Přejít na výpis diskuzí
Nádherná a propracovaná hra, která je zároveň neskutečně frustruijící
ČTENÁŘSKÉ RECENZE
24.5.2017
3 příspěvky
-
njn, zakladni ingredienci vetsiny japonskych her he grind
kdo neni ochotnej investovat cas do grindovani, at ty jejich omalovanky radsi nehraje -
Nahráno skoro 600 hodin... Evidentně není pro každého.
-
Můžu se zeptat na nejvyšší hodnotu tvého brnění? Já se za casuala nepovažuju a brnění jsem vymaxoval až dlouho po dohrání, nejlepší brnění mají na max hodnotu 28, kromě jedné unikátní tuniky, která má 32 a na maximální hodnotu je musíš upgradovat 4x což poznáš podle 4 hvězdiček u zbroje v inventáři.
Jinak ta hra je dělaná tak, že pokud jsi opravdu dobrý, dá se dohrát rychle a pokud ne, tak se musíš vylepšovat a dát všechny svatyně není taková výzva, jak se na začátku zdá, takže hrdinu můžeš velice snadno upgradovat na max, teda musíš si vybrat jestli max bude stamina nebo životy o 3 body.
Taky musíš vylepšit Sheikah slate a používat ty schopnosti, hlavně stasis po upgradu. Osobně mi přišla Ocarina of Time 10x težší, tohle se sice dá srovnat s dark souls "podobným" i když arkádovitějším ovládáním, ale obtížností je to mnohem lehčí.
Jinak s deseti životama tě může někdo zabít na jednu ránu max že tě silným úderem pošle z kopce. Jestli máš opravdu vymaxované brnění o čemž dost pochybuju, tak si ukuchti mýchanici z Ironschrooms