• Fordzy

Pěkná recenze. Jen ta lebka barghesta není povinná pro získání meče, ale zubař za ní i tak zaplatí. :)

• Pekný článok, súhlasím s tvrdením o dobrej atmosfére aj s vymenovaním nedostatkov - skákanie, koridorovosť a slabšia prvá kapitola... Hral som túto hru asi pred dvoma mesiacmi prvýkrát a ako najväčšieho konkurenta som vnímal Gothic II. Došiel som však na to, že sa to nesnaží byť porovnávané s touto hrou tak som to bral ako to je.
    Hral som Extended Edition na poľskom dabingu (keď už to je ten originál). Keď som čítal čo všetko EE opravila, bojím sam, že by sa mi hra ľúbila v roku 07-08 o dosť menej. Takto ale musím povedať, že hlavným ťahačom je príbeh a vetvenie dialógov, ktoré boli niekedy výborné. Väčšinu času som sa dobre orientoval, čo je dobré, keďže som knihy nečítal. Takisto veľmi zaujímavý súbojový systém.

Za mňa 6/10
  • Zaklínač je moje srdcovka a jedničku jsem dohrál snad desetkrát. Doporučuju mod Rise of the White Wolf hra je s ním mnohem odladěnější a Faster movement mod, se kterým se Gerald pohybuje o poznání rychleji.
  • Vsechny knihy jsem četl a jedničku dohrál. Přestože mě bavila, doporucil bych místo hraní spíš video shrnující děj. Vyšlo jedno oficiální a jistě se dají najít i obsáhlejší neoficiální. Je to opravdu na dlouho a bojový systém je hodně nudný. Navíc jsem neměl pocit, že by v příběhu bylo zase tolik lahůdek pro znalce předloh. Do dvojky doporučuju pořídit mod od jednoho z tvůrců hry, kdy se meni systém levelovani i ziskavani lepších predmetu a spoustu dalsiho včetně grafiky. Neni treba hodiny mlatit utopence, zkušenosti se ziskavaji plnenim ukolu. Takze misto zmineneho mlaceni utopencu staci splnit bocni quest. Diky tomu ma clovek motivaci i cas se bocnim questum věnovat. Celkově paradni modifikace. Ke trojce jsem se zatim nedostal, ale doufam, ze podobná modifikace taky bude k dispozici. Na nazev si ted nevzpomenu, ale kdo hleda, najde.
  • fallanga
    Nemohu souhlasit úplně se vším co jsi napsal, ale souhlasím s tím, že atmosféra v jedničce je nejlepší z celé trilogie. Hlavně co se týče Divokého Honu, tak jednička ho vykreslila naprosto úžasně, v trojce ho zpracovali hodně špatně.
  • Výborně napsaný článek, díky
  • TrentReznor
    Moc hezky sepsáno