testovaci text

Diskuse pro Článek

Tři časté výmluvy pojišťoven, pokud chcete uhradit škodu u auta

2. 1. 2017 – nasepenize.cz

Odmítla Vám pojišťovna vyplatit pojistné plnění po dopravní nehodě nebo jej značně krátila? Nejste vůbec sami. Pojišťovny poměrně často neoprávněně krátí nebo nevyplácejí peníze, na které máte z ...

zpět na Článek

komentářů v diskuzi: 26

napsat komentář

jan (anonym)

No tak to mě se stalo, že sice kooperativa zaplatila za haviri, ale potom mě vipověděla smlouvu ač jsem na havarijku platil 40 tis ročně dobré co ?
3.1. (47 dnů)
vlákno reagovat

dzixy (inkognito)

3 souhlasí, 0 nesouhlasí

Vážením naplákáte nad tím, že vám pojišťovny krátí náhrady škod, ale jak se má chovat jeden, kterému někdo na parkovišti, zřejmě koulí na zádi auta rozbije celý předek včetně světlometu a viník není znám. Potom všechno je ve vaši režií bez jakékoliv náhrady, coby koruny. Je ale pravdou, že pojišťovny hledají jakoukoliv výmluvu, i vylhanou, jenom aby nevyplácely to, co jsou ze zákona povinny. Nedat se a vydržet, a u soudu žádat proplácení všech výdajů spojených s vymáháním náhrady, včetně samotné škody v plném rozsahu.
3.1. (47 dnů)
vlákno reagovat

p (anonym)

4 souhlasí, 0 nesouhlasí

Moje zkušenosti s pojišťovnou Kooperativa? Ty nejhorší! Mnou nezaviněná nehoda, viník pojištěn u Kooperativy, já havarijní u Kooperativy, čekal bych rychlé vyřízení. Opak byl pravdou. Zaplatili až po 90 dnech z pov. ručení viníka, přestože byli povinni platit neprodleně z mé havarijky. Celou dobu dělali mrtvého brouka, nereagovali na mé výzvy k úhradě opravy, začali komunikovat až s agenturou, kterou jsem si najal. Plnění za provedenou opravu zkrátili o cca 40%, na požadavek agentury ke zdůvodnění krácení odpověděli že nejsou povinni předkládat způsob výpočtu, což je ovšem v naprostém rozporu se zákonem. Požadovanou dokumentaci vydali až po návštěvě jejich pražské centrály se zapnutou videokamerou, pak to najednou všechno šlo a dokumentace byla za 15 minut k dispozici. Zbylou částku však nezaplatili ani po opakovaných urgencích.
V současné době jsme ve fázi trestních oznámení a budoucích soudů, celá tato anabáze se táhne od r. 2014 stála mne a ještě bude stát značné finanční prostředky za právníky a znalecké posudky, ale jsem rozhodnut svého práva se domoci
Nevím jestli jsou ostatní pojišťovny serióznější než je Kooperativa, ale celý tento spolek rakouských podvodníků, podnikajících v ČR za úplně jiných podmínek než ve své mateřské zemi, opravdu lépe při sjednávání jakéhokoli pojištění rozhodně vynechat....
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Martin (anonym)

1 souhlasí, 0 nesouhlasí

Kámen který odlétl od sekačky na traktoru mi ,, prostřelil " přední spojler. Kooperativě jsem předložil rozpočtovou fakturu na opravu a nakonec jsem si opravu zaplatil sám, protože už jsem na ty jejik keci neměl nervy.
3.1. (47 dnů)
vlákno reagovat

Vladimír Ko. (anonym)

4 souhlasí, 0 nesouhlasí

Poškození předního skla mého automobilu od zjištěného řidiče na místě"nehody"(on byl sám, já měl navíc svědka) znamenalo pro pojišťovnu UNIQA zařídit servis a výměnu skla včetně zaplacení. Tedy vše OK. Mohl bych být spokojen, ale škoda byla hrazena z mého havarijního pojištění(podle smlouvy bez vlivu na bonusy)-viník byl znám,jeho pojšťovna také ale předpisy požadovali tzv.EVROPSKÝ PROTOKOL. No, nevadí, hlavně že to nakonec dobře dopadlo a já jsem nic neplatil. Jenže v systému pojišťoven jsem se objevil jako "řidič s jednou zaviněnou nehodou"!!! Moje vina - ano, přimotal jsem se hloupě za >>automobil, který po mě hodil šutr<< Mám zato, že v pojišťovnách sedí likvidátoři, kteří si jen myslí že jsou normální a ještě za to berou pěkné prachy, naše prachy!
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Pelli facebook.com

8 souhlasí, 0 nesouhlasí

Když vás někdo nabourá ve Švýcarsku,tak pojišťovna zaplatí přímo servisu a vy si jen vyzvednete opravené auto. Neplatíte ani frank. Mně se to stalo.
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Vladimír Ko. (anonym)

1 souhlasí, 0 nesouhlasí

Ale my nejsme ve Švýcarsku, nýbrž v Kocourkovském ČESKU. Nic, ale opravdu nic nemůžeme srovnávat se západem, tedy i se Švýcarskem. Nejen mnohem vyšší platy a i mnohdy nižší ceny tam u nich, ale už vůbec nesrovnávejme kvalitu zboží a služeb. A služby nám občanům v pojišťovnictví v té kvalitě kůlhá na "obě nohy". Paradoxně dokonce strategie vlastníků/zahraničních, tomu velí !!! *16*
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Venca (anonym)

9 souhlasí, 0 nesouhlasí

Také mám krásný příklad. U Kooperativy počítejte se vším, jen na to, že uhradí škodu podle pojistky, můžete zapomenout! Měl jsem pojištěné auto proti vykradení. A bohužel, jednou ráno přišel k autu, okno vymlácené, rádio a pár věcí z kufru pryč. Vyfotil jsem to a pak s autem vlné střepů, jel rovnou na pojišťovnu. A teď si sedněte nebo se držte. Pojišťovák mi oznámil, že mi nic nedají, protože: "Jsem dostatečně nezajistil vůz proti vykradení."!!?? Řekl jsem mu, že auto jsem měl zamčené a co jako bych měl podle něj udělat navíc. Na to neodpověděl, jen mi opakoval pořád stejnou větu. Ruply mi nervy a zvýšeným hlasem jsem se ho zeptal, jestli si mám na okna nechat namontovat panceřový okenice. Obratem mi bylo oznámeno, že jestli se neuklidním, budu vyveden. Takže jediné, co jsem mohl udělat, bylo zrušit pojistku. A paradoxně jsem na tom vydělal. Za to, co bych jim narval, si dnes můžu kupovat rádio do auta kažý rok... A teď k tomu přidejte paláce, které staví nebo kupují, techniku, jako jsou pořád nové počítače nebo nová auta, velmi slušné platy a odměny atd. Na tohle milióny mají. Ale vyplatit pár tisíc, s tím už je problém.
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Ferda (inkognito)

6 souhlasí, 0 nesouhlasí

Většina tuzemských pojišťoven až na výjimky je v zahraničním vlastnictví. Stačí jen porovnat obchodní podmínky pojišťovny Alianz u nás a v Rakousku. Zatímco třeba pojišťovna Allianz v Rakousku má své obchodní podmínky vypsané na jedné stránce ve formátu A-4 jasně zřetelným písmem s formulacemi pochopitelnými i běžnému člověku (na druhé straně papíru je jen velké logo Allianz), české pobočky Allianzu mají naopak obchodní podmínky vypsány na několika stránkách formátu A-4 a ještě velmi nečitelným písmem s mnoha formulacemi těžko pochopitelnými i profesionálním právníkům, natož laikovi. Zahraniční pojišťovny si ve svých mateřských zemích nedovolí zákazníka ojebávat, zato s českým zákazníkem si zahraniční pojišťovny doslova vytírají řitě a český stát to toleruje. U našich sousedů podvodné fígle pojišťoven nejsou trpěny, u nás ano. Proto taky je u nás řešeno tolik nesmyslných soudních sporů pojištěnců s pojišťovnami, které se cukají plnit své smluvní závazky vůči svým klientům.
2.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

hmm (inkognito)

4 souhlasí, 0 nesouhlasí

presne nedavno o tom byl i porad v TV ta sama pojistovna v nemecku ma zisk 4% zbytek jde na vyplacene pojistky a u nas 50% a to furt breci ze lidi hodne bouraji a musi proto zvysovat cenu pojisteni.... *11* *16*
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Ferda (inkognito)

7 souhlasí, 0 nesouhlasí

No právě. Nízký zisk pojišťovny v Německu je prostě sanován z velkého zisku české pobočky, proto si pojišťovny v Německu můžou dovolit vyplácet svým klientům mnohem větší pojistná plnění a vyplácení probíhá bez žádných obstrukcí ze strany pojišťovny. To je taky jen důsledek koloniálního postavení naší republiky vůči Německu.
3.1. (48 dnů) upraveno v 10:58
vlákno reagovat

Alice (anonym)

4 souhlasí, 1 nesouhlasí

Promiňte ale co s tím má stát společného? Je potřeba aby se hlavně lidi probrali a sami za sebe se rozhodli s takovou pojišťovnou nespolupracovat, popř si takové zacházení nenechat líbit. Jsou to soukromé a ne státní firmy. *3*
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

OTTOLEV (anonym)

7 souhlasí, 0 nesouhlasí

No Kooperativa ! Mě Avia s kontejnérem,krerý skládala za sebe podřela a poškodila blatník vylomila boční ukazatel směru a poškrábala a promáčkla sloupek a přední dveře. Ve Vršovicích technik Kooperativy ofotil a sepsal poškození. Podotýkám,že řidič poškození uznal a podepsal a taktéž garážmistr firmy která Avii provozovala orazítkoval a podepsal záznam o nehodě. Tak mě pracovník pojišťovny řekl,že mohu jet do servisu Opel Srba. Druhý den mě přišel e-mail,že mi to nezaplatí,jelikož to nebyla škoda způsobena provozem vozidla,nýbrž v popsané situaci se nejednalo o škodu způsobenou provozem motorovým vozidlem, a že v dané situaci byla Avia jako stavební stroj. Jsem pojištěn u DAS, tak asi po ročních průtazích samozřejmě s advokátem DAS ky se to jevilo,že mě to zaplatí. Ale chybka. Konečná verze byla,že je podnik provozující Avii v konkurzu a že mě to nezaplatí.Tak to je jednání,co ?!
2.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Pepa (anonym)

15 souhlasí, 2 nesouhlasí

Jak praví jedno pořekadlo: Pojištění se vztahuje na všechno, mimo to co se skutečně stalo.
Tak tedy- pojišťovák do baráku, hned mu pěstí do rypáku.
2.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Vladimír Ko. (anonym)

No, nebudeme všechny házet do jednoho pytle, ale pravdou je to, že lepší pojištění vytáhnou z kapsy až když to první(obvykle horší)odmítnete. A super SORTA jsou likvidátoři! Když uzavřete smlouvu na nemovitost a přijde voda(záplavy, povodně), tak byť jste pojištění proti škodám všech možných živlů, sdělí Vám "ŽE VODA NENÍ ŽIVEL". Pak je málo jim dát do rypáku!
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Roman (anonym)

12 souhlasí, 3 nesouhlasí

Pojišťovny a Banky jsou židovské instituce tak nechápu čemu se lidé diví. Už někdy někdo viděl žida, který by rád něco platil? Já tedy nikdy.
2.1. (48 dnů)
vlákno reagovat

Jan (anonym)

3 souhlasí, 1 nesouhlasí

Co to blábolíte?
3.1. (48 dnů)
vlákno reagovat
Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

napsat komentář

píšete jako anonym, chcete se přihlásit?

zobrazit jiný kód