na úspěch wowka když tam dávají ty dungeony a multiplayer. *7* Btw ja mám ve wowku druida na levelu 90 *5* Ale tady to se mi nelíbí.
    • kennyB
      Ti na nic navazovat nepotřebují, jejich hry mají své fanoušky. Chce to trochu přemýšlet, než napíšeš nějakou tu ... *7*
    • God-of-War
      Co to meleš za sra*ky?
    • A jestli pak víš, jak druidům říkají mágové? Jop, správně, jsou to stromomrdi...
    • Tve komentare jsou nadmiru smesne...a to doslova ze se Ti vysmivam.

      U Dying LIGHT ze bude potrebovat 16GB RAM.... Jsi napsala komentar: "Nechapu jak nekomu muze stacit 16GB ja mam 1000GB...se 16GB bych si nestahla asi ani film" - TO MLUVI ZA VSE¨¨

      Srovnavat WOW- MMORPG kreslenou pi..covinu kterou ovsem hraju taky :-) s bloodborne ... to chce koule... Vazne jsi holka?
    • Chybí ti 10 levelů.
      • Už jsem to dlouho nehrála a ani se k tomu nebudu vracet.
  • Proceduralni generovani by mi mohlo vadit. Nahodne kalkulovany prostredi, ktery bejvalo promyslenym pilirem predchozich Miyazakiho her, by tim mohlo prijit o svoji sofistikovanost, originalitu a zapamatovatelost. A vubec—z cely ukazky mam dojem blizsi druhym Dark Souls, nez jeho predchudcum... Znova uz ne!
    • Malleth
      Procedurálně generovanej je jen tenhle dungeon. Podle mě to bude jen bonus navíc jako pvp arena.
      • To nevis... Kazdopadne je myslim nacase prestat marketacky videa sledovat a nechat se hrou potesit, pripadne zklamat, az samotnym hranim.
        • Malleth
          To je přeci úplně jasný, koneckonců tohle představujou jako novou feature pro Chalice dungeon a level z alfy generovanej nebyl. Stejně jako ostatní lokace z trailerů.
  • to je aspon hra. na rozdiel od trapneho naskriptovaneho uncharted
  • Malleth
    Procedurálně generovaná oblast je skvělej nápad jak přidat hře na životnosti a do týhle série se to hodí. Je taky super že nebudou skládáný jen úzkých chodeb.

    Navíc design monster....pure awesomeness
  • Jen nějaký, velký, rozdíl mezi Bloodborne a DS sérií? Nebo je Bloodborne prostě nová DS hra exkluzivně pro PS 4?
    • Miserius
      Stejny herni principy (az na novej typ uskakovani misto kotoulu/stitu), stejna obtiznost (soudě podle alfy), stejne temnej svet... Je to vse stejny, ale pokracovani DS serie to neni + to vypada sviznejsi nez Dark Souls, ale zase se najdou lidi co takle hrali i Dark Souls, i ja jsem si to jednou prosel podobnym stylem *3* Ikdyž jsem si jistej ze lidi co se o Souls svet zajimaji najdou nejakou spojitost (ja to tipuju zase na ten satek (armor set kde clovek vypadal jako tortilla) co mel proklety monk v Demon Souls, pote byl v kreslenem svete v DS1 a pote i v DS2 jako odmena za maximalni rank v Pilgrims of dark)
    • každý pozná, že tohle bude o hodně více akčnější. Ještě dál bude posunut mp zážitek, máme tu střelné zbraně atd...Samo, že to vychází z podobného základu, ale hraje to jinak
      • Já jen nechápu ten rozruch kolem toho. Hrál jsem Dark Souls 1 i 2. Ani jedno jsem nedohrál, 1 z důvodu obtížnosti a 2 mne vůbec nebavila, ale musím říct, že 1 byla skvělá. Tohle mi přijde naprosto to stejný, ať už je to kvůli tomu, že se se postava pohybuje stejně nebo protože jsou nepřátelé, nebo bossové, stejně jako v DS o level výš než hráč. Trochu více akčněji to vypadá, ale umírat se bude nejspíš tak často, jako v DS, tak z toho důvodu nevim proč to dělat akčnější. Jinak to, že bude lepší MP a budou střelné zbraně je rozhodně plus.
        • Tak ony ty série prostě byly dělány pro hardcore hráče, kterým nevadí že musí často nějakou část opakovat a že musí u hraní víc přemýšlet (99% všech smrtí, které tě v těch hrách potkaly byly pouze tvoje vina a to se jim a mě taky právě líbilo - hraješ ležérně, tak tě trestáme)

          Nechci nijak urážet ale mám pocit že Dark Souls a Demon's Souls oddělovaly zrna od plev a já jsem jedině rád že se takovým hrám daří a že se dobře prodávají.
          • del0
            "kterým nevadí že musí často nějakou část opakovat"
            Souhlas.

            "a že musí u hraní víc přemýšlet"
            DS není o přemýšlení, ale o tom naučit se patterny a slabosti potvor. To si asi pleteš s adventurama nebo dungeonama.

            "99% všech smrtí, které tě v těch hrách potkaly byly pouze tvoje vina"
            Tenhle výrok nemá logiku. Není moje vina, že chcípám ve hře, která je nadesignovaná tak, že prakticky musím chcípat, abych se hru pořádně naučil, protože na poprvý to bez chcípání prostě nejde.
            • del0
              "To že se přes něco dostanete až když se celej layout kompletně naučíte není záměr a není to nutnost, jen vedlejší produkt toho že pořád umíráte."

              *15* *15* *15*

              1. Není to vedlejší produkt, ale důsledek.
              2. Pokud to není nutnost, tak logicky ani není nutnost hru dohrát. *7*

              Škoda. Já už myslel, že někdy potkám DS fanboye, který bude zvládat základní logiku a nebude si realitu konstruovat z rukávu. Mimochodem, pěkná polemika o záměně příčiny a důsledku.
            • Malleth
              Plno lokací a bossů se dá překonat i bez smrti. Většina překážek se dá předvídat a dá se jim vyhnout i na poprvé pokud tam neběháte jak ve wowku. To že se přes něco dostanete až když se celej layout kompletně naučíte není záměr a není to nutnost, jen vedlejší produkt toho že pořád umíráte.
            • Maleth: Asi tak ako pise Del0, povazovat hru , ktora ma vacsinu nepriatelov absolutne statickych, presne na tych istych miestach stale dokola, ma samozameriavajucu magiu a luky , ktore casto umoznuju zabit stupidne NPC bez toho aby sa vobec pohlo, otrasnymi hitboxami a koliznym systemom, za skill based je trochu nepatricne. A urcite to nie je hracova chyba, ked sa mu zrazu rozpadne podlaha pod nohami, zvalcuje ho gula valiaca sa tunelom , do ktoreho ked vojdes , netusis kam mas ist a nemas to ako zistit len smrtou. Ani chvaty NPC , ktorym sa neda vyhnut ani ich bloknut a ked ich vidis prvy krat , proste zomries.
              DS seria , je zo vsetkeho najviac narocna na pamat a trpezlivost. Urcite nie skill.
            • del0
              Malleth: Spíš bych řekl, že vy máte popletený význam pojmu skill. Očividně jste asi nikdy neslyšel frázi "poučit se z chyb". Možná to pro vás bude překvapení, ale jedině tak můžete získat nějaký skill. Pokud se ovšem chyba často rovná smrt, tak se asi nemá smysl dál bavit. Základní logické myšlení snad zvládáte. DS není o skillu, jen o trpělivosti, naučení se patternů a opakování soubojů. Osobně bych pojem skill ve spojitosti se singleplayer hrou ani nepoužíval.
            • tomocz
              Dohrál, můžeš mě zkontrolovat na steamu :) Jinak tedy odvolávám, co jsem předtím řekl s tím Skyrimem... DS je o něco lepší... vzhledem k tomu, že jsem u toho vydržel dýl :D Tak 8/10 bych tomu nakonec dal... každopádně jak jsem řekl... to onanování ostatních nad DS prostě nechápu :(
            • žádná hra není dokonalá ani Dark Souls a věř tomu, že Dark Souls má k dokonalosti o mnoho blíže než Skyrim, který je dle tebe 6krát lepší hra a popravdě nějak ti nevěřím, že jsi to od posledního hejtu dohrál jeden a půl krát. Zkouknout nebo přečíst nějakou chybu může každý.
            • tomocz
              Už jsem myslel, že se neukážeš. Pro mou obranu, od té doby jsem si to pustil znovu a tentokrát jsem se do toho dostal a dohrál to. A jak říkám - nakonec mě to i bavilo, když jsem se do toho pořádně dostal. To však nemění nic na tom, že to pořád nevidím jako ty - úplně nejdokonalejší hru ze všech. Samozřejmě je to tvoje věc a pokud jí ty tak vidíš tak budiž, já jen upozorňuji na její nedostatky, s čím ty se očividně nemůžeš smířit. A jak říkám, bavila mě, leč bezchybná není. Tak to prosím akceptuj. Neboť to s tím štítem je pravda (a kdybych to hrál 3 hodiny, tak se Anor Londo nedostanu a na letsplaye nečumím) )
            • hele tomocz. Ono když člověk napíše nějakou pičovinku a ještě je tu registrovaný, spousta jedinců si to zapamatuje, takže se ptám na co si tu hraješ, když jsi hru nechutně hejtoval a pak z tebe vyšlo, že jsi to hrál tři hodiny, několikrát jsi chcípl a nazval jsi hru 6 krát horší než Skyrim...
            • tomocz
              Ne vždycky ale je to hráčova chyba, viz v DS1 takový ty obři s kopím a štítem v Anor Londo. Tam i když se člověk vyhne správně, tak ho ten obr při úderu štítem občas trefí. Nebo pokud je ten štít už na zemi a vy mu jí řachnete a toho štítu se dotknete. To není chyba hráče, to je blbě udělanej soubojovej model pro obra. Ps: DS jsem dohrál jedenapůlkrát a bavilo mě to. Přesto nechápu ten povyk kolem :(
            • Malleth
              Myslim že si pletete hry který jsou nadesignovaný tak abyste tam chcípali (Another World, Limbo, závěr Never Alone) a hry, který vyžadujou skill a trestaj chyby (Mario, Dark Souls).
            • Nevím no, já prostě tady to umírání opravdu beru jako hráčovu chybu, nikdy to není chyba hra a ani ti nehází klacky pod nohy - to že vlezeš do pasti, tomu si mohl zabránit, stejně tak i to že když ti nepřítel dá ránu, kterou jsi nečekal, tak při jeho druhém útoku už budeš vědět co se stane a máš možnost se na to připravit, ono se to těžko vysvětluje, ale spousta her má ve zvyku zvyšovat obtížnost tím, že ti akorát přidá víc nepřátel, kteří víc vydrží a budou dělat silnější útoky a to není správně - osobně bych byl nejradši kdyby z her volba obtížnosti zmizela úplně, protože pak se sutoři můžou víc soustředit na celkovej balanc a udělat hru dostatečně férovou, ale taky přiměřeně obtížnou.

              Volba obtížnosti už poznamenala spoustu výborných her, teď mě tak napadá např. Last of Us o kterém se tvrdilo jaká je to náročná hra, tak jsem ji rozehrál s obavami na hrad a v průběhu hraní jsem si to pro jistotu ještě několikrát ověřoval, protože to bylo až moc snadné.
              Oné výzvy se mi dostalo až po zvolení extrémní obtížnosti, která se ale bohužel odemkne až po prvním dohrání hry, takže jsem si ji ve výsledku už znova tolik neužil (věděl jsem co kde můžu čekat, takže nebyl problém se na to připravit).

              Prostě dnešní hry jsou až primitivně jednoduché a ony Souls hry (a doubám že i Bloodborne) jsou taková malá vlaštovka v jinak dosti chudé konkurenci...
          • To já nejsem proti, ne nadarmo se Dark Souls stalo synonymem pro hardcore hru. Já jen, že je prostě rozruch kolem ,,další" Dark Souls hry, tak mě zajímalo, o kolik to bude jiný.
            • Tak já myslím že o moc ne (proč taky měnit něco co funguje).

              Nejznatelnější je jiné pojmutí coopu a střelné zbraně, jinak to bude asi vše při starém, což já teda vítám.

              Osobně v tom vidím dalsí "Souls", jen se to prostě jmenuje jinak.
  • ach ta atmosféra. Prostě dokonalost.
    • ach ten ggg. prostě defekt
  • Vogon
    Prozatím žádný boss nebyl "velký chlápek v drsňáckém brnění s velkým mečem", takže od Dark Souls 2 rozhodně krok vpřed.
    • Tak na Dark Souls ani lidé z From Soft vůbec nepracovali, takže pokud chceš porovnávat, tak prosím jen s Demon's Souls a prvním Dark Souls.
      • jo je to stokrát horší než Dark Souls, ale pořád mě ta hra bavila nejvíce z celého roku.
  • Ten výtvarný styl je úžasný.

    Úplně z té atmosféry cítím náznaky Lovecrafta a toho co jsem pociťoval když jsem si čítával o Jacku Rozparovači, navíc v kombinaci s japonským přístupem k látce (neúměrně veliké zbraně apod...)

    Moc se mi to líbí a doufám že se to povede. Pak kupuju PS4 - tu bych ostatně koupil i tak, protože Uncharted 4 je nepřehlédnutelné :)
    • Vogon
      Některé věci z Bloodborne jakoby Lovecraftovi ze zápisků vypadly.
      http://i.imgur.com/Kzhp8vc.jpg
      • Fakt že jo!

        Práce tohoto génia mi ve hrách a filmech strašně chybí, přitom potenciál na ruzné příběhy je tam obrovský.
  • Miserius
    Ty bažiny to je jasnej Leechmonger Archstone *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit