testovaci text

Diskuse pro Článek

ESSOX, Home Credit a AAA Auto, jak je to s chybným RPSN?

21. 2. 2017 – nasepenize.cz

Petr Němec, právník a spoluzakladatel projektu hromadnezaloby.cz se v otevřeném rozhovoru vyjadřuje ke kauze RPSN. Jaké názory k této kauze zaujímá tento právník a bojovník za práva spotřebitelů?

zpět na Článek
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 starší

komentářů v diskuzi: 95

napsat komentář

Hanes Tonda (anonym)

Mám galaxinu z AAA Olomouc, vejde se tam anše početná rodina s velkým komfortem, jsem spokojený
16.4. (8 dnů)
vlákno reagovat

Slavík Tomáš (anonym)

Já jsem si vybral v AAA auto Octavii za 118 tisíc, vzal jsem si s sebou mechanika, který mi to proklepl a řekl, že je ok, zatím jezdím druhý rok bez problému
13.4. (11 dnů)
vlákno reagovat

Tomáš Havlíček (anonym)

Koupil jsem si z AAA auto za 70 tisíc, chtěl jsem ho jen tak na dva tři roky, už ho mám sedm let a pořád jezdí
9.4. (15 dnů)
vlákno reagovat

Marcela Lemková (anonym)

Byla jsem spokojena, protože při příchodu se mě ujmul prodavač a pomohl mi s výběrem mého automobilu
7.4. (17 dnů)
vlákno reagovat

Erik Drahoš (anonym)

Pokud si člověk vybere normální auto jako je octavie, fabie, clio tak super, nesmíte kupovat nějaké vyjeté audi, pak dáte do servisu majlant, já mám Octavii z AAA a jezdí super
4.4. (20 dnů)
vlákno reagovat

Tomáš Kavan (anonym)

Je super, že když koupíte v AAA auto, tak nemusíte řešit přepis a dokumentaci k vozu, vše zařídí
21.3. (34 dnů)
vlákno reagovat

Kateřina Křečková (anonym)

Moje Fabie z AAA mě vozí už 4 roky každý den do práce, jsem spokojená
16.3. (39 dnů)
vlákno reagovat

David Vančík (anonym)

Dostal jsem k autu v AAA zimní pneumatiky super :-)
14.3. (41 dnů)
vlákno reagovat

Daniel Tovar (anonym)

Moje Octavia 1.9 tdi s nájezdem 480 tis km, koupena před 4 lety v AAA jezdí každý den do práce a z práce, nikdy mě nikde nenechala
11.3. (44 dnů)
vlákno reagovat

Marcel Pešek (anonym)