Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Docela je mi Goliase lito, misto toho aby se lovci bali jeho tak se on boji jich ...
  • XorxoxTalarius
    Dobre, musim priznat ze ta hra mne po tomhle videu zacla zajimat a uz se nemuzu dockat az budu hrat za Goliase *5*
  • Jack1947
    Vypada to jako Unreal, ale neni to Unreal!

    Goliáše mi je spise lito, nezavidenihodna pozice hrace ktery hraje za nej... co naplat ze se muze mutovat do pozdejsi faze... kdyz umre zachvily ( tady by byl dobry Stelt mod, kdyby je likvidoval potichu ale to by bylo az moc takticko spionazni ...) hrac umre ... jenze meziu tim ho zabije nevypada to spatne
    ale moc sanci to hre nedava.

    I kdyz je to paradni novy nevydany prvek ktery by mohl postrcit zanr FPS her zase na jinou metu... ( vetsi krok od L4D2 urcite to je). Uvidime co nam pripravi dal zatim, nerozhodne.
    • vybalancovat hru je jedna z nejposlednějších fází hry a bude pokračovat ještě po vydání hry. Do podzimu je času dost , takže o hru za goliáše bych opravdu strach neměl
  • maros.goc
    FAN..TAS...TIC..KE...!!!!!
  • dnes potvrzeno,driveclub.cerven!
  • TheGGG
    S potvory teda nulový respekt, lovci jsou možná trochu moc high-tech a OP, možná trochu míň všelijakých prskátek a blikátek a trochu hutnější atmosféru. Každopádně graficky to vypadá zajímavě a coop her pro čtyři není nikdy dost.
  • ja zboznuju hry s dobrym coopem, myslim ze coop je 10x zabavnejsi se prodirat skriptama :) ale to je jen muj osobni nazor. Evolve me hodne zajima, jen doufam ze to nebude stejne jako v jinak skvelem LFD kde ale i kdyz jste chteli hrat jen 2 nebo 3 vzdy vam hra doplni AI DEMENTNI spoluhrace coz mi pak pocit z cooperace znacne kazi a moznost si tohle vse nastavit byh opravdu ocenil. Snad to teda nebude nesmyslne nezmenitelna zalezitost jako v LFD cehoz se bojim nejvic. Jinak s dobryma coop kampanema jen houst...
  • Na jednu stranu, vzdy som nadaval ze v Battlefieldoch, Call of Duty, clovek ked dakoho stretne
    je za 3 sekundy mrtvy. (chcem moznost nastavenia servra napriklad na dvojnasobne HP)

    No zase byt prakticky nesmrtelny, ziadna vyzva....
    Proste nevidim v tomto ziadnu zabavu... uvidime.
    Ale grafika a prostredie, to je uzasne :)
    • no na to lidi nadavají...aspoň v BF...akorát v opačném gardu. Dělají se HC servery, kde je ještě míň HP než na zbytku, aby se to trochu přiblížilo reálu.
  • BoB.2
    Ta potvora je bez šance pořád jen utíká schovává se ,léči se nemělo by to bejt na opak ? Skočí tam na borca minutu do něj mlátí a on to přežije? *8*
    • Krescz
      je to carry vole
    • Veskoslav
      Co takhle si o tom systému hry něco zjistit?;) Ze začátku musíš jako monstrum utíkat a jsi strašně slabý. Následně pak získáváš zkušenosti a rosteš, až zabiješ lovce na jednu ránu. Takže pokud máš malou příšeru, tak utíkáš a občas zdržíš lovce, ale nezabiješ je. Ale evidentně asi k tomu nejsou české titulky a překlady, aby sis o tom něco zjistil, co?;)
      • BoB.2
        Dobře jsem slabá přišerka ale pořád mam o 3 metry a 400 kilo víc.
  • Vypadá to vskutku velmi zajímavě, na můj vkus ale hráči vydrží docela dost a na základě toho na mě lov působí trochu bezstarostně. Čekal bych větší respekt k prostředí a Goliášovi samotnému.
    Z postav mi jako nejméně zajímavá připadá medička hlavně kvůli nesmyslné volbě primární zbraně. Opakovací sniperka do "kontaktního" boje, navíc vybavená optikou jako by s ní měla střílet na kilometry?! Moc bych nedal za to že nevystřelila na větší vzdálenost než 100 metrů. Možná to působí cool ale taky hloupě a hlavně neintuitivně.
    Co si vůbec netroufám odhadnout je jak dlouho bude trvat než se hra omrzí.
    Každopádně to mám v merku a rozhodně mě to video zaujalo. Ovšem po pořízení a zkušenosti s ryze MP Titanfall budu ostražitý.
    • Muzu se zeptat na tvůj názor na Titanfall?:)
      • Rozporuplný. Nejvíc mě irituje naprosto primitivní lobby a AI. Tvůrci tvrdě hájili model 6 vs 6 ovšem hra se spustí již při počtu tří hráčů na každé straně. Takže na mapě je pak pusto a prázdno. Vyloženě prasárnou je stav kdy se začíná hrát 3 vs 6 (nic neobvyklého). Člověk může doufat že se to v průběhu kola jistým způsobem dorovná jenže to už většinou neovlivní fatální rozdíl ve skóre. Při tak malém počtu hráčů je každičký disbalanc patrný. Pak je tu stav kdy ze hry z nějakého důvodu odejdeš. Zcela běžným úkazem je že se tě lobby minimálně ještě dvakrát pokusí do té samé hry připojit. Takže čekáš až se načte mapa a znovu jdeš o dům dál. Také je príma když se ocitneš ve hře ve chvíli kdy nemáš v epilogu ani čas doběhnout k transportní lobby a jediné co nakonec vidíš je tabulka s tvým nulovým skóre samozřejmě v teamu který prohrál.
        Na BF sem nadával kudy sem chodil ale zpětně musím ocenit jak má propracovaný server list, kdy víš co budeš hrát, na jaké mapě to budeš hrát, většinou můžeš zvolit i stranu a navíc víš v jakém stavu se hra do které se připojuješ nachází.
        Hraju jen Hardpoint, Last Titan Standing a Capture Flag a na těchto módech je v době kdy se mládež uloží ke spánku patrné že hráčská základna není bůh ví jak velká. Mluvím o PC. To pak člověk bere vše co se mu nabídne bez ohledu na osobní priority.
        Pak je tu ta tragická AI která má umocnit atmosféru plného bojiště aby živý hráči na mapách netrpěli pocitem opuštěnosti. Vysmíval sem se singlům CoD za jejich AI ale to co předvádí ta v Titanfall je vrchol ubohosti. Strašáci do zelí kteří prudí, motají se pod nohama a nadělají víc škody než užitku.
        Přitom ignorovat je nelze protože jejich likvidace má vliv na odemykání vybavení a challenge.
        Přirozeností hráče MP FPS je zabít vše co potká a nemá stejný dres. jenže tady musíš stále myslet na to že by si měl ignorovat čtyři buliky v popředí a pátrat po skutečném protivníkovi který se "krčí" v jejich stínu. Protože se můžeš spolehnout že v momentě kdy vyprázdníš zásobník do AI se proti tobě vynoří "živý" protihráč. Tam kde na zabití většiho počtu kusů AI potřebuješ bullet time nebo aspoň zábleskový granát tady nic takového třeba není. AI se nahrne do místnosti s "vlajkou" tam překáží a rozptyluje a když se tam objeví protivník tak ho ani v počtu 5 vs 1 není schopna zvládnout.
        Abych to shrnul, zajímavá myšlenka a koncept často ovšem příšerně realizovaná.
        I nyní stále probíhají nějaké beta testování lobby u určitých módů, ovšem ten kdo je vybirá by zaslouzil pár facek. Z rozmaru sem chtěl přispět s trochou do mlýna, naposledy byl vybrán mód Pilot Hunter, Během deseti minut čekání mi lobby nenašla jediného spoluhráče ani protivníka a od té doby sem tam ani nepachnul.
        A to si neumím přestavit ten bordel až vyjde DLC s novými mapami, někteří ho mít budou a jiní ne a pak teprve bude lobby excelovat.
        Pokud nám naservirují druhý díl vím přesně na co se mám v případné betě zaměřit a po jakých aspektech hry v informacích pátrat. Plecháči samotní mě natolik zaujali že sem mnohé přehlédnul nebo nechtěl vidět. Nakonec se ukázalo že jejich role ve hře není tak dominantní jak by se mi líbilo.
        • Děkuji. Já se přiznám já to ani nehrál. Koukal jsem jen na Twitch na Lirika, jak to hraje, nakoukal jsem několik hodin. A musím říct, že mě to naprosto odradilo. Věci typu, že nemůžeš ani nikoho najít v lobby to nemůžu z jen koukání ani poznat, ale z dalších věcí mi stávaly vlasy na hlavě.

          Jak říkáš 6 na 6 a k tomu AI. Podle mě je to totálně chaotické a já se ptal proboha proč? Z celýho zápasu Lirik zabil průměrně 3 piloty. Proč rovnou nehrát MP s botama? Jen překáží a stojí, prostě naprosto k ničemu. KDyž hraju MP chci hrát proti lidem, né proti nějakýmu hybridu (když hraju Red Orchestru taky si vybírám jenom servery bez botů (nebo tam kde jich je 1%).

          Možná mě každej bude považovat za staromodního, ale celkově ten pohyb tam je šílenej. Nevadí mi rychlost a velkej spád, ale co to se děje tady je až příliž. V dobách Quaka a UT člověk musel mít nějaký skill, aby se mohl pobybovat rychleji či skákat výš. Tady? Nic, skoro to vypadá jak kdyby hráč měl free fly mod. (Já osobně jsem hlavně na hry typu Red Orchestra, kde si k*rva musíš rozmyslet jestli tam přeběhneš tu uličku nebo ne.)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit