Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Když jsem viděl destrukční model Project cars a Asseta vyhrál Project ano, to je to hlavní ono taky svědší o tom to že Pcars výjde i na kontole a je více arkáda oproti Assetě která je simulace... ale i dobrá simulace by měla umět sešrotovat auto bez okolků.
  • Nevíte, jestli bude PC v limitované edici i na PS4? Nikde to nemůžu najít.
    • Myslim, že sem ji někde viděl, ale tak po tejdnu co se objevila v nabídce toho obchodu, už byla pryč
  • Mohl bych vás poprosit o vysvětlení, co znamená ta funkce FOV?
    O auta se sice zajímám, ale ne tak hluboce.
    Děkuji za případné odpovědi.
    • Nema to s autama nic delat. Je to parametr kamery, tj pohledu ve hre. Vyssi hodnota zkresluje perspektivu, je to jakoby si se dival opacnym koncem dalekohledu. Vysledkem sice je, ze mas sirsi zorni pole, vic toho vidis, jenomze za cenu toho ze objekty vypadaji vzdalenejsi nez jsou a ty blizsi perspektiva deformuje. Proste efekt rybiho oka. Prinasi to rovnez vyssi pocit z rychlosti.
      Arkady pouzivaji standardne vyssi FOV, solidnejsi hry umoznuji jeho nastaveni.
      Ja nevim jake znaceni hodnot pro FOV pouiziva Cars, pokud stejne jako v klasickych simulatorech pak doporucuji ozelet sirsi rozhled a FOV nastavit na rozumnou hodnotu kolem 50. Vyzkousej si to podle odhadu vzdalenosti pro dobrzdovani pred zatackou, pokud tedy mas zkusenosti se skutecnym autem.
      Bohuzel nelze stanovit, ktera hodnota FOV je realisticka, protoze zadna neni. Kamera neumi presne simulovat lidske oko. Kazda hodnota FOV realne zobrazi odpovidajici vzdalenost, ty ostatni vzdalenosti jsou zkreslene. Takze pokud chces realisticke zobrazeni interieru, muselo by byt FOV na hodnote kolem 30ti, s tim se ale neda jezdit. Asi deset metru pred autem realne zobrazi hodnota kolem 45, to je ale pro dobrzdovani malo. Rozumna hodnota se mi zda pro 50-100 m. Je to individualni.
      Doporucuji vyjit ven, odkrokovat si vzdalenost 100 m a podivat se jak daleko ti pripada. Podle toho odhadem nastavit FOV ve hre. Na okruzich mas pred zatackou cedule s hodnotou vzdalenosti. A pak si to doladit podle pocitu z jizdy.
    • Field of View = zorne pole
  • Je tam lepsi fyzika nez v LFS?
  • Pri vsi ucte k teto hre, nenazyvejte ji prosim simulaci. Uplne zbytecne zase rozpoutavate konfrontacni diskuzi.
    Cars je predevsim hra. Je to v poradku, drzim ji palce aby to byla hra uspesna, graficky vypada moc pekne, poskytne snad i dobry zazitek z jizdy, ale simulatorem urcite neni. *3*
    • C-BEAM
      ano, všetci by predsa mali vedieť, že označením "simulátor" sa môžu honosiť iba hry ktoré určíte vy, vaša velebnosť.
      • Myslim ze v pripade simulacniho jizdniho modelu to lze posoudit vcelku objektivne, neni to o zadnem subjektivnim pocitu. Z engine na kterem hra stoji se klukum asi podarilo vyzdimat maximum a hra zrejme prinese pekny zazitek, ale simulace to to neni a nic s tim neudelas.
        • C-BEAM
          to by si bol prekvapený čo všetko sa v minulosti nazývalo simulátorom :) to len toľko k tej kvázy jednoducho posúditelnej objektivite.

          Mimochodom, ty napríklad považuješ za simulátor Assetto Corsa, hra je to iste výborná ale takisto sa nejedná o simuláciu v každom ohlade a vpodstate stále ide iba o priblíženie k simulácii. Až sa bude o 10 rokov v nejakej závodne hre v reálnom čase a fyzikálne korektne prepočítavať každá hovadina tak možno si spomenieš na Assetto a bude ti záhadou prečo si ju kedysi označil za simulátor.
          • V tom pripade neexistuje a nikdy zadny simulator cehokoliv neexistoval a jeste dlouho ani nebude.. Muzes se jit rovnou obesit :)
            • C-BEAM
              to píšeš mne ? ak si si to náhodou nevšimol tak mne je úplne jedno ako to kto nazýva, pretože to čo z dnešného pohladu simulátor je o 10 rokov byť nemusí. Obesiť sa za to nemusíš.
        • Mas pravdu a prave objektivita je to, co ti chybi.
    • +1

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit