Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Módy a cheaty v online hrách je hnus, ale to, co dělá člověk se singleplayerem je jen věc hráče. Vývojáři by se neměli plést do toho, co dělá člověk v singleplayeru. Prostě take two neumí se postarat o nemodovani a odnesou to všechny.
  • Femto = diskuzní rakovina, která zde bují díky hrůzostrašnému systému Games.cz diskuze.

    Je velká pravděpodobnost, že tenhle tumor má původ v Konzolistovi.cz, kde zřejmě dostal perma ban. Proč by jinak hnil tady, když je to tu údajně samý PC mustard. Oh wait... on si asi myslí, že je strašně důležitej a že ho někdo bere vážně. Realita: učebnicový blázen, který se dál než k trollingu a zesměšňování sebe nedopracoval.
    • Hlavně o něm pořád piš, vytvářej nová vlákna, to je nejlepší léčba. Ty jsi ukázkový troll, co to diskuzi vůbec nezvládá, nezvládáš, že si z tebe dělá dobrý den a pořád se musíš vyplakávat.
    • Blbý by bylo, kdyby těm nesmyslům co píše začal nakonec sám věřit, zatim to vypadá že jen schválně prudí
  • To se krásně nadává na Rockstar a jejich neschopnost se vypořádat s cheatery. Jenže představy těchto stěžovatelů o principech síťových her se zdají být opravdu hodně naivní. Server i klient musí mít pro funkční síťový model jasně definované role, které lze jen těžko upravovat, aniž by se podstatně až neúměrně zvýšily požadavky na výpočetní výkon obou stran a šířku pásma. GTA V je technologicky dost komplexní hra, která už teď vyžaduje pro svou Online část dost výkonu (to je problém hlavně u konzolí) a i nemalou šířku pásma, což působí problémy hlavně u asymetrických připojení s nízkým uplinkem a u typicky nestabilních bezdrátů. Navíc jsou na PC scéně komplikace s módováním. Jiné hry, technologicky mnohem jednodušší (např. CS:GO) a bez módů, jsou také plné cheaterů. U VAC ma Valve hned několik problémů. Nemůžou ho udělat více intrusivní, jelikož by na ně spousta lidí začalo řvát a to se taky v minulosti stalo. A jiná vylepšení zase vyžadují zvýšené požadavky na výpočetní výkon. Možná pomůže Source 2, jelikož původní Source je moc starý a příliš profláklý.

    Online hry na PC prostě cheatery mají a mít je budou i dál. To se netýká pouze her, kde v podstatě vše řídí server a klient je jen tupé zobrazovadlo, kde i hacky na úpravy toho zobrazování jsou úplně k ničemu. Pro takové hry je PC vhodné a je to vidět i na statistikách. Boj s cheatery je předem prohraná bitva a sám se divím, že Rockstar vůbec GTA Online na PC vydal.
    • Takze vlastne pises ze na vine je nizky vypocetni vykon konzoli a lide hrajici na levnem internetu (prevazne taky konzolisti). Ja se divim ze na ty konzole jeste nekdo dela dneska hry...
      • Ne. Nesimplifikuj a zjisti si, na čem hraje průměrný PC hráč. Vhodné jsou statistiky ze Steamu. Že převážně konzolisté hrajou na levných přípojkách je taky nesmysl. Mezi cenou a kvalitou přípojek pro domácnosti často není přímá úměra, protože záleží na technologii. Ve spoustě zemí často není ani žádná jiná možnost připojení, než prohnilé telefonní kabely v zemi. A mobilní připojení je kvůli vysokým odezvám nevhodné. U nás v ČR máme celkem kliku v tom, že si můžeme připojení většinou vybírat. Hlavně díky bezdrátu, jenže ten zas bývá nestabilní. A také jsi opomenul důležitý faktor: ochrana soukromí. Proto jsem psal o intrusivitě VAC.
        • 1) Prumerny PC hrac nema duvod upgradovat, protoze hry se delaji primarne na zastaraly hw konzole, takze u multiplatformy je potencial PC omezen.
          2) V opacnem pripade - vsichni znali herni historie vime, ze prumerna PC sestava nemusi mit vliv na to, jakym zpusobem to uchopi vyvojar. Je spousta her, ktery mely ve svy dobe nadcasovou grafiku a pocitali s high-endem dokonce i s budoucim hardware.

          Zaver: V PC svete zalezi hlavne na vyvojarich, ne na statistikach prumeru.
          • U multiplatformních her, kde vývoj na PC není jasnou prioritou, nemá smysl vyvíjet hru na PC odděleně na nějakých vylepšených technologiích s ultrakrutopřísnou vyladěností a vychytaností síťové hry jen kvůli řešení problémů s cheatery (a možná ještě pro zalíbení se hráčům s lepšími stroji). Tahle představa mi připadá opravdu neskutečně naivní, zvlášt u her jako je GTA Online. Jde o nesmyslnou investici, která se prostě nemůže vrátit.

            A o grafice tu řeč vůbec nebyla. Já mluvím o logickém návrhu hry: engine, síťový model a role serveru/klienta.
    • nadávají na ně jenom chudáci z té hloupější PC strany. Takoví ti Delové, Veskoslavové, ti rozumní tady jsou a taky vidíš, že můj koment na kritiku VAC a PC cheatrů, tu má dost plusů, takže lidi tady se mnou souhlasí. Ještě není tak špatně...
      • Pro upřesnění: nikoho neobhajuji, jen jsem se snažil nastínit problematiku síťových her a poukázat na nutnost jistých kompromisů, kterým se pro dosažení rozumných výsledků prostě nedá vyhnout. Rockstar ani Valve nejsou dokonalý a zjevně nemají vše vychytané, ale kdo ano? Právě posedlost dokonalostí vede k těm naivním až idealistickým představám, které tu někteří prezentují.
        • Skoda, ze si nejak pozapomnel na Blizzard, kterej ma hackovani dost vychytany, ale to se ti nehodi do kramu, ze?
          • Většina her od Blizzardu spadá do kategorie zobrazovadel, kde prakticky všechno řídí server a podvádět se nedá nebo to nepřináší žádnou výhodu. A Overwatch taky není technologicky žádná hitparáda, rozhodně není ani zdaleka tak komplexní, jako CS:GO. Je v něm málo způsobů, jak podvádět lze a dají se relativně snadno ohlídat a i Blizzard třeba vychytal síťový model hry lépe.
            • I Blizz měl nějakou aféru s použitím maphacku u Starcraft 2 v pro zápasech, jenže to je dost těžký ohlídat, jelikož to nemění nic ve hře, jen to zaznamená data co jdou mezi klientem a serverem a zobrazí je, ale i to se nakonec provalilo
      • Tak proč to děláš, když zároveň sám uznávaš, že je to blbost? Schizofrenie?
        • Oba víme, že nic nedělám, že tu lidi souhlasí s naprosto racionálními a podloženými názory je zcela logické, a že se pár PCHorčic s tím nemůže vypořádat, za to já bohužel nemůžu.
          • Tak určitě, ale že hlasují tak krásně rovnoměrně ti lidé, to musí být asi nějak domluveni *7*
            • a jak bych to asi udělal, co ty brepto? Chápu nějakých 6 plusů, to by ještě asi šlo, ale jak bych si hodil 22 plusů?
            • Takže jsi rád, že můžeš předstirat že souhlasiš sám se sebou? Být tebou, už si zamlouvám vypolstrovaný pokoj v Bohnicích, toto opravdu neni normální
            • Popravdě já do toho nevidím a je mi to i jedno, já jsem hlavně rád, že tu komunita se mnou souhlasí. Je klidně možné, že je tam nějaký delay či něco podobného.
            • A vždy se domluví, že tvé příspěvky vyplusuji a ty co s tebou nesouhlasí stejným počtem záporných hlasů, jsou to holt koumáci
            • A taky tak nějak vsichni hlasuji ve stejnou chvíli, asi to synchronizují přes voice chat nebo tak něco, jinak to opravdu neni možné,
      • Tak naklikat plusy si může každý, ale jen uplny d*bil by s takovou zbytečností plýtval čas a energii *1*
        • poprvé tady s tebou souhlasím. takže jsem rád, že se mnou tady lidí souhlasí...
  • Hahaha... lol alias Femto uz rozjel kradeni nicku. Staci si precist diskuze u poslednich nekolika clanku, posty od X86 nekolik hodin stare. Ten clovek je fakt dusevne nemocny. ;)
  • Místo aby hráli, tak pořád otravují s mody, nastavováním grafiky, FPS, pak z toho mají akorát ekzém a komplexy, které si musejí PC hráči léčit v diskuzích, které většinou prohrávají K.O...
    • Veskoslav
      Pod kolika nicky tady ještě vyhniješ?
      • píše člověk, co leze do článku o Nintendu pod nickem Smrt, jelikož už je trapno trollovat s originálním účtem. Wau, tvoje pokrytectví nezná hranic.
      • Teď je z néj Sissy Spacek *8*
    • To bylo takový K.O., že si odsud vycouval se staženym ocasem a změnil si nick, nakladačka, fakt *1*
  • tak je to spravne, tak je to dobre, nic zadarmo, at jsou na tom vsichni jako konzolaci

    liberté, égalité, fraternité
  • Jakýkoliv mod narušuje původní vizi tvůrců, je zcela správné a logické, že mody umírají a většina her je ani nepotřebuje a nepodporuje.
    • Koukam, ze lol ala Femtik opet za*ral diskuzi svym naklikavacim denialem...

      Brutal Doom
      OpenTTD
      JA2 1.13
      TES serie

      To je jen nekolik prikladu her, kde mody narusujou vizi. Narusujou ji tak, ze se ty hry kvuli tomu hrajou 10+ let po vydani, protoze jsou 100x vylepseny, jednoduchy fakt.

      Femticek samozrejme v denialu, protoze moding je vysada a vyhoda PC her. Zatimco ty hry se diky modum silne vylepsi, na konzolich akorat tak zaplatis dvakrat za tu samou hru (remaster) protoze nova konzole uz u starou hru nepodporuje... a jeste se tadny vylepseni krome rozliseni a textur nekona, hehe. Fakt se smeju jeho de*ilite... ;) To uz holt neni trolling, ale iq problem... ;)
      • Del a jeho pravidelný shitstorm. Hele Sherlocku a neměl bys i nějaké jiné hry než 20 let staré :D. Samozřejmě nejlépe je uvést Doom, 20 let starou hry, kdy byl herní průmysl v plenkách, to je přesně ta inteligentní reakce, kterou od Dela0(IQ0) všichni čekají, hlavně že zmiňuji, že za poslední roky se hry vyvinuly z okrajového žánru na žánr, který má stejný rozpočet jako hollywoodské filmy, tak je jasné a zcela logické, že tvůrci nechtějí, aby do jejích obsahu zasahovali amatéři z garáže. Za poslední roky krom nějaké nepotřebného SweetFX zcela vymírají, nikdo je k novým hrám nepotřebuje a je to jedině dobře :)
        • "Za poslední roky krom nějaké nepotřebného SweetFX zcela vymírají."

          Jiste. A proto chce Bethesda zavadet placene mody, diky amaterum z garaze. Myslim, ze kazdemu staci si overit stranky typu MODDB apod. kolik lidi stahuje mody. Nebavim se o tom, ze velky hry jako M&B 2 nebo KC budou podporovat moding.

          Tvuj denial je fakt delikatni. Fakt to uz zabal komiku, je to otravne...
          • Bavi me, jak sis sam definoval, co je velka hra - na 20 radku textu, bez jediny zminky o modech, ktery jsou pointou cely debaty, hehe, ty mi neco rikej o babovickach komiku.

            Shrnuti: Mody jsou porad aktualni, jak sem sam prokazal - Bethesda, MODDB.

            Ted si zabal ten kvalitni denial a kecani o ho*ne a odtancuj.

            "Velká hra= hra vyvíjená primárně na konzole."

            A proto je technologicky nejnabusenejsi 150+ mil. dolarova hra soucasnosti hra PC only. SC = 2 nejdrazsi hra vsech dob, prekonala GTA 5 i Destiny. Zabal to kasparku, nemas na to. Ted mi urcite reknes pohadku ze sklenene koule jak to nikdy nevyjde, jak to ani neni hra, jen koncept, blaboly ze zalezi jen na hratelnosti atd. Pojd, uz cekam na tvuj denial a fantasie vycucane z prstu... heh
          • "ze velky hry jako M&B 2 nebo KC "

            *15* *15* *15* *15* *15*

            Prý velké hry. KC kde nejsou ani animace, hra sotva drží pohromadě a ještě to musela financovat komunita. Tomu fakt říkám "velká" hra. Velká hra= hra vyvíjená primárně na konzoli. Tvoje příklady jsou směšné, čím dál více začínáš připomínat dítě, kterému vzali bábovičku, tak kope kolem sebe...

            Resumé: Dele, ty jsi úplně zmagořel, už to není ani vtipné. Odejdi, dokud máš aspoň špetku hrdosti, protože pokud napíšeš ještě něco, nenávratně se propadneš do bahna trapnosti, kde už jsi až po uši.
    • Hry se dělají pro hráče, ne pro autory, je tedy zcela normální a přirozené, že si hráči přizpůsobují hry své představě ideálu, tedy PC hráči, konzolisti jsou samozřejmě poslušné ovečky, ti kozumují co se jim naservíruje :)
      • Hle další PC moula *15* Filmy se taky dělají pro diváky a nikdo je nemá potřebu přetáčet, knihy se dělají pro čtenáře a nikdo je nemá potřebu přepisovat.
        • lol je wannabe cool edgy anonymek
        • Nezáviď *3*
        • Jsi nějaký zmatený. Filmy se přetáči neustále, říká se tomu remake neasi. Vítej na naší krasné planetě Zemi , snad se ti tu bude líbit *1* *1*
          • A dokonce, světe div se, se ty remaky přizpůsobují vkusu diváků, proto bylo 7 statečných ze 60. let 7 statných bělochů, zatímco v moderní verzi je tam černoch, asiat, indián a 8. statečný je žena *4*
          • co to je za debilní příměr? Přetáčejí je snad z garáže nějací amatéři nebo studia, které na ně mají licenční práva?

            Jelikož hry dosahují rozpočtů filmů, tak se budete muset smířit, že to nebude jak v době 20 let zpátky, kdy hry byly pro okraj společnosti a takoví jedinci byly dost často divní pro své okolí, teď je naopak divné, když někdo nehraje.
            • Lolík je zaostalý chlapec, nechte ho být, on za to nemůže...
            • Me se libi jak si zase naklikal. Ted si bude hrat na Sherlocka, prijde se svym delem, zatimco sam je v anonymite... pripad pro psychologa. ;)
            • Až mi tě začíná být skoro líto, vypadá to, že se v tvé hlavě něco dost ošklivě pokazilo, ale nikdy není pozdě vyhledat odbornou pomoc!
            • Ale no tak, toto už je přìspěvek někde na úrovni mateřské školky, "ty píšeš hloupé příspěvky! Ne to ty je pišeš! Ne to ty!" to je opravdu na úrovni předškolních dětí *7*
            • řekl bych, že ses nejvíce urazil ty sám, tím jak hloupě reaguješ...
            • Jestli už opravdu k tématu nemáš co dodat a hodláš tu ostatní odteď jen uražet, opusť prosím tuto diskusi, myslím že mohu mluvit za většinu, když řeknu že tu na tvé urážky a trollení není nikdo zvědavý
            • Není potřeba argumentů, když neumíš chápat psaný text a reaguješ jak mentálně zaostalý mlok...
            • Jinými slovy, došly ti argumenty a přecházíš na obecné fráze a klišé *1*
            • Ty si dej dvě facky, studenou sprchu, vezmi si na oči popelníky, přečti si diskuzi ještě jednou a pak začni znova.
            • Teď počkám tak 5 minut, než ti dojde že se bavíme o modech do hry, ne o hře samotné, ty vznikají v domacích podmínkách. Ale vážne, ty už takto dopoledne piješ tvrdý alkohol, případně fetuješ nebo ses udeřil do hlavy? To by snad jedině vysvětlovalo nesmyslnost tvých myšlenkových pochodů *7*
            • Jasně, GTA je indie hra z garáže z pár kaček. Moc dobrý příměr. Dobře ty!
            • A autorská práva u amaterských indie filmů z garáže se opravdu moc neřeší, když už to někomu začne vadit, dostane autor nda stejně jako u her, jasná paralela, dík žes to nadhodil *1*
            • Jasně že se dělají i filmy v garáži ty truhlíku, rozdíl od modū je jen v potřebném technickém zázemi, které jen tak někdo nemá, jinak by jich bylo ještě mnohem víc
  • nejak nechapu proc s rockstar nechaji takto od take2 kazit jmeno. znacka ktera byla vzdy spojena s modovanim a nejadnou se takto chovaji ke svym zakaznikum. Jo kdyby ty mody jakoze nejak omezoval prodej jejich her tak se zamyslim, ale oni se doslova koupou v penezich. Proste kdo ma moc, chce jeste vic.......
    • Jo prachy jim vlezly na mozek, id EA a Ubisoftu je odlišuje jen to, že zatím ještě pořád dělají dobré hry
  • no co si budeme namlouvat Open IV kompletně zničil hru, protože s ním šlo modifikovat i to, co ovlivnilo online hraní. Do hry se dostalo neskutečně moc podvodů. jsem se lognul na par vteřin a naskákalo na můj účet 20mil. Hra byla plná looserů škemrajících o peníze. Prostě hnus.
    • Pokud jsi měl Open IV tak si nemohl přihlásit do Online hry... něž tady budeš kázat moudra tak si o OpenIV něco zjisti, bejbe.
    • nize jsem psal proc je tve tvrzeni mylne.
      ale i tak jsem ti dal souhlas, protoze cely pripad OpenIV mi pripada jako docela uspesny pokus take-wo a asi i rockstaru, jak odvest pozornost od hackeru s kterymi si zrejme nevi rady.
      rozdil mezi modem a hackem je v tom, ze MOD upravuje pravidla hru pro vsechny stejne, tedy nikdo by nemel mit nepoctivou vyhodu.BARVO ZA ZAJIMAVE HERNI REZIMY.
      HACK upravuje klienta hackera nebo data, ktere hacker posila hre, a tim ziskava hacker nepoctivou vyhodu. FUJ VSEM HACKERUM.
      • Mikrokokr
        Super tato i předchozí reakce! Díky Ti za ní! *5*
  • Nechápu co jim na módech tak vadí. Spíš jde o to, že neumí zabezpečit online proti lidem, co používají módy, a tak si nějací blbci řekli, že zákazou všechny módy i do singlu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit