Přejít na výpis diskuzí

Ve službách tyrana

ČTENÁŘSKÉ RECENZE 18.8.2017
3 příspěvky

• JakubT
    Za mě hodně dobrá recenze - hodně to sedí na můj zážitek (včetně ne až tak super hodnocení).

Grafika se mi i celkem líbila, ale to uspěchání hry směrem ke konci mi celý zážitek trochu zabilo. Prvních 10-15 hodin jsem si dost užíval (byť taky souhlasím s někdy podivně absentujícími volbami v příběhu - nebo že třeba volba je, ale je hluboko schovaná ve stromu rozhovoru a když člověk nevyvěští, jak se k ní dostat, tak má smůlu), a pak mi přišlo, že nadějně rozjetý příběh mě kydnul na skluzavku, která mě poslala k celkem divně vystavěnému konci, skrze spousty ne moc zajímavých bojů.
    • fallanga
      Díky za feedback :)
      Já jsem nechtěl do recenze psát nějaké konkrétnější věci, kvůli spoilerům, ale co mi ten příběh opravdu zkazilo byl zaprvé Cairn, kde mi chyběla možnost odmítnout ten rituál a potom, když mě soudil Tunon a následně se mi poklonil. Přišlo mi to uspěchané. Jinak mi to přišlo opravdu dobře napsané a ten konec podle mne skončil v nejlepším. Pokračovat ve válce by bylo už trošičku otravné.
      • JakubT
        Jojo, přesně - u Cairna i v jiných větvích je hrozně vidět, jak se udělá větvící rozhodnutí a už není cesty jinam.

No a ten konec s Tunonem byl podivný - pořád jsem čekal, kdy se ukáže, že to hlavní padouch celé předvídal a Tunon něco zajímavého provede/zradí mě, atd. atd. - a houby. Prostě se poklonil. Asi to dává nějaký smysl, ale stejně to působilo divně. Asi je to celé horší tím, že je pokrok "role" postavy ve světě hrozně rychlý - stane se supermocnou za nějakých 20, max 30 hodin, což skoro nutně znamená uspěchanost a nepřirozenost.

Souhlas, že to nemá cenu natahovat, tak jak to bylo udělané - spíš by se mi líbila trochu jinak udělaná druhá půlka hry. Ale to by zase byla úplně jiná hra, takže to je dost akademické. Škoda - jak říkáš, spousta věcí je napsaná pěkně a ten svět stojí za projití, není tuctový.